JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/0022413103-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy <br/>ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SINFONIA VARSOVIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 141246217</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Grochowska 272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-849</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(22) 582 70 82 lub (22) 582 70 72</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sinfoniavarsovia.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sinfoniavarsovia.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samorządowa Instytucja Kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy <br/>ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a91fdbbd-275a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00224131</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00161295/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.sinfoniavarsovia.org/postepowania-pzp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>1)	składania ofert (a także zmiany lub wycofania oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz strony ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal; niedopuszczalne jest złożenie lub zmiana oferty poprzez przesłanie jej na adres e-mail - oferta przesłana w taki sposób zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP;<br/>2)	który nie dotyczy składania ofert - odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail wskazanym do korespondencji w rozdziale I SWZ;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisach PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej należy rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>1)	składania ofert (a także zmiany lub wycofania oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz strony ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal; niedopuszczalne jest złożenie lub zmiana oferty poprzez przesłanie jej na adres e-mail - oferta przesłana w taki sposób zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP;<br/>2)	który nie dotyczy składania ofert - odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail wskazanym do korespondencji w rozdziale I SWZ;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej „RODO”) zamawiający jako administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych.<br/>2.	Administratorem danych osobowych jest Sinfonia Varsovia z siedzibą pod adresem: 03-849 Warszawa, ul. Grochowska 272, wpisana do Rejestru Instytucji Kultury m. st. Warszawy pod nr RIA/2/08 (zwana dalej „administratorem”).<br/>3.	Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: sekretariat@sinfoniavarsovia.org. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.<br/>4.	Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO, tj. ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze polegającego na obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych.<br/>5.	Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym; konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6.	Odbiorcami danych osobowych będą uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, osoby, którym zostanie udostępniona dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 18 i art. 74 PZP, operator miniPortalu prowadzonego przez Urząd Zamówień Publicznych, a także podmioty świadczące na rzecz administratora usługi informatyczne, usługi pocztowe oraz usługi prawne.<br/>7.	Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.<br/>8.	Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami PZP, a także nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>Osobie, której dane są przetwarzane, nie przysługuje:<br/>1)	prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, ponieważ przetwarzanie danych osobowych nie jest oparte na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO.<br/>W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.<br/>Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PP-US-2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy <br/>ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A).<br/>Przedmiot zamówienia zasadniczego (gwarantowanego) obejmuje wykonanie następujących usług:<br/>1)	obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;<br/>2)	obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi projektowe dotyczące drogi 1.KDDPJ o wartości mniejszej niż progi unijne;<br/>3)	bieżącej obsługi prawnej zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A) przez okres 48 miesięcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiot zamówienia opcjonalnego obejmuje wykonanie następujących usług (jednej lub obydwu - według wyboru zamawiającego):<br/>1)	w ramach opcji nr 1 - obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia scenicznego do obiektów Sinfonii Varsovii o wartości równej lub przekraczającej progi unijne; <br/>2)	w ramach opcji nr 2 - obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli i wyposażenia biurowego przeznaczonych do pomieszczeń w obiektach Sinfonii Varsovii o wartości o wartości równej lub przekraczającej progi unijne.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji nr 1 polegającej na zleceniu wykonawcy wykonania zamówienia obejmującego obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia scenicznego do obiektów Sinfonii Varsovii, gdy zajdzie potrzeba obsługi prawnej przez wykonawcę tego postępowania. Maksymalna wartość opcji nr 1 równa będzie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usług obsługi prawnej tego postępowania wskazanej przez wykonawcę w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu. Skorzystanie z opcji nr 1 i wykonanie objętego nią zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie z „Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego” stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji nr 2 polegającej na zleceniu wykonawcy wykonania zamówienia obejmującego obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli i wyposażenia biurowego przeznaczonych do pomieszczeń w obiektach Sinfonii Varsovii, gdy zajdzie potrzeba obsługi prawnej przez wykonawcę tego postępowania. Maksymalna wartość opcji nr 2 równa będzie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usług obsługi prawnej tego postępowania wskazanej przez wykonawcę w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu. Skorzystanie z opcji nr 2 i wykonanie objętego nią zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie z „Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego” stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych ze względu na kompleksowy charakter objętych zamówieniem usług prawnych i ich komplementarność wynikającą z obsługi jednego zadania inwestycyjnego. Podział zamówienia na części jest nieuzasadniony funkcjonalnie ze względu na potrzebę zachowania jednolitego standardu usług oraz organizacyjnie, ponieważ powodowałby po stronie zamawiającego konieczność wprowadzania dodatkowych mechanizmów koordynowania usług świadczonych przez różnych wykonawców. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">10.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, poprzez udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w postaci bieżącej obsługi prawnej lub obsługi prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - na potrzeby zadania inwestycyjnego dotyczącego modernizacji zabytkowych obiektów oraz budowy sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii - na warunkach analogicznych jak w przypadku usług bieżącej obsługi prawnej lub obsługi prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, świadczonych w ramach zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Zamawiający oceni oferty według następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1)	kryterium cena (C) - waga kryterium 50%;<br/>2)	kryterium doświadczenie osób w obsłudze prawnej inwestycji budowlanych (D) - waga kryterium 30%;<br/>3)	kryterium doświadczenie osób w reprezentacji w sporach (R) - waga kryterium 20%.<br/>3.	Punkty w kryterium cena zostaną obliczone zgodnie z następującym wzorem: C = Cmin/Cbad x 100 pkt x 50%, gdzie: C - liczba punktów w kryterium cena, Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Cbad - cena brutto wskazana w ofercie badanej.<br/>4.	Podstawą oceny ofert w kryterium cena będzie wskazana przez wykonawcę w ofercie łączna cena brutto za wykonanie całego zamówienia, tj. zamówienia zasadniczego (gwarantowanego) i obydwu zamówień objętych opcją.	Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może otrzymać w kryterium cena to 50 punktów.<br/>Podstawą oceny ofert w kryterium doświadczenie osób w obsłudze prawnej inwestycji budowlanych będą wykazane przez wykonawcę usługi obsługi prawnej odrębnych inwestycji budowlanych, o których mowa w rozdziale XX ust. 6 SWZ, wykonane przez osoby wskazane w rozdziale XX ust. 6 SWZ. Za każdą wykazaną usługę obsługi prawnej inwestycji budowlanych, zamawiający przyzna w tym kryterium 5 punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może otrzymać w tym kryterium, to 30 punktów.<br/>Podstawą oceny ofert w kryterium doświadczenie osób w reprezentacji w sporach będą wykazane przez wykonawcę usługi reprezentacji inwestora - w charakterze pełnomocnika - w odrębnych postępowaniach, o których mowa w rozdziale XX ust. 10 SWZ, wykonane lub wykonywane przez osoby, o których mowa w rozdziale XX ust. 10 SWZ. Za każdą wykazaną usługę reprezentacji inwestora - w charakterze pełnomocnika - w odrębnych postępowaniach, o których mowa w ust. 10, zamawiający przyzna w tym kryterium 4 punkty. Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może otrzymać w tym kryterium, to 20 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium doświadczenia osób w obsłudze prawnej inwestycji budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium doświadczenie osób w reprezentacji w sporach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ,<br/>2)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w SWZ.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje wymagań;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje wymagań;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600.000 zł;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej - w odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:<br/>a)	posiada odpowiednie doświadczenie, tj. że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie) co najmniej dwie usługi (realizowane na podstawie odrębnych umów), w tym:<br/>i.	co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze prawnej inwestycji budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 50.000.000 zł brutto, przy czym obsługa prawna inwestycji budowlanej powinna być wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 15 miesięcy;<br/>ii.	co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na usługi nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) lub na usługi projektowe dotyczące inwestycji budowlanej - o wartości usług nadzoru inwestorskiego lub usług projektowych nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto; obsługa prawna powinna obejmować w szczególności przygotowanie dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (w tym projektu ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia, projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego) oraz doradztwo prawne w tym zakresie,<br/>- przy czym, w przypadku usług nadal wykonywanych, faktycznie wykonany zakres usług powinien spełniać powyższe wymogi na dzień składania ofert;<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:<br/>i.	prawnik-koordynator, który spełnia następujące wymagania:<br/>(i)	wykonuje - co najmniej od 8 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,<br/>(ii)	posiada doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej jednej inwestycji budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 50.000.000 zł brutto, przy czym obsługa prawna inwestycji budowlanej powinna być wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 15 miesięcy,<br/>(iii)	posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa budowlanego, przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, postępowania cywilnego i postępowania administracyjnego;<br/>ii.	prawnik-zastępca koordynatora, który spełnia następujące wymagania:<br/>(i)	wykonuje - co najmniej od 8 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na właściwą listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,<br/>(ii)	posiada doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej jednej inwestycji budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 50.000.000 zł brutto, przy czym obsługa prawna inwestycji budowlanej powinna być wykonywana w sposób ciągły przez okres co najmniej 15 miesięcy;<br/>(iii)	posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa budowlanego, przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, postępowania cywilnego i postępowania administracyjnego,<br/>iii.	prawnik-specjalista w zakresie prawa zamówień publicznych, który spełnia następujące wymagania:<br/>(i)	posiada doświadczenie zawodowe w zakresie prawa zamówień publicznych co najmniej od 5 lat,<br/>(ii)	posiada doświadczenie polegające na obsłudze postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w ramach których przygotowywał dokumentację formalnoprawną niezbędną do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (w tym projekt ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia), na potrzeby:<br/>- co najmniej 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) lub na usługi projektowe dotyczące inwestycji budowlanej; postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn innych niż obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>- co najmniej 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy o wartości nie mniejszej niż progi unijne w rozumieniu ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych (a w przypadku zamówień udzielanych na podstawie ustawy z dnia 29-01-2004 r. - Prawo zamówień publicznych - o wartości wymagającej przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej); postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn innych niż obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>iv.	prawnik-specjalista w zakresie prawa budowlanego, który spełnia następujące wymagania:<br/>(i)	wykonuje - co najmniej od 5 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,<br/>(ii)	posiada doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej trzech inwestycji budowlanych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 20.000.000 zł brutto, z zastrzeżeniem, iż doświadczenie to nie może dotyczyć obsługi prawnej realizacji obiektów liniowych;<br/>(iii)	posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie prawa budowlanego,<br/>- przy czym zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk (funkcji), za wyjątkiem łączenia przez jedną osobę stanowiska (funkcji) prawnika-koordynatora ze stanowiskiem (funkcją) prawnika-zastępcy koordynatora.” <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 600.000 zł (jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć tych dokumentów, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu);<br/>2)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert); wykaz ten wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, powinien potwierdzać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ; wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 10 do SWZ;<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie funkcji oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wykaz ten powinien potwierdzać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ, a w szczególności wskazywać - odpowiednio dla poszczególnych osób - kwalifikacje zawodowe, okres wykonywania zawodu oraz wykaz doświadczenia poszczególnych osób; wykaz powinien być sporządzony w sposób pozwalający zamawiającemu ocenić doświadczenie poszczególnych osób zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ; wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (część I);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ;<br/>2)	odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (w rozdziale X ust. 1 SWZ), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w ust. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w przypadkach określonych w <br/>przepisach prawa oraz w razie:<br/>1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian powszechnie <br/>obowiązujących przepisów prawa – w zakresie wynikającym ze zmienionych przepisów prawa;<br/>2) zaistniałych rozbieżności lub niejasności w treści Umowy, których nie można usunąć w inny <br/>sposób – poprzez wprowadzenie zmian doprecyzowujących treść Umowy i zapewniających jej <br/>jednoznaczną interpretację; <br/>3) odpowiedniego wydłużenia terminów ramowego harmonogramu inwestycji określonego w OPZ <br/>z przyczyn niezależnych od Stron lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego -<br/>odpowiednio o czas trwania przyczyny powodującej konieczność wydłużenia terminów <br/>ramowego harmonogramu inwestycji;<br/>4) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, o ile zmiany te nie naruszają postanowień art. <br/>454 ust. 2 PZP;<br/>5) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności ze strony właściwych organów, <br/>które nie są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca -odpowiednio o czas trwania opóźnienia w dokonaniu określonych czynności ze strony <br/>właściwych organów lub odpowiednio poprzez czasowe zawieszenie wykonywania Umowy <br/>przez Strony;<br/>6) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu § 20 powodującej konieczność wstrzymania lub <br/>zawieszenia wykonywania Umowy poprzez zmianę terminów lub sposobu realizacji Umowy - odpowiednio o czas trwania siły wyższej lub w sposób zapobiegający skutkom wystąpienia siły <br/>wyższej lub odpowiednio poprzez czasowe zawieszenie wykonywania Umowy przez Strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-27 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com