JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/0023416901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KORONOWIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT BYDGOSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">KONARSKIEGO 1-3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-066</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52-58-35-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiat.bydgoski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.bydgoski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KORONOWIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c847d4e2-2c02-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00234169</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003605/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.9 Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Liceum Ogólnokształcącego im. Leona Wyczółkowskiego w Koronowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej użytkowanej przez Zamawiającego do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zwanej dalej Platformą, dostępnej pod adresem platformazakupowa.pl.<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz<br/>Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający w oparciu o art. 67 ustawy Pzp oraz zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa języka JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,<br/>g) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanie UTF8.<br/>2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>3) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za<br/>pośrednictwem Platformy.<br/>4) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.<br/>5) Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.<br/>6) Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>7) Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją składania ofert (załącznik nr 5 do SWZ). Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie w pliku pn. Instrukcja składania ofert/wniosków dla wykonawców.<br/>8) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych wskazanych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (załącznik nr 2; j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (Zamawiający rekomenduje format .pdf).<br/>9) Ofertę wraz załącznikami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/ów zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>10) Więcej informacji o wymaganiach organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2)	Zamawiający informuję, że: <br/>a)	administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Starosta Bydgoski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 422, fax 52 58 35 452, email: info@powiat.bydgoski.pl;<br/>b)	inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kalińska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl;<br/>c)	Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Liceum Ogólnokształcącego w Koronowie” o sygnaturze OR-VII.272.3.13.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; <br/>e)	Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h)	posiada/ją Pani/Pan/Państwo:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:<br/>- prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR-VII.272.3.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu &#34;All-in-One&#34; (2 szt.). Szczegółowy opis części 1 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 1 do SWZ.<br/>Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 10000 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie:<br/>http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; 2) pamięć operacyjna o pojemności min. 16 GB, 3) karta graficzna zewnętrzna lub wbudowana w procesor; 4) Parametry pamięci masowej: dysk półprzewodnikowy SSD M.2 o pojemności min. 512GB; 5) ekran: przekątna nie mniej niż 27&#34;, rozdzielczość nie mniejsza niż 1910 x 1080 (FullHD). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>dwoma kryteriami i odpowiadającymi im wagom oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów w następujący sposób: <br/>1. CENA (brutto)– 60%. 1) Cena (brutto) będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga kryterium 60% / Cena oferty badanej. <br/>2) Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA– 40%. 1) Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia (liczony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy): a) 14 dni lub wcześniej - Liczba przyznanych punktów- 40; b) do 21 dni- Liczba przyznanych punktów- 20; c) do 30 dni- Liczba przyznanych punktów- 0. <br/>2) Wykonawca winien zaproponować termin realizacji zamówienia zgodnie z okresami wskazanymi powyżej. W przypadku podania innego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadającą<br/>najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę terminowi, zgodnie z punktacją przewidzianą powyżej. Wskazanie dłuższego terminu dostawy niż 30 dni, będzie uznane za niezgodne ze SWZ i spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie<br/>kryterium termin realizacji zamówienia. <br/>3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/>4. Łączna liczba punktów za ofertę (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)= Liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin realizacji zamówienia (maks. 40).<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu &#34;All-in-One&#34; (15 szt.). Szczegółowy opis części 2 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 2 do SWZ.<br/>Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 10000 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie:<br/>http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; 2) pamięć operacyjna o pojemności min. 16 GB, 3) karta graficzna zewnętrzna lub wbudowana w procesor; 4) Parametry pamięci masowej: dysk półprzewodnikowy SSD M.2 o pojemności min. 512GB; 5) ekran: przekątna nie mniej niż 23,8&#34;, rozdzielczość nie mniejsza niż 1910 x 1080 (FullHD). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>dwoma kryteriami i odpowiadającymi im wagom oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów w następujący sposób: <br/>1. CENA (brutto)– 60%. 1) Cena (brutto) będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga kryterium 60% / Cena oferty badanej. <br/>2) Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA– 40%. 1) Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia (liczony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy): a) 14 dni lub wcześniej - Liczba przyznanych punktów- 40; b) do 21 dni- Liczba przyznanych punktów- 20; c) do 30 dni- Liczba przyznanych punktów- 0. <br/>2) Wykonawca winien zaproponować termin realizacji zamówienia zgodnie z okresami wskazanymi powyżej. W przypadku podania innego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadającą<br/>najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę terminowi, zgodnie z punktacją przewidzianą powyżej. Wskazanie dłuższego terminu dostawy niż 30 dni, będzie uznane za niezgodne ze SWZ i spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie<br/>kryterium termin realizacji zamówienia. <br/>3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/>4. Łączna liczba punktów za ofertę (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)= Liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin realizacji zamówienia (maks. 40).<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu &#34;All-in-One&#34; (26 szt.). Szczegółowy opis części 3 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 3 do SWZ.<br/>Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 10000 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie:<br/>http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; 2) pamięć operacyjna o pojemności min. 16 GB, 3) karta graficzna zewnętrzna lub wbudowana w procesor; 4) Parametry pamięci masowej: dysk półprzewodnikowy SSD M.2 o pojemności min. 512GB; 5) ekran: przekątna nie mniej niż 23,8&#34;, rozdzielczość nie mniejsza niż 1910 x 1080 (FullHD). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>dwoma kryteriami i odpowiadającymi im wagom oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów w następujący sposób: <br/>1. CENA (brutto)– 60%. 1) Cena (brutto) będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga kryterium 60% / Cena oferty badanej. <br/>2) Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA– 40%. 1) Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia (liczony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy): a) 14 dni lub wcześniej - Liczba przyznanych punktów- 40; b) do 21 dni- Liczba przyznanych punktów- 20; c) do 30 dni- Liczba przyznanych punktów- 0. <br/>2) Wykonawca winien zaproponować termin realizacji zamówienia zgodnie z okresami wskazanymi powyżej. W przypadku podania innego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadającą<br/>najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę terminowi, zgodnie z punktacją przewidzianą powyżej. Wskazanie dłuższego terminu dostawy niż 30 dni, będzie uznane za niezgodne ze SWZ i spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie<br/>kryterium termin realizacji zamówienia. <br/>3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/>4. Łączna liczba punktów za ofertę (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)= Liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin realizacji zamówienia (maks. 40).<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet biurowy AAA-03509/Office Pro+ Dev SL 2021 lub równoważny (43 szt.) w języku polskim z przeznaczeniem dla szkoły. Szczegółowy opis części 4 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/4 do SWZ.<br/>Wymagania (minimalne) wobec oprogramowania to m.in.: 1) Zawartość pakietu: Zintegrowane oprogramowanie klienta poczty, arkusz kalkulacyjny, edytor dokumentów, edytor prezentacji multimedialnych, system obsługi relacyjnych baz danych. 2) Obsługiwane dokumenty: Dot, dotx, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, pps, mdb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>dwoma kryteriami i odpowiadającymi im wagom oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów w następujący sposób: <br/>1. CENA (brutto)– 60%. 1) Cena (brutto) będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga kryterium 60% / Cena oferty badanej. <br/>2) Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA– 40%. 1) Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia (liczony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy): a) 14 dni lub wcześniej - Liczba przyznanych punktów- 40; b) do 21 dni- Liczba przyznanych punktów- 20; c) do 30 dni- Liczba przyznanych punktów- 0. <br/>2) Wykonawca winien zaproponować termin realizacji zamówienia zgodnie z okresami wskazanymi powyżej. W przypadku podania innego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadającą<br/>najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę terminowi, zgodnie z punktacją przewidzianą powyżej. Wskazanie dłuższego terminu dostawy niż 30 dni, będzie uznane za niezgodne ze SWZ i spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie<br/>kryterium termin realizacji zamówienia. <br/>3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/>4. Łączna liczba punktów za ofertę (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)= Liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin realizacji zamówienia (maks. 40).<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet graficzny CorelDRAW Standard 2021 PL lub równoważny (26 szt.) w języku polskim z przeznaczeniem dla szkoły. Szczegółowy opis części 5 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/5 do SWZ.<br/>Wymagania (minimalne) wobec oprogramowania to m.in.: 1) zawartość pakietu: CorelDRAW (do tworzenia grafik wektorowych i układów stron), Corel® PHOTO-PAINT (do edytowania zdjęć), Corel® PowerTRACE (do przekształcania map bitowych w edytowalne grafiki wektorowe), Corel® CONNECT (do przeglądania i wyszukiwania materiałów), Corel® Website Creator™ (do projektowania i zarządzania witrynami internetowymi) oraz Corel CAPTURE (do przechwytywania obrazów z ekranu komputera). 2) Typ licencji: licencja edukacyjna dla szkół, niewygasająca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>dwoma kryteriami i odpowiadającymi im wagom oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów w następujący sposób: <br/>1. CENA (brutto)– 60%. 1) Cena (brutto) będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga kryterium 60% / Cena oferty badanej. <br/>2) Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA– 40%. 1) Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia (liczony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy): a) 14 dni lub wcześniej - Liczba przyznanych punktów- 40; b) do 21 dni- Liczba przyznanych punktów- 20; c) do 30 dni- Liczba przyznanych punktów- 0. <br/>2) Wykonawca winien zaproponować termin realizacji zamówienia zgodnie z okresami wskazanymi powyżej. W przypadku podania innego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadającą<br/>najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę terminowi, zgodnie z punktacją przewidzianą powyżej. Wskazanie dłuższego terminu dostawy niż 30 dni, będzie uznane za niezgodne ze SWZ i spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie<br/>kryterium termin realizacji zamówienia. <br/>3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/>4. Łączna liczba punktów za ofertę (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)= Liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin realizacji zamówienia (maks. 40).<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa zestawu interaktywnego (tablicy oraz projektora z uchwytem) – 11 szt. dla potrzeb edukacji. Szczegółowy opis części 6 zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/6 do SWZ. Cechy sprzętu, to m.in.: 1) Tablica (w ramach zestawu interaktywnego z projektorem): ekran- proporcje obrazu - 16:9 lub 4:3, przekątna tablicy nie mniej niż 90 cali, powierzchnia suchościeralna, powłoka ceramiczna pokryta nanopolimerem, magnetyczna, tablica współpracująca z<br/>komputerem i projektorem multimedialnym, czarna rama; sposób obsługi- Dotykowy, dowolnym pisakiem lub palcem. 2) Projektor z uchwytem: kompatybilny z zaproponowana tablicą w ramach zestawu interaktywnego; typ: ultrakrótkoogniskowy, FullHD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30195000-2 - Tablice</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">38652100-1 - Projektory</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>dwoma kryteriami i odpowiadającymi im wagom oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów w następujący sposób: <br/>1. CENA (brutto)– 60%. 1) Cena (brutto) będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: Cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga kryterium 60% / Cena oferty badanej. <br/>2) Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA– 40%. 1) Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób: Termin realizacji zamówienia (liczony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy): a) 14 dni lub wcześniej - Liczba przyznanych punktów- 40; b) do 21 dni- Liczba przyznanych punktów- 20; c) do 30 dni- Liczba przyznanych punktów- 0. <br/>2) Wykonawca winien zaproponować termin realizacji zamówienia zgodnie z okresami wskazanymi powyżej. W przypadku podania innego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadającą<br/>najbliższemu niższemu niż podany przez Wykonawcę terminowi, zgodnie z punktacją przewidzianą powyżej. Wskazanie dłuższego terminu dostawy niż 30 dni, będzie uznane za niezgodne ze SWZ i spowoduje odrzucenie oferty. <br/>3) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie<br/>kryterium termin realizacji zamówienia. <br/>3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/>4. Łączna liczba punktów za ofertę (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)= Liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin realizacji zamówienia (maks. 40).<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wydruk z wynikiem testu PassMark (podpisany przez Wykonawcę) - w przypadku składania oferty na część 1, 2 i 3 (test został szczegółowo określony w Specyfikacji Technicznej dla danej części zamówienia). Wydruk należy złożyć wraz z ofertą, <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wydruk z wynikiem testu PassMark (podpisany przez Wykonawcę) - w przypadku składania oferty na część 1, 2 i 3 (test został szczegółowo określony w Specyfikacji Technicznej dla danej części zamówienia). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Specyfikacje Techniczne, będące jednocześnie Formularzami cenowymi (załącznik nr 1/1- 6), wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, w liczbie odpowiadającej liczbie CZĘŚCI zamówienia, na które składana jest oferta.<br/>Wypełnione i podpisane Specyfikacje Techniczne stanowią oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia. Formularz Specyfikacji Technicznej nie podlega uzupełnieniu, a w przypadku nie złożenia go wraz z ofertą, Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>2) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca winien załączyć do oferty odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>b)	do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>c)	wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;<br/>d)	w ofercie należy wymienić dane wszystkich wykonawców;<br/>e)	do oferty należy dołączyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>f)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SWZ) składa każdy z wykonawców oddzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sytuacjach wskazanych poniżej.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:<br/>1)	zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do momentu zawarcia Umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację o zaprzestaniu produkcji oferowanego przez siebie sprzętu i zaoferować w to miejsce przedmiot Umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem Zamawiającego w zakresie wskazanym w SWZ oraz przedstawienia na piśmie propozycji istotnych zmian w zakresie Specyfikacji Technicznej w stosunku do Specyfikacji Technicznej przedmiotu Umowy zaoferowanego w ofercie;<br/>2)	niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zamieszki, epidemie);<br/>3)	poprzez przedłużenie terminu wykonania dostawy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zamieszki, strajki generalne lub lokalne, epidemie, akty prawne wydane przez władze administracyjne), mające bezpośredni wpływ na terminowość jej wykonywania;<br/>4)	jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron;<br/>5)	gdy wystąpią obiektywne przeszkody tak po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy, uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-26 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com