JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211007/0022486901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu "Centrum Usług Społecznych w Wiązownie" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH GMINY WIĄZOWNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 002158219</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radiówek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-462</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 780 46 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">22 610 45 53 w. 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@cuswiazowna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.cuswiazowna.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu "Centrum Usług Społecznych w Wiązownie" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a440daf1-2514-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00224869</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001923/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Świadczenie usług społecznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Centrum Usług Społecznych w Wiązownie” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 150MB.<br/>1. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: <br/>https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>2. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>3. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html<br/>4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. <br/>5. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy administrator systemu, Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną, tel.: +48 71 787 35 34; email: helpdesk@logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych Gminy Wiązowna, Radiówek 25, 05-462 Wiązowna, tel: 22 780-46-59, e-mail: bom@cuswiazowna.pl.<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: daneosobowe@cuswiazowna.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. <br/>3.	Dane osobowe są przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy. <br/>4.	Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b), lit. c) w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. <br/>5.	Odbiorcami danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., bank obsługujący jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: prawne oraz inne organy publiczne, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych. <br/>6.	Dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>7.	Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>8.	Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do celów związanych z ubieganiem się o udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie udzielania zamówień lub organizacji konkursu. <br/>9.	Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAI.221.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 719971,01 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna w polegająca na prowadzeniu placówki wsparcia dziennego - Klubu Młodzieżowego „Bezpieczna Przystań” zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z późn. zm.) oraz Regulaminem organizacyjnym przekazanym przez Zamawiającego.<br/>W ramach usługi wykonawca zapewni 15 miejsc w Klubie dla młodzieży w wieku 12-15 lat, zamieszkującej na terenie gminy Wiązowna, zakwalifikowanej przez Zamawiającego w ramach Programu „Rynek Usług Społecznych Gminy Wiązowna”, realizowanego w związku z projektem „Centrum Usług Społecznych w Wiązownie”. Przy czym jedna osoba to jedno miejsce.<br/>Usługa będzie realizowana w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2023 r., przez 19 miesięcy, łącznie 154 spotkania, dwa razy w tygodniu przez 4 godziny dziennie, w godzinach popołudniowych tj. wtorek i czwartek, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i nauki. Zamawiający dopuszcza możliwość, po ustaleniu z Zamawiającym zmianę dni spotkań oraz prowadzenia prowadzenie zajęć w dni ustawowo wolne od pracy.<br/>Szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 264884,53 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu całości lub części usług podobnych do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w przypadku oszczędności po przeprowadzonych postępowaniach lub zwiększenia środków przeznaczonych na ten cel, na warunkach zbliżonych do określonych w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry zdolnej do wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na prowadzeniu Młodzieżowego Centrum Kompetencji w formie zajęć klubowych dla młodzieży w wieku 16 – 19 lat, zamieszkującej na terenie Gminy Wiązowna, zakwalifikowanej przez Zamawiającego w ramach Programu „Rynek Usług Społecznych Gminy Wiązowna”, realizowanego w związku z projektem „Centrum Usług Społecznych w Wiązownie”.<br/>Celem tej usługi jest rozwój umiejętności społecznych młodych osób, planowanie rozwoju osobistego, poznawanie mocnych stron oraz rozwijanie swoich hobby i umiejętności dokonywania wyborów, rozpoznawania i zaspakajania potrzeb.<br/>Usługa będzie realizowana w trzech sześciomiesięcznych cyklach, po 15 osób w każdym, w terminie od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023r. <br/>Szczegóły w zał. nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 133092,55 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <p class="mb-0">85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu całości lub części usług podobnych do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w przypadku oszczędności po przeprowadzonych postępowaniach lub zwiększenia środków przeznaczonych na ten cel, na warunkach zbliżonych do określonych w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry zdolnej do wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca:<br/>1.1. na indywidualnym poradnictwie psychologicznym dla dzieci i młodzieży,<br/>1.2. na indywidualnym poradnictwie psychologicznym dla osób dorosłych,<br/>1.3. na przeprowadzeniu warsztatów umiejętności opiekuńczo – wychowawczych.<br/>2. Usługa będzie świadczona w dni ustalone z Zamawiającym w formie:<br/>2.1. stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego tj.: Centrum Usług Społecznych Gminy Wiązowna, Radiówek 25, <br/>2.2. w formie mobilnej w miejscu zamieszkania odbiorcy usługi w sytuacjach interwencyjno – kryzysowych, po wcześniejszym ustaleniu z Koordynatorem Indywidualnych Planów Usług Społecznych. Usługi świadczone w miejscu zamieszkania powinny trwać 60 min. od momentu faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi z wyłączeniem czasu dojazdu do miejsca zamieszkania odbiorcy usługi. Wykonawca zobowiązany jest dojechać na miejsce świadczenia usługi własnym transportem.<br/>2.3. w formie zdalnej w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego i wynikających z niego obostrzeń zakazujących form określonych w punktach 2.1 i 2.2 wprowadzonych przez administrację rządową. Komunikator i forma kontaktu do ustalenia z odbiorcą usługi.<br/>Szczegóły w zał. nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 98250 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu całości lub części usług podobnych do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w przypadku oszczędności po przeprowadzonych postępowaniach lub zwiększenia środków przeznaczonych na ten cel, na warunkach zbliżonych do określonych w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kadry zdolnej do wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na przeprowadzeniu cyklu warsztatów w zakresie organizowania społeczności lokalnej, w celu wyłonienia liderów profilaktyki społecznościowej i młodzieżowej, którzy opracują i zrealizują projekty profilaktyczne oraz liderów wiejskich, którzy opracują i będą sukcesywnie realizować projekt wdrażania Domu Sąsiedzkiego w swoich świetlicach wiejskich. Nabór uczestników warsztatów zostanie dokonany przez Zamawiającego. <br/>Usługa zostanie zrealizowana z podziałem na 2 moduły:<br/>1. Moduł I Warsztaty profilaktyki społecznościowej<br/>2. Moduł II Warsztaty dotyczące prowadzenia świetlic wiejskich metodą „Domów Sąsiedzkich”.<br/>Szczegóły w Zał. nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 122365,63 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85322000-2 - Program działań na rzecz gmin</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu całości lub części usług podobnych do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w przypadku oszczędności po przeprowadzonych postępowaniach lub zwiększenia środków przeznaczonych na ten cel, na warunkach zbliżonych do określonych w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry zdolnej do wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu domu sąsiedzkiego i/lub centrum aktywności lokalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu Klubu „Zdrowego Stylu Życia” dla pełnoletnich mieszkańców Gminy Wiązowna, zakwalifikowanych przez Zamawiającego w ramach Programu „Rynek Usług Społecznych Gminy Wiązowna”, realizowanego w związku z projektem „Centrum Usług Społecznych w Wiązownie”.<br/>Celem usługi jest promowanie zdrowego stylu życia, poprawy stanu psychicznego, fizycznego oraz samopoczucia uczestników. Usługa będzie realizowana w 8 sześciotygodniowych turnusach, po 12 osób w każdym, dwa razy w tygodniu łącznie 240 godzin z motywatorem i łącznie 208 godzin z dietetykiem, w terminie od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2023r. Terminy turnusów do uzgodnienia z Zamawiającym.<br/>Szczegóły w Zał. nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 101378,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu całości lub części usług podobnych do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w przypadku oszczędności po przeprowadzonych postępowaniach lub zwiększenia środków przeznaczonych na ten cel, na warunkach zbliżonych do określonych w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry zdolnej do wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu:<br/>2.1. Postawione w art. 361 ust. 1 łącznie tj. <br/>2.1.1. celem ich działalności jest realizacja zadań z zakresu użyteczności publicznej związanej ze świadczeniem tych usług oraz społeczna i zawodowa integracja osób, o których mowa w art. 94; <br/>2.1.2. nie działają w celu osiągnięcia zysku, przeznaczają całość dochodu na realizację celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich udziałowców, akcjonariuszy i pracowników; <br/>2.1.3. struktura zarządzania nimi lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co Wykonawca określa w swoim statucie; <br/>2.1.4. w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi nie udzielono im zamówienia na podstawie tego przepisu przez tego samego Zamawiającego. <br/>2.2. Zamawiający zastrzega, w odniesieniu do wskazanych powyżej warunków udziału w postępowaniu, że w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) nie jest dopuszczalne wykazywanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu łącznie przez uczestników konsorcjum lub przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum. Warunek wskazany w pkt 2.1., spełniać muszą wszyscy członkowie konsorcjum.<br/>2.6. dot. zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dot. zdolności technicznej. <br/>W zakresie zdolności zawodowej Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, iż dysponuje kadrą zdolną do wykonania zamówienia w tym co najmniej: <br/>kadrą zdolną do wykonania zamówienia w tym co najmniej: <br/>Dla zadania nr 1<br/>1) 1 wychowawcą, który posiada:<br/>a) wykształcenie wyższe: <br/>- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub <br/>- na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej, <br/>b) co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną<br/>c) minimum 2 - letni staż pracy w świetlicy środowiskowej.<br/>2) 1 psychologiem, który posiada wykształcenie wyższe psychologiczne oraz doświadczenie:<br/>a) co najmniej 2 letnie w pracy psychologicznej (indywidualnej i grupowej), w tym z dziećmi i osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, <br/>b) minimum 2-letni staż pracy w świetlicy środowiskowej.<br/>c) w pracy z rodzinami przeżywającymi trudności opiekuńczo-wychowawcze w realizacji programów rozwijających podstawowe kompetencje i umiejętności społeczne takie jak: komunikacji interpersonalnej, wrażliwości społecznej, współpracy w grupie, przeciwdziałaniu agresji i przemocy rówieśniczej. Formalnie poświadczone poprzez świadectwo pracy i zakres obowiązków, referencje, umowę o pracę/cywilno-prawną, itp. <br/>3) 1 socjoterapeutą, który posiada wykształcenie wyższe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika i studia podyplomowe w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii oraz doświadczenie co najmniej 2 - letnie w pracy wychowawczej i/lub socjoterapeutycznej z dziećmi i młodzieżą min. wykluczonymi lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Formalnie poświadczone poprzez świadectwo pracy, referencje, umowę o pracę/cywilno-prawną.<br/>4) Zgodnie z art. 26 pkt. 2 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej w placówce wsparcia dziennego z dziećmi może pracować osoba, która: nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona; wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.<br/>Dla zadania nr 2<br/>1) 1 psychologiem, który posiada wykształcenie wyższe psychologiczne oraz:<br/>a) co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy psychologicznej (indywidualnej i grupowej), w tym z młodzieżą i z rodzinami przeżywającymi trudności opiekuńczo-wychowawcze, w realizacji programów rozwijających podstawowe kompetencje i umiejętności społeczne takie jak: komunikacji interpersonalnej, wrażliwości społecznej, współpracy w grupie, przeciwdziałaniu agresji i przemocy rówieśniczej, <br/>b) min. roczny staż pracy w świetlicy środowiskowej.<br/>Formalnie poświadczone poprzez świadectwo pracy i zakres obowiązków, referencje, umowę o pracę/cywilno-prawną, itp. <br/>2) 1 pedagogiem, który posiada tytuł zawodowy magistra na kierunku pedagogika albo pedagogika specjalna<br/>a) co najmniej 2 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej (indywidualnej i grupowej), w tym z młodzieżą i osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, <br/>b) minimum roczny staż pracy w świetlicy środowiskowej.<br/>3) Zgodnie z art. 26 pkt. 2 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej w placówce wsparcia dziennego z dziećmi może pracować osoba, która: nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona; wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. <br/>Dla Zadania nr 3<br/>1) co najmniej 2 psychologami posiadającym wykształcenie wyższe na kierunku psychologia oraz legitymującymi się co najmniej 5 - letnim doświadczeniem w zakresie:<br/>a) poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży ;<br/>b) poradnictwa psychologicznego dla osób dorosłych – posiada specjalizację z psychoterapii, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, rodzinami z problemem alkoholowym i ze zdiagnozowaną przemocą domową;<br/>c) prowadzenia warsztatów umiejętności opiekuńczo – wychowawczych – zrealizowane minimum 10 sześciotygodniowych cykli warsztatowych.<br/>Dla Zadania nr 4 <br/>1) co najmniej 5 - osobową kadrą spełniającą podane poniżej warunki:<br/>a) 1 osobą, która będzie prowadzić cykl edukacyjny z zakresu profilaktyki społecznościowej posiadającą:<br/>- wykształcenie o kierunku psychologicznym, pedagogicznym oraz<br/>- przygotowanie do pracy trenera poświadczone certyfikatem trenera lub zaświadczeniem o ukończeniu trenerskich szkoleń/kursów/studiów podyplomowych (min. czas trwania trenerskich szkoleń/ kursów/ studiów podyplomowych - 40 h)<br/>- min. 12 mies. doświadczenia zawodowego w pracy z osobami i/lub grupami przejawiającymi zachowania ryzykowne w charakterze trenera i/lub terapeuty i/lub mentora i/lub coacha w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert<br/>2) 2 osobami, które będą prowadzić cykl edukacyjny z zakresu profilaktyki społecznościowej posiadającymi:<br/>a) przygotowanie do pracy trenera i/lub mentora i/lub coacha, poświadczone certyfikatem trenera i/lub mentora i/lub coacha lub zaświadczeniem o ukończeniu trenerskich, mentorskich, coachingowych szkoleń, kursów, studiów podyplomowych (min. czas trwania trenerskich szkoleń/ kursów/ studiów podyplomowych - 40 h)<br/>b) min. 12 mies. doświadczenia w prowadzeniu zajęć metodami aktywnymi w społecznościach lokalnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert<br/>c) min. 12 mies. doświadczenia w pracy z osobami i/lub grupami przejawiającymi zachowania ryzykowne w charakterze mentora i/lub trenera i/lub doradcy i/lub animatora i/lub coacha w okresie 5 lat przed dniem publikacji niniejszego zapytania ofertowego. Wymagane jest doświadczenie pracy z w/w grupą w takim charakterze w min. 1 projekcie trwającym min. 6 mies.<br/>3) 2 osobami, które będą prowadzić cykl edukacyjny przygotowujący do pełnienia przez świetlice wiejskie roli domu sąsiedzkiego, posiadającymi:<br/>a) przygotowanie do pracy trenera i/lub mentora i/lub coacha, poświadczone certyfikatem trenera i/lub mentora i/lub coacha lub zaświadczeniem o ukończeniu trenerskich i/lub mentorskich i/lub coachingowych szkoleń, kursów, studiów podyplomowych (min. czas trwania trenerskich szkoleń/ kursów/ studiów podyplomowych - 40 h)<br/>b) min. 12 mies. doświadczenia w prowadzeniu zajęć metodami aktywnymi w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert<br/>c) min. 12 mies. doświadczenia w zakresie prowadzenia animacji lokalnej lub innych form pracy środowiskowej, w tym pracy ze społecznością lokalną związane z wykonywanym zawodem, udziałem w projektach lub działalnością społeczną.<br/>Dla Zadania nr 5 <br/>1) 1 motywatorem zdrowego stylu życia, który posiada wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 min. tygodniowych turnusów motywacyjnych <br/>2) 1 dietetykiem, który posiada: wykształcenie wyższe na kierunku dietetyka żywienia człowieka lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe na kierunku dietetyka/żywienie człowieka; doświadczenie co najmniej 2 - letnie w pracy dietetyka oraz w przeprowadzeniu co najmniej 100 testów w tym na nietolerancje pokarmowe;<br/>3. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osobę wskazaną w wykazie. Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osób o kwalifikacjach zawodowych, wykształceniu i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnym z wymaganiami SWZ i nie mniejszych niż wskazane w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. <br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: <br/>1.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej (wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed terminem składania ofert).<br/>1.2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzoną wg Załącznik nr 6 do SWZ; <br/>2.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: <br/>2.1. może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków; <br/>2.2. podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. <br/>3.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ, <br/>2. Oświadczenie o niezaleganiu wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ,<br/>3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy- zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>5. Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 361 ustawy pzp. – zgodnie z Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający zastrzega, w odniesieniu do wskazanych powyżej warunków udziału w postępowaniu, że w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) nie jest dopuszczalne wykazywanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu łącznie przez uczestników konsorcjum lub przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum. Warunek wskazany w pkt 2.1 SWZ, spełniać muszą wszyscy członkowie konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 2 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-14 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1.	Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale XIX SWZ. <br/>2.	W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach: <br/>2.1. których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;<br/>2.2. których oferty zostały odrzucone;<br/>2.3. którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji, w przypadku, o którym mowa w art. 288 ust. 1 - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>3.	Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.<br/>4.	Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.<br/>5.	Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi Wykonawcami, Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.<br/>6.	Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej nazwę i adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej prowadzonego postępowania, sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert. <br/>7.	Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.<br/>8.	Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>9.	Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.<br/>10.	Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. <br/>2. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. <br/>3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych. <br/>4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. <br/>5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. <br/>6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. <br/>7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp. <br/>8. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com