JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211014/0023317001-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń ko-munikacyjnych, śródlądowych statków pływających oraz następstw nieszczęśliwych wypadków - NAZWA SKRÓCONA </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA W CHODZIEŻY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570790992</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chodzież</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">672827171</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzadmiejski@chodziez.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chodziez.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń ko-munikacyjnych, śródlądowych statków pływających oraz następstw nieszczęśliwych wypadków - NAZWA SKRÓCONA </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e81a478b-2800-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00233170</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000532/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej w Chodzieży wraz z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi na okres od 2022 do 2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.chodziez.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 2.	Zamawiający informuje, iż SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach nr 6-13 do SWZ.<br/>3.	Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji: <br/>3.1.	Zamawiający na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp. udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących mienia i działalności Gminy Miejskiej w Chodzieży zamieszczonych w załącznikach nr 6-13 do SWZ – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3.2.	Informacje poufne, o którym mowa w ust. 2 udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020, poz. 895 z późn. zm.) - zwana dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.<br/>3.3.	Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek na adres e-mail: zamowieniapubliczne@chodziez.pl lub poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>3.4.	Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w złożonym wniosku.<br/>3.5.	Otrzymane w ten sposób informacje przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. <br/>3.6.	Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania zgodnie z zasadą określoną w ustawie o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej <br/>3.7.	Zamawiający zobowiązuję Wykonawców do dołożenia właściwych starań w celu zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem oraz dostępem nieupoważnionych osób trzecich. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej służącej<br/>do elektronicznego składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Adres strony internetowej<br/>prowadzonego postępowania: https://bip.chodziez.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Informacje ogólne<br/>1.1. Adres elektronicznej skrzynki odbiorczej (ePuap) Urzędu Miejskiego w Chodzieży:<br/>/8w7k25ehpk/skrytka<br/>1.2. Komunikacja w postepowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z<br/>uwzględnieniem wyjątków w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.<br/>1) za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePuap<br/>oraz udostępnionego przez miniPortal;<br/>2) poczty elektronicznej e-mail: zamówieniapubliczne@chodzież.pl ( uwaga: nie dotyczy składania<br/>ofert).<br/>1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do<br/>„Formularza do komunikacji”.<br/>1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.<br/>1.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150<br/>MB.<br/>1.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń<br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.lub na adres email:zamowieniapubliczne@chodziez.pl<br/>1.7. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>1.8. W przypadku przekazywania zawiadomień, oświadczeń, wniosków lub informacji przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej (wiadomość e-mail), Zamawiający żąda każdorazowo<br/>niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę faktu ich otrzymania, a na żądanie Wykonawcy<br/>potwierdzi fakt ich otrzymania od niego. Dowodem wysłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji drogą elektroniczną jest potwierdzenie transmisji danych.<br/>1.9. Nie będą udzielane wyjaśnienia na zapytania dotyczące niniejszej SWZ kierowane<br/>w formie bezpośredniej, ustnej lub drogą telefoniczną.<br/>1.10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców, w celu wyjaśnienia<br/>treści SWZ.<br/>1.11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli<br/>wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod<br/>warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed<br/>upływem terminu składania ofert.<br/>1.12. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 1.10, przedłuża<br/>termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców<br/>z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek<br/>o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 1.11, Zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>1.13. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 1.12, nie wpływa na bieg terminu<br/>składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest w Gmina Miejska w Chodzieży z siedzibą w Chodzieży ul.<br/>Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież oraz Nord Partner Sp. z o.o. z siedzibą<br/>w Toruniu, ul. Lubicka 16, 87-100 Toruń, dane kontaktowe – torun@np.com.pl, tel. (56) 651 43 00.<br/>2. Administrator powołała inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Chodzieży z<br/>którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@chodziez.pl telefonicznie pod nr 67<br/>28-27-171 lub pod adresem wskazanym powyżej.<br/>3. Inspektor ochrony danych osobowych w Nord Partner Sp. z o.o. - dane kontaktowe: odo@np.com.pl.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu realizacji postępowania o udzielnie<br/>zamówienia publicznego na kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, floty<br/>pojazdów Gminy Miejskiej w Chodzieży, prowadzonego w trybie podstawowym (podstawa prawna –<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO).<br/>5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp.<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mogą być<br/>udostępniane, w związku z realizacją postępowania, brokerowi ubezpieczeniowemu (Nord Partner sp.<br/>z o.o., ul. Lubicka 16, 87-100 Toruń).<br/>8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres: 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>9. Posiada Pani/Pan:<br/>9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana,<br/>9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,<br/>9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,<br/>9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że dochodzi do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez administratora.<br/>10. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych,<br/>10.2. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>10.3. prawo do sprzeciwu, o których mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1.	CZĘŚĆ I zamówienia: ubezpieczenie mienia i OC<br/>A.	ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,<br/>B.	ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,<br/>C.	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,<br/>D.	Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA<br/>ubezpieczenie mienia i OC.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanym kryteriami i<br/>ich wagą:<br/>Kryterium Waga<br/>Cena za zamówienie podstawowe 60%.<br/>Fakultatywne warunki ubezpieczenia 40%<br/>2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie<br/>każdego kryterium, wg następującego wzoru:<br/>Cn<br/>P= ––––– x 100 x 60% + Wf<br/>Co<br/>gdzie:<br/>P - suma punktów, jakie Wykonawca uzyskał w poszczególnych kryteriach (Cena oferty za zamówienie<br/>podstawowe oraz fakultatywne warunki ubezpieczenia) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki;<br/>Cn - cena najniższej oferty za zamówienie podstawowe;<br/>Co - cena oferty ocenianej za zamówienie podstawowe;<br/>Wf - ilość punktów za fakultatywne warunki ubezpieczenia.<br/>Fakultatywne warunki ubezpieczenia podkryteria:<br/> ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk – 20%<br/> ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk – 5%<br/> ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – 10%<br/> ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń – 5%<br/>Wf =(Xa x 20%) + (Xb x 5%) + (Xc x 10%)+(Xd x 5%) = max 40 pkt<br/>Przy czym:<br/>Xa – ilość uzyskanych punktów dla ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk<br/>Xb – ilość uzyskanych punktów dla ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk<br/>Xc– ilość uzyskanych punktów dla ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej<br/>Xd – ilość uzyskanych punktów dla ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń<br/>3. Kryterium „Cena za zamówienie podstawowe” rozpatrywane będzie na podstawie ceny ofertowej dla CZĘŚCI I zamówienia za wykonanie zamówienia podstawowego za cały okres zamówienia podanej<br/>przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – CZĘŚĆ I zamówienia - załącznik nr 1A. Wykonawca,<br/>który przedstawi w Formularzu ofertowym najniższą cenę za wykonanie zamówienia podstawowego za<br/>cały okres zamówienia otrzyma maksymalnie 60 pkt.<br/>4. Fakultatywne warunki ubezpieczenia zostały określone w formularzu ofertowym – CZĘŚĆ I<br/>zamówienia - załącznik nr 1A. Wykonawca może otrzymać w kryterium „Fakultatywne warunki<br/>ubezpieczenia” maksymalnie 40 pkt.<br/>5. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość<br/>punktów w ramach kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Fakultatywne warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.2.	CZĘŚĆ II zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne<br/>A.	obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych,<br/>B.	ubezpieczenie auto-casco,<br/>C. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,<br/>D. ubezpieczenie assistance. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA<br/>ubezpieczenia komunikacyjne.<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanym kryteriami i<br/>ich wagą: Kryterium Waga<br/>Cena za zamówienie podstawowe 60%.<br/>Fakultatywne warunki ubezpieczenia 40%<br/>2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie<br/>każdego kryterium, wg następującego wzoru:<br/>Cn<br/>P= ––––– x 100 x 60% + Wf x 40%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>P - suma punktów, jakie Wykonawca uzyskał w poszczególnych kryteriach (Cena oferty za zamówienie<br/>podstawowe oraz fakultatywne warunki ubezpieczenia) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki;<br/>Cn - cena najniższej oferty za zamówienie podstawowe;<br/>Co - cena oferty ocenianej za zamówienie podstawowe;<br/>Wf - ilość punktów za fakultatywne warunki ubezpieczenia.<br/>Fakultatywne warunki ubezpieczenia podkryteria:<br/> ubezpieczenie komunikacyjne – 40%<br/>Wf = suma punktów za warunki fakultatywne x 40%<br/>3. Kryterium „Cena za zamówienie podstawowe” rozpatrywane będzie na podstawie ceny ofertowej dla<br/>CZĘŚCI II zamówienia za wykonanie zamówienia podstawowego za cały okres zamówienia podanej<br/>przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – CZĘŚĆ II zamówienia - załącznik nr 1B. Wykonawca,<br/>który przedstawi w Formularzu ofertowym najniższą cenę za wykonanie zamówienia podstawowego za<br/>cały okres zamówienia otrzyma maksymalnie 60 pkt.<br/>4. Fakultatywne warunki ubezpieczenia zostały określone w formularzu ofertowym – CZĘŚĆ II<br/>zamówienia - załącznik nr 1B. Wykonawca może otrzymać w kryterium „Fakultatywne warunki<br/>ubezpieczenia” maksymalnie 40 pkt.<br/>5. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość<br/>punktów w ramach kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Fakultatywne warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III zamówienia: ubezpieczenie śródlądowych statków pływających<br/>A. casco,<br/>B. odpowiedzialność cywilna armatora z tytułu posiadania i eksploatacji jednostki <br/>pływającej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Fakultatywne warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.4.	CZĘŚĆ IV zamówienia: ubezpieczenie NNW<br/>A. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Fakultatywne warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki<br/>udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>(o ile wynika to z odrębnych przepisów)<br/>posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności<br/>regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. Wykonawcy mających<br/>siedzibę na terenie RP muszą posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności<br/>ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i<br/>reasekuracyjnej (Dz.U. 2020, poz. 895 z późn. zm.) w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem<br/>zamówienia w danej części zamówienia.<br/>Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń,<br/>koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich<br/>okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek<br/>z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej<br/>umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później<br/>niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.<br/>3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w odniesieniu<br/>do warunku określonego w ust. 2.1.:<br/>3.1. warunek posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej musi<br/>spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie,<br/>3.2. zakres grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia Wykonawcy ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty (w<br/>danej części zamówienia) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>3.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 z późń. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do<br/>SWZ.<br/>3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3.2., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,<br/>w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie<br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie<br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się<br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 4., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2<br/>do SWZ) dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający lub Pełnomocnik Zamawiającego posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz<br/>potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty (w<br/>danej części zamówienia) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>3.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. 2021, poz. 275 z późń. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do<br/>SWZ.<br/>3.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3.2., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,<br/>w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie<br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie<br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się<br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 4., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2<br/>do SWZ) dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający lub Pełnomocnik Zamawiającego posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz<br/>potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem<br/>nr 2 do SWZ) dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający lub Pełnomocnik Zamawiającego posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki<br/>oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>8. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, Pełnomocnik Zamawiającego może w każdym czasie wezwać<br/>wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>9. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz przepisy rozporządzenia<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy.<br/>2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są<br/>w następujących załącznikach do niniejszej SWZ:<br/>2.1. Dla Części I zamówienia : załącznik nr 4A do SWZ – wzór umowy;<br/>2.2. Dla Części II zamówienia : załącznik nr 4B do SWZ – wzór umowy;<br/>2.3. Dla Części III zamówienia : załącznik nr 4C do SWZ – wzór umowy;<br/>2.4. Dla Części IV zamówienia : załącznik nr 4D do SWZ – wzór umowy;<br/>3. Wzór umowy zostanie uzupełniony o niezbędne informacje dotyczące w szczególności<br/>Wykonawcy, osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz wartości umowy.<br/>4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze<br/>umowy, stanowiącym:<br/>5.1. Dla Części I zamówienia : załącznik nr 4A do SWZ – wzór umowy;<br/>5.2. Dla Części II zamówienia : załącznik nr 4B do SWZ – wzór umowy;<br/>5.3. Dla Części II zamówienia : załącznik nr 4C do SWZ – wzór umowy;<br/>5.4. Dla Części IV zamówienia : załącznik nr 4D do SWZ – wzór umowy;<br/>6. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami w postępowaniu, dalej „Ofertę” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> „Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń komunikacyjnych, śródlądowych statków pływających oraz następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Miejskiej w Chodzieży wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury oraz spółkami komunalnymi” - PEŁNA NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com