JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211013/0023191801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko etap II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO MIASTKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770528319</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">14a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pasieka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">77-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598573201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 857 22 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miastko@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://miastko.szczecinek.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miastko </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko etap II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cc300f5f-2c20-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00231918</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00066264/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zam., a Wyk.odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej –Platforma).Wszelkie oświad., wnioski, zawiad. oraz inform., przekazywane za pośrednictwemPlatformy, przekaz.są w zakł. Korespondencja. Dopuszcza się również korespond. za pomocą poczty elektr. email:miastko@szczecinek.lasy.gov.pl. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestr. Wyk.podadresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wyk.rejestrując się akceptuje war. korzystania z Platformy, określ. w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobier. dok.postęp. niewymaga logowania. Maks. rozmiar plików przesył. za pośredn. dedykowanych formularzy do: złożenia,zmiany, wycofania oferty oraz do komunik. wynosi 100MB. Za pośr. Systemu można przesłać wiele pojed. plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawier. wiele pojed. plików.Ofertę orazoświadcz., składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektr. (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.) lub w postaci elektr.opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. złożenie, zmiana i wycof. oferty następuje wyłącznie w formie elektr. (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.) lub w postaci elektr.opatrzonej podpis.zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.Do założenia konta na Platformie nie wymagany jest certyfikat kwalifik. Wyk.składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy, klikając w zakładce „Oferty” przycisk „Złóż ofertę”. Po kliknięciu wyk. zostanie przeniesiony na str. składaniaoferty, na której można załączyć formularz oferty oraz inne pliki składające się na ofertę oraz pliki nie stan. treści oferty, składane wraz z ofertą.Zam. informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektr.Przesyłane dok. powinny być zał. w formie plików w formacie odpowiednio . png,.jpg,.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath,.xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.Wymagania sprzętowe:przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze,Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11;lista zalecanych przeglądarek internetowych:Google Chrome,Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najn. wersji przeglądarek;system operacyjny Windows7 i późn.;zainstalowane środ. Java w wersji min. 1.8 (jre);w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web;oprogr. SzafirHost w systemie oper.;stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;komp.klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy,jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0,Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wers.;zainstalowany progr.Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę format.pdf.Pozostałe wymag.techn. i organizac. wysyłania i odbierania dok.elektr., elektr. kopii dok. i oświad. oraz inf.przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.Wszelkie inf. stanowiące tajemnicę przedsięb. w rozumieniuustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wyk. zastrzeże jako tajemnicę przedsięb., powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zazn.polecenia„Załącznik stan. tajemnicę przeds.”.Jeżeli wyk.korzysta z kwalifik. podpisu elektr., w zależności od formatu kwalifik. podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewn.) wyk. dołącza do Platformy uprzednio podpisane dok. wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewn.) lub dok. z wszytym podpisem (typ wew.)Dok. w form.„pdf” należy podpisywać tylko form. PAdES.Zam.dopuszcza podpisanie dok. w formacie innym niż„pdf”, wtedy należy użyć form.XAdES.Pełen opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art.13 ust.1i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w spr. ochr. osób fizyczn. w związku z<br/>przetwarz. danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osob.)(Dz.Urz.UE L119 z 04 maja2016<br/>r.str.1-RODO) Zam. informuje, iż administr. danych osob. jest Nadleśnictwo Miastko, Pasieka14A,77-200 Miastko. W sprawach dotyczących przetwarz. danych osob. można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektr.pod adr. miastko@szczecinek.lasy.gov.pl lub telef. pod nr 59 8570550.Zam. przetwarza dane osob. zebrane w niniejszym postęp. o udziel. zam. publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezp. przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osob., o których mowa w art.10RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochr. prawnej, o których mowa w dziale IXPZP, do upływu term. do ich wniesienia. Do przetw. danych osob., o których mowa w art.10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie os. posiadające upoważnienie. Os.dopuszczone do przetwarz.takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Dane osob.przetwarz. będą na pods. art.6 ust.1lit.cRODO w celu związanym z prowadzeniem niniejsz.postęp. o udziel. zam. publ. oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.255-256PZP–w celu zawarcia umowy w spr. zam.publiczn. oraz jej realizacji, a także udokument.postęp. o udziel. zamów. i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osob. będą osoby lub podmioty, którym dok. postęp. zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podst.ustawy o dostępie do inf. publ. Dane osob. pozyskane w związku z prowadz.niniejsz. postęp. o udzielenie zam. pub. będą przechow., zgodnie z art.78 ust.1PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoń.<br/>postęp.o udziel. zam. publ., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowyw. obejmuje cały czas trwania umowy w spr. zam.publ..Niezależnie od postanowień powyżej, w przypadku zawarcia umowy w spr. zam. publ.,dane osobowe będą przetwarz. do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zam. publ.. Dane osob. pozyskane w związku z prowadz. niniejsz. postęp. o udziel. zam.mogą zostać przekazane podmiot. świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.Os.której dotyczą pozyskane w związku z prowadz. nin. postęp.dane osob. ma prawo:dostępu do swoich danych osob. zgodnie z art.15RODO przy czym w syt., gdy wyk.obowiązków, o których mowa w art. 15ust.1-3RODO wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku Zam.może żądać wskazania dodatk. inform. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postęp. o udzielenie zam.publicznego;do sprostowana swoich danych osob. – zgodnie z art.16RODO,<br/>przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osob., o którym mowa w art. 16RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udziel. zam. publ., ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;do żądania od Zam.jako administr., ograniczenia przetwarz.danych osob. z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2RODO, przy czym prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochr. praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zam. publ.;wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osob. w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osob. narusza przepisy o ochronie dan. osob., w tym przepisy RODO.Obowiązek podania danych osob. jest wymogiem ustaw. określonym w przepisachPZP,związanym z udziałem w postęp. o udziel. zam. publ.Pozostałe inform. w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 176525,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko etap II.<br/> Przedmiot zamówienia został podzielony na części:<br/><br/>Część nr 1 zamówienia – Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr 111 w leśnictwie Bobęcino oraz utwardzenie gruntu przy miejscu składowania drewna w leśnictwie Niesiłowo odział 759f.<br/>Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności:<br/>Część nr 1 zamówienia:<br/>odcinek przewidziany do naprawy obejmuje:<br/>-mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi gruntowej wraz z zagęszczeniem podłoża, <br/>-wzmocnienie nawierzchni odcinkami kruszywem łamanym o grubości po zagęszczeniu 10 cm wraz z profilowaniem równiarką aby osiągnąć spadek poprzeczny min. 3% oraz zagęszczenie walcem drogowym i wykonanie odwodnienia,<br/>-wykonanie wodopustów betonowych,<br/>-	w razie konieczności miejscowe odtworzenie rowów przydrożnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 80067,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:1)Cena, 2)Okres gwarancji Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie<br/>cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ).W ramach kryterium „Okres<br/>gwarancji”(G) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:a. Kryterium gwarancji jakości na<br/>całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym<br/>okresu gwarancji jakości.<br/>b. Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 40 punktów.<br/>c. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące liczone od daty<br/>końcowego odbioru robót. Najdłuższy oceniany w ramach kryterium okres gwarancji to 36 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, do oceny oferty w<br/>przedmiotowym kryterium zostanie przyjęty 36 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>d. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Jeżeli wykonawca<br/>wpisze okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować<br/>będzie odrzuceniem oferty.<br/>e. W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że<br/>wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 24 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę<br/>punktów w/w kryteriach oceny ofert. Pełen i szczegółowy opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko etap II.<br/> Przedmiot zamówienia został podzielony na części:<br/><br/>Część nr 2 zamówienia - Naprawa i konserwacja drogi pożarowej (DP) nr 10 w leśnictwie Słosinko oraz drogi pożarowej (DP) nr 14 w leśnictwie Koczała<br/><br/>Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności:<br/><br/>Część nr 2 zamówienia:<br/>odcinek przewidziany do naprawy obejmuje:<br/>-	mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi gruntowej wraz z zagęszczeniem podłoża, <br/>-	wzmocnienie nawierzchni odcinkami kruszywem łamanym o grubości po zagęszczeniu 10 cm wraz z profilowaniem równiarką aby osiągnąć spadek poprzeczny min. 3% oraz zagęszczenie walcem drogowym i wykonanie odwodnienia,<br/>-wykonanie wodopustów betonowych,<br/>-w razie konieczności miejscowe odtworzenie rowów przydrożnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 96458,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:1)Cena, 2)Okres gwarancji Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie<br/>cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ).W ramach kryterium „Okres<br/>gwarancji”(G) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:a. Kryterium gwarancji jakości na<br/>całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym<br/>okresu gwarancji jakości.<br/>b. Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 40 punktów.<br/>c. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące liczone od daty<br/>końcowego odbioru robót. Najdłuższy oceniany w ramach kryterium okres gwarancji to 36 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, do oceny oferty w<br/>przedmiotowym kryterium zostanie przyjęty 36 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>d. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Jeżeli wykonawca<br/>wpisze okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować<br/>będzie odrzuceniem oferty.<br/>e. W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że<br/>wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 24 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę<br/>punktów w/w kryteriach oceny ofert. Pełen i szczegółowy opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do<br/>warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do<br/>warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji<br/>ekonomicznej i finansowej.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz<br/>od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co<br/>najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie,<br/>przebudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż:<br/>na część zamówienia nr 1 - 40 000,00 zł brutto.<br/>na część zamówienia nr 2 - 50 000,00 zł brutto.<br/>Przez jedną robotę należy rozumieć roboty wykonane na podstawie jednej<br/>umowy.<br/>b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie<br/>dysponować:<br/>a) co najmniej 1 szt. walca wibracyjnego lub statycznego min. 7,5<br/>ton masy własnej,<br/>b) co najmniej 1 szt. równiarki samojezdnej,<br/>c) co najmniej 1 szt. koparki kołowej o pojemności łyżki powyżej<br/>0,25 m3,<br/>d) co najmniej 1 szt. samochodu samowyładowczego o ładowności<br/>min. 5 ton,<br/>e) co najmniej 1 szt. wibratora płytowego lub ubijaka,<br/>f) co najmniej 1 szt. rozkładarki pospółki/kruszywa.<br/>c) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie obu części zamówienia mogą wykazywać<br/>te same roboty i ten sam potencjał techniczny celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu dla obu części zamówienia.<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Pełen i szczegółowy opis w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP<br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021<br/>r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę<br/>częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1<br/>pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3B do SWZ), w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących<br/>płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia<br/>12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), f) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP<br/>- wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Pełen i szczegółowy opis w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274<br/>ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, , aktualnych na dzień<br/>złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót<br/>budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ).Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót<br/>budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym<br/>mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w<br/>którym upływa termin składnia ofert.<br/>b) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na<br/>potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności<br/>technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane<br/>należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania<br/>zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>zasobami (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ). Pełen i szczegółowy opis w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ)<br/>sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>b) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie<br/>z wymaganiami określonymi w rozdziale 15 SWZ, sporządzony pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. Brak złożenia kosztorysu ofertowego wraz z ofertą będzie<br/>skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 PZP;<br/>c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio<br/>załącznik nr 3A i załącznik 3B do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>d) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby –do oferty należy załączyć także oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami<br/>stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3C i załącznik 3D do SWZ, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z<br/>art. 266 PZP,<br/>e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (niewiążący<br/>wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),f) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca<br/>nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu<br/>poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby<br/>dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby działającej w<br/>imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 PZP - działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit f)<br/>SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.15.-9.19 SWZ,<br/>h) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na formularzu<br/>oferty zał. nr 2 do SWZ).<br/>i) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy<br/>Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej). Pełen i szczegółowy opis w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>na część zamówienia nr 1 - 800,00 zł<br/>na część zamówienia nr 2 - 900,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o<br/>których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.<br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 23 2030 0045<br/>1110 0000 0093 6420 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu<br/>na „Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko etap II część<br/>zamówienia nr …….”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w<br/>podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium<br/>wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji<br/>ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.<br/>6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.<br/>98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt<br/>2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci<br/>elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób<br/>upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały<br/>okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie<br/>wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku,<br/>o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej<br/>udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem<br/>– określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i<br/>nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba<br/>podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.<br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty –<br/>treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia<br/>(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o<br/>których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą<br/>ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą<br/>spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania<br/>zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak<br/>też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania<br/>umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8)Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z<br/>którym w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty<br/>podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika,<br/>które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór<br/>stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty<br/>stanowiącym załącznik nr 2 SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to<br/>oświadczenie właśnie w tym formularzu.<br/>2. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej<br/>postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. Pełen i szczegółowy opis w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:1) Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych do wyk. w ramach niniejszej Umowy w przypadku:a)konieczności wykonania robót zamiennych lub dodat., których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie Przedm. Umowy, a konieczność ich wykonania wynika z wad dok.,b) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodat. niezb. do prawidłowego wykonania Przed.Umowy, które nie zostały przewidziane w dokument. przekazanej przez<br/>Zamawiającego,c) zmiany dok.wykonane z inicjatywy Zam. ze względu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatk.;d) zmiany decyzji administr.,na podstawie których prowadzone są roboty budowl. objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dok.,<br/>2) dopuszczalna jest zmiana Przedm. Umowy, w szczególności zmiana sposobu wyk. Przedm.Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:a) wystąpienia innych war. geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych niż te wskazane przez Zamawiającego w dok., powodujących konieczność zmiany sposobu wyk. Przedm. Umowy;b) wystąp.na terenie budowy niewybuchów, niewypałów, znalezisk archeol. lub innych niezinwentaryzowanych obiek., które uniemożliwiają lub utrudniają wyk. robót na war. przewidzianych w Umowie<br/>3) Dopuszczalna jest zmiana technologii wyk. robót lub materiałów przewidzianych w dok. w przypadku niedostępności odpowiednich surowców lub mater. na rynku bud. albo zaniechania produkcji mater. przewidzianych w dokumentacji, co utrudnia możliwość wykonania Przedmiotu Umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w postępie robót, a Wyk., pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec. 4) Dopuszczalna jest zmiana term. wykonania Umowy w przypadku:a)	wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią lub zasadami sztuki budowlanej. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry, opady śniegu o pokrywie co najmniej 10 cm lub gradu, panujące ujemne temperatury poniżej minus 15 stopni Celsjusza – uniemożliwiające prowadzenie zewnętrznych robót budowlanych w ogóle bądź bez niewspółmiernych nakładów utrzymujące się dłużej niż 3 dni,b) opóźnienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykonaniem robót objętychUmową, co uniem.Wyk. termin. wyk.Um.,c) opóźnienia Zam.w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Um. przez Wyk.,d)opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonywania robót, co ma wpływ na termin wykonania Umowy,f) wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,g) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę;h) wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę,Pełen i szczegółowy opis w zał. nr4SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy (SmartPZP), https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-28 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia dostępny jest na stronie<br/>https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com