JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211018/0023545801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów budowlanych, tarcicy, elektrycznych, sanitarnych oraz malarskich dla Infrastruktury w 2022 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów budowlanych, tarcicy, elektrycznych, sanitarnych oraz malarskich dla Infrastruktury w 2022 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c122bd63-2c14-11ec-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00235458</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://21wog.wp.mil.pl/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin <br/>oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/><br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawa materiałów budowlanych, tarcicy, elektrycznych, sanitarnych oraz malarskich dla Infrastruktury w 2022 r.” nr postępowania 19/SZP/2021;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.22.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	&#34;Cement portlandzki CEM I 32,5 R <br/>- zgodny z normą PN-EN 197-1<br/>- okres przydatności do użycia: min. 3 miesiące od daty dostawy<br/>- opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg&#34;	kg	1000<br/>2	&#34;Emulsja do gruntowania podłoży wykonanych z betonu, betonu komórkowego, ceramiki, płyt gipsowo-kartonowych, tynków gipsowych, cementowych i cementowo-wapiennych.<br/>- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 5 ÷ 10 L&#34;	L	50<br/>3	&#34;Folia malarska ochronna gruba (czarna)<br/>do zabezpieczania podczas prac remontowych<br/>- wymiar 4 x 5 M<br/>- grubość: min. 0,02 mm&#34;	szt.	30<br/>4	&#34;Fuga cementowa (biała) do spoinowania płytek ceramicznych i kamiennych<br/>- okres przydatności: 12 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 0,5 ÷ 2 kg&#34; kg	10<br/>5	&#34;Fuga cementowa (szara) do spoinowania płytek ceramicznych i kamiennych<br/>- okres przydatności: 12 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 0,5 ÷ 2 kg&#34;	kg	10<br/>6	&#34;Gips szpachlowy<br/>- gotowa sucha mieszanka gipsu, wypełniaczy mineralnych i dodatków modyfikujących przeznaczony do głównie do prac remontowych polegających na uzupełnianiu ubytków oraz wypełnianiu drobnych rys i pęknięć. Może być również stosowany do montażu prefabrykatów gipsowych oraz mocowania narożników aluminiowych. <br/>- okres przydatności do użycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 10÷25 kg&#34;	kg	200<br/>7	&#34;Gips tynkarski ręczny<br/>- gotowa sucha mieszanka gipsu, wypełniaczy mineralnych i dodatków modyfikujących przeznaczony do nakładania jednowarstwowego wewnątrz pomieszczeń,<br/>- okres przydatności do użycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 10÷25 kg&#34;	kg	1600<br/>8	&#34;Gładź szpachlowa (biała) - szpachlówka gipsowa,<br/>- gotowa sucha mieszanka gipsu, wypełniaczy mineralnych i dodatków modyfikujących służąca do wygładzania sufitów i ścian wewnątrz budynków,<br/>- okres przydatności min. 12 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 10÷40 kg&#34;	kg	1900<br/>9	&#34;Impregnat przeznaczony do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem , grzybów domowych, pleśniowych i owadów – technicznych szkodników drewna.<br/>- kolor: DĄB CIEMNY<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: min. 12 miesięcy<br/>- opakowanie: max 2,5 litra&#34;	L	100<br/>10	&#34;Impregnat przeznaczony do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem , grzybów domowych, pleśniowych i owadów – technicznych szkodników drewna.<br/>- kolor: ORZECH<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: min. 12 miesięcy<br/>- opakowanie: max 2,5 litra&#34;	L	150<br/>11	&#34;Impregnat przeznaczony do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem , grzybów domowych, pleśniowych i owadów – technicznych szkodników drewna.<br/>- kolor: PALISANDER<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: min. 12 miesięcy<br/>- opakowanie: max 2,5 litra&#34;	L	100<br/>12	&#34;Klej do wykładzin, jednoskładnikowy niezawierający rozpuszczalników organicznych, przeznaczony do prac wykończeniowych w budownictwie, przede wszystkim do przyklejania wykładzin podłogowych na różnych typach chłonnych podłoży<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: min. 12 miesięcy<br/>- opakowanie: max 5 kg&#34;	kg	20<br/>13	&#34;Klej montażowy rozpuszczalnikowy na bazie kauczuków syntetycznych (bezbarwny) przeznaczony do klejenia drewna, szkła betonu, gipsu, metalu, tworzywa sztucznego, glazury, listew przypodłogowych, paneli i innych elementów wykończeniowych wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń<br/>- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310ml&#34;	szt.	30<br/>14	&#34;Klej stolarski do klejenia na zimno: drewna z drewnem i materiałami drewnopochodnymi, drewna z tworzywami, drewna z tkaninami i papierem<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) : minimum 9 miesięcy od daty dostawy<br/>- pojemność opakowania : max. 1kg&#34;	kg	20<br/>15	&#34;Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno, <br/>- przeznaczona do remontów cząstkowych nawierzchni, usuwania skutków przekopów i deformacji nawierzchni, uzupełniania nawierzchni wokół studzienek, progów, chodników<br/>- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: worki 20÷25 kg&#34;	kg	1700<br/>16	&#34;Papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego krycia – do pokryć jednowarstwowych, modyfikowana elastomerami (SBS), na osnowie z włókniny poliestrowej, strona wierzchnia pokryta posypką mineralną, spodnia strona papy płaska zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego.<br/>- grubość papy: 5,2 mm,<br/>wkładka (osnowa): włóknina poliestrowa o gramaturze min. 250 g/m2,<br/>- giętkość w niskich temperaturach: min. 20 °C<br/>- klasyfikacja ogniowa: klasa E<br/>- wodoszczelność: wodoszczelna przy ciśnieniu min. 10 kPA<br/>- sposób mocowania: zgrzewanie<br/>- okres gwarancji: min. 48 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: rolka 5 ÷ 7,5 m2,&#34;	m2	1170<br/>17	&#34;Pianka montażowa<br/>poliuretanowa, kolor biały, przeznaczona do typowych prac budowlanych: izolacji, uszczelniania, montażu, wygłuszania i klejenia,<br/>- okres gwarancji: min. 9 miesięcy od daty dostawy,<br/> - opakowanie: 700 ÷ 750 ml&#34;	szt.	60<br/>18	&#34;Silikon akrylowy (biały) przeznaczony do wypełniania pęknięć, rys i szczelin w ścianach lub sufitach przed malowaniem, uszczelniania ościeżnic drzwiowych, ram okiennych, umuwalek, kabin prysznicowych i wielu innych uszczelnień budowlanych.<br/>- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml&#34;	szt.	90<br/>19	&#34;Silikon dekarski (bezbarwny) na bazie bitumiczno-kauczukowej,<br/>- przeznaczony do uszczelniania, naprawiania i ochrony spoin, szczelin i pęknięć w pokryciach dachowych wszelkich typów<br/>- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml&#34;	szt.	20<br/>20	&#34;Silikon dekarski (czarny) na bazie bitumiczno-kauczukowej,<br/>- przeznaczony do uszczelniania, naprawiania i ochrony spoin, szczelin i pęknięć w pokryciach dachowych wszelkich typów<br/>- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml&#34;	szt.	20<br/>21	&#34;Silikon szklarski (bezbarwny), elastyczny i niekurczliwy uszczelniacz doskonale przyczepny do powierzchni<br/>gładkich, takich jak szkło i aluminum.<br/>Odporny na zmienne warunki atmosferyczne i promieniowanie UV.<br/>- okres przydatności do użycia: min. 9 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: kartusz 280 ÷ 310 ml&#34;	szt.	60<br/>22	&#34;Szpachlówka akrylowa (dąb), gotowa do użycia masa szpachlowa przeznaczona do szpachlowania drewna, przeznaczona do użytku wewnętrznego i zewnętrznego,<br/>- okres przydatności do użycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 0,20÷0,25 kg&#34;	kg	10<br/>23	&#34;Szpachlówka akrylowa (sosna), gotowa do użycia masa szpachlowa przeznaczona do szpachlowania drewna, przeznaczona do użytku wewnętrznego i zewnętrznego,<br/>- okres przydatności do użycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 0,20÷0,25 kg&#34;	kg	5<br/>24	&#34;Zaprawa klejąca elastyczna (mrozoodpornana i wodoodporna) do mocowania płytek ceramicznych na typowych, nieodkształcalnych podłożach wewnątrz i na zewnątrz budynków<br/>- okres przydatności do użycia: min. 12 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg&#34;	kg	750<br/>25	&#34;Zaprawa tynkarska cementowo-wapienna do nakładania ręcznego (gotowa sucha mieszanka składników mineralnych i dodatków uszlachetniajacych) przeznaczona do wykonywania oraz naprawy tradycyjnych tynków wewnętrznych i zewnętrznych,<br/>- zastosowanie do wszelkich podłoży przeznaczonych do tynkowania, głównie na murach i ścianach z betonu,<br/>- okres przydatności do użycia: min. 6 miesięcy od daty dostawy<br/>- opakowanie: 20÷30 kg&#34;	kg	600 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44111000-1 - Materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy - 40%<br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/>W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:<br/>•	40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>UWAGA:<br/>1)	Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.<br/>2)	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.<br/>3)	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.<br/>4)	W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.<br/>5)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Krawędziak iglasty sosnowy nasycony, klasy II, 120x240x4700mm, wilgotność do 20%	m3	2<br/>2	Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 25 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, wilgotność do 20%	m3	5<br/>3	Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 32 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, wilgotność do 20%	m3	7<br/>4	Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 50 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, wilgotność do 20%	m3	12<br/>5	Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 50 mm, szer. 200 mm, dług. 5 m, wilgotność do 20%	m3	5 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44111000-1 - Materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy - 40%<br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/>W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:<br/>•	40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>UWAGA:<br/>1)	Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.<br/>2)	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.<br/>3)	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.<br/>4)	W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.<br/>5)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	&#34;Lampa (latarka) kempingowa<br/>- zasilanie: ładowalne akumulatorki (w zestawie)<br/>- czas świecenia: min. 4 godz. przy ciągłej pracy<br/>- źródło światła: dioda/y LED<br/>- moc światła: co najmniej 100 lumenów<br/>- wodoodporna i wstrząsoodporna<br/>- obudowa latarki: tworzywo sztuczne<br/>- ładowarka sieciowa lub ładowanie przez USB&#34;	szt	20<br/>2	Oprawa rastrowa podtynkowa 4x18W 230V EVG na świetlówki T8 z oprawą G13, min. IP20, obudowa: blacha kolor biały, odbłyśnik-aluminium	szt.	15<br/>3	Przedłużacz elektryczny bębnowy 25 metrowy na metalowej podstawie 16 A, min. 4 gniazda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x2,5 mm2, min. IP 44, 220÷250V, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne , ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla	szt	8<br/>4	Przewód YDY 3x1,5mm2 450/750V	m	200<br/>5	Przewód YDY 5x4 mm2 450/750V	m	100<br/>6	Rozdzielnica przenośna o stopniu ochrony minimum IP44 wyposażona w przewód zasilający (H07RN-F) o długości minimum 2 metry zakończony wtyczką 32A/5P/400V posiadająca minimum 2 gniazda 32A/5P/400V, minimum 2 gniazda 16A/5P/400V i minimum 5 gniazd 16A/250V. Gniazda muszą posiadać odpowiednie zabezpieczenie prądowe. Obudowa wykonana z tworzywa termoutwardzalnego odpornego na warunki atmosferyczne wyposażona w wygodny uchwyt do przenoszenia	szt	5<br/>7	Statecznik elektroniczny EVG do świetlówek T8 4x18W, 220-240V, 50-60Hz, min. IP 20	szt	40<br/>8	Świetlówka kompaktowa 9W/840 G23	szt	50<br/>9	Świetlówka LED 18W, 230V barwa 840, T8 G13, 1200 mm	szt	100<br/>10	Świetlówka LED 24W, 230V barwa 840, T8 G13, 1500 mm	szt	100<br/>11	Świetlówka liniowa LED 9W, 230V barwa 840, T8 G16, 600 mm	szt	80<br/>12	Świetlówka liniowa prosta 36 W, 230V barwa 840, T8 G13, 1200 mm	szt	600<br/>13	Wkładka topikowa przemysłowa 32A WT-00/gG 500V	szt	20<br/>14	Wtyczka siłowa przenośna izolacyjna prosta 63A/400V 3P+Z+N IP67	szt	10<br/>15	Wyłącznik nadprądowy 3 biegunowy C 32A, 50-60HZ, 400V, montaż na wsporniku TH35	szt	5<br/>16	Żarówka standardowa wstrząsoodporna 40W 230V E27 przezroczysta lub mleczna	szt	200<br/>17	Żarówka standardowa wstrząsoodporna 60W 230V E27 przezroczysta lub mleczna	szt	200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy - 40%<br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/>W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:<br/>•	40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>UWAGA:<br/>1)	Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.<br/>2)	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.<br/>3)	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.<br/>4)	W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.<br/>5)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Deska sedesowa z tworzywa duroplast, biała, z metalowymi zawiasami.	szt.	40<br/>2	Słuchawka prysznicowa z tworzywa sztucznego, chromowana, jednofunkcyjna z funkcją antykamień,	szt.	80<br/>3	Spłuczka WC dolnopłuk wyposażona w klawisz START-STOP umożliwiający sterowanie wypływu wody, wykonana z tworzywa sztucznego, podłączenie wody uniwersalne: prawe lub lewe, posiadająca wszystkie elementy niezbędne do prawidłlowego montażu (rura płuczna, nakrętka, uszczelka rury, rura przelewu z uszczelką gumową pływakiem i wkładką, zaślepka, kołki rozporowe z podkładkami pod wkręty, zawór napełniający z nakrętką) w kolorze białym	szt.	10<br/>4	Syfon pisuarowy, uszczelka wargowa, odpływ poziomy, fi 50 z tworzywa sztucznego, biały	szt.	20<br/>5	Syfon umywalkowy butelkowy, z tworzywa sztucznego DN 32/50, biały	szt.	40<br/>6	Wąż natryskowy, elastyczny, chrom 1/2&#39;&#39; min. 1500 mm.	szt.	40<br/>7	Zawór kulowy kątowy antykamienny 1/2&#34;x1/2&#34; chrom z metalowym pokrętłem i kulą antykamienną	szt.	40<br/>8	Zawór napełniający boczny (poziomy) pływakowy 3/8&#34; do spłuczek ceramicznych i z tworzywa	szt.	40<br/>9	Zawór pisuarowy czasowy, samozamykajacy z regulacją wypływu wykonany z mosiądzu chromowany	szt.	5<br/>10	Zestaw naprawczy do spłuczki/kompaktu WC typu U	szt.	20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44411000-4 - Wyroby sanitarne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy - 40%<br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/>W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:<br/>•	40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>UWAGA:<br/>1)	Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.<br/>2)	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.<br/>3)	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.<br/>4)	W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.<br/>5)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	&#34;Emalia chlorokauczukowa (biała) RAL 9010 do ochronnego oraz dekoracyjnego malowania powierzchni stalowych, żeliwnych i betonowych eksploatowanych w lekkich warunkach przemysłowych wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.<br/>Pojemność opakowania: 0,8 ÷ 5 litra<br/>Okres przydatności do użycia (gwarancji ) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy&#34;	litr	40<br/>2	&#34;Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.<br/>okres przydatności do użycia od daty dostawy min. 18 miesięcy<br/>kolor biały RAL 9010<br/>pojemność opakowania 0,8 - 5,0 litra&#34;	litr	140<br/>3	&#34;Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy<br/>kolor szary RAL 7033<br/>- pojemność opakowania: 0,8 - 5,0 litra&#34;	litr	110<br/>4	&#34;Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy<br/>kolor orzech jasny RAL 8001<br/>- pojemność opakowania: 0,8 - 5,0 litra&#34;	litr	10<br/>5	&#34;Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.<br/>okres przydatności do użycia od daty dostawy min. 18 miesięcy<br/>kolor zielony RAL 6002<br/>pojemność opakowania 0,8 - 5,0 litra&#34;	litr	10<br/>6	&#34;Emalia ftalowa - modyfikowana nawierzchniowa (tzw. olejna) – na bazie żywic alkidowych przeznaczona do ochronnego i dekoracyjnego malowania przedmiotów z drewna, stolarki budowlanej, materiałów drewnopochodnych, tynków, lamperii oraz elementów metalowych, wcześniej zagruntowanych odpowiednimi farbami. Do wymalowań wewnętrznych i zewnętrznych, odporna na wgniecenia i uderzenia.<br/>okres przydatności do użycia od daty dostawy min. 18 miesięcy<br/>kolor czarny RAL 9005<br/>pojemność opakowania 0,8 - 5,0 litra&#34;	litr	20<br/>7	&#34;Farba antykorozyjna do metalu podkładowa, ftalowa (alkidowa) kolor czerwony tlenkowy - podkład ftalowy przeznaczony do zabezpieczania przed korozją powierzchni stalowych pod wyroby ftalowe, nitrocelulozowe i chlorokauczukowe<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy<br/>- pojemność opakowania: 0,5 ÷ 1,0 litra&#34;	litr	40<br/>8	&#34;Farba emulsyjna wewnętrzna akrylowa biała<br/>- przeznaczona do dekoracyjnego malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń (tynki cementowe i cementowo-wapienne, gipsowe, płyty gipsowo-kartonowe), o dobrej przyczepności do różnych podłoży, odporna na szorowanie i wielokrotne zmywanie, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, szybkoschnąca, wodorozcieńczalna<br/>- wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu<br/>- I klasa odporności wg PN-C-81914<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy<br/>- pojemność opakowania: max 10 Litrów&#34;	litr	400<br/>9	&#34;Farba emulsyjna zewnętrzna fasadowa biała<br/>- przeznaczona do malowania podłoży cementowo-wapiennych i betonowych na zewnątrz pomieszczeń. Może być również stosowana do ścian i sufitów w pomieszczeniach, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, odporna na szorowanie, odporna na działanie czynników atmosferycznych, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, <br/>- wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu<br/>- I klasa odporności wg PN-C-81914<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy<br/>- pojemność opakowania: max 10 Litrów&#34;	litr	450<br/>10	&#34;Farba na rdzę do metalu, kolor szary - bezpośrednio nakładana na rdzę bez konieczności stosowania farby podkładowej<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 24 miesiące<br/>- pojemność opakowania: 0,8 ÷ 5,0 litra&#34;	litr	20<br/>11	&#34;Rozpuszczalnik chlorokauczukowy<br/>przeznaczony do farb i lakierów chlorokauczukowych i poliwinylowych<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 24 miesiące<br/>- pojemność opakowania szklanego: 0,5 ÷ 1,0 litra&#34;	litr	20<br/>12	&#34;Rozpuszczalnik ftalowy do rozcieńczania farb i lakierółw ftalowych, olejnych i bitumicznych oraz do mycia narzędzi malarskich <br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 24 miesiące<br/>- pojemność opakowania szklanego: 0,5 ÷ 1,0 litra&#34;	litr	40<br/>13	&#34;Rozpuszczalnik uniwersalny <br/>- przeznaczony do wyrobów ftalowych, olejnych, chlorokauczukowych, chemoutwardzalnych oraz do klejów typu butapren<br/>- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 24 miesiące<br/>- pojemność opakowania szklanego: 0,5 ÷ 1,0 litra&#34;	litr	40 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy - 40%<br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto <br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/><br/>W kryterium „Termin realizacji dostawy” oferta uzyska:<br/>•	40 pkt za dostawę w terminie 4-5 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	35 pkt za dostawę w terminie 6-7 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	30 pkt za dostawę w terminie 8-9 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	25 pkt za dostawę w terminie 10-11 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	20 pkt za dostawę w terminie 12-13 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	15 pkt za dostawę w terminie 14-15 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	10 pkt za dostawę w terminie 16-17 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	5 pkt za dostawę w terminie 18-19 dni roboczych od złożenia zamówienia.<br/>•	0 pkt za dostawę w 20 dniu roboczym od złożenia zamówienia.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zamieszcza w tabeli w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>UWAGA:<br/>1)	Zaoferowanie terminu realizacji dostawy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i nie może być krótsze niż 4 dni robocze od złożenia zamówienia.<br/>2)	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku.<br/>3)	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty.<br/>4)	W przypadku braku zaznaczenia rubryki przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację dostawy w terminie 20 dni roboczych od złożenia zamówienia i otrzyma 0 pkt.<br/>5)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz. 8:00-14:00, w piątek 8:00-12:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 ppkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: <br/>a)	nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej <br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 ppkt 2).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą:<br/>kart technicznych produktu: <br/>	dla części zamówienia nr 1: poz. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25.<br/>	dla części zamówienia nr 3: poz. nr. 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15.<br/>	dla części zamówienia nr 5: poz. nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13.<br/>2.	W przypadku jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa <br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.<br/>3.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ - karty techniczne produktu. <br/>2. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający nie ogranicza rodzaju przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części zamówienia nr 1 i nr 2, nr 3 i <br/>nr 5.<br/>1.	Wniesienie wadium. <br/>1)	Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a)	dla części zamówienia nr 1 – 700,00 PLN;<br/>b)	dla części zamówienia nr 2 – 700,00 PLN;<br/>c)	dla części zamówienia nr 3 – 300,00 PLN;<br/>d)	dla części zamówienia nr 5 – 200,00 PLN; <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: <br/>1)	zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;<br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;<br/>3)	wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.<br/>4)	Zamawiający przewiduje zmiany wynikające z art. 15r Ustawy z dnia 5 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem <br/>i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-10-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-10-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagany termin wykonania zamówienia:<br/>•	dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5 – 8 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2022 r.<br/><br/>Zamówienie zostało ujęte w projekcie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w 21 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Elblągu na 2022 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com