JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211014/0023314301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich – wraz <br/>z rozładunkiem w magazynach zlokalizowanych w miastach: Hrubieszów, Lublin, Zamość, Chełm w zakresie 4 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061402337</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 2F</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261181536</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261181607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32wog.zampub@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.32wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Wojskowa Jednostka Budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich – wraz <br/>z rozładunkiem w magazynach zlokalizowanych w miastach: Hrubieszów, Lublin, Zamość, Chełm w zakresie 4 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1edb8906-2cd6-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00233143</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00014432/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.13 Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich wraz z rozładunkiem w magazynach zlokalizowanych w miastach: Lublin, Zamość, Hrubieszów, Chełm ( w zakresie 4 częsci)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/32wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/32wog. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 2.	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „ Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane). 3.	Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 6.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest:<br/>a)	zaakceptować warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy, w zakładce „Regulamin” oraz uznania go za wiążący.<br/>b)	Zapoznać się i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na Platformie, w zakładce Instrukcje.<br/><br/>7.	Zamawiający, informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące <br/>w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 10.	Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami – bez ujawniania źródła zapytania – Zamawiający zamieszcza na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/32wog w zakładce „Komunikaty”, na której udostępniono SWZ. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">4.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;<br/>2)	Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich – wraz <br/>z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu: Hrubieszów, Lublin, Zamość, Chełm w zakresie 4 części, nr sprawy: ZP/TP/34/2021, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 t.j.); <br/>3)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 t.j.); dalej „ustawa Pzp”;<br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>5)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6)	W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>7)	Posiada Pani/Pan: <br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników;	<br/> - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw;	<br/> - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8)	Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>- W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/34/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich – dla miasta Zamość<br/>CZĘŚĆI I: ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość <br/>mleko w proszku pełne, mleko spożywcze UHT 2% tł., mleko zsiadłe, śmietana 18% tł., śmietana kremowa 30% tł., jogurt naturalny, jogurt owocowy, jogurt owocowy ze zbożami, deser mleczny z owocami, deser jogurtowy, serek homogenizowany waniliowy, serek naturalny do smarowania, kefir, ser twarogowy półtłusty, ser twarogowy ziarnisty, ser edamski pełnotłusty, ser gouda pełnotłusty, ser salami pełnotłusty, ser camembert, ser topiony z szynką, ser topiony z papryką, ser topiony pełnotłusty, ser topiony tłusty plasterkowany, ser typu mozzarella, ser feta, ser parmezan, masło ekstra jednoporcjowe.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części <br/>UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w oddzielnym pliku spakowanym w formacie ZIP;<br/>2)	Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy <br/>1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych <br/>w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. <br/>2.	Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.<br/>3.	Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.<br/>4.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. <br/>5.	Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.<br/>6.	Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego <br/>w Zamościu <br/>7.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.<br/>8.	Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:<br/>1)	Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,<br/>2)	Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.<br/>9.	Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. <br/>10.	Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.<br/>11.	Częstotliwość dostaw – 3 (trzy) razy w tygodniu.<br/>12.	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: <br/>Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość<br/>13.	Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. <br/>14.	Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:<br/>1)	aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: <br/>	90.000,00 zł dla CZĘŚCI 1<br/>2)	AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; <br/>lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.<br/>3)	AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; <br/>lub <br/>Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie <br/>art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności <br/>i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); <br/>lub <br/>Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia <br/>i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych. 8.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy <br/>z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku do Umowy, kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął KRYTERIUM - <br/>najniższa cena – WAGA kryterium - 100%.<br/>2.	Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich dla miasta Chełm: ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm, mleko w proszku pełne, mleko spożywcze pasteryzowane 2% tł., mleko spożywcze UHT 2% tł., śmietana 12% tł., śmietana 18% tł., śmietana kremowa 30% tł., jogurt naturalny, jogurt owocowy, jogurt owocowy ze zbożami, deser mleczny z owocami, deser mleczny z czekoladą, deser jogurtowy, serek homogenizowany naturalny, serek homogenizowany waniliowy, serek twarogowy, serek naturalny do smarowania, kefir, ser twarogowy półtłusty, ser twarogowy ziarnisty, ser typu fromage, ser edamski pełnotłusty, ser gouda pełnotłusty, ser salami pełnotłusty, ser camembert, ser topiony z szynką, ser topiony z papryką, ser topiony pełnotłusty, ser topiony tłusty plasterkowany, ser wędzony, ser typu mozzarella, ser feta, ser pleśniowy lazur, masło ekstra jednoporcjowe, masło ekstra.1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w oddzielnym pliku spakowanym w formacie ZIP;<br/>2)	Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy <br/>1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych <br/>w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. <br/>2.	Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.<br/>3.	Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.<br/>4.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. <br/>5.	Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.<br/>6.	Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego <br/>w Zamościu <br/>7.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.<br/>8.	Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:<br/>1)	Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,<br/>2)	Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.<br/>9.	Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. <br/>10.	Realizcja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.<br/>11.	Częstotliwość dostaw – 3 (trzy) razy w tygodniu.<br/>12.	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: <br/>Chełm - ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm<br/>13.	Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. <br/>14.	Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:1)	aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: <br/>		70.000,00 zł dla CZĘŚCI 2 <br/>2)	AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; <br/>lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.<br/>3)	AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; <br/>lub <br/>Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie <br/>art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności <br/>i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); <br/>lub <br/>Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia <br/>i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych. 8.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy <br/>z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku do Umowy, kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął KRYTERIUM - <br/>najniższa cena – WAGA kryterium - 100%.<br/>2.	Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich dla m. Hrubieszów CZĘŚĆ III: ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów <br/>mleko spożywcze pasteryzowane 2% tł., mleko spożywcze UHT 2% tł., śmietana 18% tł., śmietana kremowa 30% tł., jogurt naturalny, jogurt owocowy, deser mleczny z owocami, deser mleczny z czekoladą, deser jogurtowy, serek homogenizowany naturalny, serek homogenizowany waniliowy, serek twarogowy, serek naturalny do smarowania, kefir, ser twarogowy półtłusty, ser twarogowy ziarnisty, ser typu fromage, ser edamski pełnotłusty, ser gouda pełnotłusty, ser salami pełnotłusty, ser topiony z szynką, ser topiony z papryką, ser topiony pełnotłusty, ser topiony tłusty plasterkowany, ser wędzony, ser typu mozzarella, ser feta, ser parmezan, ser pleśniowy lazur, masło ekstra jednoporcjowe, masło ekstra.<br/>SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera : <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 określają:<br/>1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części <br/>UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w oddzielnym pliku spakowanym w formacie ZIP;<br/>2)	Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy <br/>1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych <br/>w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. <br/>2.	Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.<br/>3.	Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.<br/>4.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. <br/>5.	Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.<br/>6.	Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego <br/>w Zamościu <br/>7.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.<br/>8.	Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:<br/>1)	Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,<br/>2)	Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.<br/>9.	Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. <br/>10.	Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.<br/>11.	Częstotliwość dostaw – 3 (trzy) razy w tygodniu.<br/>12.	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: <br/>Hrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów<br/>13.	Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. <br/>14.	Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:<br/>1)	aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: <br/>	50.000,00 zł dla CZĘŚCI 3<br/>2)	AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; <br/>lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.<br/><br/>3)	AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; <br/>lub <br/>Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie <br/>art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności <br/>i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); <br/>lub <br/>Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia <br/>i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych. 8.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy <br/>z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku do Umowy, kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął KRYTERIUM - <br/>najniższa cena – WAGA kryterium - 100%.<br/>2.	Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich dla m. Lublin CZĘŚĆI IV: ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin mleko w proszku pełne, mleko spożywcze pasteryzowane 2% tł., mleko spożywcze UHT 2% tł., mleko zsiadłe, śmietana 12% tł., śmietana 18% tł., śmietana kremowa 30% tł., jogurt naturalny, jogurt owocowy, jogurt owocowy ze zbożami, deser mleczny z owocami, deser mleczny z czekoladą, deser jogurtowy, serek homogenizowany naturalny, serek homogenizowany waniliowy, serek twarogowy, serek naturalny do smarowania, kefir, ser twarogowy półtłusty, ser twarogowy ziarnisty, ser typu fromage, ser edamski pełnotłusty, ser gouda pełnotłusty, ser salami pełnotłusty, ser topiony z szynką, ser topiony z papryką, ser topiony pełnotłusty, ser topiony tłusty plasterkowany, ser wędzony, masło ekstra jednoporcjowe, masło ekstra. 1)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części <br/>UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załącznik szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w oddzielnym pliku spakowanym w formacie ZIP;<br/>2)	Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy <br/>1.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych <br/>w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. <br/>2.	Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.<br/>3.	Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.<br/>4.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. <br/>5.	Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.<br/>6.	Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu <br/>7.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.<br/>8.	Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:<br/>1)	Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,<br/>2)	Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.<br/>9.	Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. <br/>10.	Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.<br/>11.	Częstotliwość dostaw – 3 (trzy) razy w tygodniu.<br/>12.	Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: <br/>Lublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin<br/>13.	Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. <br/>14.	Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:<br/>1)	aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: <br/>	60.000,00 zł dla CZĘŚCI 4.<br/>2)	AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; <br/>lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.<br/>3)	AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; <br/>lub <br/>Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie <br/>art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności <br/>i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); <br/>lub <br/>Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia <br/>i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych. 8.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy <br/>z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku do Umowy, kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI” co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-01-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął KRYTERIUM - <br/>najniższa cena – WAGA kryterium - 100%.<br/>2.	Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najniższą cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:<br/>w zakresie części nr 1,2,3,4<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada<br/>a)	AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; <br/>lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> w zakresie części nr 1,2,3,4<br/>a)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada - Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia posiadający rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia <br/>w okresie ubezpieczenia - opiewający na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: <br/>	90.000,00 zł dla CZĘŚCI 1<br/>	70.000,00 zł dla CZĘŚCI 2 <br/>	50.000,00 zł dla CZĘŚCI 3 <br/>	60.000,00 zł dla CZĘŚCI 4<br/>Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.<br/><br/>W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje: co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych zamówieniem, czyli samochodem typu chłodnia, izoterma - Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, w związku z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (Dz. U. UE L z 2004 r. Nr 139 poz. 1 z późn. zm.), (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu <br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej <br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty <br/>lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. <br/>Oświadczenie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:<br/>w zakresie części nr 1,2,3,4<br/>a)	AKTUALNA DECYZJA ADMINISTRACYJNA WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy <br/>z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; <br/>lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.<br/>2)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>	w zakresie części nr 1,2,3,4<br/>b)	Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia posiadający rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia - opiewający na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: <br/>	90.000,00 zł dla CZĘŚCI 1<br/>	70.000,00 zł dla CZĘŚCI 2 <br/>	50.000,00 zł dla CZĘŚCI 3 <br/>	60.000,00 zł dla CZĘŚCI 4<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.<br/><br/>W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność.<br/>3)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	WYKAZ NARZĘDZI, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.: <br/><br/>	co najmniej jeden środek transportu przystosowany do przewozu artykułów żywnościowych objętych zamówieniem czyli samochód typu chłodnia, izoterma – według wzoru Wykazu narzędzi…. – stanowiącego Zał. nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY<br/><br/>a)	AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; <br/>lub <br/>Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); <br/>lub <br/>Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a)	AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; <br/>lub <br/>Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); <br/>lub <br/>Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 6)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – zgodnie z art. 123 ustawy Pzp - Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Załącznik nr 8 do SWZ. 5)	Oryginał pełnomocnictwa w przypadku gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Pełnomocnictwo, do oferty należy dołączyć w takiej samej formie jak składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) oryginał pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: <br/>Część nr 1 - 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych),<br/>Część nr 2 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych),<br/>Część nr 3 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych),<br/>Część nr 4 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych),<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <br/>3.	Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 <br/>z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/34/2021 w zakresie CZĘŚCI NR…….”<br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>5.	Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 25.10.2021 r. do godz.: 10.00. <br/>6.	Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>7.	Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz Wykonawca składa w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z ofertą.<br/>UWAGA! dalszy zakres, charakter oraz warunki dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIV SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia. <br/>W przypadku gdy zamawiający wymaga określonych referencji, zamówienie publiczne będzie mógł zrealizować tylko ten wykonawca, który to doświadczenie faktycznie nabył. Obowiązkiem jest złożenie przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie na etapie składania oferty oświadczenia dotyczącego kompetencji wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, w przypadku gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com